PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe groot is je collectie?



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Don Corleone
26-07-2002, 15:38
Sinds 20 januari 2002 de Yamaha S520 en zit nu op 55 schijfjus. Zal wel niet hard vooruit gaan aangezien ik weer werkloos ben en op vakantie in griekenland ook nog moet overleven...studentenleven :p :p :p

Peter Koelewijn
26-07-2002, 17:24
Martin
Denk dat je de 400 wel zal halen dit jaar:D , maar je moet je toch wel haasten deze laatste 5 maanden.
Kan ook nog dat je bankroet ga met dat aankoopbeleid van je, maar toch succes en meld de mijlpaal.
groete Peter:) :) :)

Don Corleone
26-07-2002, 17:34
Een updeetjuh van mn verzameling...Mouling rouge (24,99) en Memento (27,99) - 10% CocaCard bij FRS en Deer Hunter voor 5 euro bij de Bart Smit

55 + 3 wordt 58 YEAH en mn vakantie...iets minder ouzo dan maar :D

Matt D
27-07-2002, 11:34
ik ben er geraakt ,at last lol: 400

Matt D
31-07-2002, 19:21
hmm zijn jullie gestopt met kopen?

Hilde
31-07-2002, 19:37
Ik heb tot nu toe nog 10 DVD´s
Bovendien huur ik gewoon een film als ik die wil zien.

Jos Habets
01-08-2002, 10:11
Inmiddels 43.
Laatste aanwinsten:
Monty Python and the Holy Grail
Walking with dinosaurs
Jimi Hendriks - Band of Gypsies

Bite
01-08-2002, 13:28
Heb er nu precies 170 stuks.

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DJ Bite

Meanrat
01-08-2002, 13:37
He, Bite

Je collectie bevat 2 Natural Born Killers! Beetje vreemd toch of nie dan? Of zijn beide versies compleet anders kwa extra's. Dat je de extra's op de ene DvD wilt hebben, maar ook onwijs graag die andere extra's wilt hebben.

:)
meanrat

ppleeuw
01-08-2002, 13:41
15 dvdtjes en 15 (s)vcdtjes.
Maar over 2 uurtjes neem ik het vliegtuig naar indonesië dus mijn collectie zal wel wat groter worden als ik terug kom :)

Bite
01-08-2002, 13:46
Ik heb ook 2 Menace II Society's :D

Maar ik ben in het geval van NBK verraden door de cover (nml een director's cut) die ik al een tijd als Regio 1 had gezien.
Dus toen ik em zag liggen bij FRS heb ik em nogmaals gekocht.
Helaas is de Regio 2 (of in iedergeval de NL versie) al hetzelfde als de Amerikaanse Director's Cut (wij doen niet zo moeilijk toch? :p ) Dus nee, het zijn precies dezelfde disks (inclusief dezelfde extra's) met alleen een andere cover.
Gezien het feit dat ie goedkoop was heb ik er maar niet moeilijk over gedaan, ik geef em nog wel eens cadeau aan iemand :)
Wat betreft de Menace II Society disks; Ik had allang de UK versie maar moest toch de DTS versie hebben :cool:
Ik heb nu eenmaal als 1e vereiste na de kwaliteit van de film de geluidskwaliteit.

In dit geval houd ik me altijd aanbevolen om films aangeraden te krijgen!

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DJ Bite

HdeB
01-08-2002, 13:49
Vorig jaar november begonnen en nu zit ik op 157 dvd's.

Laatste aanwinst : 13 Ghosts...en vanavond nog even naar MM Arena, dus de 160 zal niet zo lang meer duren.

ps. het is echt een verslaving om dvd's aan te schaffen. De winkels en internet afstruinen naar de voordeligste aanbieding.
Het gevoel van YES ik heb 'm...de spanning of ie al in de brievenbus ligt. Het is een prachtige maar dure hobby.
Ik koop sneller dan dat ik kan kijken. Dat is op zich niet erg want een leuke voorraad "nog te kijken dvd's" is een luxe. Zeker als straks het najaar weer komt.
Ik denk dat ik nog minstens 50 dvd's moet bekijken. Hebben jullie dit "luxe probleem" ook of kijk je onmiddelijk na aanschaf ?

Dick van Drie
01-08-2002, 13:59
Dvd speler gekocht in Augustus 2001 en heb nu 14 dvd's en geen huurachterstand ;) (heb meer titels op het oog, maar geen geld over. dus...)

RobW
01-08-2002, 14:25
50 dvd's over vind ik simpelweg belachelijk, kom op, man, je kan toch ook op je gemakje kopen.

martin
01-08-2002, 14:48
Martin
Denk dat je de 400 wel zal halen dit jaar:D , maar je moet je toch wel haasten deze laatste 5 maanden.
Kan ook nog dat je bankroet ga met dat aankoopbeleid van je, maar toch succes en meld de mijlpaal.
groete Peter:) :) :)

Ik wou niet gelijk 500 zeggen ;) dus hou ik het maar op 400. :D
Ik hou het wel bij, maar het is geen streef getal hoor, ik koop wat ik leuk vind en that's all.

martin
01-08-2002, 14:51
"s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 2 DVD's
Sub totaal in 2002: 97 DVD's
Totaal: 397 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.
Ik hoop de 400 tehalen voor het einde van het jaar.:rolleyes:

Richard B.
01-08-2002, 15:20
Ik zit nu op 230, maar ik hoop het tot het eind van het jaar wel onder de 250 te houden. Ik had mezelf een paar maanden geleden voorgenomen om te minderen maar er blijken toch telkens weer titels te verschijnen die ik dan toch weer moet hebben om de collectie maar weer compleet te krijgen. Anyway, kunnen we die thread 'ik beloof deze maand geen enkele dvd te kopen' weer nieuw leven inblazen? Ik zou de support best wel weer kunnen gebruiken... ;)

Richard

martin
02-08-2002, 14:44
"s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 3 DVD's
Sub totaal in 2002: 98 DVD's
Totaal: 398 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.
Ik hoop de 400 tehalen voor het einde van het jaar.:rolleyes:

Matt D
02-08-2002, 15:44
50 dvd's over vind ik simpelweg belachelijk, kom op, man, je kan toch ook op je gemakje kopen.

jij mag dat belachelijk vinden

bij mij is het ook zo dat ik nog wel een film of 40 op dvd heb liggen die ik nog nooit gezien heb , laat staan dat ik al mijn dvds al zou bekeken hebben

colani
02-08-2002, 15:54
Ik heb er nu 188 !!

Allemaal gezien, de meeste meerdere keren. 1'tje niet. Anna and the King, die heeft mijn vrouw gekocht, dus heeft geen voorrang.

Vanmiddag weer even langs de MM Arena.

Donovan
02-08-2002, 16:17
Ik denk dat ik nog minstens 50 dvd's moet bekijken. Hebben jullie dit "luxe probleem" ook of kijk je onmiddelijk na aanschaf ?

Hmm tot nu toe kijk ik alles wat ik aanschaf vrijwel direkt (of in het eerstvolgende weekend).

Maar sinds kort ben ik via internet gaan bestellen, ik weet dus niet of ik dat tempo qua kijken ook kan bijhouden ;)

Momenteel 11 stuks in bestelling waarvan er als ik het goed heb 7 reeds onderweg zijn.

Oh en de huidige collectie bestaat uit 55 stuks. Zitten er een paar tussen die ik nog moet vervangen voor SE of CE versies, en een paar die ik in de ruilhandel ga gooien.

Peter Koelewijn
04-08-2002, 12:01
De teller staat nu op 42 de laatste aanwinsten zijn;
The Patriot, € 15,99
Waterworld, € 15,99
aan betaling LOTR en
Boots Hill bij DVD Gratis.
Allemaal bij de FRS na 8 augustus zijn het er dus 43:D :D :D

VRAAGje
Hoe houden jullie je verzameling bij, database of anders zijn er ook programmas voor, als je veel DVD´s heb wordt het uit je hoofd onthouden bijna niet meer mogenlijk vooral als je verschillende uitgaven van een film heb.

Dick van Drie
04-08-2002, 12:09
dvd profiler

Point7
04-08-2002, 12:18
VRAAGje
Hoe houden jullie je verzameling bij, database of anders zijn er ook programmas voor, als je veel DVD´s heb wordt het uit je hoofd onthouden bijna niet meer mogenlijk vooral als je verschillende uitgaven van een film heb.

Ik hou dat bij in Excel en in www.dvdprofiler.com

Peter Koelewijn
04-08-2002, 12:19
Kan bij DVDprofiler er ook een uitdraai op papier worden gemaakt, lijkt me handig als je in een megastore ga kijken dan kom je toch in de verleiding om onverwachte aankopen te doen.

Hoe maak ik een lijst aan bij DVDprofiler:(

M Balje
04-08-2002, 13:36
Kan bij DVDprofiler er ook een uitdraai op papier worden gemaakt, lijkt me handig als je in een megastore ga kijken dan kom je toch in de verleiding om onverwachte aankopen te doen.

Hoe maak ik een lijst aan bij DVDprofiler:(

Kijk ff hier

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9768

en hier

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2043

Bite
04-08-2002, 18:08
Ik heb inderdaad alle DVD titels in m'n hoofd zitten, maar dat geldt ook voor de meer dan 2000 LP's en 12's die ik heb... (ben free-lance DJ)
Ik weet het niet maar op de één of andere manier onthoud ik het allemaal (ik onthoud vooral de voorkanten :p )
Evenals alle films die ik heb gezien (en dat zijn er echt veel!!!!)
Ik heb wel een leven hoor... :D

Ik neem aan dat dit komt omdat het nu eenmaal mijn grootste passie is (audio en video)

Mijn DVD Collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DJ Bite)

hamakerse
06-08-2002, 11:23
Heb er nu 59, de nummer 60 (LOTR collectors edition) staat in bestelling en er komen weer heel wat leuke films uit. Hopen dat ik het een beetje kan bijhouden. Dit jaar komen er nog zeker een paar DVDtjes bij. Vooral in November dus.

