PDA

Bekijk de volledige versie : Mummy Returns Layer Probleem?



Maxster4th
26-11-2001, 09:56
Ik keek gisteren The Mummy Returns en na ongeveer 50 minuten knipperde het beeld 2 keer en begonnen mijn speakers te 'brommen'. Daarna bleef het beeld en geluid hangen. Ik moest naar de volgende chapter gaan om de film af te kunnen kijken.

Is dit een veel voorkomend probleem (bij the mummy of algemeen) of ligt dit aan mijn dvd speler (jvc xv 522)? Ik weet niet of het er toe doet, maar ik luisterde in DTS.

PM
26-11-2001, 09:57
Ik heb geen last van dit probleem met mijn Yamaha S-510

Raskel
26-11-2001, 10:01
Misschien een stomme vraag, maar is de dvd misschien beschadigd? of maak hem eens schoon, misschien dat het daar aan ligt. Anders zou ik hem eens proberen op iemands anders z'n dvd-speler, en anders gewoon terug naar de winkel (als je hem net gekocht hebt tenminste).

Arnold van Oostrum
26-11-2001, 10:27
Interessant is om te weten of je het probleem slechts één keer hebt gehad of dat de DVD iedere keer op hetzelfde punt in de fout gaat.

In het eerste geval is er niks aan de hand. Kan gewoon een keer gebeuren. Speler uit en weer aan en het probleem is waarschijnlijk weg (net als een PC, moet je ook weleens resetten). In het tweede geval is er iets met de DVD (vuil of beschadiging).

Richard Hogaarts
26-11-2001, 17:32
Film al een paar keer bekeken en geen problemen met het overschakelen naar de tweede laag.
Heb zelf een Yamaha S-796

Bij sommige films heb je weleens dat het beeld hooguit 2 seconden stilstaat, maar dat je boxen gaan brommen lijkt me niet normaal bij geen enkele film.

YamYamRKK
27-11-2001, 21:42
Ik heb met The mummy returns al een paar gehad dat ie een hoofdstukken terug slaat of helemaal opnieuw begint.

Super Irritant

Nathan Strik
27-11-2001, 23:09
Vreemd, ik heb hem gehuurd en geen problemen gehad. Ik keek hem op mijn PS-2 en die is meestal erg gevoelig voor dit soort dingen.
Misschien ligt het aan verkeerd geperste DVD´s, of iets anders, maar Columbia heeft toch een vrij goede reputatie als het om compatibiliteit gaat, dus ik zou niet weten waar het aan zou kunnen liggen.

DutchIndy
02-12-2001, 11:10
Ik heb MR op dvd gekocht, no problemo op m'n Thomson 4200.

-www.Dutchindy.iscool.nu