PDA

Bekijk de volledige versie : De Bauers op DVD



Indiana
02-12-2003, 18:23
Hoi !!

Zojuist lees ik dat de bauers vanaf 5 december al op DVD verschijnen :!: :!:

De Bauers komt uit op dvd
online wo 26 nov 2003 | 9:47

De reallife serie De Bauers verschijnt op dvd. Vanaf 5 december ligt het schijfje in de winkels, meldt Sony Music.

De serie, met in de hoofdrol zanger Frans Bauer en zijn gezin, werd tot vorige week uitgezonden op RTL4. Er keken iedere week gemiddeld twee miljoen mensen.

Naast alle acht afleveringen bevat de dvd nooit eerder uitgezonden beelden en de videoclip van de hit en titelsong Heb je even voor mij.

online wo 26 nov 2003 | 9:47

http://www.tvfacts.nl/cgi-bin/newspro/viewnews.cgi?

Wist iemand dit al ? Of is dit op korte termijn besloten ??

pavko
02-12-2003, 19:48
Ik vermoed korte termijn en je kan zeggen wat je wil, maar de marketing hebben ze dar behoorlijk op orde. Nog een klein beetje schreeuwen en de zak van sinterklaas krijgt er zomaar nog een dvdtje bij

Bart
02-12-2003, 21:39
:shock: Jeetje mina....dacht dat t niet erger kon!
Eerst op tv en nu nog ons mooie medium (dvd) verzieken...Weten deze mensen nou echt niet van ophouden :evil:

cheers :bier:

Indiana
03-12-2003, 10:58
maarrr , als extratje op de dvd staat wel de videoclip van: Heb je even voor mij.

Dus fan of niet, het wordt wel super lachen op je feestje als je die ff opzet :wink:

Elessar
03-12-2003, 16:03
:shock: Jeetje mina....dacht dat t niet erger kon!
Eerst op tv en nu nog ons mooie medium (dvd) verzieken...Weten deze mensen nou echt niet van ophouden :evil:

cheers :bier:

Inderdaad ja pffff. Zo'n zinloos gedoe. Wat is ter nou zo bijzonder aan t leven van die vent? The Osbournes is dan tenminste weer leuk. Die heeft tenminste wat bereikt in zn leven (de metal uitgevonden) en heeft veel geschifte dingen achter zich.
Ik vind t maar een zinloos programma. Alsof tie nog meer geld nodig heeft.

8t88
03-12-2003, 16:09
Frans is lief :wink:

Indiana
03-12-2003, 19:34
voorbeedje:

Loopt ie in een Vander Valk restaurant

roept zo'n toiletjuf van boven : Heeee fransie !!

Frans : "Ik kom zo ff bij je pissen hoor " :lol:


Verder zou ik deze DVD ook noooooooooooit kopen , maarjaaa,
er is een business voor he?

JCL
03-12-2003, 20:04
Frans is lief :wink:

altijd! "ik eet niets zonder appelmoes"

of in Spanje "zouden ze hier ook satésouse hebben?" ma "Dat heb ik zlef meegenomen"

Elessar
03-12-2003, 20:22
Stelletje Frans Bauer freaks hierzow :P

''Nee ik koop die DVD's nooit'' :P Maar stiekem staat ie verscholen in een hoekje achter je collectie :lol: 8)

Jaap22
03-12-2003, 20:33
Zolang er een markt voor is.. waarom niet? Ik heb er geen problemen mee, maar zou zelfs nooit zoiets kijken, laat staan kopen.

