PDA

Bekijk de volledige versie : wel achtergrond geluiden maar geen spraak-geluiden...



yvonne febis
28-11-2003, 21:52
Heeelp!!!....ik heb net een dvd speler gekocht en geinstalleerd maar als ik een film afspeel dan hoor ik geluiden zoals : muziek, kogel, auto"s die de lucht ingeblazen worden perfect maar op het moment dat de acteurs praten hoor ik niets..... :cry: .......hoe komt dit?

Dennis Veldhuizen
28-11-2003, 22:04
even in het menu (van je DVD speler!) instellen dat je het geluid op stereo wilt hebben en niet op dolby digital 5.1. Eventueel kan het ook PCM zijn waar je hem op moet zetten.

succes en laat het even weten

Alex van den Berg
28-11-2003, 23:14
Heeelp!!!....ik heb net een dvd speler gekocht en geinstalleerd maar als ik een film afspeel dan hoor ik geluiden zoals : muziek, kogel, auto"s die de lucht ingeblazen worden perfect maar op het moment dat de acteurs praten hoor ik niets..... :cry: .......hoe komt dit?Geen zorgen... Er is niks mis met die speler hoor. In het geval je "gewoon" stereo hebt, kun je kunt inderdaad even kijken of je ergens komt met de tip van Dennis.
Als je een surround-set hebt, dan is de kans groot dat je centerspeaker niet goed is aangesloten, of dat je set niet goed is ingesteld voor het gebruik van die centerspeaker.

Dennis Veldhuizen
30-11-2003, 23:15
en.. hoe is het allemaal afgelopen? :)

kruspe
30-11-2003, 23:57
hee,ik heb hetzelfde probleem als ik een dvd alleen via de tv wil kijken ipv via mijn receiver.
Ik ga het ook eens proberen!
Bedankt,ook namens mij!!