PDA

Bekijk de volledige versie : Band of Brothers - Tin Box - Bij Choicesdirect



binteg
30-11-2003, 16:48
weet niet of het hier thuishoort?

Maar iig, heb op 21 november al besteld en er staat nog steeds "in progress". Heb ook al 3 e-mails gestuurd, om te vragen hoe het zit, maar wijselijk geven ze daar steeds geen antwoord op. Er staat immers usually despatched within 24 hours, or "More obscure titles will be ordered from our suppliers and will be sent to you as soon as possible, normally within 3 – 8 days". Ook deze termijn is al voorbij en zo'n vreemde bestelling is dit toch niet, ze hebben 'm net in de aanbieding gegooid. Maar misschien zijn er nog meer "gedupeerden" en kunnen we in deze thread onze "vorderingen" uitwisselen? :wink:

thnx anyway

Blaatmaster
01-12-2003, 11:28
tijd die ze ervoor hadden is nog niet zo lang overschreden. Lijkt mij meer een situatie van overweldigende belangstelling en dat ze moeten bijbestellen ofzo.

Daarentegen niet netjes dat ze dan niets laten weten natuurlijk.

Jimmy

lodi
01-12-2003, 15:08
Ik heb ze hier ook over gemaild en tot twee keer toe vlot antwoord gekregen. Volgens hen is mijn box verzonden, maar is er een probleem met de site waardoor de order status niet refreshed wordt.

binteg
01-12-2003, 16:04
ah, heb vandaag een mailtje gekregen dat ie op 26-11 is verstuurd, dus nog ff w88 idd. Eind goed al goed. :D

Mag wel een slotje op

raymond koene
02-12-2003, 10:08
voor mij mag de thread nog even openblijven. ik heb de box op 28 november besteld en ben eigenlijk wel benieuwd naar de vorderingen van de andere mensen die deze box betseld hebben. Bij mij staat er in ieder geval nog steeds in progress.

pavko
02-12-2003, 23:35
ook hier

order date 28/11/2003
status: in progress

Ik wacht het rustig af. Voordat ik daar heb besteld heb ik eerst kort research gedaan naar die toko en ze staan bekend als zeer betrouwbaar. Dus voorlopig maak ik mij nog geen zorgen....

raymond koene
04-12-2003, 10:03
zijn er al meer mensen(behalve the Darkman) die deze box inmiddels al binnen heeft?

binteg
04-12-2003, 14:59
nog steeds niet, duurt nou toch wel erg lang, morgen al weer 2 weken geleden, maar ja op Sinterklaas zou het natuurlijk wel weer een mooi cadeautje zijn, al heb je het zelf betaald :wink:

MarcCastermans
05-12-2003, 08:04
Ik zit op hete kolen. Er stak gisteren een briefje van de Post in de bus dat er een pakje moest afgehaald worden en het enige dat ik verwacht is de box. Mijn vrouw gaat vandaag het pakje halen. Ben benieuwd ... straks meer.

raymond koene
05-12-2003, 09:10
Ik zit op hete kolen. Er stak gisteren een briefje van de Post in de bus dat er een pakje moest afgehaald worden en het enige dat ik verwacht is de box. Mijn vrouw gaat vandaag het pakje halen. Ben benieuwd ... straks meer.

Ik hoop het voor je :wink: Ik zit zelf pas een week te wachten. Wanneer had jij hem besteld?

b4rth3zz
05-12-2003, 10:14
Ik had em besteld op 29/11 en heb em vandaag al binnen, en in goede staat

MarcCastermans
05-12-2003, 10:52
OK, hij is binnen en in perfecte staat. Bestelling is van 23/11/2003.
Veel succes voor de rest. En nu maar kijken...

lodi
05-12-2003, 11:48
Kwam hij gewoon met TPG bij jullie ?

MarcCastermans
05-12-2003, 11:58
Belgische Post in mijn geval in kartonnen verpakking

lodi
05-12-2003, 12:19
Kwam hij gewoon met TPG bij jullie ?

Ik krijg hem net binnen, niet via TPG overigens hier. Besteld op 20 november, verzonden op 26 november.

binteg
05-12-2003, 13:40
Kwam hij gewoon met TPG bij jullie ?

