PDA

Bekijk de volledige versie : Wat een acteur: Ben Affleck in Shampoo Reclame.



Dan
19-12-2003, 18:03
Zou hij dat moeten doen van Jennifer Lopez?

Ik kwam 4 dagen geleden die reclame tegen. Tis toch de zot voor woorden.

Snap dat niet. Wat zulke mensen beweegt om in zo'n reclame mee te doen. Nog meer geld dan ze al hebben??

Zoiets zou zwaar tegen mijn principes zijn.

Niet dat ik ooit Ben Affleck als grote held zag. Maar dan nog.

Hij begint op Brad Pitt te lijken. Met zijn altijd mooi uit willen zien instelling. Alleen is Brad Pitt nog niet zover dat hij zich bij Pantene laat contracteren.

Van zulke acteurs ga ik letterlijk en figuurlijk over mijn nek.

Bannen die Affleck!!!

Christiaan Sauer
19-12-2003, 18:05
Hij is niet de enige celeb die zijn/haar gezicht laat zien in dergelijke reclames ;).
Zelf snap ik het ook niet, maarja. Het is hun keus ;)

HiddeV
19-12-2003, 18:07
hij is echt niet de enige, zoveel acteurs doen aan dat soort reclames mee. en waarom zijn er zoveel mensen tegen die affleck, hij is niet mijn favo acteur ofzo maar hij is echt niet de slechtste acteur.

Dan
19-12-2003, 18:14
Bij Affleck heb ik het idee dat hij acteert omdat het Big Business is. Omdat hij veel geld verdient. Hij heeft wat mij betreft ook niet echt, het charisma van een echte goede acteur, die nog lang zal worden nagedacht.

Dat hij zijn centen wilt verdienen, is zijn groot recht. Maar ik als filmliefhebber ( en ja, ik heb daredevill ook gezien) heb weinig behoefte om acteurs tijdens de reclame-blokken te zien. ( val in de herhaling schijnbaar)

Tis zo'n standaard acteurtje. Die meer b-films maakt. Tis een twijfel geval.

Joost v.d. Ham
19-12-2003, 18:28
waar je je al niet druk om kunt maken...

Coen Vermeer
19-12-2003, 18:52
ik vond en vind ben affleck een actuer zonder persoonlijkheid. Dat ie nu in een reclamespotje zit voor shampoo ach wat maakt mij dat uit. Hoop dat ie die reclamespotjes blijft doen en met films stopt. Want geef nou toe jongens dit is toch eigenlijk z'n roeping?

Dan
19-12-2003, 19:00
waar je je al niet druk om kunt maken...

Klopt :)

Blah blah blah.

Zo'n acteur is niet eens de moeite van de aandacht waard.

Welke acteur is dat uberhaupt wel?

Zolang ze maar een prestatie neerzetten. De rest boeit niet. Zolang de 4 euro huren, de 15 euro kopen, of de 3 euro kopieren maar waard zijn.

En dat weet het merendeel van de kijkers zelf wel.

Dus vroeg of laat. Struikelt hij over zijn eigen benen. En mag hij zich alleen nog bezig houden met reclame, en de kont afvegen van Lopez.

Ernest Hamstra
19-12-2003, 21:13
Hij begint op Brad Pitt te lijken. Met zijn altijd mooi uit willen zien instelling.

Wat Ben Affleck in zijn vrije tijd en in reclamespotjes doet interesseert mij heel weinig, maar hier noem je iets interessants dat ik toch graag wil bestrijden. Brad Pitt wil er volgens mij helemaal niet 'altijd mooi uit zien'. In mijn ogen een zeer veelzijdig acteur, die ook de 'donkere' rollen niet schuwt. Volgens mij heb jij Kalifornia of Snatch nog nooit gezien.

B.O.B.B.Y.
19-12-2003, 21:23
In "Changing Lanes" was ie wel te pruimen.

Jaap22
19-12-2003, 21:43
Brad Pitt is echt een topper. Vond het vroeger altijd zo'n macho figuur, maar na Snatch, Fight Club en Se7en ben ik echt totaal van mening veranderd.

Ben Affleck deed het ook leuk met Chasing Amy en Good Will Hunting, maar is daarna nogal afgezakt.

Ernest Hamstra
19-12-2003, 22:26
Ben Affleck deed het ook leuk met Chasing Amy en Good Will Hunting, maar is daarna nogal afgezakt.

Ben Affleck vind ik een getalenteerd acteur, hij heeft alleen wat moeite met het 'sterrendom', denk ik. Volgens mij staat Brad Pitt, als we toch aan het vergelijken zijn, wat sterker in zijn schoenen. Hoewel veel mensen een andere mening toegedaan zijn vond ik Affleck naast Good Will Hunting en Changing Lanes ook goed in Pearl Harbor en Bounce...

Lex v/d Moolen
19-12-2003, 22:26
Ben erg benieuwd naar Paycheck, ik vraag me af of Affleck wel de juiste persoon is voor deze film, maar we zullen zien.


Zijn carriere heeft natuurlijk wel een flinke knauw gehad met de totaal gelflopte Gigli