PDA

Bekijk de volledige versie : Hitman [DVD]



Marcel den Haan
02-12-2003, 09:28
Hitman [DVD]

Jet Li als een huurmoordenaar met een geweten

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1335)

Timothy
02-12-2003, 09:51
Inderdaad een leuke film, maar ondanks je commentaar vind ik de score voor geluid nog steeds te hoog. Voor mij zou er nog wel een bolletje afmogen, voor het ontbreken van de originele taal :(

Ik denk dat ik mijn kopietje ook zo snel mogelijk weer weg doe.

Surya
02-12-2003, 13:57
Aan de screenshots te zien vind ik het beeld toch behoorlijk wazig, met tamelijk wat grain en behoorlijk wat color bleeding. Omdat het beeld zo wazig is merk je gelukking niet teveel van de edge enhancement.
Mij lijkt die score voor het beeld behoorlijk hoog.

Marcel den Haan
02-12-2003, 19:23
Inderdaad een leuke film, maar ondanks je commentaar vind ik de score voor geluid nog steeds te hoog. Voor mij zou er nog wel een bolletje afmogen, voor het ontbreken van de originele taal :(

Ik denk dat ik mijn kopietje ook zo snel mogelijk weer weg doe.

Ik ben het met je eens dat er natuurlijk de originele taal gewenst is, die beluister ik het liefst zelf ook maar er zijn ook mensen die dit niet intereseerd dus om nou gelijk een heel bolletje eraf te halen vind ik wat te veel van het goede. 2½ is al niet echt veel en als je dus naar 1½ gaat moet de track wel heel slecht zijn.

Marcel den Haan
02-12-2003, 19:29
Aan de screenshots te zien vind ik het beeld toch behoorlijk wazig, met tamelijk wat grain en behoorlijk wat color bleeding. Omdat het beeld zo wazig is merk je gelukking niet teveel van de edge enhancement.
Mij lijkt die score voor het beeld behoorlijk hoog.

Ik vind drie bollen niet echt veel, zeker als je kijkt dat de kleuren en contrast en dergelijke gewoon goed zijn, zeker voor een film uit Hong Kong. Drie bollen is ook maar net voldoende, een onvoldoende zou in mijn ogen niet op zijn plaats zijn omdat het er best redelijk uit ziet.

Timothy
02-12-2003, 19:42
Inderdaad een leuke film, maar ondanks je commentaar vind ik de score voor geluid nog steeds te hoog. Voor mij zou er nog wel een bolletje afmogen, voor het ontbreken van de originele taal :(

Ik denk dat ik mijn kopietje ook zo snel mogelijk weer weg doe.

Ik ben het met je eens dat er natuurlijk de originele taal gewenst is, die beluister ik het liefst zelf ook maar er zijn ook mensen die dit niet intereseerd dus om nou gelijk een heel bolletje eraf te halen vind ik wat te veel van het goede. 2½ is al niet echt veel en als je dus naar 1½ gaat moet de track wel heel slecht zijn.

Ik denk ook niet dat mensen die de originele taal niet interesseerd, wel waarde hechten aan de bolletjes van dvd.nl ;) Maar ik snap wat je bedoelt, dan zou de score wel erg laag worden.

Verder wil ik nog even duidelijk maken (want nu ik het nalees staat het er wat ongelukkig) dat ik met "kopietje" mijn originele exemplaar van de film bedoel (vraag maar na aan Rein, want daar heb ik hem van gekocht :D).

Daniel1974
02-12-2003, 20:01
Ik vind de film nogal matig als je het vergelijkt met andere films van Jet Li, zeker uit zijn Hong Kong tijd. Ook al zijn een aantal recente Hollywood films ook erg sterk. Ik vind bijvoorbeeld Kiss Of Thec Dragon, heel erg sterk, zeker de Kung Fu.

Maar net als Jackie Chan is ook hij een watje geworden zo gauw hij in Hollywood arriveerde, en dat is jammer. Kijk maar eens naar de Once Upon A Time In China reeks, daar valt deze film echt bij in het niets. Maar ook Fung Sai Yuk en Tai Chi Master schijnen meesterwerken te zijn.

Voor een HKL uitgave, zeer slecht geluid, beeld en extra's. Ik heb gelukkig snel van mijne af kunnen komen. Als ik er al een zou willen zou ik zonder twijfel voor de Engelse HKL uitgave kiezen.

Intussen blijven we genieten van de Klassieke Hong Kong Cinema films. Ik heb erg genoeten van de recente Bruce Lee opleving en heb er een aantal aangeschaft, maar Once Opon A Time In China, Iron Monkey, Drunken Master en Snake In The Eagles Shadow blijven onovertrefbaar.

Marcel den Haan
02-12-2003, 21:38
Voor een HKL uitgave, zeer slecht geluid, beeld en extra's. Ik heb gelukkig snel van mijne af kunnen komen. Als ik er al een zou willen zou ik zonder twijfel voor de Engelse HKL uitgave kiezen.

Dit is geen HKL uitgave maar een World Wide Cinema release, HKL is altijd top (meestal dan)

Paul Reekers
03-12-2003, 16:42
Zijn er nu twee versie van deze film? Eén van HKL en één van WWC? Zijn beide versie gewoon bij de lokale DVD-boer te koop of koeten we de HKL versie bij bijvoorbeeld Play bestellen?

Het lijkt me voor de rest wel een gave film.

Surya
03-12-2003, 18:43
Zijn er nu twee versie van deze film? Eén van HKL en één van WWC?
Zijn beide lables van DFW bij mijn weten...

Marcel den Haan
04-12-2003, 10:47
Die Engelse HKL versie kan je ook gewoon kopen bij bijv de Free omdat er ook nederlandse subs op zitten.

kungfufilms
06-12-2003, 15:05
Ik vind op ze mist dat de rol van Simon Yam ook wel een eervolle vermelding mag krijgen. Absoluut een opvallend acteur die best wat aandacht verdiend heeft. Verder een oke review alleen zou ik wat meer over de vechtscens willen lezen.

www.kungfufilms.nl

Marcel den Haan
06-12-2003, 23:08
Ik vind op ze mist dat de rol van Simon Yam ook wel een eervolle vermelding mag krijgen. Absoluut een opvallend acteur die best wat aandacht verdiend heeft. Verder een oke review alleen zou ik wat meer over de vechtscens willen lezen.

www.kungfufilms.nl

Ik kan ook uren praten en pagina's vol tikken over vecntscenes en wat voor stijlen ze gebruikt hebben maar zitten de meeste mensen niet op te wachten denk ik en verder is de ruimte maar beperkt natuurlijk.