Nico de Graaf
06-08-2002, 11:34
Heb er nu 21.

Alex T
06-08-2002, 11:37
Hoe tellen jullie de TV-serie boxen?
Bijvoorbeeld een X-Files box.
Is dit voor jullie 1 of 7 DVDs?

:confused: :rolleyes:

R. Schaap
06-08-2002, 11:40
knip
Anyway, kunnen we die thread 'ik beloof deze maand geen enkele dvd te kopen' weer nieuw leven inblazen? Ik zou de support best wel weer kunnen gebruiken... ;)

Richard
is al gebeurd.....

enne ik heb er momenteel 97, heb er zojuist 10 verkocht dus gaat alleen maar omlaag. Donderdag MM Grun voor mij dus dan wordt er weer wat gekocht.

lieshout84
06-08-2002, 11:44
Ik zal hier ook maar iets posten dan......

Ik heb nog maar 24 films nr. 25 vandaag gekocht moet nog binnen komen en einde van de weer nr. 26 LOTR:D :D :D

Bite
06-08-2002, 12:09
Hoe tellen jullie de TV-serie boxen?
Bijvoorbeeld een X-Files box.
Is dit voor jullie 1 of 7 DVDs?

Ik tel al mijn TV serie boxen als 1 stuk.
Anders zou het "valsspelen" zijn
:D

Henk Heideveld
06-08-2002, 12:15
Ik tel al mijn TV serie boxen als 1 stuk.
Anders zou het "valsspelen" zijn
:D
Nou ik tel ook wel eens al mijn schijfjes. Da's dan een veel leuker getal.:D :D

M Balje
06-08-2002, 12:16
Ik tel al mijn TV serie boxen als 1 stuk.
Anders zou het "valsspelen" zijn
:D

Eveneens anders zou ik nu 32 dvd's hebben,maar ik tel ze als 30.

Alex T
06-08-2002, 12:23
Nou ik tel ook wel eens al mijn schijfjes. Da's dan een veel leuker getal.:D :D

Ik tel ze dus per seizoenbox. Als ik ook nog eens alle schijfje van al mijn boxen gaat tellen, dan kom ik op een heel eng getal....:eek:

Enne ik ben ook van mening dat je het als 1x moet tellen. Anders is het inderdaad valsspelen. En het is toch 1 product (wat bestaat uit een x aantal disk?)

Maar hoe zit het dan met bv de Rocky 5-disc box. Tel je dit as 1x of 5x?
;)

R. Schaap
06-08-2002, 12:24
dergelijke boxen tel ik als 1, net zoals dat ik de godfather trilogy als 1 tel en de Kubrick Box als 1 tel, terwijl daar 8 films inzitten.

Matt D
06-08-2002, 12:28
ik tel ze ook als 1, zo zit ik nu op 406 of zo

Henk Heideveld
06-08-2002, 12:32
406 of zo
Net als ik, ook een beetje de tel kwijt.
Het zijn er ongeveer.....
het zijn er circa.......
het zijn er meer dan...........
Een dan als laatste standaardzin: Ik zal ze eens een keertje gaan tellen.

Matt D
06-08-2002, 12:35
net even een eerste berekening gemaakt (totale aantal in profiler + diegene van deze week) en ik kom op 407 (+ titels die ik ooit wilde inzetten in profiler maar toen nt kon in list zetten en uiteindelijk ben vergeten) :-)

volgens eerste berekening zat ik dus maar 1tje ernaast :-)

Bite
06-08-2002, 12:43
Maar hoe zit het dan met bv de Rocky 5-disc box. Tel je dit as 1x of 5x?
;)

Bij "collections" (zoals The Godfather, Aliens en Rocky (die ik niet heb of nodig vind :) ) tel ik wel het aantal DVD's, aangezien het ook echt meerdere films zijn.
Maar een "complete series" tel ik als 1 stuk.
Logisch toch? :p

Alex T
06-08-2002, 12:57
Bij "collections" (zoals The Godfather, Aliens en Rocky (die ik niet heb of nodig vind :) ) tel ik wel het aantal DVD's, aangezien het ook echt meerdere films zijn.
Maar een "complete series" tel ik als 1 stuk.
Logisch toch? :p

Daar ben ik het dus ook niet helemaal mee eens. bv The Godfather is toch 1 DVD (box) wat bestaat uit meerder films? Los zijn de film niet verkrijgbaar...

De Kubrick box vind ik wel weer dat je de DVD-film per geval moet tellen, want het zijn gewoon losse DVDs wat nu samengevoegd per box verkocht wordt.

Bite
06-08-2002, 13:14
Daar ben ik het dus ook niet helemaal mee eens. bv The Godfather is toch 1 DVD (box) wat bestaat uit meerder films? Los zijn de film niet verkrijgbaar...

De Kubrick box vind ik wel weer dat je de DVD-film per geval moet tellen, want het zijn gewoon losse DVDs wat nu samengevoegd per box verkocht wordt.

Ik vind het niet nodig om erover te discusiëren maar zal nog 1 maal mijn optiek geven.

Je zegt het zelf al, het bestaat uit meerdere films, dus tel ik ze appart.
In geval van de godfather zijn ze niet los uitgegeven (ik zag bij "Play.Com" dat het wel gaat komen trouwens) maar meestal is dat wel zo en komen ze daarna pas in collector boxen uit (zoals Aliens, Nightmare on elmstreet, Hellraiser, Rambo enz.) Dus in dat geval vind ik het logisch om ze apart te tellen.
Als een film uit meerdere, voor mijn part uit4 disks bestaat (LOTR, yes!, yes!, yes! :p) dan tel ik deze film als 1 stuk.

OK, dit was mijn mening (voor de laatste keer) over dit onderwerp :cool:

Henk Heideveld
06-08-2002, 13:33
Ja, ik tel ook niet alles altijd per box.
The Godfather is 5 schijven, het zijn drie films. Ik tel dus wel het aantal films, maar niet de eventuele extra schijven die er bij zitten.
Zo heb ik bijvoorbeeld Alien los gekocht, dus 4.
Iemand die de box koopt zou hem dan als 1 tellen? Da's krom.
Heb ik nou 1 optreden van Bruce Springsteen op 2 schijven, dan is dat voor mij 1 optreden. tel ik voor 1 dus.

Mark de Jong
06-08-2002, 13:35
Ben eind december/begin januari 2002 begonnen en zit nu op de 56 DVD films. Wordt volgens mij de komende maanden wat minder aangezien ik vrijwel alles al heb wat ik wilde hebben, op de boxsets na dan (The Simpsons, X-Files). Maar we zullen kijken wat er gaat gebeuren :)

Henk Heideveld
06-08-2002, 13:43
Ben eind december/begin januari 2002 begonnen en zit nu op de 56 DVD films. Wordt volgens mij de komende maanden wat minder aangezien ik vrijwel alles al heb wat ik wilde hebben,
Zei ik in het begin ook:D :D :D :D

Louis Bouduin
06-08-2002, 13:48
Ja, ik tel ook niet alles altijd per box.
The Godfather is 5 schijven, het zijn drie films. Ik tel dus wel het aantal films, maar niet de eventuele extra schijven die er bij zitten.
Zo heb ik bijvoorbeeld Aliwen los gekocht, dus 4.
Iemand die de box koopt zou hem dan als 1 tellen? Da's krom.
Heb ik nou 1 optreden van Bruce Springsteen op 2 schijven, dan is dat voor mij 1 optreden. tel ik voor 1 dus.

Wat een brein! Die logica. Die finesse. En dan in een post overal tegelijkertijd aan denken.
Vandaar dat ik met mijn probleem alleen bij jou terecht kan. Mag ik mijn laserdiscs (die me handenvol geld gekost hebben, heel vaak niet of nauwelijks hoeven onder te doen voor DVD's, enz) er nu wel dan niet bijtellen?

Henk Heideveld
06-08-2002, 14:02
Wat een brein! Die logica. Die finesse. En dan in een post overal tegelijkertijd aan denken.
Vandaar dat ik met mijn probleem alleen bij jou terecht kan. Mag ik mijn laserdiscs (die me handenvol geld gekost hebben, heel vaak niet of nauwelijks hoeven onder te doen voor DVD's, enz) er nu wel dan niet bijtellen?
Ik heb nergens moeite mee. 't Is niet helemaal hetzelfde, maar sommigen tellen ook hun audio-cd's er bij. Dus muziek in 5-point surround zonder beelden. Weer anderen tellen alles wat in een DVD-speler kan gedraaid worden. Ach, wat maakt het uit, wat zeggen al die aantallen.
Maar ja, heel strikt gezien is laserdisc geen DVD. Puristen zullen je dus vervloeken:D

Louis Bouduin
06-08-2002, 14:12
Ik heb nergens moeite mee. 't Is niet helemaal hetzelfde, maar sommigen tellen ook hun audio-cd's er bij. Dus muziek in 5-point surround zonder beelden. Weer anderen tellen alles wat in een DVD-speler kan gedraaid worden. Ach, wat maakt het uit, wat zeggen al die aantallen.
Maar ja, heel strikt gezien is laserdisc geen DVD. Puristen zullen je dus vervloeken:D

O.K. Naar de hel met puristen. Ik tel alleen de films. Geen muziek DVD's of LD's, geen TV shows, series, documentaires of wat dan ook. Dus toch ook een beetje purist. :o
Maar samen goed voor 775 lappen prima cinema.

