PDA

Bekijk de volledige versie : Blade I & II - Box



Mike...
08-12-2003, 18:35
Al lange tijd bezoeker van DVD.nl, pas nu geregistreerd. En gelijk maar een nieuwe topic. :wink:

Ik heb een hele tijd geleden Blade gekocht, had ik beter niet gedaan want je kon de ondertiteling niet uitzetten. Er is dus nu een box uitgebracht met deel I & II. Op die box staat vermeld dat de ondertiteling optioneel is. Ik dacht bij mezelf, laten we het maar proberen, de box kost 19,99, dus ook al krijg ik dezelfde Blade versie, 19,99 voor Blade II is niet slecht.

En... Je kan het al van ver zien aankomen, het is dus dezelfde versie, met een niet uit te zetten ondertiteling. :evil:

Ik heb nu maar op Amazon.co.uk de Engelse versie besteld. :D

El Cajon
08-12-2003, 19:08
Leuk verhaal:) Was inderdaad te verwachten, met die ondertitels. Die etters stoppen gewoon de 2 losse versies in 1 box, en dan heb je een mooie 'verzamelbox'. Right :x

Maar zo erg zijn die ondertitels nou ook weer niet?

Mike...
08-12-2003, 19:28
Maar zo erg zijn die ondertitels nou ook weer niet?
Ik heb een bescheiden verzameling DVD's, allemaal Engelstalig. Ik kijk nooit met ondertiteling, als er dan eentje tussenzit met koeien van witte letters als ondertiteling, dan stoort dat enorm. Nou ja, ik hou er gewoon niet van, het leid alleen maar af en het ziet er niet uit.

Blade II is trouwens ook niet helemaal perfect, ook al staat de ondertiteling uit, toch krijg ik zo nu en dan nog Nederlandse teksten te zien. Geen ondertiteling is geen ondertiteling! :x

The Fifth Element, Superbit heeft hetzelfde probleem. Die drie DVD's zijn dan ook de enige die deze kuren vertonen. De rest is OK. Waar klaag ik dan over? Ik moet toch iets hebben waar ik over kan klagen... :wink:

:D

rmelkert
09-12-2003, 15:22
Je bedoel de RCV versie van Blade 1 neem ik aan?

Die heb ik van den week nog gekeken, zonder onder titeling :) Daar is namelijk een trukje voor. Wat je er voor moet doen is ff uitzoeken welke track de film is, meestal 1. Dan stop je de DVD, dus naar menu van de speler. Vervolgens start je direct de betreffende track met je numpad.

Als dit niet werkt wil het nog wel eens werken om de DVD in de lade te legen en dan ipv menu/play het betreffende track nummer te tikken op je afstandsbediening.

Voordeel van dit is tevens dat je al die irritante waarschuwingen etc overslaat. Deze truuk werkt overigens bij vele DVD's waar de ondertiteling niet uit kan met de subtitle knop.

Mike...
09-12-2003, 16:29
Het is inderdaad de RCV versie van Blade.

Ik heb vanalles geprobeerd, maar het lijkt niet te lukken. Ik kan wel de film in beeld krijgen, maar steeds met ondertiteling. :cry:

;)

rmelkert
09-12-2003, 17:13
Da's vreemd ligt aan de speler dan denk ik want op mijn Philips 710 werkt het bij de meeste DVD's.

MARAUD3R
29-08-2005, 22:11
Ik had dus ook blade 1 gekocht en zag dat ondertitels niet uit konden worden gezet, en heb um maar verkocht :x .

Maar met blade 2 zie je soms dus wel nederlandse teksten staan, wanneer, hoevaak?

Blade 1 kan ik wel kopen bij play.com maar heeft een andere cover en vind die hier in NL is wel mooier maarja liever geen ondertiteling en dan een minder mooie cover dan wel ondertiteling en een mooie cover.

superman
18-05-2006, 13:05
Blade 1+2 box is nu in de veiling !

Herjan
18-05-2006, 13:12
Het is niet de bedoeling op deze manier reclame te maken voor je eigen veiling en/of handelsthread. Bovendien wel een erg zinloze kick na 9 maanden. Denk dat de meeste mensen die Blade willen gewoon zullen gaan voor de box met 1, 2 en 3 er in.

ThaJaX
18-05-2006, 17:30
Het is niet de bedoeling op deze manier reclame te maken voor je eigen veiling en/of handelsthread. Bovendien wel een erg zinloze kick na 9 maanden. Denk dat de meeste mensen die Blade willen gewoon zullen gaan voor de box met 1, 2 en 3 er in.


juist :evil: