PDA

Bekijk de volledige versie : Winnaar Final electrostaten speakers vanavond bekend



Eric van Ballegoie
26-11-2001, 11:52
Winnaar Final electrostaten speakers vanavond bekend



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=177)

Mike Philippens
27-11-2001, 01:03
hoe lang moet ik nog wakker blijven om te horen of ik gewonnen heb? De koffie is bijna op...

Alex van den Berg
27-11-2001, 01:37
Gaaaaaaaap... Moet ik morgen vroeg opstaan voor een enorm postpakket? :D

Eric van Ballegoie
27-11-2001, 05:58
De winnaas is getrokken en de bewuste persoon heeft inmiddels een mailtje ontvangen. Er is echter nog niet gereageerd. Indien dit niet gebeurt, trekken wij een andere winnaar.

Jeroen Verleun
27-11-2001, 06:55
Aahhh jammer, geen mailtje, ben i.i.g. blij dat de winnaar bekend is, dan hoef ik tenminste niet elke kwartier naar de computer te rennen en te kijken of ik gewonnen heb.

Maarja, aan de winnaar:

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Dennis
27-11-2001, 07:44
Vanavond even snel mijn mail binnen halen. Wie weet!!!!!

Mike Philippens
27-11-2001, 08:17
De winnaas is getrokken en de bewuste persoon heeft inmiddels een mailtje ontvangen.
Dan is er iets mis gegaan denk ik, want ik heb nog helemaal geen mail gehad...:D :D :D

Richard Hogaarts
27-11-2001, 08:39
Heb vanochtend mijn mail bekeken toen ik zag dat de winnaar een mailtje had gekregen, maar mijn box was leeg. :(

Iedergeval laat ik de winnaar dan feliciteren, van harte en mag je lekker lang genieten van die boxen.

PM
27-11-2001, 09:16
Doe eens een goede daad!!!
ls je wel een mailtje hebt gehad dat je gewonnen hebt...
BEANTWOORD HET DAN NIET!!

Dan maken anderen ook nog kans en heb je zelf toch lekker het gevoel dat jij ze eigenlijk als eerste gewonnen had... daar gaat t toch om..... :) ... niet...?? :D

System 3rror
27-11-2001, 10:45
Humzz... ik had wel heeeel veel mail van het forum, maar helaas ook niet het bewuste mailtje!! :(

Maja, winnaar van harte!

Volgende week bij jou filmpie kijken? :D

Luther Hartog
27-11-2001, 13:24
Wel mail, maar niet voor de speakers:(

Alex van den Berg
27-11-2001, 16:19
de bewuste persoon heeft inmiddels een mailtje ontvangen. Er is echter nog niet gereageerd. Indien dit niet gebeurt, trekken wij een andere winnaar. Hmmm... Ik ken mensen die maar een paar keer per maand op het internet vertoeven (geen forumleden :D)... Wat is een acceptabele, en in dit soort situaties wettelijk verantwoordelijke, wachttijd?
Loterijen zijn daarbij toch wettelijk gebonden aan een minimale tijd van een jaar ofzo ?!?!? :rolleyes:

Alex van den Berg
27-11-2001, 16:21
Misschien is het mogelijk om het postadres van de persoon via haar/zijn IP-adres te achterhalen... of hem via de provider te berichten ?
Als we aan een lange wettelijk termijn gebonden zijn, lijkt met dit de beste oplossing...

System 3rror
27-11-2001, 16:28
Tsja, mocht die dan nog niet worden opgespoord... dan wil ik best mezelf op-offeren om die speakers in ontvangst te nemen :D

Maar het is niet mogelijk om via IP er achter te komen wie hij is!! Een provider zal nooit deze informatie afstaan!

Je zou hem wel via zn IP, als dit een vaste is... een bericht kunnen sturen! :)