Henk Heideveld
06-08-2002, 14:19
O.K. Naar de hel met puristen. Ik tel alleen de films. Geen muziek DVD's of LD's, geen TV shows, series, documentaires of wat dan ook. Dus toch ook een beetje purist. :o
Maar samen goed voor 775 lappen prima cinema.
Ah, jij gaat nog verder. Jij telt slechts de film DVD's.? Nee, ik heb minstens voor de helft muziek DVD's.
In jouw beleving heb ik dus een :D bescheiden:D collectie.

Louis Bouduin
06-08-2002, 14:37
Ah, jij gaat nog verder. Jij telt slechts de film DVD's.? Nee, ik heb minstens voor de helft muziek DVD's.
In jouw beleving heb ik dus een :D bescheiden:D collectie.

Tsja, film is film. Al de rest gaat bij mij in de mand met intressant maar aan de kant. :)
Al zijn er natuurlijk altijd weer twijfelgevallen. Woodstock, Stop Making Sense, Gimme Shelter of The Last Waltz, maar die tel ik dan toch maar weer niet mee vanwege te veel Rock & Doc...

hamakerse
06-08-2002, 14:44
Ik tel m'n boxsets gewoon als een. Anders begint m'n wederhelft te zeuren dat ik teveel DVD's heb. Zo kan ik er tenminste nog genoeg bijkomen zonder gezeur.

Rutger
06-08-2002, 21:56
Vandaag er vijf titels bij gekocht. Ik kom nu op totaal 131 film dvd's. En alle dvd's bij elkaar zit ik ook op 131 dvd's. Ik heb nog geen muziek DVD's. Die komen er nog wel een keer.

Maar goed. Vandaag uitgebreid met:

Die Hard (Special Edition)
Die Hard 2: Die Harder (Special Edition)
Die Hard 3: With A Vengeance (Special Edition)
Fight Club (2DVD Version)
Titanic

Dennis Veldhuizen
06-08-2002, 21:57
199 nu :)
en zodra ik "Resident Evil" (R1) binnen heb, ben ik eindelijk bij de 200 :D

Laurens-Jan
06-08-2002, 22:20
Mijn teller staat nu op 133 DVD's.

Henk Heideveld
07-08-2002, 10:26
IK heb al mijn DVD-bonnen van mijn verjaardag besteed, mijn teller staat plotseling 8 hoger.:)

Point7
07-08-2002, 11:57
Ik post hier niet telkens ik een DVD aankoop, maar het is weeral een tijdje geleden.

Ik zit nu aan 112 DVD films en nog 11 in bestelling.

martin
08-08-2002, 10:20
"s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 6 DVD's
Sub totaal in 2002: 101 DVD's
Totaal:401 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.


Het magische getal van 400 is bereikt.

frankieboy
08-08-2002, 12:31
dvd-speler sinds mei 2002 3 dvd's... kreeg ik er gratis bij. :D

Daniël van Zanten
08-08-2002, 15:03
Mijn collectie bestaat nu uit 93 DVD's.

Peter Koelewijn
08-08-2002, 20:04
Martin leuk feestje bij het behalen van de 400?:D

Bij mij de stand op 44 gekomen door de onvermijdelijke LOTR en The Alamo € 16,99 bij de FRS de Big Deal collectie.

Jos Habets
09-08-2002, 01:41
45 alweer.
Lord of the rings & Close Encounters of the 3th kind vandaag erbij.

martin
09-08-2002, 09:37
Martin leuk feestje bij het behalen van de 400?:D

Bij mij de stand op 44 gekomen door de onvermijdelijke LOTR en The Alamo € 16,99 bij de FRS de Big Deal collectie.

Ja we hebben het groots gevierd.....:D

zo zie je maar waar een verslaving toe kan leiden/lijden.

Henk Heideveld
09-08-2002, 12:05
Ik ging gisteren bij MM Arena LOtr halen omdat ie daar € 17 was. Maar het liep wat uit de hand. Zet mijn teller maar 6 hoger.:D :D
Al die verrekte mooie goedkope aanbiedingen ook!!!:mad: :mad:

Henk Heideveld
09-08-2002, 12:08
"s even kijken.
Totaal:401 DVD's.
Het magische getal van 400 is bereikt.
Ach je zult zien dat 500 net zo magisch blijkt te zijn:D :D
Gefeliciteerd.
Ik heb enkele praktische vragen.
1. Hoe doe je dat bij een ventuele verhuizing?:D
2. Hoe los je dat op met dat veel te kleine kastje?:D
3. Heb je bij echtscheiding de verdeling geregeld?:D

martin
09-08-2002, 12:24
Originally posted by Henk Heideveld
Ach je zult zien dat 500 net zo magisch blijkt te zijn:D :D
Gefeliciteerd.
Ik heb enkele praktische vragen.

1. Hoe doe je dat bij een ventuele verhuizing?:D
Ik wil niet meer verhuizen, tenzij ik de staats win.

2. Hoe los je dat op met dat veel te kleine kastje?:D
Door als ik geld overheb zo'n kastje erbij tekopen.

3. Heb je bij echtscheiding de verdeling geregeld?:D
Zolang Carmen electra niet voor me deur sta hoef me vrouw geen zorgen temaken dat ik bij haar weg ga, en mocht het onverhoop toch gebeuren krijg ik de DVD's en zij de strijkplank met strijkijzer. ;) :D

Henk Heideveld
09-08-2002, 13:11
Dat laatste (nr.3) is een heel sluwe deal.
Kun je ook makkelijk missen, DVD's hoef je niet te strijken.;)

Alex
09-08-2002, 15:12
Ik heb er maar 36 ...

Ongeveer 2 jaar bezig, en dat allemaal op een Sony DVP S336 (in 2000 beste koop) Dvd speler.

By the way, iedereen met een collectie boven de 100 dvd's ...
Waar wonen jullie en slapen jullie 's nachts een beetje los of echt goed vast ?? :D ;)


Hier staan overigens mijn 36 DVD's !! (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Lexman)

Ook nog Hallo trouwens, zit hier nog niet zo lang, en dit is mijn eerste reply. Eerste bericht zowiesoo !Q!!

Henk Heideveld
09-08-2002, 15:24
Ik heb er maar 36 ...By the way, iedereen met een collectie boven de 100 dvd's ...
Waar wonen jullie en slapen jullie 's nachts een beetje los of echt goed vast ?? :D ;)

Kom gerust een keer langs. Ik heb 5 honden.....IN HUIS!!!!!!!!
Make my day!!!!:D

Henk Heideveld
09-08-2002, 15:25
Kom gerust een keer langs. Ik heb 5 honden.....IN HUIS!!!!!!!!
Make my day!!!!:D
Oh, eh, honden van het type "megabyte".:D :D

Alex
09-08-2002, 15:52
Honden zijn gek op hondenkoekjes :)

Steven Maas
09-08-2002, 16:00
Hier staan overigens mijn 36 DVD's !! (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Lexman)
Waarom tel ik er dan maar 31? is de boxset van Friends misschien uitgebreid naar 6 DVD's?;)

Steven Maas
09-08-2002, 16:10
...75... is dat ook iets bijzonders?:(

Henk Heideveld
09-08-2002, 16:30
Honden zijn gek op hondenkoekjes :)
Mijn honden uitsluitend op kluiven die ze langs zien lopen.:D

Henk Heideveld
09-08-2002, 16:32
Mijn honden uitsluitend op kluiven die ze langs zien lopen.:D
Ik nam ze regelmatig mee naar MM. Ik train ze daar in het voorkomen van het meenemen van mensen van DVD's.
Ik mag met mijn honden MM niet meer binnen, zo goed ging het al, en dat was nog maar training.:rolleyes:

Alex
09-08-2002, 22:04
Waarom tel ik er dan maar 31? is de boxset van Friends misschien uitgebreid naar 6 DVD's?;)


Ehm, vaag, kan updaten wat ik wil, maar hij pakt er een paar niet op de ene manier ...

Wesley
09-08-2002, 23:48
Hmm laat ik maar ook ff een reply'tje hier zetten ;)...
Uhmm, wij hebben sinds ff denken... Oktober 2000 een dvd speler... Ik was toen nog niet een verzamelaar... ben half 2001 gaan "sparen"...
En sta nu op 82 DVDs :D:cool:

Lex v/d Moolen
09-08-2002, 23:53
Ik zit nu op 122 stuks:)

Wesley
09-08-2002, 23:56
Waarom tel ik er dan maar 31? is de boxset van Friends misschien uitgebreid naar 6 DVD's?;) Ik zie er wel 36 :S

hamakerse
12-08-2002, 11:20
Zit nu op 60 DVD's

Art
12-08-2002, 11:21
Ik zit nu op 40 :D En dat in 4 maanden tijd :D

Luther Hartog
12-08-2002, 12:56
Hier is ie dan weer:

Gekocht in januari 2002: 8 DVD's
Gekocht in februari 2002: 6 DVD's
Gekocht in maart 2002: 5 DVD's
Gekocht in april 2002: 6 DVD's
Gekocht in mei 2002: 5 DVD's
Gekocht in juni 2002: 5 DVD's
Gekocht in juli 2002: 0 DVD's
Gekocht in augustus 2002: 1 DVD
-------------------------------------------
Subtotaal in 2002: 36 DVD's
Totaal in 2001: 50 DVD's

___________________________
Totaal: 86 DVD's


PS: Ik heb er wel veel meer gekocht dit jaar, maar ik heb er ook weer een heleboel verkocht

Steven Maas
12-08-2002, 13:36
Ik zie er wel 36 :S Bij hem ging er iets mis met up-daten. Nu zullen het er vast wel 36 zijn...

