PDA

Bekijk de volledige versie : Free Card verdubbeld in prijs



Henk Kruse
07-12-2003, 11:54
Was gisteren weer eens in onze favoriete platenzaak en zag tot mijn verbazing dat de Free ID (waar je 10% korting mee krijgt) van € 5,00 naar € 10,00 verhoogd is.

De heren achter de toonbank waren er heilig van overtuigd dat het geen geld is en dat het absoluut niets van doen heeft met de heli van de baas of de problemen thuis van de baas :wink: .

Je moet nu dus al voor € 100,00 kopen om de kaart er uit te krijgen; daarna begint pas het verdienen....

Henk K.

Niels Simons
07-12-2003, 11:56
koop een bond box en je hebt t geld eruit...

mazzel,niels

pavko
08-12-2003, 15:25
Ik denk dat ik meer geld bespaar door mijn dvd's NIET bij de FRS te halen ;)

2e hands dvd zaak....

mokka
08-12-2003, 15:35
Ik denk dat ik meer geld bespaar door mijn dvd's NIET bij de FRS te halen ;)

2e hands dvd zaak....

2de hands of slechter, zo zien ze er meestal wel uit ja :evil:

michelvanduivenbode
08-12-2003, 16:15
er zijn meer dan genoeg alternatieven on-line en dan ook nog de mediamarkt enz.
er zijn wel eens leuke aanbiedingen maar eigenlijk vind ik dezelfde dvd's altijd wel ergens anders een stuk goedkoper.
duur bedrijfje voor de consument.

Johan van den D.
08-12-2003, 17:23
Ik denk dat ik meer geld bespaar door mijn dvd's NIET bij de FRS te halen ;)

2e hands dvd zaak....

2de hands of slechter, zo zien ze er meestal wel uit ja :evil:Moet eerlijk zeggen dat ik nooit geen probleem of klacht heb gehad tot nu toe bij de FRS wat de DVD,s betrefd.
Het gaat hier dan om filiaal Dordrecht. :wink:

Headhunter
08-12-2003, 18:02
Ik haal persoonlijk ook vaak DVD's bij de FRS, meestal voor prima prijzen. Maak ook regelmatig gebruik van hun online acties, waarbij ik de DVD's afhaal in het filiaal -- dat scheelt ook een paar euro's. Tot nu toe ook nog nooit een probleem gehad met DVD's van hun. Voor de duidelijkheid -- ik bezoek altijd een filiaal in Den Haag (op de Fred).

Henk Kruse
08-12-2003, 18:06
koop een bond box en je hebt t geld eruit...

mazzel,niels

Elk jaar een bond-box lijkt mij ietwat overdreven. (Heb mijn collectie bijelkaar gespaard toen er nog geen broodtrommel bestond met dat spul :) .

Ik ben met je eens dat je het er bij nenoeg spenderen er wel uit hebt, maar dat was niet het punt. HEt gaat erom dat de prijs, zonder extra service van € 0,00 (Coca Cola), € 5,00 (2003) naar € 10,00 (2004). Het is niets anders dan een klantenbindpas. Voor mijn Rockspasje of Bonuspas heb ik ook niets hoeven te betalen.

Henk K.

Niels Simons
08-12-2003, 18:31
koop een bond box en je hebt t geld eruit...

mazzel,niels

Elk jaar een bond-box lijkt mij ietwat overdreven. (Heb mijn collectie bijelkaar gespaard toen er nog geen broodtrommel bestond met dat spul :) .

Ik ben met je eens dat je het er bij nenoeg spenderen er wel uit hebt, maar dat was niet het punt. HEt gaat erom dat de prijs, zonder extra service van € 0,00 (Coca Cola), € 5,00 (2003) naar € 10,00 (2004). Het is niets anders dan een klantenbindpas. Voor mijn Rockspasje of Bonuspas heb ik ook niets hoeven te betalen.

heb op ander topic net ong verhaal zelfde strekking neergezet.tis natuurlijk belachelijk dat ze die 5 euro vroegen,maar das bij van leest ook al zo(waar ik overigens nooit koop).tis niet leuk,maar om t dan nog es te verhogen naar 10 euro is helemaal sick...

denk dat steeds minder mensen die pasjes kopen dan,waardoor ze die kortingen niet meer hoeven te geven...

mazzel,niels

Henk K.

foley
09-12-2003, 07:52
Toch blijft de Free Record Shop de voordeligste van allemaal. Zeker met Free ID (10% korting) is er geen enkele aanbieder die goedkoper DVD's levert.
http://home.planet.nl/~i4ict

Caledonians
09-12-2003, 10:20
Toch blijft de Free Record Shop de voordeligste van allemaal. Zeker met Free ID (10% korting) is er geen enkele aanbieder die goedkoper DVD's levert.

