PDA

Bekijk de volledige versie : minnen en de handelarenlijst



Harry B.
30-11-2003, 17:48
Leuk, zo'n handelarenlijst. Kun je precies zien welke mensen fatsoenlijk zaken doen en welke mensen een 'dubieuze' staat van dienst hebben.

14-11-2003: Forummer X geeft een min aan forummer Y......
22-11-2003: Laatste update handelarenlijst.....
........en de desbetreffende min staat er niet in!

Hebben de heren van het beheer hier misschien een verklaring voor?

R. Schaap
30-11-2003, 19:01
ja oeps, die heb ik.

Ik ben vergeten het excelblad met de minnen nog te verwerken in de lijst. Ik ga dit meteen rechttrekken.

Nogmaals excuses.

Harry B.
30-11-2003, 19:09
ja oeps, die heb ik.

Ik ben vergeten het excelblad met de minnen nog te verwerken in de lijst. Ik ga dit meteen rechttrekken.

Nogmaals excuses.
Okidoki.

Nog een vraagje: een aantal minnen waren een link, zodat je kon zien waarvoor de desbetreffende min gegeven is. Dit is volgens mij niet bij alle minnen het geval. Kan dit misschien ook nog gedaan worden? De ene min is de andere niet....

R. Schaap
30-11-2003, 19:11
ja dat is idd een service die er een beetje bij in schiet de laatste tijd. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik echt bijna geen tijd heb om uit te zoeken waar de minnen gegeven zijn.

Ik zal ervoor zorgen dat ook dat gebeurt bij het bijwerken van de minnen. Geef me een nachtje slapen en het is voor elkaar.

Harry B.
02-12-2003, 19:15
ja dat is idd een service die er een beetje bij in schiet de laatste tijd. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik echt bijna geen tijd heb om uit te zoeken waar de minnen gegeven zijn.

Ik zal ervoor zorgen dat ook dat gebeurt bij het bijwerken van de minnen. Geef me een nachtje slapen en het is voor elkaar.
(y)

mokka
03-12-2003, 00:31
en er worden de laatste tijd jammer genoeg ook steeds meer minnen gegeven, maar ja zo blijven wel de vaste forum gangers over :wink:

R. Schaap
04-12-2003, 20:38
Zojuist zijn alle minnen in de lijst voorzien van een link. Doe er je voordeel mee!