Charley Baak
12-08-2002, 15:14
Ik moet nog ff LOTR toevoegen en dan zit ik op de 27

LordHades
12-08-2002, 15:22
Op moment heb ik er 100 (12-08-2002) en dvd speler heb ik nog nie :) alleen in me pc :)

Remco Out
12-08-2002, 17:19
Heb vandaag sinds tijden weer een DVD'tje gekocht. Komt door de vakantieperiode. Moet maar flink inhalen, denk dat ik binnenkort maar weer eens de MM ga bezoeken. Sta op dit moment op : 47.

Henk Heideveld
13-08-2002, 08:37
Heb vandaag sinds tijden weer een DVD'tje gekocht. Komt door de vakantieperiode. Moet maar flink inhalen, denk dat ik binnenkort maar weer eens de MM ga bezoeken. Sta op dit moment op : 47.
Ja doe net als ik, af en toe een rondetje MM maken. Ligt altijd wel iets leuk in de aanbieding dat je niet kunt weerstaan. Dat wil zeggen ikke dus niet.(6)

Britte
13-08-2002, 08:55
Wij Belgen hebben dat probleem zo niet...geen MM hè
Ik koop mijn DVD's dan ook bijna hoofdzakelijk op het Net... daar vind je vaker koopjes dan pakweg in de FRS, Bart Smit, Fnac (veels te duur) of waar dan ook!

Henk Heideveld
13-08-2002, 09:17
Heb vandaag sinds tijden weer een DVD'tje gekocht. Komt door de vakantieperiode. Moet maar flink inhalen, denk dat ik binnenkort maar weer eens de MM ga bezoeken. Sta op dit moment op : 47.
Laat ons raden...........................................LO THR?????? 't Is maar een willekeurige gok hoor!!!;)

Henk Heideveld
13-08-2002, 09:20
Wij Belgen hebben dat probleem zo niet...geen MM hè

Wij hebben al die MM'en gewoon nodig om in 1 dag meer dan 200.000 LOTHR's over de toonbank te krijgen. Er waren ongelloflijk 20 kassa's in gebruik en toch nog lange rijen.:eek:

Ronald Dassen
13-08-2002, 17:22
Ik zit nu op 128 stuks

Jos Habets
17-08-2002, 14:08
49 stuks inmiddels

Mijn verzameling(etje) (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=joshbts)

Joris Springer
17-08-2002, 18:08
821 stuks :)
Lang voor gespaard maar zitten veel goedkope films tussen.

Peter Koelewijn
17-08-2002, 19:12
Vandaag weer eens bij de FRS gekeken niet veel echt nieuws te vinden maar de verzameling met 2 DVD´s vermeerderd nl.
U-571 & DieHard With A Vengeance (SE).
De stand is dus nu 46.(y)

Nico de Graaf
18-08-2002, 19:00
Ondanks mijn voornemens bezit ik nu 22 titels.

Ik neem me voor om geen voornemens meer te nemen.:D :D

lieshout84
18-08-2002, 19:02
Ik zit nu op 26, maar ik wil er deze maand(en) nog wel een paar aanschaffen:D :D

Pierovic
18-08-2002, 19:09
Zit momenteel op 118 en het wordt wekelijks meer:D

Mijn Collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=pierovic)


Where does he get those wonderful toys?

-The Pinquin-

Mark de Jong
18-08-2002, 19:29
Het is inmiddels al weer een beetje minder geworden. Volgende week heb ik er weer een stuk of 55.

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 19:37
Ik zit alweer op 126
en is 4078 keer bekeken:)

martin
19-08-2002, 17:08
"s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 10 DVD's
Sub totaal in 2002: 105 DVD's
Totaal:405 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.


Het magische getal van 400 is bereikt.

Charley Baak
19-08-2002, 17:37
Het gaat rap... 30 inmiddels.

martin
21-08-2002, 12:39
s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 12 DVD's
Sub totaal in 2002: 107 DVD's
Totaal:407 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.

marije van der mark
21-08-2002, 12:43
Gisteren nr. 200 binnengekomen. Strakjes ga ik er weer wat ophalen bij het postkantoor (8 stuks Ausie Kubrick-box). En ik blijf me voornemen om wat minder te kopen :rolleyes:

Isis
21-08-2002, 12:45
Totaal:407 DVD's.

Ha Mart!
Even heel iets anders: waar laat je al die dvd's?!
Ik heb al een apart kastje ervoor aangeschaft maar ik vrees dat die binnen een half jaar ook alweer te klein zal zijn...:(
Ik had 2 rekjes maar daar puilde alles al heel snel uit; om nou 5 van die rekken naast elkaar te zetten staat ook zo stom....vind ik dan!;)

marije van der mark
21-08-2002, 12:49
Ha Mart!
Even heel iets anders: waar laat je al die dvd's?!
Ik heb al een apart kastje ervoor aangeschaft maar ik vrees dat die binnen een half jaar ook alweer te klein zal zijn...:(
Ik had 2 rekjes maar daar puilde alles al heel snel uit; om nou 5 van die rekken naast elkaar te zetten staat ook zo stom....vind ik dan!;) Ik heb sowieso al weinig bergruimte, maar heb speciaal een inbouwkast gebouwd voor mn dvd's. Probleem is dat ik naast dvd's ook nog een grote collectie boeken heb (zo'n 400). Heb al eens zitten denken om te verhuizen naar een groter huis, maar moet er niet aan denken alles te moeten versjouwen :D

Marcel den Haan
21-08-2002, 12:59
Bezig sinds '99 en heb er nu 202 en met mijn videobanden erbij waarmee ik al veeeeeel langer bezig ben kom ik op 668 :D
Leuke maar durde hobby en dan al die apparatuur nog, had een aardige mooie auto kennen kopen voor al dat geld !!

martin
21-08-2002, 13:17
Ha Mart!
Even heel iets anders: waar laat je al die dvd's?!
Ik heb al een apart kastje ervoor aangeschaft maar ik vrees dat die binnen een half jaar ook alweer te klein zal zijn...:(
Ik had 2 rekjes maar daar puilde alles al heel snel uit; om nou 5 van die rekken naast elkaar te zetten staat ook zo stom....vind ik dan!;)

hoi cleopatra (ISIS). ;) ( kwam ik ook achter na het bekijken van die film)

ja me kast puilt uit, voor het mooie moet ik er een berg uithalen, maar dan moet ik ze boven neer zetten, dan kan ik er niet meer naar kijken......:eek:
om nu 2 van die kasten in de woonkamer tezetten is ook weer niks. dus als er echt niks meer bij kan dan moet ik concessies doen.

alles goed verder.:bier: (y)

martin
21-08-2002, 13:19
Gisteren nr. 200 binnengekomen. Strakjes ga ik er weer wat ophalen bij het postkantoor (8 stuks Ausie Kubrick-box). En ik blijf me voornemen om wat minder te kopen :rolleyes:

Het vlees is zwak ;)
Ik ben blij dat ik sterker in me schoenen staat...kuche kuche ( maar niet heus. ;) :D :D

martin
21-08-2002, 16:29
s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 15 DVD's
Sub totaal in 2002: 110 DVD's
Totaal:410 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.

HaMMeR
21-08-2002, 18:32
Ik heb momenteel 10 dvd's, 9 gekocht, 1 gewonnen...
En ik gebruik een PS2 als dvd-speler

marije van der mark
21-08-2002, 18:33
Het vlees is zwak ;)
Ik ben blij dat ik sterker in me schoenen staat...kuche kuche ( maar niet heus. ;) :D :D Dat blijkt wel uit je aankopen :D Nu is mn collectie inmiddels 208 dvd's groot. Beetje :( maar ook beetje veel :) :D

P.C.M. SCHOUTEN
21-08-2002, 18:57
Ik bezit nu zo,n 80 dvd,s

Vroeger had ik 200 videobanden maar ik vind dvd een te mooi (en ook te duur medium) om zo maar wat op dvd te kopen dus alleen echt goeie dvd komen in mijn kast

Terre
21-08-2002, 19:15
10/2000: DVDROM speler aangekocht.
04/2002: DVDspeler + breedbeeld + 5.1set gekocht.

Tussen 10/2000 en 04/2002 heb ik slechts 6 DVD's gekocht.

Sedert ik m'n HT heb, zijn er daar al 61 bijgekomen :D

martin
22-08-2002, 10:36
Dat blijkt wel uit je aankopen :D Nu is mn collectie inmiddels 208 dvd's groot. Beetje :( maar ook beetje veel :) :D

als wij nu gaan samen wonen hebben we wel gelijk 618 DVD's. niet tehopen dat we de zelfde smaak hebben, want dan hebben we veel dubbelen.:bier:

R. Schaap
22-08-2002, 10:38
wow inmiddels heb ik er 110, ik begin er zelf wel van te schrikken zoveel als ik koop in een half jaar. Ik wil niet weten hoe dat er over 5 jaar uitziet........ik heb geen eens plek voor zoveel dvds

Nu ff gauw 1 opsturen, dan heb ik er nog maar 109:D

marije van der mark
22-08-2002, 12:25
als wij nu gaan samen wonen hebben we wel gelijk 618 DVD's. niet tehopen dat we de zelfde smaak hebben, want dan hebben we veel dubbelen.:bier: [QUOTE]Voor mij zou jouw collectie sowieso een aanvulling zijn natuurlijk (6). Maar ik geloof dat ik ook best wat dvd's heb die niet in jouw collectie zitten :D

marije van der mark
22-08-2002, 12:26
wow inmiddels heb ik er 110, ik begin er zelf wel van te schrikken zoveel als ik koop in een half jaar. Ik wil niet weten hoe dat er over 5 jaar uitziet........ik heb geen eens plek voor zoveel dvds

Nu ff gauw 1 opsturen, dan heb ik er nog maar 109:D En ik 209 :D

Nathan Strik
22-08-2002, 12:54
Vandaag de magische grens van 180 titels bereikt! Whoohooo! :D

Martin Miezelmoe
22-08-2002, 13:07
Even heeeeel diep nadenken :rolleyes: !!!
Ik heb mijn DVD speler sinds November 2001, een Denon 1500 [waar ik by the way steeds minder tevreden over word]....
Sinds die tijd bezit ik nu 71 DVD's....
De eerste maanden ging het niet zo snel, maar sinds ik een nieuwe vriendin heb die bij me is ingetrokken gaat het de laatste maanden toch wel sneller.... ik denk dat we voor het nieuwe jaar de 100 DeeVeeDee-tjus wel zullen redden !!!! :D

Henk Heideveld
22-08-2002, 13:19
als wij nu gaan samen wonen hebben we wel gelijk 618 DVD's. niet tehopen dat we de zelfde smaak hebben, want dan hebben we veel dubbelen.:bier:
Is te regelen, Martin!!!!!:o :o

Henk Heideveld
22-08-2002, 13:20
Originally posted by Martin M
!
Ik heb mijn DVD speler sinds November 2001, een Denon 1500 [waar ik by the way steeds minder tevreden over word]....

