PDA

Bekijk de volledige versie : ERGERNIS: Pratende reclame



Reinbo
11-12-2003, 13:49
Ik erger me dood aan die pratende reclame op dvd.nl Niet alleen kijken mijn collega's op het werk steeds geïrriteerd op als ik jullie site even bezoek. Thuis schrik ik me af en toe het leplazerus als ik denk alleen thuis te zijn en dan hoor ik ineens een zacht gemompel.

Zouden jullie die vrienden van (ik weet niet eens waarvoor het is) die reclame kunnen vragen een andere banner aan te leveren.

Of hoe kan ik het geluid uitzetten, zonder dat mijn computerinstellingen voor andere sites moet aanpassen.

Harry B.
11-12-2003, 15:46
Of hoe kan ik het geluid uitzetten, zonder dat mijn computerinstellingen voor andere sites moet aanpassen.
Ehm, door je speakers uit te zetten????

Martin de Goeij
11-12-2003, 16:32
Of hoe kan ik het geluid uitzetten, zonder dat mijn computerinstellingen voor andere sites moet aanpassen.
Ehm, door je speakers uit te zetten???? (6) :P On-topic: volgens mij is het geluid uit.. :shock: :?:

Johan van den D.
11-12-2003, 17:15
Thuis schrik ik me af en toe het leplazerus als ik denk alleen thuis te zijn en dan hoor ik ineens een zacht gemompel.

.Heb je wel iemand om een gesprek mee te voeren als je alleen bent.
Het zal wel eenzijdig worden, dat wel :roll:

Reinbo
11-12-2003, 19:04
Of hoe kan ik het geluid uitzetten, zonder dat mijn computerinstellingen voor andere sites moet aanpassen.
Ehm, door je speakers uit te zetten????

Dat valt ondercomputerinstellingen.

Eric van Ballegoie
11-12-2003, 22:06
De pratende reclame praat alleen als je er met je muis overheen gaat, zolang je dat niet doet is er helemaal niets aan de hand!

HiddeV
11-12-2003, 22:18
je kan ook een anti-reclame tool downloaden, dan zie je ze ook niet meer.

Herjan
11-12-2003, 23:15
je kan ook een anti-reclame tool downloaden, dan zie je ze ook niet meer.
Heb je een link naar een goeie? Ik wordt helemaal gestoord van al die knipperende en bewegende banners hiero...

Frank79
11-12-2003, 23:27
Ben de laatste tijd best vaak op dit forum te vinden, maar ik herken hier helemaal niets van!

Christiaan Sauer
11-12-2003, 23:33
ik zat er over te denken ook een thread te openen over die knipperende en bewegende en gek makende banner. Maar aangezien deze thread er al is:
Ik wordt honderprocent mesjogge van die reclame waar de dvd's je bijna letterlijk om de oren vliegen :(. Super nerveuze reclame. Hij werkt wel. Hij trekt meteen je aandacht...

Frank79
11-12-2003, 23:35
ik zat er over te denken ook een thread te openen over die knipperende en bewegende en gek makende banner. Maar aangezien deze thread er al is:
Ik wordt honderprocent mesjogge van die reclame waar de dvd's je bijna letterlijk om de oren vliegen :(. Super nerveuze reclame. Hij werkt wel. Hij trekt meteen je aandacht...

Goedeavond Christiaan!

Goed, zeg het me, waar, waar, waar? ;)

Christiaan Sauer
11-12-2003, 23:50
Goeie avond terug ;).
Ik ben dat ding toch al een paar keer tegengekomen. Eigenlijk overal. Kom vooral op dvd algemeen en op home theater en op overige discussies ;). Maar of dat de enige plekken zijn?

Frank79
11-12-2003, 23:52
Ik zal eens gaan snuffelen!

Christiaan Sauer
11-12-2003, 23:56
dvd algemeen: dvdshop.nl
Die werkt niet direct rustgevend ;). Al begint het al wel te wennen hoor :)

Frank79
12-12-2003, 00:01
Best een k*t-stemmetje... ;)

Christiaan Sauer
12-12-2003, 00:13
stemmetje zou ik niet weten. Start al weken zoniet maanden op in veilige modus (steeds geen tijd om te formateren) en daar heb je oa geen geluid ;).
Zal binnenkort (morgen?) eens normaal opstarten en eens kijken ;).
Maar dit is dus de reclame die hier al besproken werd? Grappig: iedereen klaagt over het geluid dan, en ik klaag dat het een te drukke reclame is ;)

Eric van Ballegoie
12-12-2003, 11:01
Het geluid zit in de reclame van Emmy's en je krijgt het dus alleen te horen als je met je muis over de banner heengaat.

Reinbo
12-12-2003, 18:37
Het geluid zit in de reclame van Emmy's en je krijgt het dus alleen te horen als je met je muis over de banner heengaat.

Dat is niet waar. Als ik een bericht maak en een emoticon selecteer hoor ik het soms ook. En als ik op mijn scrollbar sta ter hoogte van die vreselijke reclame (ik weet nog steeds niet waarvoor) hoor ik het ook. En hoe dan ook het blijft irritant.