Ik krijg hem net binnen, niet via TPG overigens hier. Besteld op 20 november, verzonden op 26 november.

here the same, weet niet via wie, want me pa heb 'm aangenomen :wink:

pavko
11-12-2003, 16:19
Hmmm, het is nu de 11e en ik heb de box op 28 november besteld...Ik begin me een klein beetje ongerust te maken. Iemand anders inmiddels alweer een box binnengehad?

binteg
11-12-2003, 16:37
Hmmm, het is nu de 11e en ik heb de box op 28 november besteld...Ik begin me een klein beetje ongerust te maken. Iemand anders inmiddels alweer een box binnengehad?

bij mij duurde het ook 2 weken, komt daarbij ook nog idd, dat de 28e een vrijdag is, was bij mij ook en ik had hem 2 weken later op vrijdag binnen, dus ik hoop voor je dat dat bij jou ook zo is, anders zou ik toch dinsdag een boze mail sturen als je nog nix hebt ontvangen :wink:

suc6,

Binte

raymond koene
12-12-2003, 09:45
Hmmm, het is nu de 11e en ik heb de box op 28 november besteld...Ik begin me een klein beetje ongerust te maken. Iemand anders inmiddels alweer een box binnengehad?

ik had de 11e een briefje in de bus van TPG Post dat ze een pakje hadden dat niet door de brievenbus kan. Ik verwacht (en hoop) dat het de Tin Box is, want ik zou niet weten wat er verder nog zou moeten binnenkomen. Ik ga vanmiddag langs, dan hoor je het nog.

raymond koene
15-12-2003, 10:24
de tin box is inderdaad binnen!!!!! en onbeschadigd!!!!! heb je 'm inmiddels al binnen pavko?????

pavko
15-12-2003, 19:15
Nee helaas nog niets hier :(

Hopelijk ligt er morgen een berichtje in de bus.

HiddeV
18-12-2003, 17:50
Nee helaas nog niets hier :(

Hopelijk ligt er morgen een berichtje in de bus.

en...

pavko
18-12-2003, 23:53
Nope....nix nada noppes :(

Ik heb gister maar even een mail gestuurd naar Choices Direct om hen te vragen waar mijn box blijft (zeker gezien het feit dat ie op mijn Order History nog steeds op "in progress" staat....) Ik heb ze ook fijntjes medegedeeld dat ik van diverse mensen op dit forum al heb gehoord dat ze hem binnen hadden. Ook heb ik ze even verteld hoeveel films ik per jaar ongeveer aanschaf...... Een beetje flauw misschien maar voor mij wel de mogelijkheid om hun duidelijk te maken dat, mocht die box er niet komen, dit wel degelijk gevolgen voor hun toko zal hebben.....

binteg
19-12-2003, 16:00
Nope....nix nada noppes :(

(zeker gezien het feit dat ie op mijn Order History nog steeds op "in progress" staat....)

dit zegt nix, bij mij 14 dagen geleden ontvangen staat er ook nog steeds "in progress" :? :shock:

pavko
19-12-2003, 18:01
Ja dat had ik ook al vernomen. Maar dat is nu aan hén om uit te leggen. Ik wil gewoon die box hebben....heb er tenslotte 37 pond (> 100 piek) voor betaald

binteg
19-12-2003, 18:06
Ja dat had ik ook al vernomen. Maar dat is nu aan hén om uit te leggen. Ik wil gewoon die box hebben....heb er tenslotte 37 pond (> 100 piek) voor betaald

tuurlijk, suc6 iig :wink:

FrankGuthrie
16-02-2005, 17:09
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van deze site? Aantal ervaring valt beetje tegen, vandaar de kick. Zinn er inmmiddels mensen bij die ervaringen hebben met deze site?

raymond koene
17-02-2005, 08:04
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van deze site? Aantal ervaring valt beetje tegen, vandaar de kick. Zinn er inmmiddels mensen bij die ervaringen hebben met deze site?

site is betrouwbaar, ik heb er al een aantal keer wat besteld en tot nu toe zijn alle bestellingen (op een na dan) aangekomen....heb overigens ook de BOB Tinbox bij Choices Direct besteld en is goed aangekomen (duurde alleen even voordat ik 'm binnenhad maar als je tegenwoordig de levertijden van www.dvdsoon.com ziet dan valt dat wel mee)....