Vertel, leg eens uit.........:confused: :confused:

Martin Miezelmoe
22-08-2002, 13:37
Ik heb dit uitgelegd in de volgende thread :

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1006

Henk Heideveld
22-08-2002, 15:17
Ik heb dit uitgelegd in de volgende thread :

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1006
Ik heb het gelezen. Ik heb een DENON CD-speler en moet zeggen toppie hoor, maar met DVD ligt het dus kennelijk anders.
Of is dit maar 1 pechgeval. Het vergalt je lol al bij voorbaat natuurlijk:( :mad:

Lex v/d Moolen
22-08-2002, 17:13
135 schijven is nu mijn collectie groot:D

Ronald Dassen
22-08-2002, 18:14
Volgens mij ga jij de laatste tijd ook snel Lex ;)

Voor mij 131 and counting !

*TIMMIE*
22-08-2002, 18:19
gisteren is de magische grens van 200 dvd's gehaald!!! woohoo.

Lex v/d Moolen
22-08-2002, 18:24
Volgens mij ga jij de laatste tijd ook snel Lex ;)
Hou op schei uit :D:D
Ik kan het bijna niet bijhouden:D

Dennis Veldhuizen
23-08-2002, 17:43
203 nu ;)

Buscemi
23-08-2002, 19:38
Ben net even gaan tellen en kom op 164 titels. Vorig jaar oktober zat ik boven de 250 maar na een inbraak was ik echt alles kwijt. Beetje onderverzekerd, dus niet alles gelijk opnieuw kunnen aanschaffen. Het gaat echter weer de goede kant op.

martin
24-08-2002, 13:41
s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 16 DVD's
Sub totaal in 2002: 111 DVD's
Totaal:411 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.

Ronald Dassen
24-08-2002, 18:16
Hou op schei uit :D:D
Ik kan het bijna niet bijhouden:D

:D :D :D

Jaak
24-08-2002, 18:28
334 stuks
zit ongeveer op gemiddelde van 100 per jaar

Jaak

Jason Bourne
24-08-2002, 18:40
Toch maar weer es een nieuwe stand. De teller staat nu op 89. Voor het eind van het jaar zal de voorgenomen honderste dvd wel een feit zijn.
(Dat wordt natuurlijk gevierd middels de honderd-en-eerste dvd :D (y) )

Groetjes,

J.

Ronald Stiebolt
24-08-2002, 19:31
En vandaag 'officieel' over de 350!

RobW
24-08-2002, 19:39
Als we nou eens in schijfjes gingen tellen, dan kon ik mijn collectie bijna verdubbelen.
Ik zit op 51(boxen als 1)
Daarvan zijn het 30 films.
Tel ik al mijn schijfjes, dan kom ik aan: 85 schijfjes...

Martijn Veldhuizen
24-08-2002, 20:20
In 1 jaar tijd ongeveer 80 dvd's bij elkaar geschraapt.

Bas de Jong
25-08-2002, 14:27
Hmm. Kom ik aan met m'n 34 DVD's...

;-)

Serge Timmermans
26-08-2002, 10:21
Heb sinds een jaar DVD speler en zit nu tegen de 50 titels aan.
Merk wel dat ik er steeds meer geld in stop de laatste maanden!!
Sommige wil je gewoon echt voor de HEB!!!

Dit is mijn collectie
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Serge77

Henk Heideveld
26-08-2002, 12:39
Als we nou eens in schijfjes gingen tellen, dan kon ik mijn collectie bijna verdubbelen.
Ik zit op 51(boxen als 1)
Daarvan zijn het 30 films.
Tel ik al mijn schijfjes, dan kom ik aan: 85 schijfjes...
Nee, geen schijfjes tellen, maar films tellen.
Als de extra's op een apart schijfje staan, ga ik die niet nog eens bijtellen.

RobW
26-08-2002, 14:50
Het aantal films staat er ook bij, hee

Daniël van Zanten
26-08-2002, 23:51
Mijn collectie bestaat nu uit 95 DVD's.

Dennis Veldhuizen
27-08-2002, 00:04
204 nu ;)

Steven Maas
27-08-2002, 07:41
*klik*
De teller versprong net naar 81 DVD's(y)

lieshout84
27-08-2002, 11:15
kheb er net de 27ste bijgekocht en er zijn er nog 2 onderweg hiernaartoe.

Dirkman
27-08-2002, 11:38
Kreeg net aan de deur mijn 86ste DVD binnen!

En het was nog wel Se7en S.E. voor de leuke prijs van 12 euro (+verzendkosten!!!!)

OLEEE OLE OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!:D :D :D :D (y)

Edwin vd Zwaard
27-08-2002, 13:22
momenteel iets meer als 250, waarvan ik er geen 1 weg zou willen doen :)

Maar komen er zometeen wel weer een stuk of 10 bij :)

Hilde
27-08-2002, 13:31
21 DVD´s. Nog lekker overzichtelijk
Ik dacht. Mijn collectie zal wel flink gaan groeien maar dat valt nog wel mee;) Er komt niet zo veel uit van mijn gading en bovendien huur ik veel DVD´s

Bite
27-08-2002, 17:09
Ik zal ook even een update posten:

178 stuks :D

Graven
27-08-2002, 17:32
Mijn DVD speler heb ik sinds eind 2000. In die tijd heb ik 113 schijfjes verzameld, waarbij telkens het motto is geweest "kopen is direct kijken", tot nu toe altijd nog gelukt, hoewel het effe doorbijten was met de Buffy seizoenen. :D (6 DVD's achter elkaar kijken is best lang.......)

Mark de Jong
27-08-2002, 17:32
Nog altijd ongeveer hetzelfde aantal als de vorige keer dat ik hier reageerde. Maar nu gaat het tellen weer verder vooruit i.p.v. terug :)

Ho, 56 DVD's nu trouwens.

bakkerl
27-08-2002, 17:44
DVD speler sinds zaterdag 25 aug en al 3 DVD's in bezit.

Maar het is gelukkig een speler die me .mpg bestanden die ik zo op data cd heb gezet ook af afspelen :)

Roberto G
27-08-2002, 20:50
mijn colectie telt nu 5 DVD's ,ik heb mijn dvd speler aangeschaft in Augustus 2002 .
Maar ik denk dat ik spoedig meer dvd's zal hebben .

mijn colectie,

Lord of the rings the fellow ship of the ring

Savin private Ryan

The perfect strorm

Three to tango

US marshalls

ajax4ever
27-08-2002, 21:39
Ik weet niet precies wanneer ik mijn speler heb gekocht. Ik denk eind 2000.

Volgens mijn dvd profiler heb ik nu 140 titels.

Je kan ze hier bekijken:
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=remko2717

Groetjes Remko

Quasar de Duif
28-08-2002, 00:48
Ik ben pas sinds juli dit jaar begonnen met mijn collectie maar ik heb in die tijd toch al het een en ander gekocht/gekregen:


2001: A Space Odyssey (SKC)
Austin Powers II: The Spy who Shagged Me
Barry Lyndon (SKC)
Blade
Braveheart (2 disc)
Clockwork Orange, A (SKC)
Cocktail
Donnie Brasco
Dr. Strangelove: How I Learned to stop Worrying and Love the Bomb (SKB)
Dune
Exorcist, The
Eyes Wide Shut (SKC)
Fifth Element, The
Fletch
Fucking Åmål
Full Metal Jacket (SKC)
Gladiator (2 disc)
Heat
LA Confidential (SE)
Legend
Lolita (SKC)
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring (2 disc)
Man on the Moon
Matrix, The
Ocean’s Eleven
Pay it Forward
Perfect Murder, A
Red Sonja
Reservoir Dogs
Risky Business
Rules of Engagement (CE)
Se7en
Shawshank Redemption, The
Shining, The (SKC)
Sleepers
Snatch
Star Wars Episode I: The Phantom Menace (2 disc)
Under Suspicion (SE)
Vacation
Willow (SE)

Dennis Veldhuizen
28-08-2002, 12:57
206 nu :)

Acinony
28-08-2002, 13:02
- - - 145 - - -
En ik heb nog zo'n grote wishlist...pfffff
Me portemonee kan het niet bol werken.. :D
( me vriendin trouwens ook niet ) (6)

Dave
28-08-2002, 17:22
Vandaag nummer 75 gekocht, deze week precies een jaar geleden m'n eerste gekocht :D (Bij dezelfde winkel)
Gaat hard :( :)

Lex v/d Moolen
28-08-2002, 21:17
139 nu and still counting

John
28-08-2002, 21:36
Vandaag nr 200.

En ik ben pas sinds half december aan het verzamelen.........

Lex v/d Moolen
28-08-2002, 21:38
Vandaag nr 200.

