PDA

Bekijk de volledige versie : Ichi The Killer (Anime) nu op HKL



godofgamblers
05-12-2003, 12:35
Voor de Ichi The Killer Fans:

De originele inspiratie voor de film nu ook op HKL DVD:

http://www.hongkonglegends.co.uk/index.php?tle_id=139&art_id=15


Dushen

Cinemaniac
05-12-2003, 15:39
Hiers meer info daarover: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=6073

Jaded
05-12-2003, 15:51
Hopelijk is deze beter dan de film ...

Tom van den Hout
05-12-2003, 19:51
hij lijkt me wel lache :)

Wou toch al en leuke grove japanse anime gaan kopen :) (na kill bill gezien te hebben ;) )

Loggie
05-12-2003, 20:36
Is dit (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3367759731&category=2302) dezelfde film?

Een bootleg nodoubt maar prijstechnisch wel erg aantrekkelijk :shock:

godofgamblers
05-12-2003, 20:57
Tis dezelfde, maar het prijsverschil vind ik niet overdenderend hoor.



Dushen

Loggie
05-12-2003, 22:07
Tis dezelfde, maar het prijsverschil vind ik niet overdenderend hoor.



Dushen

Nou het scheelt toch meer dan helft ongeveer 11 pond (15.60 Euro )of 7$(5.75 Euro).....toch wel de moeite waard lijkt me.
Maar als je voor origineel gaat is er natuurlijk geen keuze :wink:

BDB
05-12-2003, 22:51
Voor de Ichi The Killer Fans:
De originele inspiratie voor de film nu ook op HKL DVD

Eh... De Koroshiya Ichi anime is uitgebracht na de live action film, hoor. Hij is trouwens ook gewoon als fansub te vinden op het net (Zoek bij google naar 'koroshiya' en gij zult vinden). Het is echt een zieke tekenfilm... :twisted: ...niet voor de zachtaardigen. Erg bloederig.

[spoiler:f9c7a02234]Ichi krijgt een erectie tijdens/na het plegen van geweld (of een "vorm van geweld" zoals het ontleden van een levende kikker).
Hij trekt zich ook nog eens af (terwijl hij huilt) na een paar gasten in elkaar getrapt te hebben. De hersens en ogen liggen er uit. De klodders komen in beeld. :shock: [/spoiler:f9c7a02234] :D

Takashi Miike, de regisseur van de live action film, doet de stem van Kakihara. [spoiler:f9c7a02234](Die zit trouwens alleen in de 1ste paar minuten van de anime)[/spoiler:f9c7a02234]


Hopelijk is deze beter dan de film ...

Nee, hij is van hetzelfde niveau. Er wordt alleen "beter" uitgelegd waarom Hajime, Koroshiya (= assassin, killer etc.) Ichi wordt. Het is niet voor niets een prequel. Verwacht er niet te veel van...

"Listen, when you're giving pain to someone, don't think about the pain that person is feeling. Just concentrate on how good it feels to be causing someone pain. That's the best thing you can do for a true masochist!" -Kakihara :twisted:

BDB
07-12-2003, 10:59
Zijn er nog meer personen die deze anime al hebben gezien?

Zo ja, wat vind(en) je/jullie er van?

godofgamblers
08-12-2003, 11:28
BDB,

Ik bedoel dat de comic van Ichi de inspiratie was voor de film en de anime film.

De anine film vind ik even goed als de live action; Hard, ziek en inderdaad alleen voor de Miike Takashi fans of mensen die er tegen kunnen. Persoonlijk vind ik alles van Miike goed :P
Alleen die halve musical was niet echt top te noemen.


Dushen

SmashingSteve
09-12-2003, 19:20
Hopelijk is deze beter dan de film ...

Er is dan ook niets mis met de film! Ichi rules :mrgreen:

Jaded
09-12-2003, 19:35
Hopelijk is deze beter dan de film ...

Er is dan ook niets mis met de film! Ichi rules :mrgreen:
Dat zijn persoonlijke meningen uiteraard.
Ik vond hem maar matig.

Kars
10-12-2003, 06:50
persoonlijke meningen

Pleonasme, sorry, ik weet dat ik een eikel ben. :)

Ik moet eerst de live action maar eens zien, lijkt me wel wat.

BDB
10-12-2003, 07:58
Ik bedoel dat de comic van Ichi de inspiratie was voor de film en de anime film.

Ah, OK. Maar als je de zin leest, staat er dat de anime de inspiratie voor de film is.


De anine film vind ik even goed als de live action; Hard, ziek en inderdaad alleen voor de Miike Takashi fans of mensen die er tegen kunnen.

Juist, ja. :twisted:


Persoonlijk vind ik alles van Miike goed :P
Alleen die halve musical was niet echt top te noemen.

Je bedoelt 'The Happiness of the Katakuris'? Die heb ik nog niet gezien. Is dat nou horror, comedy, musical, een combinatie daarvan of iets anders?