PDA

Bekijk de volledige versie : ervaringen met cd WOW!....Hongkong??



bulldog (bruno)
17-12-2003, 10:33
wie o wie.... :?:

Mark de Jong
17-12-2003, 10:57
Goed. X-Men 2 Limited Tin daar besteld en netjes, zoals bij de varianten (.com, .net etc.), binnen 1 week binnengekregen.

Swanski
17-12-2003, 11:21
heeeeeeeeel snel, sneller dan play...


soms wel een beetje 'onvoorzichtig ingepakt'...>mijn Fargo S.E. was wel een beetje beschadigd en een snapper die heel goedkoop was ook ee beetje voor de rest altijd wel goed en bijzonder snel......>dit geldt overigens voor cd-wow.com, als .hk

Harry B.
18-12-2003, 11:29
Heb daar al diverse criterions besteld, snel en goedkoop!

sharky
18-12-2003, 21:51
gewoon bestellen

goede winkel uitstekende service

bestel veel daar en de hongkong dollar is cheap :wink:

Steven Maas
18-12-2003, 22:00
Heeft iemand een werkend linkje?
http://www3.cd-wow.com.hk lijkt niet meer te werken bij mij.
Alle andere cd-wow sites zoals http://www.cd-wow.com doen het naar behoren.
Ik ben overigens ook zeer te spreken over de service, altijd snelle levering genoten bij deze site. (y)

sharky
18-12-2003, 22:05
Heeft iemand een werkend linkje?
http://www3.cd-wow.com.hk lijkt niet meer te werken bij mij.
Alle andere cd-wow sites zoals http://www.cd-wow.com doen het naar behoren.
Ik ben overigens ook zeer te spreken over de service, altijd snelle levering genoten bij deze site. (y)

dat heb ik wel vaker dat ie eruit ligt
weet niet waar het aan ligt en de volgende dag doet ie het weer prima

bulldog (bruno)
18-12-2003, 23:57
dat heb ik wel vaker dat ie eruit ligt
weet niet waar het aan ligt en de volgende dag doet ie het weer prima

klopt...hier net hetzelfde...

Patrick van Nassau
19-12-2003, 12:00
Dan moet je gewoon www.cd-wow.com.hk gebruiken. Die werkt wel.

joeylee
29-12-2003, 10:41
great shop
duurde wel 10 dage voor k hun stuff aankreeg
kdacht toen dat de post men dvds ware kwijtgespeeld
had toen een mailtje gestuurd en ze hebben direct een nieuw exemplaar opgestuurd , wat een service !!
uiteindelijk kreeg k er 2 dezelfde maar kheb de 2de netjes teruggestuurd

Harry B.
29-12-2003, 12:36
Met de huidige dollarkoers is cdwow.net ook interessant :D

Mac Hammer Fan
01-02-2004, 16:49
CD WOW is aan te bevelen voor Nederland, maar niet voor België omdat de douane daar ALLES tegenhoudt.
Dat zorgt voor een vertraging van 2 maanden en 100% extra taksen op kleine zendingen.

R Klemkerk
18-03-2004, 21:48
Hoe worden de pakketjes verstuurd.

Ik ben vanplan om walt disney treasures te gaan pre-orderen. Maar worden deze appart verpakt, (als ik ze ook appart bestel) of worden deze gewoon des-al-niet-te-min gewoon bijelkaar in een pakketje gestopt?

pavko
18-03-2004, 21:56
Alles wordt apart verstuurd, zeker als je alle items als aparte orders besteld...(geen enkele reden om dit niet te doen omdat de verzendkosten immers €0,00 zijn)

BeeBeeBas
18-03-2004, 22:59
Ook als je meerdere producten tegelijkertijd besteld worden ze apart verzonden. Dit staat ook in de bevestigingsmail die je krijgt na je order.

Maar bij CD-Wow moet je vanwege de bekende kortingslinks & -bonnen uiteraard nooit tegelijkertijd meerdere producten bestellen. Hollanders als we zijn.. :-)

Cloud
19-03-2004, 00:11
CDWOW is toch een winkel uit Hong Kong?
Maw bij welke site je ook bestelt, alles komt vanuit HK.
Bij mij is dit toch het geval.

Ik heb al besteld bij de HK site en de UK site.
Telkens werden ze gestuurd via Zweden (binnen 5 dagen aangekomen), ik veronderstel dan dat ze vanuit HK komen.
Mijn laatste bestelling was in februari, en toen was dat ook via Zweden.
Ik moet dus nog geen schrik hebben voor de douane.

R Klemkerk
19-03-2004, 06:26
Mja de vraag was meer bedoeld om de douane te ontduiken. ik wil nl alle 4 de walt disney treasures bestellen. bij cdwow zijn ze wel aantrekkelijk geprijsd.

Qzyn
19-03-2004, 09:49
CDWOW is toch een winkel uit Hong Kong?
Maw bij welke site je ook bestelt, alles komt vanuit HK.
Bij mij is dit toch het geval.

Ik heb al besteld bij de HK site en de UK site.
Telkens werden ze gestuurd via Zweden (binnen 5 dagen aangekomen), ik veronderstel dan dat ze vanuit HK komen.
Mijn laatste bestelling was in februari, en toen was dat ook via Zweden.
Ik moet dus nog geen schrik hebben voor de douane.
Je vermoeden is juist. Alle bestellingen worden vanuit het magazijn in Hong Kong verzonden, ongeacht op welke CD Wow site je hebt besteld.
Wat het versturen via Zweden betreft: de grap is dat ze bij CD Wow ten stelligste beweren dat ze een aantal maanden geleden gestopt zijn met het verzenden via Zweden. In de praktijk blijken de (meeste) pakketjes tot op heden echter nog steeds via Malmö richting België te gaan. Zie de discussie hier (http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=18454)

Harry B.
19-03-2004, 23:01
Tegenwoordig worden ze zowel verstuurd via Zweden als via Singapore.

R Klemkerk
20-03-2004, 10:24
Hmmm....

Nog een vraagje..

Als je pre-orderd, wordt het bedrag afgeschreven van je CC als je spullen worden verzonden? of al als je het besteld?

BeeBeeBas
20-03-2004, 10:35
Hmmm....

Nog een vraagje..

Als je pre-orderd, wordt het bedrag afgeschreven van je CC als je spullen worden verzonden? of al als je het besteld?

Bij CD-Wow wordt het bedrag altijd direct bij het bestellen afgeschreven.

R Klemkerk
20-03-2004, 10:38
Hmmm....

Nog een vraagje..

Als je pre-orderd, wordt het bedrag afgeschreven van je CC als je spullen worden verzonden? of al als je het besteld?

Bij CD-Wow wordt het bedrag altijd direct bij het bestellen afgeschreven.

hmm, dan wacht ik nog fftjes met bestellen, aangezien er nog maar 19 euro opstaat :roll: dan doen we volgende maand wel die 4 treasures bestellen.