PDA

Bekijk de volledige versie : Welke DVD zal ik is gaan kopen??



Great King Rat alias Marc
05-12-2003, 09:41
Ik weet dat dit topic al in vele verschijningsvormen op dit forum rondwaardt, maar volgens mij vindt iedereen lijstjes wel leuk, dus vandaar nog maar 1. Als er een slotje op komt, dan zij het maar zo.

ik heb 25 euro en wil vanmiddag bij de FRS of bij Van Leest een DVD kopen. Welke raad je aan? Genre maakt niet uit.

Reinbo
05-12-2003, 09:45
Once upon a time in the West

R. Schaap
05-12-2003, 09:56
Het geld lekker in je zak steken, want bij FRS en Vanleest zijn de dvd's veel te duur.

mradem
05-12-2003, 10:02
Dat is idd zo. maar als je geen mogelijkheid heb om via internet te kopen dan moet je wat. MM heeft ook zo beste tijd wel gehad. Net nieuwe titels heeft MM wel leuke acties maar verder houdt het een beetje op vind ik.

maar even ontopic. Once upon a time in the west is zeker een goede als je van western houdt. once upon a time in america is daarentegen ook zeer goed. dit weer als je van maffia houdt.

Terminator 3 schijnt goed te zijn (moet hem zelf nog binnen krijgen).

X-men2 is ook een goede film.

kijk anders eens de recencies door van dvd.nl
en kijk daar eens naar de toppers.

Jaap22
05-12-2003, 10:02
Het geld lekker in je zak steken, want bij FRS en Vanleest zijn de dvd's veel te duur.
Niet altijd. Af en toe zijn wat oudere films goedkoop bij FRS of vanleest. Maar om nu een dvd aan te bevelen vind ik moeilijk. Waar hou je van, welke soort genre?

Als je hem nog niet hebt en houdt van Lord of the Rings dan beveel ik je aan om LOTR The Two Towers Extended Edition te kopen. Die is wel wat duurder dan 25 euro, maar dan heb je ook zeker wat!

Great King Rat alias Marc
05-12-2003, 10:33
Once upon a time in the west: Nee, ik hou niet van western (ik weet het, ik zei eerder dat genre niet uitmaakt.......).

En maffia hou ik ook niet van. Daardoor valt bv The Godfather ook af.

T3 koop ik nie, want ik wacht op een mooie box.

Xmen2 (2 discs) is zeker een goed idee, alhoewel het dan waarschijnlijk deel 1 wordt want die heb ik nog niet gezien.

En LOTR TTT koop ik niet want ik heb de 2 disc versie al en ik ben niet iemand die van 1 film meerdere versies komt. Ik wacht wel tot eind 2004, als er een 24-disc set van LOTR met 128 uur extra beeldmateriaal uitkomt.

Ik hou van horror, humor, actie, (goede) drama. En ik heb ook een buitengewone interesse voor quantummechanica enzo dus ik zit nog steeds te wachten op een schitterende DVD van Stephen Hawkings ofzo waarin d.m.v. schitterende graphics het heelal, de tijd, de big bang, het atoom, quarks, de big crunch, de superstring theorie en 11 dimensies worden uitgelegd. Zeg maar de DVD uitgave van "Het universum in een notendop" (boek van Hawkings).

En over de superstring theorie gesproken: ik hou ook van strings.

Jaap22
05-12-2003, 10:42
Humor:

The Big Lebowski
The Rules of Attraction
Groundhog Day
Fear and Loathing in Las Vegas
As Good As It Gets

Drama/humor:

The Good Girl
The Ice Storm
You Can Count On Me
Wonder Boys

Drama:

The Right Stuff
Donnie Darko (zeker met je interesse voor quantumspul ;) )
Requiem For a Dream

Check www.imdb.com voor meer informatie over deze titels, als je ze niet kent natuurlijk :)

pavko
05-12-2003, 10:42
Trainspotting SE dus.....

mradem
05-12-2003, 10:46
Een 24disc set LOTR serie. Nou daar heb ik nog nooit van gehoord lol. Zijn daar levende bewijzen van? Moet je in godsnaam met 128uur extra's.

Great King Rat alias Marc
05-12-2003, 12:04
Was ook niet serieus bedoeld, maar als je ziet hoeveel DVD's/boxsets er nu al verschenen zijn, terwijl de trilogie nog niet eens compleet is, lijkt het me geen onwaarschijnlijk idee. Uitmelken van een product is iets waar ook een oscar voor gegeven zou moeten worden.

Christiaan Sauer
05-12-2003, 12:14
LOL.
Die houden we erin :P. Een oscar voor de meest uitgemelkte film van het jaar :P ;) :D.
Maar zelf ben ik helemaal geen western fan, maar Once Upon a Time in the West vond ik toch wel een hele goede film :).
Toch wel een aanrader, ook als je niet gek bent van westerns zoals ik ;)

Caledonians
05-12-2003, 12:19
Toch wel een aanrader, ook als je niet gek bent van westerns zoals ik ;)

Dat geldt zeker niet voor iedereen, ik vond de film echt verschrikkelijk en niks aan... :? Vandaar dat jij hem nou in je bezit hebt! :P

Edwin V
05-12-2003, 12:25
Een 24disc set LOTR serie. Nou daar heb ik nog nooit van gehoord lol. Zijn daar levende bewijzen van? Moet je in godsnaam met 128uur extra's.
Een hele avond lang naar een paardrijdende Arwen kijken. Net als de editors. :P

Wolfsflames
05-12-2003, 13:01
I kkan er maar 1 aanprijzen en dan is:... Equilibrium, ik ben helemaal verliefd op deze film!