En ik ben pas sinds half december aan het verzamelen......... Dan ga je sneller als ik, ben al in oktober 2001 begonnen

John
28-08-2002, 21:42
Dan ga je sneller als ik, ben al in oktober 2001 begonnen


De vraag is alleen: Moet ik er trots op zijn............ ? :rolleyes:

Lex v/d Moolen
28-08-2002, 21:44
De vraag is alleen: Moet ik er trots op zijn............ ? :rolleyes: Dat kan je toch alleen zelf beoordelen. Ik vind je collectie niet verkeerd uitzien

John
28-08-2002, 21:47
Dat kan je toch alleen zelf beoordelen. Ik vind je collectie niet verkeerd uitzien

nee ok, maar tis toch ziek, of niet?
ach aan de andere kant: er zijn mensen die ieder weekend 3 euro voor een biertje betalen, en dat 20x per avond. dat doe ik weer niet...

Lex v/d Moolen
28-08-2002, 21:53
nee ok, maar tis toch ziek, of niet?
ach aan de andere kant: er zijn mensen die ieder weekend 3 euro voor een biertje betalen, en dat 20x per avond. dat doe ik weer niet... Tja en dat bier drijft nu ergens in de Noordzee rond, jij hebt tenminste je DVD nog:D

Maar een biertje op zijn tijd is ook niet verkeerd:bier:

John
28-08-2002, 21:56
Tja en dat bier drijft nu ergens in de Noordzee rond, jij hebt tenminste je DVD nog:D

Maar een biertje op zijn tijd is ook niet verkeerd:bier:


kzit nu aan de witte wijn........... :)

Michel II
29-08-2002, 14:26
Heb sinds mei 2000 een dvd-speler en zit nu op 130 DVD's en gaan vrolijk verder. Heb 2 weken terug DVD-recorder gekocht. werkt geweldig

martin
29-08-2002, 14:38
s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's

Gekocht in Augustus: 17 DVD's
Sub totaal in 2002: 112 DVD's
Totaal:412 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.

Ronald Stiebolt
29-08-2002, 14:56
Gekocht in maart: 5 DVD's.


Behoorlijk dipje in maart Martin! We zijn toch niet aan het verslappen he??? (6)

lieshout84
29-08-2002, 15:13
gisteren de 2 bestelde dvd's binnengekregen dus ik zit nu op 29.(y)

Natte Scheet
29-08-2002, 15:32
Pffffff, ik zou het echt niet weten...
Ik schat zo ergens rond de vijfhonderd discs.

John
29-08-2002, 18:46
Pffffff, ik zou het echt niet weten...
Ik schat zo ergens rond de vijfhonderd discs.

echt wel een humorvolle naam heb jij gekozen... :rolleyes: :confused:

ervaring?

Natte Scheet
30-08-2002, 08:51
echt wel een humorvolle naam heb jij gekozen... :rolleyes: :confused:

ervaring?

Man, ik ben wel zo'n bizarre kwibus. Soms word ik er zelf moe van, al die eigenaardige strapatzen.

Maar goed, vandaag groeit mijn collectie waarschijnlijk met 1 titel: ik krijg Jeepers Creepers op de mat.

lieshout84
30-08-2002, 09:06
Off-Topic:
Waarom had je jezelf geen bizarre kwibus genoemt? Was wel iets geiniger geweest :D

Bite
30-08-2002, 11:58
Last count: 182

Eindelijk de profiler weer "opgeschoond"

(y)

Meanrat
30-08-2002, 14:47
Mijn collectie groeit gestaag. Moet aan mijn geld denken aangezien ik stage ga lopen he. Maar mijn laatste aanwinst komt uit Amerika en het is "Jaws: Anniversary Edition". Op Ebay.com verkochtten veel mensen deze DvD als tweede hands...voor 19,99...erg duur, want hij lag in de winkel voor 15,99.

Anyway, ik heb nu ACHT DvD's! En binnenkort wordt de DvD "Carrie" door de brievenbus geschoven. En ook "2001: A Space Odyssey".

Dan zijn het er dus al 10. Een mooie mijpaal! :)

Meanrat

Edwin V
30-08-2002, 22:09
Op het ogenblik is mijn collectie te groot. De DVD's staan nu schuin op de grond tegen andere DVD's aan. Ik heb een nieuwe kast nodig, maar die is meteen weer vol denk ik.

MChaser
30-08-2002, 23:58
Ik zit inmiddels op 143 DVD'd. Mijn collectie is te zien via (spam???? vast niet) Chaser's Page (http://www.chaserspage.tk)

De beste uit m'n collectie is moeilijk.....Shrek staat heel hoog, maar U571 ook...valt niet mee om uit zo'n lijst de beste te kiezen...

De uitbreiding zit er al weer aan te komen met o.a. Oceans 11, Back to the Future box, Lord of the Rings 4dvd....enz.

Martin.

Bart
31-08-2002, 12:22
:o hoi allemaal,
ben sinds begin 2001 in het bezit van een home-cinema set van sony. Erg simpeltjes, maar niet minder leuk!;)
pas de laatste tijd (8 mnd) heb ik n beetje de dvd koorts te pakken.
mijn teller staat nu op 40, maar daar gaan er zeker nog wel wat bijkomen in de nabije toekomst..(6)...
Ik heb mijn zinnen gezte op een breedbeeld tv van philips (Matchline)....financien zijn nu dusdanig dat ik toch nog eventjes moet wachten...geduld is een schone zaak...maar wel erg moeilijk hoor! groetjes.....

John
31-08-2002, 15:58
Man, ik ben wel zo'n bizarre kwibus. Soms word ik er zelf moe van, al die eigenaardige strapatzen.



ik ben ook nu pas aan het bijkomen vanaf mijn vorige post hier....:confused:

John
31-08-2002, 16:02
:o hoi allemaal,
ben sinds begin 2001 in het bezit van een home-cinema set van sony. Erg simpeltjes, maar niet minder leuk!;)


als tie het maar doet! denk nou niet dat iedereen hier op het forum een super HT set heeft, want dat is niet zo. het gaat ten eerste altijd om de film, en dan pas om het geluid ( en wie dit tegenspreekt is geen filmliefhebber, maar een geluidsliefhebber)

Ronald Stiebolt
31-08-2002, 16:05
Sinds 14-8 (1 week!) weer 25 erbij, dus nu 375.

Acinony
31-08-2002, 17:28
als tie het maar doet! denk nou niet dat iedereen hier op het forum een super HT set heeft, want dat is niet zo. het gaat ten eerste altijd om de film, en dan pas om het geluid ( en wie dit tegenspreekt is geen filmliefhebber, maar een geluidsliefhebber)
Kan ik ook een beetje van allebei zijn ??
Aahhh, alsjeblieft, toe nou......
:D

Daniël van Zanten
01-09-2002, 03:06
Mijn collectie bedraagt nu precies 100 DVD's!

John
01-09-2002, 10:19
Kan ik ook een beetje van allebei zijn ??
Aahhh, alsjeblieft, toe nou......
:D


hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou ok, vooruit dan maar. omdat jij het bent.


maar wat ik bedoel is dat (volgens mij) veel newbies op dit forum denken dat iedereen die hier wat langer meeloopt een joekel van een HT set heeft staan.
wat natuurlijk gewoon niet waar is.
ik koop nog altijd een film die ik leuk vind (of blind: waarvan ik denk dattie leuk is), en of dat nou DD2.0, 5.1 of 236.1 is maakt me niet uit. dat moet ook niet uitmaken.
het gaat om de film.

John
01-09-2002, 10:21
Op het ogenblik is mijn collectie te groot. De DVD's staan nu schuin op de grond tegen andere DVD's aan. Ik heb een nieuwe kast nodig, maar die is meteen weer vol denk ik.

als je wat kwijt wilt: i'm your man :)

marije van der mark
01-09-2002, 17:49
als je wat kwijt wilt: i'm your man :) :( wilde ik net zeggen, ben je me voor :( :D

Acinony
01-09-2002, 18:20
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou ok, vooruit dan maar. omdat jij het bent.

maar wat ik bedoel is dat (volgens mij) veel newbies op dit forum denken dat iedereen die hier wat langer meeloopt een joekel van een HT set heeft staan.<knip>
Ben ik helemaal met je eens !!!
Hoewel het jammer is dat niet alles 5.1 uitgegeven of remastered word.
btw - mijn fav.film is "The Warriors" en die is mono... :(

Roberto G
01-09-2002, 23:07
6 DVD's sinds Augustus 2002

The Lord of the rings The fellowship of the ring

The perfect storm

Saving Private ryan

Three to tango

US Marshalls

Gladiator

to be continued

Bite
02-09-2002, 02:49
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou ok, vooruit dan maar. omdat jij het bent.


maar wat ik bedoel is dat (volgens mij) veel newbies op dit forum denken dat iedereen die hier wat langer meeloopt een joekel van een HT set heeft staan.
wat natuurlijk gewoon niet waar is.
ik koop nog altijd een film die ik leuk vind (of blind: waarvan ik denk dattie leuk is), en of dat nou DD2.0, 5.1 of 236.1 is maakt me niet uit. dat moet ook niet uitmaken.
het gaat om de film.

