PDA

Bekijk de volledige versie : BeoCenter 2



foley
19-12-2003, 10:49
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.bang-olufsen-amsterdam.nl/beocenter2.htm

Rob Eric Blank
19-12-2003, 10:52
Ziet er niet slecht uit, is alleen niet mn merk. Geluids technisch niet mijn smaak

foley
19-12-2003, 10:57
De geluidskwaliteit hebben ze tegenwoordig goed onder controle. Sinds de introductie van de BeoLab 1 maakt B&O één van de mooiste speakers die er te koop zijn.
De referentie op luidsprekergebied blijft naar mijn mening altijd nog de Synthese 1.

Rob Eric Blank
19-12-2003, 11:00
Het ziet er ook gewoon echt TOP uit. Echt heel mooi. Ok b&O is beter geworden, een aantal jaar zat er ook Akai rommel in. Beetje jammer.
Nu zal het wel beter zijn.
Valt ook helaas niet in mn budget

Johan van den D.
19-12-2003, 11:50
Hebben jullie deze al gezien?Yep, al gezien. :roll:
Moet zeggen dat ik mijn mening over B&O sinds vorige week aardig heb bijgesteld.
Dit na het zien en horen van een B&O tv en een 5.1 systeem bij een collega thuis. (set is zo,n 5 maanden oud nu)
Bedrag van dit setje was welliswaar €15.000,- wat in mijn ogen veel te veel geld is voor hetgeen wat er stond maar feit is wel dat zowel beeld als geluid heel goed was.
En dan met name het geluid maakte best indruk moet ik eerlijk bekennen.
Nu heb ik deze set niet met stereo muziek beluisterd maar voor film is het gewoon goed. :wink:

Raymond187
19-12-2003, 14:46
me oom heeft ALLES van B&O

kan er niet echt opgewonden van raken.

Vind ut meer kakker zooi(dan wel mooie zooi)

Johan van den D.
19-12-2003, 16:12
Vergeet niet dat ook B&O verschillende prijsklasses heeft.
Maar ik had inderdaad dezelfde mening als die jij heb maar nu kijk ik toch anders tegen B&O aan.
Letwel, ik zal het nooit kopen want ik vind B&O nog steeds te duur voor hetgeen wat ze leveren.

foley
21-12-2003, 11:25
B&O is inderdaad duur, maar de afschrijving is erg laag. Zelfs na vijf jaar krijg je nog meer dan de helft voor je apparatuur terug bij inruil. Het is tweedehands erg gewild omdat de nieuwprijzen zo hoog zijn.
Daarnaast worden modellen vaak meer dan tien jaar gevoerd door het tijdloze ontwerp. Is toch ook wel een belangrijk punt.
Als je een beetje zoekt kun je voor een leuke prijs een prachtige occassion kopen.