Zeer mooie actie, mooi verhaal, goed gefilmt en super gespeeld, en i kdenk dat ik niet de enigste ben die dat zo vind :)

mradem
05-12-2003, 13:45
Ik dacht echt even dat hij serieus was lol. maar ok was een joke. Wel een goeie :P . Maar alle 3 de Extended versies is toch schitterend? Ik denk dat ze niet eens een all in one box maken. Of dat is gewoon een pakket met de 3 EE versies in een omhulsel.

Great King Rat alias Marc
05-12-2003, 14:01
Ik twijfel tussen Xmen deel 1, Donnie Darko en Equilibrium.

Welke zouden jullie kiezen (ervan uitgaande dat je ze geen van drieen hebt)?

DonnieDarko
05-12-2003, 14:04
ik zou donnie darko kiezen :)

Renny Collard
05-12-2003, 14:05
Ik twijfel tussen Xmen deel 1, Donnie Darko en Equilibrium.

Welke zouden jullie kiezen (ervan uitgaande dat je ze geen van drieen hebt)?

Donnie Darko

Christiaan Sauer
05-12-2003, 14:10
Toch wel een aanrader, ook als je niet gek bent van westerns zoals ik ;)

Dat geldt zeker niet voor iedereen, ik vond de film echt verschrikkelijk en niks aan... :? Vandaar dat jij hem nou in je bezit hebt! :P

LOL. Daar zit ik een kern van waarheid in idd (y). Maarja, praktisch elke film heeft zijn voor en zijn tegenstanders :P.
Of het nou een goede of slechte film is.
Wat ook een mooie is: bij van leest in middelburg momenteel voor 10 euro: Titanic. Hou je nog 15 euro over voor wat anders :P

patrix
05-12-2003, 14:55
Wellicht de Scream Collection box met daarin deel 1, 2 en 3 voor maar € 19,99 bij FRS?

Rickje
05-12-2003, 15:31
Commando van Schwarzenegger of Minority Report.

Coen P.
05-12-2003, 15:48
waren niet uit de 3 halen 2 betalen actie voor E30:

Twister S.E (DTS)
Dante's Peak S.E (DTS)
Das boot Dir. Cut.
dan ben je wel ff onder de pannen! (zeker met das boot)

of anders 3 voor 33 bij van leest:
Gladiator
Who framed Roger Rabbit
a clockwork orange
heb je iig 3 verschillende genre's

gr. Coen

Britte
05-12-2003, 15:50
Ik twijfel tussen Xmen deel 1, Donnie Darko en Equilibrium.

Welke zouden jullie kiezen (ervan uitgaande dat je ze geen van drieen hebt)?

Dan zou ik toch voor de X-men gaan.... of misschien ietsje bijbetalen en dadelijk 1 & 2 in een box meepikken.
Of deel 1 ergens gooedkoop op de kop tikken en dan de tweede nieuw kopen...

Jaap22
05-12-2003, 15:56
Donnie Darko vind ik by far de beste van de drie. Equilibruim is wel leuk. X-men 1 vind ik dan de minste van de drie, maar nog steeds wel een leuke film.

Remco87
05-12-2003, 18:03
maarre.. welke is het geworden ??

Great King Rat alias Marc
06-12-2003, 18:32
Nog niks want er kwam iets tussen, maar het wordt waarschijnlijk Donnie Darko.

En Xmen.

En Equilibrium.

Ach, geld verdienen doe je niet om het op te potten, toch?

Reinbo
06-12-2003, 18:46
Donnie Darko is een goede.

Coen Vermeer
06-12-2003, 19:18
Donnie Darko is een goede.

donny darco is meesterlijk.

rbrand
07-12-2003, 14:21
Humor: The holy grail van Monty Python. (HUMOR met hoofdletters)
Thriller: relevation (goed het verhaal volgen)
Oorlog: all quiet on the western front (alles wat oorlog niet leuk maakt)
Horror: clive barker's lord of illusion (dit is beter dan stephan king)
Muziek: Pulse. Pink Floyd live (krasse knarren, weg met die stones)
Historisch: Excalibur (gewoon goed)


Veel plezier

theThinWhiteDuke
07-12-2003, 15:03
Pink Floyd live (krasse knarren, weg met die stones)
Mee eens! :D


Nog niks want er kwam iets tussen, maar het wordt waarschijnlijk Donnie Darko.

En Xmen.

En Equilibrium.
Zou zelf voor Darko en Xmen gaan.
Equilibrium nooit; ik vond het zelf een matige goedkope C-film.

Great King Rat alias Marc
08-12-2003, 06:35
Heb ze gisteren alle drie gekocht. Ga ze deze week denk ik kijken. Eerst nog ff Indi Jones and the last crusade kijken en dan de extra DVD.

Ik moet ook nog kijken:

Monty Python and the Holy Grail
Monty Python's Life of Brian
Halloween 2
The Giant Spider Invasion (over C-films gesproken...)
Dumb and dumber

FrankGuthrie
11-12-2003, 19:37
Het geld lekker in je zak steken, want bij FRS en Vanleest zijn de dvd's veel te duur.

Slimste wat er hier wordt gezegd, enne Mediamarkt is ook op langere termijn goedkoper hoor!

Is kom bijna iedre dag in de mediamarkt en FRS en van Leest, en ik vraag me toch af waarom ik nog in de laatste 2 kom :?:

FRS en Van Leest zijn fucking duuuuuuuuuuur