Natuurlijk heb je gelijk John, maar in mijn geval (ik heb enorm veel video banden) is het toch een beetje de maatstaf waaraan ik afmeet of ik de DVD ga aanschaffen die ik ook op video heb. Want alleen het breedbeeld en surround (bijvoorkeur DTS 5.1) geluid is anders (ok het is natuurlijk scherper, maar als je een goede kwaliteit videorecorder en TV hebt, is dat ook goed (genoeg))
Ik koop de "klassiekers" bijna alleen op DVD als het geluid geremasterd is (ze zijn over het algemeen (GELUKKIG!) toch wel in breedbeeld) naar b.v. 5.1 (of in oude films naar 2.0 stereo)

Gewoon even mijn mening ;)

Oh ja, bijna vergeten... ik ben dan ook een enorme audio freak (6)

Acinony
02-09-2002, 09:54
Natuurlijk heb je gelijk John, maar in mijn geval (ik heb enorm veel video banden) is het toch een beetje de maatstaf waaraan ik afmeet of ik de DVD ga aanschaffen die ik ook op video heb. Want alleen het breedbeeld en surround (bijvoorkeur DTS 5.1) geluid is anders (ok het is natuurlijk scherper, maar als je een goede kwaliteit videorecorder en TV hebt, is dat ook goed (genoeg))

---Goed Genoeg ???---
Hebbie 2 dezelfde films wel is achterelkaar gekeken......
Maar goed, das mijn mening.
Ik vind het niet terugspoelen een genot !! :D
En de schuifjes nemen heel wat minder ruimte in (6)

Matt D
03-09-2002, 11:23
k denk tussen de 415 en 425, zal eens moeten profiler updaten

Roberto G
03-09-2002, 12:35
7 DVD's sinds Augustus 2002

The Lord of the rings The fellowship of the ring

The perfect storm

Saving Private ryan

Three to tango

US Marshalls

Gladiator

Seven SE

to be continued

Bart
03-09-2002, 22:19
Bedankt allemaal,

Menige discussie met mijn riendin moeten voeren om haar te laten inzien dat DVD gewoon te gek is. kreeg regelamtig te horen dat ik mijn geld ook beter kon besteden....dus niet naar mijn idee!
Door haar eens over mijn schouder te laten meekijken in dit forum, is mijn leven een stuk draaglijker geworden....
stjonge jonge sommige van julie zijn us echt tien keer gekker dan ik!!!

Mijncollectie is telt op dit moment ongeveer 45 dvd's
Ben ik zelf wel tevreden mee, maar wilniet zeggen dat dit genoeg is...
er zijn teveel leuke films en duidelijk te veel MUST-HAVES!!!!(6)


Mensen, bedankt voor hat draaglijk maken van mijn hobby.....

hahaha
;)

Bart
03-09-2002, 22:21
wat n ellendig taalgebruik van mij....
sorry, ben moe.....:o
ga maar eens slapen, misschien dat ik morgen weer normaal kan typen.....
Mazzel

Quasar de Duif
04-09-2002, 21:20
momenteel 46 dvd's.

Daniël van Zanten
05-09-2002, 20:55
Mijn collectie bestaat nu uit 103 DVD's,waarvan 98 film DVD'S en 5 muziek DVD's.

Matt D
05-09-2002, 22:32
k denk tussen de 415 en 425, zal eens moeten profiler updaten

collectie weer up to date : 419 en nog een paar onderweg

Art
06-09-2002, 00:30
Zit nu over de 50 dvd's :D 53 om precies te zijn :o

Ricochan
06-09-2002, 08:21
Ik schat ff uit mijn hoofd nu 100 hollywood etc films, en 150+ /Asian cinema films (Hong Kong/Korea/Japan)


Ricochan
:D

Charley Baak
06-09-2002, 10:51
36 nu + geupdate in dvdprofiler.... Zijn er een aantal onderweg, waren te goede aanbiedingen :D Dus binnenkort zal ik wel tegen de 50 aanzitten denk ik.

Sebastein van Hus
08-09-2002, 13:04
verleden week bij de makro kingpin meegenomen voor 7.50 ex de btw geen geld sta nu op 50 dvd's

Acinony
09-09-2002, 18:07
--160-- DvD's and countin' ... .. .

Joris Springer
09-09-2002, 19:02
853 stuks en nog steeds counting :D

John
09-09-2002, 19:08
853 stuks en nog steeds counting :D


godskolere... waar laat je die allemaal? ik zit aan de 200, en mijn kast is al over de helft....
ik moet er toch nu ff niet aan denken om er zoveel te hebben...

Lourens
09-09-2002, 20:12
Ik sta nou op 14 schijfjes... :)

Joris Springer
09-09-2002, 20:17
godskolere... waar laat je die allemaal? ik zit aan de 200, en mijn kast is al over de helft....
ik moet er toch nu ff niet aan denken om er zoveel te hebben...

4 grote kasten, er zijn al eerder 2 kasten een keer ingestort omdat ze het gewicht niet konden houden :( Gelukkig waren er geen schijfjes beschadigt.

John
09-09-2002, 20:36
4 grote kasten, er zijn al eerder 2 kasten een keer ingestort omdat ze het gewicht niet konden houden :( Gelukkig waren er geen schijfjes beschadigt.

jeetje.....
das echt voor een godsvermogen aan DVD's...
kun je wel een aparte verzekering voor afsluiten...

Joris Springer
09-09-2002, 20:37
tja in theorie kan ik zoiets wel doen maar ja, geen zin en tijd voor.

Daniël van Zanten
13-09-2002, 08:33
105 DVD's,waarvan 7 muziek DVD's.

Ronald Stiebolt
14-09-2002, 14:26
Zojuist nummer 400(!!!): de BTTF-box.

Peter Koelewijn
14-09-2002, 14:44
:D :D de teller staat nu op 49 vandaag dus 3 nieuwe aan de collectie toegevoegd.
1. RTTF box(y)
2. Swiebertje 1:)
3. Swiebertje 2:)

RTTF is een mooi uitgevoerde set met de 3 films + extra´s en een sumier boekje.
De beide Swiebertje DVD´s zien er goed verzorgd uit en bevatten 2 afleveringen en enkele extra´s, duidelijk jeugdsentiment.(6) (6)

Dane
14-09-2002, 14:47
1. RTTF box(y)
RTTF is een mooi uitgevoerde set met de 3 films + extra´s en een sumier boekje.


RTTF?! Rack to the Future...?:rolleyes:

Elwood.

Peter Koelewijn
14-09-2002, 15:04
Sorry Elwood,

Tik foutje moet BTTF zijn maar denk dat de meeste dat wel begrijpen en er overheen lezen.
Trouwens de DVD.nl-forums zijn dik bezaaid met taalfouten een veel voorkomende eigenschap van online forums.:bier:

Wijnand Baelde
14-09-2002, 15:46
Ik maak het volgens mij toch wel het bontste .....
Let op: bezit sinds 12 juni 2002 een dvd home cinema setje.
Idd nog maar 3 maanden, maar wel al een collectie van 121 DVD's !
Doet iemand anders dat zo snel na? En dus geen flauwe RCV titels voor €6,99 bij het kruidvat ofzo, vandaag bv. BTTF box gekocht voor €29,= bij V&D, ook daar beautiful mind net aangeschaft, en bij Van Leest vandaag Monsters Inc. (deluxe version) en Grease gekocht.
Verder bv. in mijn bezit 3 X-files boxen ,Die hard 1,2,3 S.E. 'silence of the lambs en ga zo maar door.
Echt in no time een supercollectie opgebouwd.
Maar ben er ook wel al 3 maanden elke dag, elk uur en elke seconde mee bezig.
A way of life....

Gerco Bakkenes
14-09-2002, 16:16
Ik ben nu ruim twee jaar bezig met het medium DVD en kan zeggen dat ik er nu van iets meer dan tweehondervijftig de gelukkige bezitter ben.

René Groen
14-09-2002, 16:25
Ik heb mijn DVD speler nu ongeveer een maand en ik heb 4 DVD's + 4 in bestelling (eigenlijk 8 dus)

martin
14-09-2002, 18:34
s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's
Gekocht in Augustus: 19 DVD's

Gekocht in September: 4
Sub totaal in 2002: 118 DVD's
Totaal:418 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.

Matt D
14-09-2002, 21:04
Ik maak het volgens mij toch wel het bontste .....
Let op: bezit sinds 12 juni 2002 een dvd home cinema setje.
Idd nog maar 3 maanden, maar wel al een collectie van 121 DVD's !
Doet iemand anders dat zo snel na? En dus geen flauwe RCV titels voor €6,99 bij het kruidvat ofzo, vandaag bv. BTTF box gekocht voor €29,= bij V&D, ook daar beautiful mind net aangeschaft, en bij Van Leest vandaag Monsters Inc. (deluxe version) en Grease gekocht.
Verder bv. in mijn bezit 3 X-files boxen ,Die hard 1,2,3 S.E. 'silence of the lambs en ga zo maar door.
Echt in no time een supercollectie opgebouwd.
Maar ben er ook wel al 3 maanden elke dag, elk uur en elke seconde mee bezig.
A way of life....

freak lol ;)

RobW
14-09-2002, 21:28
Sinds vandaag 52!!! (BTTF-box)

Ik meld alvast maar dat het er volgende week 54 zijn, namelijk Monsters Inc. en Black Hawk Down ga ik ffkes toevoegen.

Mich
14-09-2002, 23:48
awel ... een tijdje terug had ik er 200 ... nu zit ik terug op 196 wegens de verkoop van een paar DVD's en ik hoop tegen het einde van de week terug op 200 te zitten ... en tegen het einde van het jaar 220 ...

Steven Maas
15-09-2002, 00:55
De laatste tijd schiet het niet echt meer op.
85 is het aantal en ik hoop voor het eind van het jaar de 100 te halen.

Michel II
15-09-2002, 17:54
Incl. de 5 stuks die ik nog in bestelling heb, 141 stuks

Dane
15-09-2002, 18:17
De laatste tijd schiet het niet echt meer op.
85 is het aantal en ik hoop voor het eind van het jaar de 100 te halen.

