PDA

Bekijk de volledige versie : Verkeerde King Kong versie?



Rob Smit
11-12-2003, 18:46
Ik heb een gesealde versie van King Kong hier op het forum gekocht, toen ik hem ging kijken bleek er een andere King Kong in te zitten dan dat er op de hoes staat :!:
Op de hoes staat de versie van Jeff Bridges en Jessica Lange, maar op de dvd staat de (duitse) zwartwit versie uit 1933 :?:

Ik heb ondertussen al één forumlid kunnen vinden met het zelfde probleem en mijn vraag is dus of er meerdere zijn (moet haast wel).
Ik heb een mailtje naar RCV gestuurd maar nog niets gehoord.

Reinbo
11-12-2003, 19:33
Ik heb een gesealde versie van King Kong hier op het forum gekocht, toen ik hem ging kijken bleek er een andere King Kong in te zitten dan dat er op de hoes staat :!:
Op de hoes staat de versie van Jeff Bridges en Jessica Lange, maar op de dvd staat de (duitse) zwartwit versie uit 1933 :?:

Ik heb ondertussen al één forumlid kunnen vinden met het zelfde probleem en mijn vraag is dus of er meerdere zijn (moet haast wel).
Ik heb een mailtje naar RCV gestuurd maar nog niets gehoord.

Mazzelaar, de originele versie uit 1933 is minstens tien keer zo goed als die matige remake uit 1976 :wink:

Rob Smit
11-12-2003, 19:39
Mazzelaar, de originele versie uit 1933 is minstens tien keer zo goed als die matige remake uit 1976 :wink:

Dit wilde ik dus zelf zien :cry: :wink:

chimera01
11-12-2003, 23:25
Nu heb je de kans om een echte klassieker te zien in plaats van dat loeder van een remake, oke in het duits dan. En als je dan nog een paar jaartjes wacht komt de versie van Peter Jackson die gebasseerd is op het orgineel en zich afspeelt in 1933.

Frank79
11-12-2003, 23:50
Dat wordt volgens mij inderdaad echt een spektakel film!

Maar daar zal wel al een andere thread voor zijn! :lol:

Steve Muller
12-12-2003, 07:00
Dat wordt volgens mij inderdaad echt een spektakel film!

Maar daar zal wel al een andere thread voor zijn! :lol:.

klopt. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13006

Vind de '33 versie ook een stuk beter. Weet iemand of er een mooie dvd versie van uit is (met NL subs?). Deze versie is volgens mij ook niet uit in Amerika terwijl dit toch wel een klassieker is????

Rob Smit
14-12-2003, 18:54
Van ander forum: Er is door Kinowelt, die de rechten van beide films heeft, een foutive persing aan RCV geleverd.

RCV is hiervan op de hoogt en heeft de disc verder niet uitgeleverd en gevraagd de reeds verzonden exemplaren aan de handel te retoneren.

De disc moet terug naar de handelaar en die moet er mee terug naar RCV.
_________________

JFC_
14-12-2003, 19:07
Wat staat er op de schijf zelf afgedrukt?
Als daar ook de 1976 versie opstaat, zal ik hem zeker niet inleveren.
Wordt een collectors item dan, haha.

Richard B.
15-12-2003, 00:33
Die oude King kong zou ik ook graag willen hebben. Wat is de beeldkwaliteit van die misprint? Zitten er nog extra's bij? Ligt ie nu nog in de winkel of zijn ze allemaal al teruggehaald?

Cinemaniac
15-12-2003, 01:00
Die oude King kong zou ik ook graag willen hebben. Wat is de beeldkwaliteit van die misprint? Zitten er nog extra's bij? Ligt ie nu nog in de winkel of zijn ze allemaal al teruggehaald?

Als ik jou was zou ik maar ff wachten, want voor volgend jaar is er 'n SE-dvd in de planning van de originele King Kong :D

Richard B.
15-12-2003, 01:19
Die oude King kong zou ik ook graag willen hebben. Wat is de beeldkwaliteit van die misprint? Zitten er nog extra's bij? Ligt ie nu nog in de winkel of zijn ze allemaal al teruggehaald?

Als ik jou was zou ik maar ff wachten, want voor volgend jaar is er 'n SE-dvd in de planning van de originele King Kong :D
COOL! HebbenhebbenhebbenhebbenhebbenHEBBEN! :)

chimera01
15-12-2003, 12:13
En wat houdt die SE dan in. Ik heb de versie van Play met de documentaire erbij van "It was Beauty killed the Beast" en de zogenaamde director's cut.

Cinemaniac
15-12-2003, 16:55
En wat houdt die SE dan in. Ik heb de versie van Play met de documentaire erbij van "It was Beauty killed the Beast" en de zogenaamde director's cut.

Kweenie wat 't in gaat houden. Waarschijnlijk met digitaal opgepoetste beeld en geluid en nieuwe extra's.