PDA

Bekijk de volledige versie : Audio cd probleem op DVD speler



peveo
24-11-2001, 16:14
Ik vraag me het volgende af:

Als ik een live audio cd of een klassieke cd afspeel in mijn Akai DV-p2500 dvd speler dan komt er een pauze van 1 sec. tussen de nummers terwijl ze in elkaar over behoren tegaan.
Nu had ik eerst een Lenco dvd 02/a en die had het zelfde probleem.Mijn vraag is of dit een niet te verhelpen euvel is of dat er dvd spelers zijn die dit wil kunnen?
Ik bedoel het is zeer vervelend als je een klassieke uitvoering op audio cd hoort met onderbrekingen van 1 sec. daar waar nummers in elkaar over behoren te gaan.

Iemand enige sugesties, moet ik en andere dvd speler aanschaffen? Ik wil er dus wel een die alles aankan (audio, cdr/cdrw, mp3 ,regio vrij).
Is dat Hiteker spul wat?

Arnold van Oostrum
24-11-2001, 17:50
Het probleem dat je noemt is inderdaad uiterst vervelend. En persoonlijk verbaast mij het ook. Ik weet dat er CD-spelers zijn die dit euvel hebben als je een geprogrammeerde cyclus van nummers afspeelt. Maar bij het normaal afspelen van een CD hoort je speler dit niet te doen.

Ik zou ermee terug gaan. Misschien heeft AKAI een firmware update om dit euvel te verhelpen. En anders een andere speler verlangen. Wel vooraf even proberen dus.