Ik heb nu volgens mij 84 films op dvd, en ik wil voor het eind van het jaar ook de 100 halen. 's ff kijken:

- Monster's Inc
- Beverly Hills Cop Box
- Spiderman
- E.T.
- Star Wars ep.2
- LotR
- Band of brothers
- James Bond Box
- Pulp Fiction C.E.
- Jackie Brown C.E.
-----------------------------

30 dvd's, die ik nog wil en vrijwel zeker ga halen.

+ Highlander Immortal Edition (r1)
Akira (r4)
Austin Powers 1 (r1)
------------------------------

3 dvd's die ik (waarschijnlijk) morgen ontvang.

Dat zijn iig al 33 dvd's voor het eind van het jaar, 117 dus....

En dan ben ik vast nog wel wat "must haves" vergeten....

Elwood.

suave
15-09-2002, 18:39
tja in theorie kan ik zoiets wel doen maar ja, geen zin en tijd voor.

ik wil je lijst wel eens zien.....

Edwin vd Zwaard
15-09-2002, 18:45
momenteel iets meer als 250, waarvan ik er geen 1 weg zou willen doen :)

Maar komen er zometeen wel weer een stuk of 10 bij :)

Holy shit... Het waren er toch iets meer als 10 ... het zijn er inmiddels 320 :D
Yep, I'm an ADDICT :P

Maar uiteraard nog steeds bestaande uit titels die ik leuk, grappig, goed, spannend etc vind.. dus wil er geen 1 van weg doen :D

Pierovic
15-09-2002, 18:53
De teller staats sinds gister op 143 :cool:

Where does he get those wonderful toys?

-The Pinquin-

Mijn collectie DVD'tjes (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=pierovic&acceptadult=true)

suave
15-09-2002, 18:57
468 hier....phew....mijn chick begint al moeilijk te doen....

Hebben er nog meer mensen hier een hekel aan dat je nu gebruikt wordt als (gratis) videotheek?!? En dat mensen dan na lang aandringen pas weer de dvd's terugbrengen met vette vingers erop etc. etc.

En als je dan zegt dat je ze liever niet uitleent dan zijn ze gepikeerd...

- Zo, dat moest er even uit

Edwin vd Zwaard
15-09-2002, 19:30
Hebben er nog meer mensen hier een hekel aan dat je nu gebruikt wordt als (gratis) videotheek?!? En dat mensen dan na lang aandringen pas weer de dvd's terugbrengen met vette vingers erop etc. etc.

En als je dan zegt dat je ze liever niet uitleent dan zijn ze gepikeerd...


Breek me de bek niet open !!
Ik kan niet thuis komen of er ligt wel een briefje (dat heb ik er gelukkig na veel aandringen door gekregen) van "die en die, heeft die en die titel mee"...

2 weken later ligt er ineens een briefje van diezelfde pino, dat hij een andere titel heeft meegenomen !? Had ik die eerste dan al terug gehad ............................. ??? NEE !!!

Het meest waardeloze is dat ik nog thuis woon, dus ook als ik niet aanwezig ben, maar er wel iemand anders thuis is, dan kunnen al die maten pakken wat ze willen, zonder dat ik het weet !

suave
15-09-2002, 20:08
Breek me de bek niet open !!
Ik kan niet thuis komen of er ligt wel een briefje (dat heb ik er gelukkig na veel aandringen door gekregen) van "die en die, heeft die en die titel mee"...

2 weken later ligt er ineens een briefje van diezelfde pino, dat hij een andere titel heeft meegenomen !? Had ik die eerste dan al terug gehad ............................. ??? NEE !!!

Het meest waardeloze is dat ik nog thuis woon, dus ook als ik niet aanwezig ben, maar er wel iemand anders thuis is, dan kunnen al die maten pakken wat ze willen, zonder dat ik het weet !

yup inderdaad....pas was ik op vakantie had mijn vriendin de sleutel aan haar vriendin gegeven om de "bloemen water te geven" . Kortom ik kom terug ruim 30 dvds weg, waaronder mijn toen net nwe Harry Potter WS. HAd ik zelf nog niet eens gezien. Die vroeg ik toen terug maar had ze alweer aan haar ouders uitgeleend!! Nu net pas terug met nog 6 dvds die ik nog niet eens had gemist. (na 2.5 maand!!!)

ARGH! Ik heb mijn dvdkasten nu verstopt.....

EdjeB
15-09-2002, 22:15
Hebben er nog meer mensen hier een hekel aan dat je nu gebruikt wordt als (gratis) videotheek?!? En dat mensen dan na lang aandringen pas weer de dvd's terugbrengen met vette vingers erop etc. etc.

been there, done that... vrij irri, maar ach, zo leen ik ook wel eens dvd-tjes (en geef ze (meestal) redelijk op tijd weer terug... zonder de vette vingers, off course..)

Maar goed, de teller staat momenteel op 75, en er komen er eerdaags wel weer een paar bij.

Heb m'n dvd-speler al sinds 2 november '99, en heb sinds een week of 3 nu ook een dvd-rom....

Charley Baak
16-09-2002, 10:53
50 and counting, gaat snel zo met hier en daar leuke aanbiedingen...

lieshout84
16-09-2002, 10:56
Gister uitgebreid met de bttf box en dat brengt het totaal nu op 32 dus valt nog mee tegenover sommige.....(y)

Nico de Graaf
16-09-2002, 21:54
Nu 25 stuks, maar nog wel 1 in bestelling en waarschijnlijk ga ik deze weel ook nog wel het e.e.a. kopen.:D

Sebastein van Hus
18-09-2002, 19:46
ik heb er nu 55 and still counting................

Sebastein van Hus
18-09-2002, 19:46
ik heb er nu 55 and still counting................(y)

Nico de Graaf
18-09-2002, 19:50
Nu 25 stuks, maar nog wel 1 in bestelling en waarschijnlijk ga ik deze weel ook nog wel het e.e.a. kopen.:D

Sta nu dus op 27.:D (y)

Jaap Poot
18-09-2002, 21:12
op dit moment 259 stuks en met de Feestdagen in zicht (ook dvd's voor mijn kinderen tellen mee) zal dat aantal wel richting de 280 gaan. Naarmate de collectie groeit worden we wel steeds critischer en huren we ook wat vaker een dvdtje.

Quasar de Duif
18-09-2002, 21:32
Even een update.

Ik sta nu op 54 DVD's. Voor het einde van dit jaar hoop ik de 75 behaald te hebben.

Hans De Bisschop
18-09-2002, 22:04
voor het moment 180 titels (maar heel wat meer schijfjes) en voor 31 december zitten we aan de 200 :S

En dan vragen mijn ouders zich maar af waar al het geld van hun student naartoe gaat ;)

Joost v.d. Ham
18-09-2002, 22:09
67 na vandaag, het begint al iets te worden....!!!!

System 3rror
19-09-2002, 08:27
125 sinds gisteren :)

Steven Maas
19-09-2002, 08:39
Nu terug gelopen tot 77 DVD's. De mineurtjes uit de collectie gegooid, om het maar zacht te zeggen. Kan ik verder bouwen aan een mooie verzameling. :D

Hilde
19-09-2002, 08:46
Ik heb er 25

Dane
19-09-2002, 09:54
89 verschillende films, maar geregistreerd als 80 dvd profiler entries.

Elwood.

Aien
19-09-2002, 09:58
heb nu 46 verschillende titels ^_^

Luther Hartog
19-09-2002, 10:10
Hier is ie dan weer:

Gekocht in januari 2002: 7 DVD's
Gekocht in februari 2002: 6 DVD's
Gekocht in maart 2002: 5 DVD's
Gekocht in april 2002: 3 DVD's
Gekocht in mei 2002: 4 DVD's
Gekocht in juni 2002: 4 DVD's
Gekocht in juli 2002: 0 DVD's
Gekocht in augustus 2002: 1 DVD
Gekocht in september 2002: 1 DVD

-------------------------------------------
Subtotaal in 2002: 31 DVD's
Totaal in 2001: 50 DVD's

___________________________
Totaal: 81 DVD's


PS: Ik heb er wel veel meer gekocht dit jaar, maar ik heb er ook weer een heleboel verkocht

rveldhuizen
19-09-2002, 10:14
Sta nu op 96... En heb mijn Loewe DVD speler sinds (eh... ff denken) volgens mij zomer 2000....

Matt D
19-09-2002, 10:32
als ik me nt vergis 439, moet nog profiler updaten (versie 2 downen)

martin
19-09-2002, 10:36
s even kijken.

Gekocht in januari. 15 DVD's
Gekocht in februari. 9 DVD's.
Gekocht in maart: 5 DVD's.
Gekocht in April: 12 DVD's.
Gekocht in Mei: 17 DVD's.
Gekocht in Juni: 22 DVD's.
Gekocht in Juli: 15 DVD's
Gekocht in Augustus: 19 DVD's

Gekocht in September: 5
Sub totaal in 2002: 119 DVD's
Totaal:419 DVD's.

ik ga proberen om een heel jaar bij tehouden.

Matt D
19-09-2002, 10:47
468 hier....phew....mijn chick begint al moeilijk te doen....

Hebben er nog meer mensen hier een hekel aan dat je nu gebruikt wordt als (gratis) videotheek?!? En dat mensen dan na lang aandringen pas weer de dvd's terugbrengen met vette vingers erop etc. etc.

En als je dan zegt dat je ze liever niet uitleent dan zijn ze gepikeerd...

- Zo, dat moest er even uit

same here, ze gaan me soms ook beschouwen als een gratis videotheek (zelfde met mijn cds waarvan ik er toch meer dan 800 heb)
meestal zijn het wel coole vrienden die het vragen maar zelf hebben ze bijna nts te ruilen, is soms wel minder leuk ;)

geeft nu max 2 dvds mee per keer in een cd doosje, dvd hoezen blijven bij mij thuis

ben benieuwd om eens je collectie te zien, geen profiler?