Om FRS de voordeligste van allemaal te noemen vind ik een beetje ver gaan! Met gebruik van die 10% kortingskaart hebben ze vaak scherpe prijzen maar als je op internet een beetje goed zoekt dan vind je echt wel shops waar het goedkoper kan. Ik denk dat voor mij persoonlijk in 25% van de gevallen de FRS de goedkoopste is dus zeker niet de voordeligste van allemaal! Vind het trouwens ook belachelijk dat ze die Free-ID card 10 euro hebben gemaakt! Voor een klantenkaart vind ik dit echt een veels te hoge bedrag en dan is het nog eens maar een jaar geldig ook :roll:

Ralph71
14-12-2003, 11:01
Toch blijft de Free Record Shop de voordeligste van allemaal. Zeker met Free ID (10% korting) is er geen enkele aanbieder die goedkoper DVD's levert.
http://home.planet.nl/~i4ict

Zeker geen Mediamarkt in de buurt? :wink:

foley
14-12-2003, 11:06
Klopt. Zijn die echt zoveel voordeliger?

chimera01
14-12-2003, 12:20
Nee hoor de MM zijn vaker goedkoper in nieuwe titels, v.w.b. de oudere titels is FRS beduidend goedkoper.

sander_kok
14-12-2003, 12:20
Ik vind het nog steed wel een voordelige winkel. Grootste deel van mijn DVD's (en video's) komt daar vandaan. En per jaar geef ik wel meer dan 100 euro aan dvd's uit dus is het voor mij alsnog voordeliger. (heb hem nog voor 5 euro gekocht.)

Johan van den D.
14-12-2003, 12:40
Toch blijft de Free Record Shop de voordeligste van allemaal. Zeker met Free ID (10% korting) is er geen enkele aanbieder die goedkoper DVD's levert.
http://home.planet.nl/~i4ict

Zeker geen Mediamarkt in de buurt? :wink:Ook ik vind de meeste titles bij de FRS goedkoper dan bij de MM.
Met nieuwe titels kan MM goedkoper zijn maar ook dat is soms niet eens het geval.
Kortom, de FRS is zo verkeerd nog niet.

utmachine
24-12-2003, 09:56
Ik vind de laatste tijd alleen FRS interessant met die acties (3 halen 2 betalen bv.), maar dan werkt je kaartje weer niet?! Dus voor mij volgend jaar géén kortingskaart meer. Ik vind 10 euro (=22 gulden) voor een kortingskaart té gek worden.

mokka
24-12-2003, 11:11
Ik vind de laatste tijd alleen FRS interessant met die acties (3 halen 2 betalen bv.), maar dan werkt je kaartje weer niet?! Dus voor mij volgend jaar géén kortingskaart meer. Ik vind 10 euro (=22 gulden) voor een kortingskaart té gek worden.

dan bestel je ze via hun site dan werkt de kaart wel :wink:
doe ik ook altijd!

Alexander V
24-12-2003, 14:53
Klopt het dat je met een ANWB pas ook 10% korting krijgt bij de FRS? Ik hoorde dat van de week maar kan er eigenlijk niets over vinden verder....

Leon van Stijn
24-12-2003, 15:53
Ja, volgens de site van de ANWB krijg je idd 10% korting bij de FRS. Maar ik moet zeggen dat ik het nog niet heb geprobeerd!

Johan van den D.
24-12-2003, 16:29
Als dat inderdaad zo is dan weet ik wel welke kaart ik volgend jaar gebruik als mijn huidige is afgelopen.
Dan mogen ze de eigen kaart lekker achter de balie laten liggen en gebruik ik dus de ANWB

Leon van Stijn
24-12-2003, 19:01
Als dat inderdaad zo is dan weet ik wel welke kaart ik volgend jaar gebruik als mijn huidige is afgelopen.
Dan mogen ze de eigen kaart lekker achter de balie laten liggen en gebruik ik dus de ANWB

Ik liep ook al met die gedachte. Het enige voordeel van de FRS-kaart is dat je bij bestellingen via Internet ook meteen die 10% krijgt (ivm met gesealde DVD's). Alleen op de site van de ANWB staat dat de actie geldig is tot 30-04-2004, dus het is de vraag of de korting ook na die periode blijft.

Johan van den D.
24-12-2003, 20:39
Alleen op de site van de ANWB staat dat de actie geldig is tot 30-04-2004, dus het is de vraag of de korting ook na die periode blijft.Da,s inderdaad minder als het inderdaad blijkt te kloppen en niet verlengd wordt