PDA

Bekijk de volledige versie : Lord Of The Rings EE Hoezen



Glenn
08-12-2003, 19:09
Ik heb de dvd van Lotr: Fellowship EE.
En De doos/hoes ervan is ontzettend verzleten..
Weet iemand misschien een manier hoe ik die zou kunnen vervangen, misschien via uitgever???

rkrijger
08-12-2003, 19:11
Ik heb de dvd van Lotr: Fellowship EE.
En De doos/hoes ervan is ontzettend verzleten..
Weet iemand misschien een manier hoe ik die zou kunnen vervangen, misschien via uitgever???

Dat zal niet lukken. Je maakt WEL kans als je op een paar forums je noodkreet uit. En je zult een behoorlijke prijs moeten neerleggen. Mjin tip voor jou is: zorg dat iedereen weet dat jij zo'n verpakking zoekt en hoeveel je er voor over hebt. Er is vast wel IEMAND in Nederland die niets om zijn verpakking geeft of met jou wil ruilen. Zoek die iemand. Vermeld hoeveel je er voor over hebt...

Succes!

Deniz
09-12-2003, 10:52
Ik denk dat je het beste jouw exemplaar kunt verkopen voor wat minder dan normaal omdat de verpakking niet zo mooi meer is en dan weer een nieuwe kopen en daar wel zuinig mee omgaan ;)

rkrijger
09-12-2003, 11:09
Of verkoop je huidige DVD-box en koop een nieuwe box. Bij het verkopen zou ik dan wel even netjes vermelden dat de verpakking enigszins beschadigd is...

Rob Eric Blank
09-12-2003, 11:09
Die extended edition verpakkingen zijn super gevoelig. Ziet wel iets slijtage bij de Fellowship en ik vervoer die zelf eigenlijk nooit
Misschien ID om je DVD's dan in hardcases te gaan vervoeren

Raimond Kieftenbeld
09-12-2003, 15:26
ach ja het is papier he,dus ja dat slijt helaas nou eenmaal veel sneller :cry: .Maar hoe komt het dat jou verpakking zo versleten is?.

Ik bedoel ik kijk de film ook regelmatig.maar heb niet veel last van dat ie er versleten uit begint te zien.Wat ik nooit zou doen is deze dvd uilenen!(uitlenen doe ik sowieso alleen aan personen waarvan ik zeker weet dat die er zuinig op zijn)

Glenn
09-12-2003, 19:45
Er waren al krassen in de verpakking toen ik hem kocht. Ik heb hem namelijk zelf niet gekocht anders had ik daar wel opgelet.

En voor de rest weet ik het eigenlijk niet precies hoe het komt, het zijn vooral de randen en de hoeken.

Henk van der Weerdt
09-12-2003, 19:56
Misschien erug vaak gezien?? Het blijft de moeite om deze film keer op keer weer uit de kast te pakken en in de dvd speler te stoppen :)

Glenn
09-12-2003, 20:10
Heel vaak gezien ja :D
Heb een periode gehad dat elke keer als ik en mn vrienden niks te doen hadden gingen we FotR:EE kijken. :)

Elessar
09-12-2003, 20:24
Heel vaak gezien ja :D
Heb een periode gehad dat elke keer als ik en mn vrienden niks te doen hadden gingen we FotR:EE kijken. :)

hehehe sick! :twisted: