PDA

Bekijk de volledige versie : TKG: een paar losse [WB] snappers!



Martijntje
04-12-2003, 00:20
Hey all!

Ik ben op zoek naar n paar [minimaal 2] losse snappers.
[voor de duidelijkheid: dat zijn die zwarte plastic dingen waar je een kartonnen hoesje "inklikt"... Warner Bros maakt hier veel gebruik van]

Ik heb n paar kapotte die ik wil vervangen...
Wie kan me eraan helpen of weet waar ik ze kan kopen??

Thanks!

Duncan _206
04-12-2003, 05:58
Ik heb ze gewoon bij de cdwinkel gehaald.

Henk Kruse
04-12-2003, 09:32
Ik heb ze gewoon bij de cdwinkel gehaald.

Zou je ons kunnen bijpraten bij welke winkel? Ik ben enige tijd geleden (nou ja, een jaar geleden ofzo) tot en met Warner Nederland gekomen om te kijken of ik replacements kon krijgen. Niemand wist waar de snappers te koop waren (winkelier, groothandel en importeur). Uiteindelijk ben ik doorgestuurd naar Amerika, en daar heb ik het mooi laten hangen.

Nu hoop ik dat ik ooit originele nieuwe inlays kan krijgen voor de oude snappers, zodat ik deze kan vervangen voor keep-case.

Henk K.

Leon van Stijn
04-12-2003, 09:33
Ik geloof dat ik er nog een paar had, maar ik ben niet zeker van. Zal vanavond kijken voor je.

Wazige
04-12-2003, 10:55
Ik heb ze gewoon bij de cdwinkel gehaald.

Denk niet dat dat wb snappers zijn :shock:

Martijntje
04-12-2003, 11:08
Ik geloof dat ik er nog een paar had, maar ik ben niet zeker van. Zal vanavond kijken voor je.

Dat zou te gek zijn, ik hoor t graag van je!! :D :D

Ik heb nl ook al contact met Warner en enige online shops gehad, maar niemand kon me verder helpen... :cry:

Duncan _206
04-12-2003, 14:32
Gewoon bij verhoog (de cd winkel hier in Nijkerk) Normale zwarte kunststof snappers. Was wel vorig jaar, ik weet dus niet of dat inmiddels veranderd is.

rkrijger
04-12-2003, 14:42
Hey all!
Ik ben op zoek naar n paar [minimaal 2] losse snappers.
[voor de duidelijkheid: dat zijn die zwarte plastic dingen waar je een kartonnen hoesje "inklikt"... Warner Bros maakt hier veel gebruik van]
Ik heb n paar kapotte die ik wil vervangen...
Wie kan me eraan helpen of weet waar ik ze kan kopen??
Thanks!

Fok man!
Ik heb vorige week er net 1 weggemikt. Ik ben mijn "slechte" verpakkingen aan het vervangen door slimcases (extra smalle doosjes waar sommige DVD+R's van Philips in zitten)...
En mijn Devils Advocate was dus zoon snapper...

Sorry man...

Martijntje
04-12-2003, 15:51
Fok man!
Ik heb vorige week er net 1 weggemikt. Ik ben mijn "slechte" verpakkingen aan het vervangen door slimcases (extra smalle doosjes waar sommige DVD+R's van Philips in zitten)...
En mijn Devils Advocate was dus zoon snapper...

Sorry man...

Ow das jammer... Ik hoop dat iemand anders me evt verder kan helpen... :D

Leon van Stijn
04-12-2003, 16:58
Hoi,

Ik heb even gekeken en ik heb er nog 2 liggen. Als je ze nog wilt, hoor ik het wel van je!

Martijntje
05-12-2003, 00:19
Wow, te gek! :D :D :D

Ik zal je even n PM sturen!

Thanks!!

Rogier Bruggeman
05-12-2003, 07:44
Ze zijn overigens inderdaad in menig cd-winkel te koop. Wij kunnen ze ook gewoon bij Warner bestellen. Mocht je ze ooit nog nodig hebben, loop dan even een vestiging van Diskoland binnen (zie voor plaatsen: www.diskoland.nl).

Groeten Rogier

Wazige
06-12-2003, 13:28
Das mooi, ik zie net dat ik ook 1 kapotte WB snapper bezit :(

Martijntje
07-12-2003, 12:11
Ik heb de snappers binnen van leon [thanks!! (y)(y)], dus wat mij betreft mag hier n slotje op...

Niels Simons
07-12-2003, 12:15
top van je leon,weet nog wel dat je mij hier ook es goed mee geholpen hebt!!

dat je die hoesjes nog steeds bijsnijdt kan ik me niks bij voorstellen,maar wel top dat je dat zo kan regelen!

mazzel,niels

Leon van Stijn
07-12-2003, 15:50
top van je leon,weet nog wel dat je mij hier ook es goed mee geholpen hebt!!

dat je die hoesjes nog steeds bijsnijdt kan ik me niks bij voorstellen,maar wel top dat je dat zo kan regelen!

mazzel,niels

Dat doe ik inmiddels ook niet meer Niels! Ik heb nu een ander opbergsysteem, waar die snappers wel gewoon inpassen. Dit waren trouwens ook m'n laatste 2 losse snappers :wink: