PDA

Bekijk de volledige versie : Hulk 2-Disc geluid na laagwisseling



mjlfadriaans
25-11-2003, 14:52
Hi,

Ik heb er twee beluisterd nu en het zit op allebei. Na de laagwisseling (als Bruce wakker wordt na nachtmerrie (rond de 24 minuten) komt het geluid volgens mij een beetje ontspoord terug, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Hebben meerdere dit gehoord? Het is niet heel erg, maar ik vond het slordig.

Marco

Sander Haarmans
25-11-2003, 20:46
Mmm vreemd, de laagwisseling is bij 1 uur en 8 minuten en die is nauwelijks herkenbaar.
Bij 24 minuten heb ik niets vreemds gehoord (heb speciaal opgelet) dus ik weet niet wat het is, kan misschien een vuiltje op de disk zijn dat hij even oversloeg of zoiets.

mjlfadriaans
26-11-2003, 12:43
Het is wel de 2-disc, weet niet of hier verschil in kan zitten. Heb het trouwens bij 2 discs geprobeerd, allebei hetzelfde. Het zal wel horen dan.

Oudgebruiker3
26-11-2003, 15:25
Nee, natuurlijk hoort dat niet... 't geluid hoort gewoon in goede kwaliteit op de DVD te staan, dus waarschijnlijk heb je 'n productiefoutje te pakken...

Sander Haarmans
26-11-2003, 20:28
Het is wel de 2-disc, weet niet of hier verschil in kan zitten.
Ik heb ook de 2 disk versie en zoals ik hierboven al aangaf is er bij mij niets mee aan de hand dus als ik jou was zou ik gewoon de dvd omruilen voor een andere (als je het tenminste erg storend vind).

mjlfadriaans
27-11-2003, 06:34
Omruilen kan op zich nog wel, alleen is het punt dat het geluid op twee versie's (mijn ouders hebben er ook 1tje) hetzelfde was.

Zou je anders misschien een geluidsfragment op kunnen nemen zodat ik kan horen of het hetzelfde is??? Ik heb het in mijn DVD-speler en in een DVD-speler in mijn PC geprobeerd, met 2 versie's precies hetzelfde.

Het is niet echt storend of zo, het is geen slecht geluid of krakend geluid, het komt er gewoon een beetje hard uit.

Het is precies het stukje nadat Bruce wakker wordt uit een nachtmerrie/droom rond de 24 minuten is dat. Het kan ook zijn, dat dat zo is om aan te geven dat 'ie plots wakker wordt. In ieder geval, een geluidsfragement zou erg fijn zijn, ikzelf heb als het goed is binnenkort een nieuwe PC met TV-kaart, maar ik weet niet hoe snel die klaar is, zodat ik evt. het zelf op kan nemen.

Maar ik had het dus met 2 identieke versie's die ik bij MM Rijswijk gekocht heb.

Sander Haarmans
27-11-2003, 22:31
Dan zal het wel horen het is mij iig niet opgevallen (als storend), heb ook de dvd bij MM Rijswijk gekocht dus het zal wel precies dezelfde zijn.