PDA

Bekijk de volledige versie : Free Record Shop Free ID



foley
08-12-2003, 13:27
Weten jullie al dat je met Free ID bij de Free Record Shop 10% korting krijgt op al je aankopen? Je kunt Free ID voor € 10 kopen.
[url]http://home.planet.nl/~i4ict

Tommy L
08-12-2003, 13:30
Ook bij FRS België?

pavko
08-12-2003, 15:20
Ik dacht dat dat pasje 5 euro kostte.....

En als we het over dezelfde pas hebben is het al behoorlijk oud nieuws (behalve dan dat ie nu 10 euro moet kosten ???)

Herjan
08-12-2003, 16:05
Het is idd enorm oud nieuws, maar die prijsverhoging (verdubbeling! :shock:) is actueel...

Enne: *klik* (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18539)

Johan van den D.
08-12-2003, 17:20
Deze thread is toch zeker wel een grapje.......http://emoticons4u.informationalot.com/cartoon/508.gif


Maargoed, ik dacht dat die kaart toen tijdelijk goedkoper was om ons een beetje tegemoet te komen in de afschaffing van de Coca-Cola card.
Althans, zoiets hebben ze mij verteld bij de FRS.

Richard Hogaarts
08-12-2003, 17:44
Ik moet zeggen dat ik de kaart begin dit jaar had gekocht en maak er altijd gebruik van. Het scheelt toch net ff iets met andere winkel dan.

Alleen schandalig dat ze de prijs hebben verdubbeld.

Christiaan Sauer
08-12-2003, 18:11
ik ga zomteen POTC gewoon in het buiteland bestellen.
Heb ik ook nix van doen met die stomme prijsverhoging ed.
Maar is het niet zo dat als je al een pas hebt dat je die pas gewoon behoudt? Of verloopt die elk jaar?

Johan van den D.
08-12-2003, 18:19
Die pas verloop in principe niet meen ik te weten.
Zeg het me als ik fout zit met deze gedachte.

Niels Simons
08-12-2003, 18:22
de free pas geldt een jaar(na activering).

ik heb er nog 5 euro voor betaald,en t geld haal je er makkelijk uit!
prijsverhoging is belachelijk,ga es na:
eerst kon je CJP,en CocaColaCard gebruiken,gratis en voor niks,altijd korting.

toen kwam die nieuwe pas voor 5 euro.en nu is ie al 10 euro!!

ik heb nog een DVD kortingskaart liggen,die heb ik meer dan 3 jaar geleden es van een It's medewerker gekregen.dat ding werkt nu volgens mij nog steeds!prachtig,zon actie die zo lang loopt...gratis pas en altijd 10% korting...

mazzel,niels

Johan van den D.
08-12-2003, 18:25
de free pas geldt een jaar(na activering).
HHmmm :evil:

DVD Watcher
08-12-2003, 18:32
Ik heb deze pas een aantal maanden geleden aangeschaft voor 5 Euro. Maak best veel gebruik van de pas, en had hem er vrijwel meteen uit. Toen ik hem aanschafte, werd mij verteld(door de verkoper)dat de pas een jaar geldig is vanaf de aankoopdatum, en dat na die datum je hem opnieuw moet aanvragen. Dus lijkt me dat je dan opnieuw je portemonee moet openen. Dit is dus niet precies zeker te zeggen, werd mij toen verteld door het personeel, maar kan ook onwetendheid zijn van de jonge gastjes daar.

Theo B
08-12-2003, 19:03
Dit is dus niet precies zeker te zeggen, werd mij toen verteld door het personeel, maar kan ook onwetendheid zijn van de jonge gastjes daar.

Ze zouden het toch kunnen weten, want het staat gewoon op het pasje: De Free-ID is na activering 1 jaar geldig.

tolpol
08-12-2003, 21:38
Ook bij FRS België?

Heb 't eens gevraagd in de FRS aan 't muntplein in Brussel, maar daar keek men me enkel met grote ogen aan. Bestaat in België blijkbaar niet.

Edwin V
09-12-2003, 06:55
Ik heb dat ding nog geen maand geleden voor €5 gekocht. En meteen het bedrag terugverdiend. :)

Leon van Stijn
09-12-2003, 08:51
Mijn Free ID is nog wel een half jaar geldig. Na afloop zie ik wel wat ik doe, er zijn meer mogelijkheden om korting te krijgen bij FRS. Ik zag dat je bv met een ANWB kaart ook 10% korting krijgt :P

Rolf
09-12-2003, 09:03
Ik vind het ronduit oplichterij, middels deze actie laten ze zien dat iedere klant die dit niet koopt (en dat zijn er veel) voor 10% opgelicht wordt, omdat ze dus voor 10% goedkoper verkocht kunnen worden. Ik koop daar niet snel meer, ze moeten gewoon op een eerlijke manier voor iedereen dezelfde goedkope prijs hanteren en anders maar niet.

morg
09-12-2003, 09:14
Ik heb nog steeds de DVD kortingskaart die je een jaar of twee geleden gratis op de site kon opvragen, en hij werkt nog steeds. Laatst toen ik de 4disc van TTT haalde vroeg die gast achter de kassa zich nog wel af of ik hem nog mocht gebruiken maar aangezien hij gewoon door de scanner kon had hij er niets tegenin te brengen :)

Rolf
09-12-2003, 10:31
...vroeg die gast achter de kassa zich nog wel af of ik hem nog mocht gebruiken...

Bij mij werkte dit toch niet meer, ik heb het vorige week zaterdag nog geprobeerd.

Edwin V
09-12-2003, 11:50
Ik heb nog steeds de DVD kortingskaart die je een jaar of twee geleden gratis op de site kon opvragen, en hij werkt nog steeds. Laatst toen ik de 4disc van TTT haalde vroeg die gast achter de kassa zich nog wel af of ik hem nog mocht gebruiken maar aangezien hij gewoon door de scanner kon had hij er niets tegenin te brengen :)Bij mij begon men bij 2 zaken toch te zeggen dat ie niet meer geldig was en dat ze erover een mailing hadden gehad.

Frank J.
09-12-2003, 11:56
Ik dacht dat dat pasje 5 euro kostte.....

En als we het over dezelfde pas hebben is het al behoorlijk oud nieuws (behalve dan dat ie nu 10 euro moet kosten ???)Dat was hij ook maar door het succes hebben ze denk ik de prijs verhoogd met 100% !!! over uitmelken gesproken zeg !