PDA

Bekijk de volledige versie : Denon of Yamaha



StevenTD
25-11-2001, 18:24
Als ik nu geld te veel heb, wat koop ik dan:

Denon 3802

of

Yamaha RX-V3000?

En nu we toch bezig zijn:

zijn Mission boxen echt zo goed?

Groetjes,
StevenTD.

Ronin
25-11-2001, 19:52
Ik heb de Denon 3801 en ben er ZEEEERRRRR tevreden over.......

Ik wens geen andere doch smaken verschillen he ;)
Effen de twee gaan beluisteren zullen de meesten ook zeggen
en dan pas beslissen..

bmateijsen
25-11-2001, 20:33
Absoluut de denon 3802... ontzettend beest voor home-cinema, ook nog zeer capabel in stereo.. Gekozen tot product of the year door What Hifi?

Groet Bjorn

Edwin V
26-11-2001, 06:48
Als je toch geld teveel hebt, koop dan gelijk de Denon A1SE!
Daar ben ik erg tevreden mee.:)

StevenTD
26-11-2001, 08:42
Komaan mensen, zeg eens iets over Yamaha!

Iemand die de vergelijking kan maken?

Cheers,
StevenTD.

Nathan Strik
26-11-2001, 08:44
Nee, ik kan geen vergelijking maken. Maar Denon rules gewoon.

StevenTD
26-11-2001, 08:48
als ik nu de 3801 tegen een prikkie kan krijgen, neem ik die dan of beter wat meer betalen voor de 3802?

wat kosten die dingen eigenlijk in nederland?

PM
26-11-2001, 08:55
Komaan mensen, zeg eens iets over Yamaha!

Tja... ik kan er wel iets over zeggen, maar geen vergelijking maken... Ik heb zelf een Yamaha RX-V800... en ben er heel tevreden over. Maar ik denk niet dat je hier iets aan hebt, omdat ik het niet kan vergelijken met een Denon....

StevenTD
26-11-2001, 10:06
iemand een idee van de prijzen in nederland?

Raskel
26-11-2001, 10:08
Ik zelf heb de Yamaha RX-V620, misschien niet een high-end versterker maar ik ben er redelijk tevreden over. Wat me vooral irriteerd is de schelheid van het geluid, dit schijnt yamaha eigen te zijn. Als ik een nieuwe versterker koop ga ik zeker voor de denon aangezien deze een veel warmere klank heeft. Maar misschien hou je wel meer van het geluid dat de yamaha produceerd. Ik zou eerst een gaan luisteren.

Succes

forzavado
26-11-2001, 12:36
Ik kan yamaha wel met denon vergelijken zie mijn posts (ook op andere thread van je) op het forum hier. Het verschil zit hem puur in accent, zoals iedereen wel weet. Het echte verschil vind ik vrij moeilijk te beoordelen zo rechtstreeks in een luistertestje van een middag. Ik kon het volledige potentieel van beide versterkers pas echt waarderen na enkele weken (hier heb je dus helemaal niets aan, maar goed).
Vergelijk de denon met een strijkorkest en de yamaha voor mijn part met een paar akoestische gitaren. Je zult het wel merken, klankleur en belevingen wat betreft versterkers zijn ongelooflijk moeilijk te beschrijven, het zit hem in die kleine dingetjes. Een groot ding wil ik nog wel even kwijt. De dsp's verschillen als de dag van de nacht. Met name als het gaat om subwoofer aansturing. Toen ik de DTS trailer (met de cd die uit elkaar spat) voor het eerst op de denon hoorde dacht ik dus echt dan m'n sub het begaf. Of dit een compliment naar de denon is of naar de yamaha weet ik niet. Maar beluister dit stukje dvd eens op beide versterkers.
Vragen?: stel ze gerust! (ik heb ook nog vragen aan jou, zie mijn reply op deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2316) thread:D ) Groetjes