PDA

Bekijk de volledige versie : Anger Management [DVD]



Arnold van Oostrum
25-11-2003, 11:35
Anger Management [DVD]

Een cursus woedebeheersing met Jack Nicholson als psychotische dokter. Goosfraba!

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1327)

woltmide
25-11-2003, 11:52
Heb deze film destijds in de bioscoop gezien. Had er totaal geen verwachtingen van eigenlijk. Kan het alleen maar eens zijn met de review. Vond het een erg leuke film, behoorlijk onderhoudend verveelde me geen moment. Met af en toe een paar erg goede grappen!

Woltmide

Ludo Keeris
25-11-2003, 12:48
Ik heb helemaal geen zin in een film waar twee mensen continue tegen elkaar zitten te schreeuwen. Ik overweeg dan ook geen enkel moment om deze film te gaan bekijken, ook weer vanwege Jack Nicholson (zie m'n reactie bij As good as it gets).

Major Goodvibes
25-11-2003, 13:33
Yessss! Heerlijke feelgood comedy. Nicholson is weer erg komisch met zijn fenomenale gelaatsuitdrukkingen. Normaal ben ik niet zo enthousiast over Sandler, maar in deze film was hij erg vermakelijk.
Heb hem twee keer gezien in het vliegtuig en nog eens gehuurd. Gewoon een prima film. Ik had het aanvankelijk niet verwacht. :D

Pat
25-11-2003, 13:37
Deze film was een heel leuke meevaller. We waren hem destijds in de bioscoop gaan bekijken omdat er anders niet veel was dat ons nog interesseerde en we nog niet gezien hadden. Ik heb aan de review niets toe te voegen : hij verwoordt mijn eigen gevoelens.

Jibbe Stuijts
25-11-2003, 15:23
Vond Nicholson erg vermakelijk spelen, en Sandler ging daar aardig in mee. Was een erg leuke film om een keer te zien, maar voor mij net te min om ook daadwerkelijk aan te schaffen. Leuke Comedy, goede Nicholson.... niet meer dan dat...

Fokkeyou
25-11-2003, 16:10
Ik heb helemaal geen zin in een film waar twee mensen continue tegen elkaar zitten te schreeuwen. Ik overweeg dan ook geen enkel moment om deze film te gaan bekijken, ook weer vanwege Jack Nicholson (zie m'n reactie bij As good as it gets).

Die twee zitten helemaal niet de hele film tegen elkaar te schreeuwen, misschien vind je hem wel leuk. Ik vond Nicholson trouwens errug leuk, en natuurlijk Adam Sandler ook.

Mijn mening: één van de leukste films van het jaar (zoniet de leukste)!

Richard Hogaarts
25-11-2003, 16:26
Ik heb hem eergisteren gekeken en ik kan alleen maar zeggen dat ik helemaal heb krom gelachen bij sommige stukjes. Ik vindt Nicholson echt geweldig in deze film.

RemcoZ
25-11-2003, 16:30
Ik heb deze film nog niet gezien, maar hij lijkt me erg leuk. Daarom vraag ik hem voor kerst. Kijken of die oude vetzak een beetje meewerkt... :wink:

Mich
25-11-2003, 20:53
Heb lang zitten twijfelen over den deze. Maar dankzij deze bespreking en de over het algemeen goede andere berichten ... op de wishlist.

Sander Haarmans
26-11-2003, 09:58
Heb hem een tijdje geleden gekeken, best een aardige film, zeker leuk om een keer gezien te hebben.

Mikeymo
26-11-2003, 10:48
Ik vond dit een slechte film, heb maar 3x gelachen ofzo.

Oudgebruiker3
26-11-2003, 11:48
...dus jij ziet het aantal keer dat je moet lachen tijdens een film als criterium voor een 'goede' film?

;)

Marcel den Haan
26-11-2003, 12:01
Vond het wel aardige film, heb zeker films gezien die grappiger zijn maar leuk om een keer gezien te hebben. Misschien koop ik hem als ie lekker goedkoop is.

GalO
26-11-2003, 21:04
hele leuke film i vond dat stukkie met die molluken echt top...

Pat
27-11-2003, 06:04
hele leuke film i vond dat stukkie met die molluken echt top...
Molluken ?? Monniken toch, hoop ik ? Anders heb ik een andere film gezien. ;) :D

GalO
27-11-2003, 17:13
jaja was er niet echt bij toen ik dat typte ;)

Daniël van Zanten
28-11-2003, 11:08
Eindelijk weer eens een leuke film van Adam Sandler, na zeperds als Little Nicky en Mr. Deeds. Ik heb deze inmiddels opgenomen in mijn collectie.

Mich
25-02-2004, 13:23
Zeer aangename film van meneer Sandler. Dit in tegenstelling tot het overschatte en in mijn smaak absoluut walgelijke Punch-Drunk Love. Met deze film kan je echt es goed lachen. Voor mij een topper.

hemiparo
25-02-2004, 13:25
moet me aansluiten bij de (meeste) reacties hier: zeker een leuke film, helemaal als je er niks van verwacht

kruspe
28-02-2004, 00:16
ik vond het een verschrikkelijke slechte film!!!

Zo...dat is eruit! :wink: