PDA

Bekijk de volledige versie : Jackie Brown (2 Disc Collector's Edition) (5.1/DTS)



CrestDem0n
10-12-2003, 00:26
Vorige week heb ik 'Jackie Brown (2 Disc Collector's Edition) (5.1/DTS)' besteld op CD-Wow.com (http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5062).

De DVD is binnen en ik ben erg tevreden met wat ik tot nu toe heb bekeken. Het enige waar ik niet uit kom is hoe ik toegang krijg tot 'DVD ROM Bonus: Stash The Cash trivia game / Enhanced playback track / Screenplay viewer'.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat ik de DVD-Rom Bonus Features niet kan vinden als ik de DVD(s) in de PC bekijk?

theThinWhiteDuke
10-12-2003, 20:41
Misschien niet de juiste SoftWare? (Interactual Player)
Bij mij levert eea geen problemen op.

CrestDem0n
10-12-2003, 23:52
Misschien niet de juiste SoftWare? (Interactual Player)
Bij mij levert eea geen problemen op.

Op de DVD staan de bijbehorende logo's niet.. Dus ik denk dat die player er niet voor nodig is.

http://player.interactual.com/enhanced/images/pcf_ia.gif

Misschien bevat mijn DVD die Rom-content niet ofzo, maar dat lijkt me vaag aangezien het wel beschreven staat op verschillende sites als 1 van de extra's.

Bijvoorbeeld @ Play.com:

Jackie Brown (2 Disc Collector's Edition) (5.1/DTS) (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104657&p=57&c=&g=72)

Quentin Tarantino DVD intro.
Soundtrack chapter selection
Subtitle trivia track
'How It Went Down' original documentary
................ etc. &
DVD ROM Bonus: Stash The Cash trivia game / Enhanced playback track / Screenplay viewer

CrestDem0n
13-12-2003, 14:14
Heeft iemand deze DVD toevallig ook? En werkt bij jou de DVD-Rom content wel?

Frank
13-12-2003, 17:51
Op de DVD staan de bijbehorende logo's niet.. Dus ik denk dat die player er niet voor nodig is.

Als die logo's er niet op staan, wil dat niet zeggen dat je het programma niet nodig hebt. Bij Pirates of the Caribbean (UK-versie) bijvoorbeeld staan de logo's er ook niet op, maar om de DVD-ROM te bekijken heb je wel InterActual Player nodig.

Volgens mij is het zelfs zo dat DVD-ROM alleen via InterActual Player te bekijken is, maar corrigeer me maar als dit niet klopt.

Jurgen V
20-03-2004, 14:52
Weet iemand of er hierin geknipt is ofzo? Wil hem binnenkort dan maar ff bij FRS kopen. :) Heb alwel opgezocht op dvdcompare er staat daar wel no cuts maar voor de zekerheid even nog navragen. :)

runob
20-03-2004, 18:52
Dacht dat er enkel een widescreen crap release beschikbaar was voor r2nl. Ik ken deze toch enkel, heb hem al meerdere male vastgehad bij MM en steevast terug gelegd ;p

Niels Simons
20-03-2004, 18:57
er is alleen fullscreen voor nl

je komt wel es de 1disc uk import tegen,enorm duur.
de 2disc uk heb ik hier nooit gezien,kost op de sites nooit meer dan euro of 15...

mooi ding!en dan heb ik gewoon nog geen enkele extra gezien...ja,QT intro uiteraard!

niels heeft kaarten voor Kill Bill marathon!!!blij als kind...

mazzel!

Jurgen V
21-03-2004, 00:03
Dacht dat er enkel een widescreen crap release beschikbaar was voor r2nl. Ik ken deze toch enkel, heb hem al meerdere male vastgehad bij MM en steevast terug gelegd ;p

Bij de FRS hebben ze tegenwoordig ook de UK 2 Disc Collectors Edition liggen voor 16,99. Dus vandaar...

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=419191

Harry stadman
21-03-2004, 00:20
Op de DVD staan de bijbehorende logo's niet.. Dus ik denk dat die player er niet voor nodig is.

Als die logo's er niet op staan, wil dat niet zeggen dat je het programma niet nodig hebt. Bij Pirates of the Caribbean (UK-versie) bijvoorbeeld staan de logo's er ook niet op, maar om de DVD-ROM te bekijken heb je wel InterActual Player nodig.

