PDA

Bekijk de volledige versie : Terminator-fans melden zich in Amsterdam



Eric van Ballegoie
27-11-2003, 11:57
Terminator-fans melden zich in Amsterdam



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1129)

Steve Muller
27-11-2003, 12:32
Dit zijn dan toch wel exemplaren die in waarde zullen stijgen. Helaas heb ik geen tijd om er 1 te halen :cry:

Barry1000
27-11-2003, 12:49
Ik heb er eentje.

Sjors van de Rebellenclub
27-11-2003, 13:06
wat is er nou speciaal aan het exemplaar?

Barry1000
27-11-2003, 13:14
De voorkant is van de terminatrix, en de hoed is gelimiteerd.
Verder eigenlijk hetzelfde als de 3-dvd versie.

Achja, het is leuk oor de verzameling. Maar verder geen extra geloof ik.

Barry1000
27-11-2003, 13:19
Ik bedoel dus de 2 dvd versie

Alex van den Berg
27-11-2003, 13:32
Ik loop er altijd bij als een Terminator... Zwarte leren laarzen, zwart leren motorjack, donkere bril met zonnig weer... Alleen mijn kapsel wijkt enigszinszins af.... Ik ben benieuwd of ik daarvoor word beloond bij de DVD-boer... :twisted:

Albert Kostwinder
27-11-2003, 13:43
Tjonge jonge...zo goed is Terminator 3 toch niet om er speciaal vroeg voor je bed uit te komen..... :? :shock: :

Heb zonet zelf bij MM in Leeuwarden de 2 disc editie gekocht en dan nog alleen omdat er een DTS track op staat....de extra's zijn uitermate karig al is de commentaar track met Mostow en de cast erg leuk.... : :wink:

Barry1000
27-11-2003, 14:04
Nou ja joh.
Ben enige jaren geleden begonnen per toeval met Schwarzenegger DVD's, en deze limited edition is een leuke afsluiter op m'n verzameling.

Op naar de volgende acteur...

maximus
27-11-2003, 14:35
ben net bij de arena geweest (15.15uur) en er liggen er nog zat en je mag er meer meenemen dan 1 als je wild.

Mike Philippens
27-11-2003, 14:47
Dit zijn dan toch wel exemplaren die in waarde zullen stijgen. Helaas heb ik geen tijd om er 1 te halen :cry:
Don't think so. Dit is volgens mij een Media Markt Limited Edition. MM heeft gewoon 250 hoezen laten drukken. Ze hebben ze immers zelf alle 250. Lekker makkelijk. Hooguit dat een verstokte fan die persé alles moet hebben er ooit €50 voor gaat geven, maar zo kan elke winkel wel iets doen. Een echt verzamelobject is dit niet in mijn ogen.

Lesley
27-11-2003, 15:28
Don't think so. Dit is volgens mij een Media Markt Limited Edition. MM heeft gewoon 250 hoezen laten drukken. Ze hebben ze immers zelf alle 250. Lekker makkelijk. Hooguit dat een verstokte fan die persé alles moet hebben er ooit €50 voor gaat geven, maar zo kan elke winkel wel iets doen. Een echt verzamelobject is dit niet in mijn ogen.
Inderdaad... deze "limited edition" slaat helemaal nergens op... Ik zou t niet eens een Limited edition durven noemen...

Debbus
27-11-2003, 15:44
ben net bij de arena geweest (15.15uur) en er liggen er nog zat en je mag er meer meenemen dan 1 als je wild.

Afgerekend om 15:45, ben je waarschijnlijk net misgelopen ;-)

jeroenenagnes
27-11-2003, 16:00
Is er iemand die een Limited Edition voor mij kan meenemen............please ???
Ik zou zelf wel de nodige kilometers willen rijden naar A'dam vanuit Roosendaal maar zit thuis met een ontstoken voet :cry: :cry:

Jeroen.

theThinWhiteDuke
27-11-2003, 16:32
Mike Philippens schreef:
Don't think so. Dit is volgens mij een Media Markt Limited Edition. MM heeft gewoon 250 hoezen laten drukken. Ze hebben ze immers zelf alle 250. Lekker makkelijk. Hooguit dat een verstokte fan die persé alles moet hebben er ooit €50 voor gaat geven, maar zo kan elke winkel wel iets doen. Een echt verzamelobject is dit niet in mijn ogen.

Inderdaad... deze "limited edition" slaat helemaal nergens op... Ik zou t niet eens een Limited edition durven noemen...
Ik heb net een hoesje ontworpen en geprint: limited edition; nr. 1 uit een oplage van 1 :wink:

maximus
27-11-2003, 16:43
Mike Philippens schreef:
Don't think so. Dit is volgens mij een Media Markt Limited Edition. MM heeft gewoon 250 hoezen laten drukken. Ze hebben ze immers zelf alle 250. Lekker makkelijk. Hooguit dat een verstokte fan die persé alles moet hebben er ooit €50 voor gaat geven, maar zo kan elke winkel wel iets doen. Een echt verzamelobject is dit niet in mijn ogen.

