PDA

Bekijk de volledige versie : Babylon 5 Series 3 bij play.com



FrankGuthrie
18-12-2003, 00:07
Weet iemand of daar dutch subtitles staan, staat er namelijk niet bij. Bij Series 1 & 2 staan ut er wel bij.

Ik wil zeker weten dat er dutch subtitles bij staan, voordat ik bestel.

Weet iemand dit toevallig :?:

utmachine
18-12-2003, 09:58
Ja, staan NL subtitles op (net op de doos gekeken ;)

Marco
19-12-2003, 00:07
Let er wel op dat die DVD's niet los zitten. Nogal een probleem bij season 3.

FrankGuthrie
19-12-2003, 20:19
Als ze bekrast zijn dan gaat ie terug :evil:

Pieter Kleine
20-12-2003, 23:56
Ik heb deze week mijn 2e box 3 binnengekregen, hernieuwd discs beschadigd. Eigenlijk 33 box, want eerder geleverde Duitse box had ook losse discs! En net ontdekt op disc 3 afspeelproblemen. De box gaat dus terug naar play.com. Mijn nieuwe box haal ik bij de FRS, duurder maar kan daar wel elke disc controleren op krassen, e.d. Mijn advies: koop deze box niet online, maar in een winkel waar je dan elke disc goed moet controleren op aanwezige krassen!!!

FrankGuthrie
21-12-2003, 02:52
Ik heb deze week mijn 2e box 3 binnengekregen, hernieuwd discs beschadigd. Eigenlijk 33 box, want eerder geleverde Duitse box had ook losse discs! En net ontdekt op disc 3 afspeelproblemen. De box gaat dus terug naar play.com. Mijn nieuwe box haal ik bij de FRS, duurder maar kan daar wel elke disc controleren op krassen, e.d. Mijn advies: koop deze box niet online, maar in een winkel waar je dan elke disc goed moet controleren op aanwezige krassen!!!

GVD :evil: Hij gaat echt terug hoor :(

Mhaaw, hoop dat ik een van de gelukkige ben.

Pieter Kleine
21-12-2003, 12:47
Er is was/is zelfs al een UK-online handelaar die volgens meldingen elders de box niet eens meer verkoopt. in afwachting van een betere verpakking.