Volgens mij is het zelfs zo dat DVD-ROM alleen via InterActual Player te bekijken is, maar corrigeer me maar als dit niet klopt.

het is niet pertinent zo dat je specifiek een interactual player nodig hebt voor dvd-rom content op je pc. shrek bv. speelt zonder problemen af.
Ik zal later Pirates of the Caribbean ook eens testen op de pc.

een veel gebruikte software dvd-player is bijv. powerdvd. mischien kun je ook met deze player de dvd-content bekijken. interactual player wordt vaak gebruikt voor beveiligde cd's/dvd's om geluid in (slechte) mp3 formaat weer te geven.
deze player zit vaak op muziek cd's die beveiligd zijn. zo kun je alsnog geluidsbestanden afspelen met de bijgeleverde player. vaak erg slecht geluid! :evil:

Update:
heb net even pirates of the caribbean getest. bij het opstarten komt inderdaad het Interactual player logo te voorschijn. deze hoef je niet te installeren. door op"deze computer" te klikken kom je bij je dvd-rom drive. klink met je rechter muisknop op je dvd drive. nu kun je optie "verkennen" aanklikken. hierdoor krijg je gewoon toegang tot al het materiaal wat op je schijf staat. ik kan tot dusver alles gewoon afspelen zonder die interactual player.
wel heb je een andere software player nodig om dvd-files af te spelen.
ik bemerk net dat de menu's in de dvd-files dus niet werkt. mischien heb je hier wel specifiek die interactual palyer voor nodig maar alle andere dingen kan ik zonder problemen afspelen zonder die interactual player.

voor dvd-menu heb je de advanced interactual player nodig. voor alle normale dvd-rom content dus niet. die interactual player zorgt ervoor dat je dat menu kunt gebruiken.

Jurgen V
21-03-2004, 13:24
Weet iemand of er hierin geknipt is ofzo? Wil hem binnenkort dan maar ff bij FRS kopen. :) Heb alwel opgezocht op dvdcompare er staat daar wel no cuts maar voor de zekerheid even nog navragen. :)

:?:

Joost v.d. Ham
21-03-2004, 15:04
Naar mijn weten is er allen in het beeldformaat geknipt.

Jurgen V
21-03-2004, 16:51
OK thx, dan wordt het halen. :)

Joost v.d. Ham
21-03-2004, 18:55
OK thx, dan wordt het halen. :)

lijkt mij juist de beste reden om een dvd te laten liggen.... :?

Jurgen V
21-03-2004, 18:58
OK thx, dan wordt het halen. :)

lijkt mij juist de beste reden om een dvd te laten liggen.... :?

Liever dit dan die sh*t release van RCV... Tenzij je zegt dat er ernstig veel beeld verloren gaat. :cry:

Jurgen V
12-04-2004, 22:43
Ik heb deze nou en vandaag bekeken en er viel mij één ding op. Ik meen me te herinneren toen ik deze film al een keer eerder zag een scene te hebben gezien waarbij Melanie (bridget fonda) en Louis (robert de niro) nogal intiem bezig waren (althans zij met hem). Er zijn 2 van deze scenes (volgens mij) maar ik heb er maar één gezien. Zie ik nou dingen die er niet zijn of zie ik dingen niet die er soms wel zijn? :lol: Het is geen scene van essentieel belang maar het viel me op. :)

Edit: Prachtige DVD trouwens!

Cloud
12-04-2004, 23:05
Ik ben van plan de r2uk te bestellen bij CD-WOW.
Maar in wat voor verpakking zit het?
Een digipack, keepcase met sleeve of enkel keepcase?

Ik hecht namelijk ook belang aan de verpakking. :lol:

Jurgen V
12-04-2004, 23:16
Ik ben van plan de r2uk te bestellen bij CD-WOW.
Maar in wat voor verpakking zit het?
Een digipack, keepcase met sleeve of enkel keepcase?

Ik hecht namelijk ook belang aan de verpakking. :lol:

Keepcase met sleeve, bij de R1 zit wel een digipack. Misschien een tip je kan hem bestellen bij FRS voor 14,99 dan kan je een prijsjerijk.nl kortingsbon aanvragen kan je er 5 euro afkrijgen en word hij netjes 9,99 heb je ook nog een FreeID word het helemaal feest. :D

Cloud
12-04-2004, 23:44
Bedankt voor de tip!
Maar die is niet te koop in FRS Belgïe.
En wij hebben hier ook geen kortingsbonnen of FreeID. :x

Ik ga die gewoon bij CD-WOW bestellen, met al die kortingen komt het neer op 7pond (+/- 10.50 eur).
Valt goed mee vind ik.

Jurgen V
13-04-2004, 07:30
Had geen rekening gehouden dat je in belgie zat. :oops: Maar idd 50 cent meer en dan aan de deur geleverd is helemaal niet slecht. :D