PDA

Bekijk de volledige versie : Betalingen via Ezydvd ???



HustleR
24-11-2001, 22:53
Vele threads zijn er omtrent Ezydvd....maar ik kan
geen antwoord krijgen op m'n vraag ?!?!?!

Hoe zit het eigenlijk met het betalen via creditcard ???

Doen jullie dat via de site of faxen jullie het op ??
(als het goed is,is dat ook mogelijk)

En is er weleens meer afgeschreven van de creditcard
dan je eigenlijk moest betalen???? (FRAUDE)

Wil wat dvdtjes bestellen maar heb me twijfels omtrent
me kaart nummer geven via het internet.....

Ik hoop dat iemand me verder kan informeren..

Ronin
25-11-2001, 00:46
Tot op heden heb ik nog geen problemen had met EzyDVD ivm betalingen via het net
Ik geef gewoon de VISA nummer op ( de eerste keer vroegen ze wel een VISA uittreksel te faxen)...
Nu reeds een drietal keer besteld en geen enkel probleem..ook de gerekende bedragen klopten...
Succes.....;)

Remco de Swart
25-11-2001, 09:55
Ook ik heb geen problemen met het betalen bij EzyDVD. Ik heb in tegenstelling tot Ronin ook nooit een uittreksel moeten faxen. Wel ben ik aangesloten bij een andere Creditcard maatschappij, Euro Mastercard, misschien dat het daar aan ligt. De bestellingen die ik tot nu toe gedaan heb bij EzyDVD werden tot nu toe pas afgeschreven terwijl ik de bestellingen al binnen had.

Edwin vd Zwaard
25-11-2001, 21:48
ook ik heb een mastercard, en gebruik deze bij vele sites.. nog nooit tegen problemen aangelopen... (even afkloppen)

Ook ik heb nooit iets moeten doorfaxen, wel een ander soort verificatie: ze storten iets op mijn creditcard, paar dollarcent, die bedragen verschijnen op mijn afschrift, en die moest ik doorgeven.. dit was bij FBO, wat trouwens goedkoper is als EZYdvd voor dezelfde dvd..

Voor meer info over prijzen van sites, zou ik even om mijn site kijken..

www.filmbuster.nl

Groeten
Edwin

Henk Heideveld
26-11-2001, 11:43
Originally posted by HustleR

Je creditkaart is wereldwijd verzekerd. De maatschappij heeft er meer belang bij dan jij. Misbruik gaan zij eventueel te lijf. Kopen via internet bij "normale" bedrijven levert echt geen problemen op. Denk erom je creditkaart wordt gegarandeerd door de kaartmaatschappij. Lomp gezegd is het hun probleem, niet het jouwe.
Zowel internet-leveranciers als creditkaartmaatschappijen hebben een groot belang bij toenemende verkopen via internet en bij credit-card betalingen. Loop je tegen een misbruikprobleem aan, meldt dat dan bij de creditkaartmaatschappij en zij regelen de zaakjes verder. Daar loop je dus geen risico.
Blijft natuurlijk over dat je niet in zee moet gaan met louche-praktijken. Die herken je vrij snel omdat ze je koeien met gouden horens beloven. EZY-DVD levert over de hele wereld en heeft een naam hoog te houden. Non-problemo (T-2) , dus.

Jan de Jong
26-11-2001, 12:27
Bestel al een paar jaar lang geregeld wereldwijd via internet artikelen en betaal daarbij met m'n Mastercard.

Heb goede ervaringen met EzyDVD, DeVoteD en Amazon.

Nog nooit iets niet ontvangen en de rekeningen kloppen ook altijd. Ik kijk natuurlijk wel mijn Mastercard betalingsoverzicht goed na.

Ik geef trouwens alleen mijn Creditcardnummer op als het een beveiligde site is.

Toch bleek er anderhalf jaar geleden dat er een paar duizend Roebel via mijn Creditcard was afgeschreven. Dit heb ik gelijk doorgegeven aan InterPay en na het invullen van een meldingsformulier werd het hele bedrag gerestitueerd. De keerzijde van de medaille was wel dat ik al mijn bankpasjes inclusief mijn Creditcard moest inleveren en ik, na twee weken zonder, een hele set nieuwe pasjes kreeg. Ze nemen dus geen enkel risico.

FiReFoX
26-11-2001, 16:46
Ik heb vorige week voor het eerst bij ezydvd besteld(met credit card). Vorge week maandag zou die op gestuurd worden en vandaag heb ik het binnen, precies een week later. Verder ook gelukkig geen problemen met de duane gehad (had galdiator en antitrust besteld.

Jeroen Verleun
26-11-2001, 17:14
Iedereen is zo te lezen erg tevreden over EzyDvd, dus ik heb ook maar is iets besteld via hun. Ik heb Gladiator besteld en ik hoop hem zo snel mogelijk binnen te krijgen. Trouwens wat is jullie snelste en laatste levertijd geweest?

PM
26-11-2001, 17:18
2x besteld... 2x precies 1 week..
(er is trouwens nu een 2dvd's voor $50 actie... misschien een tip!

Wurzel
27-11-2001, 23:41
Nooit problemen gehad bij ezydvd.
Afschrijvingen kloppen allemaal. (is vijf keer)
Enige fout bij mijn eerste bestelling was dat ik er drie tegelijk bestelde en toen moest ik ome douane dus ook nog iets van een geeltje betalen.

Nu bestel ik ze per stuk, je mag nl. tot fl.48,-- excl. verzendkosten vrij invoeren.

zie http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

Laatste was starwars episode 1.
Binnen in exact 6 dagen.