Inderdaad... deze "limited edition" slaat helemaal nergens op... Ik zou t niet eens een Limited edition durven noemen...
Ik heb net een hoesje ontworpen en geprint: limited edition; nr. 1 uit een oplage van 1 :wink:

Maar toch, voor de zelfde prijs kon ik hem niet laten liggen.

exstreme
27-11-2003, 17:02
een erg leuke en vermakelijke film

hij draaide ongeveer tegelijk met de matrix 2 in de bioscoop en de matrix beweerde een mega achtervolging van 20 miljoen te hebben,maar zoveel auto's sneuvelde er niet eens en deze achtervolging verbleekt bij die van de terminator 3 kwa auto schade :D ,ik kom er mij bed ook niet voor uit maar ik vind hem beter dan de matrix 2(en al was het alleen al om het opgeschep over hoe goed het wel niet is,terwijl ze de pers niet eens de film van te voren durfde te laten zien,en de terminator 3 gewoon zonder veel opgechep een mega achtervolging neer zette en gewoon leuk is om naar te kijken zonder te veel slaapverwekkende momenten :wink:

ik heb T3 alleen al om de achtervolging gekocht,ook in leeuwarden bij M&M :wink:

drTree
27-11-2003, 17:14
T3 alleen al om de achtervolging gekocht,ook in leeuwarden bij M&M :wink:

Groot gelijk, meer bood de film niet, en de dvd ook niets extra's

Dirk Visser
27-11-2003, 17:19
Hopen dat die dvd er morgen nog ligt...

Steve Muller
27-11-2003, 17:26
Hopen dat die dvd er morgen nog ligt....

Helaas uitverkocht :cry:

Marco
27-11-2003, 18:05
Hopen dat die dvd er morgen nog ligt.... Helaas uitverkocht :cry:Yep. Ik heb de laatste (die verkocht werd) te pakken. Rond half zes was dat. Lucky me 8)
Ter info: ik was niet gekleed als The Termimator.

Opvallend van de Limited Terminatrix Edition
Geen streepjescode (zat uiteraard wel op de prijssticker).
Op de achterkant staat: bestemd voor promotie.
Weer die vevelende Scanavo keepcase :(
Jullie kennen vast die dubbele cover van James Bond Die Another Day. Zeg maar die Ice cover en aan de andere kant 007 Collection cover. Ook de Limited Terminatrix Edition heeft zo'n dubbele cover. Haal de hoes maar uit het doosje. De andere kant is...tada.....de normale cover van de normale editie, inclusief streepjescode, vermelding van extra's, de kop van Ahnuld.


Persoonlijk vind ik de Limited Terminatrix Edition, althans de cover wel leuker. Liever de kop van Loken :)

Richard B.
27-11-2003, 19:45
Leuk die foto's. Heeft DVD.NL tegenwoordig ook rondreizende reporters? 8)

Harry stadman
27-11-2003, 20:04
Ik heb hem vanmiddag ook bij de MM gehaald.
Ik heb geen special editions gezien.
net de film even bekeken. leuke film! :wink:

persoonlijk zit ik liever naar de film te kijken i.p.v. 2 uur te staren naar een cover! :lol:

Paul IJsendijk
27-11-2003, 22:04
Me pa heeft hem vanmiddag voor me gehaald
maar heeft de special editon gehaald i.p.v de limited edition :(
maak ik had het ook niet tegen hem gezegd :oops:
Maar ja... er zijn ergere dingen

Debbus
27-11-2003, 22:16
Volgens mij staan op de bovenste foto ook een aantal klanten die per ongeluk de special edition hebben gepakt...

The Scratcher
27-11-2003, 22:18
Ik wacht wel lekker op de "Ultimate Edition"! Hasta la Vista....

Niels Simons
28-11-2003, 08:24
tja,als je deze uitgave vergelijkt met de T2 UE,dan verbleekt ie natuurlijk kwa extra's.maar toch,mooi beeldje en DTS geluid!

Neemt niet weg dat als er ooit een andere versie komt ik die toch wel aan zal schaffen...

mazzel,niels

Yann
28-11-2003, 20:53
mmm, limited edition die uitgaat van een winkel... lijkt me ook niet echt de naam waard... in elk land komt er wel eens een limited edition uit... als die 250 exemplaren nu nog door Mostow, Schwarzy of Loken gesigneerd waren geweest, dan zouden het pas collector's items zijn.

Dr Para
30-11-2003, 12:47
tja,als je deze uitgave vergelijkt met de T2 UE,dan verbleekt ie natuurlijk kwa extra's.maar toch,mooi beeldje en DTS geluid!

Neemt niet weg dat als er ooit een andere versie komt ik die toch wel aan zal schaffen...

mazzel,niels
Dr Komt een 3box uit
1 2 en 3
ben beniewd when

Raymond187
05-12-2003, 12:05
Dat er terminator fans bestaan .......

Erwin de Koning
10-12-2006, 12:34
Dat er terminator fans bestaan .......

ja werkelijk ongelooflijk

Frank
10-12-2006, 12:40
Net zo ongelooflijk dat je een thread heropent die al drie jaar oud is. :roll:

Erwin de Koning
10-12-2006, 12:54
Ik zal volgende keer replyen in een nieuwe thread