DVD Watcher
03-12-2003, 22:21
Ik ga de DVD halen( Zeg ik zonder Gene, schaam me dr echt niet voor). Velen hebben een gruwelijke hekel aan hem, ze vinden er niets aan, Maar hij staat met zn nieuwe CD wel op nummer 1 in de album top 100, en met zn single staat ie op de 1e plaats in de Hitlijsten. Toch raar, niemand houd van zn muziek of van hem, maar met deze noteringen. Niemand houd van hem, maar al z'n Concerten zijn uitverkocht, verkoopt miljoenen cds, en als de zogenaamde haters op een feest of disco zijn, staan ze wel mee te zingen. Dat is wel zo tegenstrijdig???!
Maar goed, Deze serie is tenminste echt, kan ik van the Addams Family bv niet zeggen. Frans is tenminste een normaal persoon, Hier zie je de mens achter de artiest. Die van Paay en Curry is me teveel gespeeld en overdreven. Al heb ik absoluut niets tegen die serie.

Tenslotte zou het fijn zijn als iedereen in z'n waarde word gelaten. Als iemand van deze muziek houd, laat hem ervan houden. Houd iemand er niet van, ok maar laat ook hem in zn waarde, maar laat die persoon dan niet afgeven op de muziek of de artiest, of de fans beetje belachelijk maken door bepaalde opmerkingen. Laat de fans genieten van de Zanger, Cd's en DVD's, en voor de niet fans : luister niet naar de muziek en reageer dan niet op frans als je hem niet moet. Is wel zo kinderachtig iemand belachelijk maken, om zn liefhebberij of zn smaak

Tommy Brok
04-12-2003, 18:35
Ik ben niet een fan van Frans Bauer, hoewel ik de muziek wel leuk vind als ik op de bouw sta te werken :D!
Maar ik heb zeker wel waardering voor 'm, hij doet alles voor ze fans, staat altijd voor ze klaar en zal ze nooit proberen af te schepen, en dat vind ik echt geweldig!
Het feit dat ie Ahoy 10 keer vol heeft gekregen laat wel zien hoe populair ie is! Toevallig heb ik 1 aflevering van De Bauers gezien, dat vond ik zeker wel leuke televisie, :D!

Dr_evil
04-12-2003, 18:53
Z'n muziek vind ik waardeloos, maar hij is gewoon een hele sympathieke kerel...!

JCL
04-12-2003, 19:41
Ik ben niet een fan van Frans Bauer, hoewel ik de muziek wel leuk vind als ik op de bouw sta te werken :D!
Maar ik heb zeker wel waardering voor 'm, hij doet alles voor ze fans, staat altijd voor ze klaar en zal ze nooit proberen af te schepen, en dat vind ik echt geweldig!
Het feit dat ie Ahoy 10 keer vol heeft gekregen laat wel zien hoe populair ie is! Toevallig heb ik 1 aflevering van De Bauers gezien, dat vond ik zeker wel leuke televisie, :D!

10X Ahoy lijkt veel maar dat is "maar" 2X kuip. Dat doen alle top artiesten. Ookal is dat als nog een MEGA prestatie

Dynamike
04-12-2003, 20:52
Dit is gewoon super, die man is zo real. Lekker simpel en gewoon leuk om naar te kijken. Zijn muziek is echt totaal van want ik tof vind, maar je kan gewoon niet zeggen dat je die man niet bewonderd voor hoe die is. Ik koop hem zeker!

Sjors van de Rebellenclub
04-12-2003, 21:23
voorbeedje:

Loopt ie in een Vander Valk restaurant

roept zo'n toiletjuf van boven : Heeee fransie !!

Frans : "Ik kom zo ff bij je pissen hoor " :lol:


Verder zou ik deze DVD ook noooooooooooit kopen , maarjaaa,
er is een business voor he?

Blijkbaar heb je t wel gezien :wink:

8t88
04-12-2003, 21:39
ik denk dat 2x de kuip voor mijn fransie ook geen probleem is....

RemcoZ
04-12-2003, 22:40
Ik kwam jou tegen OWEHO! :lol:

Erg leuk liedje dat de rest van de dag in je hoofd blijft zitten. Frans Bauer is niet zo mijn smaak, maar dat liedje valt best te pruimen. Lijkt me op zich best grappig om die real life soap om zijn persoontje eens een keer te zien, maar om het nou op dvd aan te schaffen...