PDA

Bekijk de volledige versie : Breedbeeldtelevisie



Athlon_2o0o
01-12-2003, 18:04
Ik krijg de TV van de woonkamer in de computerkamer, waardoor we een nieuwe TV nodig hebben in de woonkamer. Om nu één of ander klein tv'tje te kopen voor de woonkamer zien we ook niet zo zitten. Het moet dus wel een breedbeeld TV zijn. Het probleem is alleen dat ons budget niet zo groot is en in de winkels zie je bedragen van 1500 euro rondvliegen.

Wat is de beste koop voor een breedbeeld TV van 600 euro of minder? Ook ben ik wel geinteresseerd in of sommige dingen wel echt nuttig zijn. Is 100 Hz nou echt zoveel beter? Geeft een plat beeld echt wel zo'n mooier beeld?

DAYWALKER
01-12-2003, 19:06
Het ligt er net aan wat je eisen zijn en budget. Hoe duurder de tv des te meer snufjes zitten erop die je soms ook nog geeneens gebruikt. Ook de gebruikte materialen, beeldbuis bv, spelen mee in de prijs. 100 hertz is iets beter voor je ogen maar als je altijd een 50 hertz hebt gehad dan zal je geen 100 hertz missen lijkt me :?
Een platte beeldbuis of een iets rondere maakt niets uit, de techniek kun je toch niet bijhouden anders zou je ieder jaar 'n nieuwe moeten kopen.
Gewoon goed rondkijken naar aanbiedingen en forums lezen.
Veel op internet zoeken: kieskeurig.nl of kelkoo voor de prijzen en beste koop consumentengids in de gaten houden. Via de groothandel mischien (makro).
Dus goed rondkijken en prijzen vergelijken en als je geluk hebt dan vind je wel n mooie aanbieding ergens :wink: Mischien een overjarig modellletje.
Maar neem geen showmodel wat al veel branduren heeft gehad in de winkel want ik ken iemand die dat ook deed en veel sores heeft gehad met die tv.

Reinbo
01-12-2003, 20:00
Wacht op de uitverkoop in januari en koop dan een leuke aanbieding. Je hebt dan mischien wel het 'oude model', maar dat heb je ook over een half jaar als je nu het 'nieuwste model' koopt. :wink:

sharky
02-12-2003, 20:34
was net toevallig wezen kijken voor een tv

maar voor ongv 800 heb je al een mooie breedbeeld

die ik wel mooi vondt was van jvc die had je vanaf 600
en begint bij 70 cm

aragorn il elessar
02-12-2003, 22:01
Mijn budget voor bb lag ook rond de 600 Euro. Voor dat bedrag is er veel te krijgen heb ik gemerkt. Ik heb vooral hier om info eerst gevraagd en daarna via het internet en bladen verder gezocht. Ben uiteindelijk bij de Panasonic terecht gekomen en nu na twee dagen testen ben ik nog steeds tevreden en zelfs meer dan dat. Vlak moest het scherm voor mij zeker zijn. Het verschil is in mijn ogen groot. Verder heb ik gekozen voor 50hz omdat ik vooral dvd's kijk en nooit problemen heb gehad met deze tv's (hoofdpijn). Misschien heb je wat aan de consumentengids. Vorige maand stond er een test in van bb's waar je misschien wat aan hebt. En daarna is het lekker veel zelf zoeken in de winkels, wat erg leuk is. Succes!

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Panasonic%20TX%2028PS1.htm

foley
10-12-2003, 16:03
Je zou eens op http://www.hear.nl kunnen kijken. Daar kun je voor wienig prachtige gebruikte apparatuur kopen.