PDA

Bekijk de volledige versie : Stille Waters DVD box



Boullie
24-11-2003, 13:07
Weet er iemand wanneer de Vlaamse serie Stille Waters uitkomt op dvd? Op de site van Bridge Entertainment las ik dat ze nog in 2003 zou worden uitgebracht, maar ik heb nog nergens een releasedatum gezien.

Is er ook al iets bekend over het de technische kenmerken (wellicht wel 16:9 anamorf, maar zou er 5.1 geluid bij zijn)?

Werner
24-11-2003, 13:14
Ik heb er in elk geval nog niets over gehoord, en ik heb goeie contacten met het persbureau van Bridge. Ik vermoed dat men de release nog even zal weerhouden omdat men eerst in het kader van 50 jaar TV1 de reeks nog eens wil opnieuw uitzenden.

On a related subject kan ik al wel zeggen dat voor kerstmis Bridge wel een Kapitein Zeppos-box zal uitbrengen.

PS. Mijn schoonvader speelt nog een figurantenrolletje in Stille Waters; ongeveer in het midden speelt hij voor één van die "bezorgde ouders" die pamfletjes gaan uitdelen aan de automobilisten.

Biebs
25-12-2003, 12:49
Volgens dvd-home.nl komt de box uit op 13-01-2004, dat zou snel zijn :D . Benieuwd of deze datum klopt want op de website van 'bridge entertainment' vind ik er niks over terug.

elsdg
28-12-2003, 16:42
Op www.dvdsales.be staan ze al in voorverkoop.

Boullie
29-12-2003, 08:58
Hopelijk zijn beeld en geluid een beetje ok. Want dit is echt een serie die een goede dvd-behandeling verdient!

Biebs
12-01-2004, 20:51
Ik heb de box vandaag in de winkel zien staan. Een gewoon kartonnen doosje met daarin 4 plastic dvd-doosjes. Geluid is Dolby 2.0, beeld 16/9. Geen extra's, geen DD5.1.

Conclusie : povere uitgave. Ligt dit aan Bridge entertainment die het de moeite niet vindt iets meer in de uitgave te investeren of moét een vrt uitgave altijd kaal en sober zijn? Een gemiste kans :cry:

Boullie
13-01-2004, 08:35
Misschien valt de beeldkwaliteit wel mee. En Dolby 2.0 hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn, vooral omdat de serie vooral dialoog georiënteerd is. 'k Ben benieuwd.