PDA

Bekijk de volledige versie : Gremlins SE!?



Dave
28-11-2001, 10:59
Wie kan mij helpen??

Ik heb een vraagje betrefende The Gremlins (Het eerste deel dan)
Deze is vorig jaar door WB als Best-Buy op DVD verschenen deze kon ik tot voorkort ook nog gewoon in de "winkels" krijgen maar toen ik hem gistren wilde halen bij "Free Record Shop" was deze er niet meer... De verkoper vertelde mij dat ze hem terug moesten sturen overal waarom kon hij mij niet vertellen.
Nou dacht ik ok volgende winkel dan maar maar bij Van Leest kreeg ik het zelfde verhaal te horen. (bestellen kon dan dus waarschijnlijk ook niet meer)

Jammer dacht ik maar toen ik later op internet keek op www.WB.com vond ik daar de Gremlins met een nieuwe kaft en een Dolby 5.1 remix erop nu vraag ik me af of dit dus een herreleas is en of deze dan ook in Nederland geleverd gaat worden binnenkort?? (Eigenlijk het zelfde verhaal als met Mad Max)

Degene die ik nu vindt op Play247.com zijn: Gremlins en Gremlins (WS) (RCE). Beide R1.
Op R2: Gremlins.

Wie o wie kan me it vertelllen want ik wil hem toch heel graag hebben en 't liefst dan naturrlijk de "Nieuwe"...

Vast bedankt,
Mr Blonde

Dave
28-11-2001, 12:25
P.S. weet iemand of er een Nederlandse versie van Warner Bros is, meaby dat zij 't antwoord weten.
Lijkt me wel aangezien hij door hun gereleast is/wordt.

STARGATE
29-11-2001, 01:05
Op die "Best Buy" versie staat al een DD 5.1 soundtrack.
Het lijkt me sterk dat ze nu weer een "Nieuwe" 5.1 gaan "maken".

Hans Bergshoeff
29-11-2001, 20:47
Ik heb de best buy Gremlins met 5.1 Dolby 2 weken terug
gekocht bij bol.com prijs fl. 34.99. Is dus nog verkrijgbaar.;) ;)

Dunky
29-11-2001, 20:59
Deze versie die je hier (http://communities.msn.nl/dvdunky/gremlins.msnw) kan vinden is de gene uit de best-buy serie.

Gr DVDunky (http://communities.msn.nl/dvdunky)

Dave
30-11-2001, 07:54
Bedankt iig zover maar de versie die jullie noemen schreef ik zelf ook al als de eerste versie maar er is dus nu ook een R1 waar een Nieuwe soundtrack opzit en een trailer en nog wat extra's en het beeld en geluid schijnen te zijn geoptimaliseert.
Dus vandaar dat ik echt naar deze op zoek ben maar wel R2 dan vandaar de vraag of iemand weet of en wanneer deze dan uit komt!?

op www.play247.com kun je ze iig vinden door onder zoeken gremlins in te typen R1 staan er 2 en R2 is er 1 degene die jullie vernoemen.

Ben benieuwd.

Dave
01-12-2001, 07:21
Ik heb er alles op nagelopen/gekeken maar kan niks vinden over de "nieuwe" release van de Gremlins R2 althans niks voor 2003 in the USA is deze wel uit...

Nou heb ik gelukkig Gremlins Best-Buy versie nog kunnen bestellen en gisteren was deze al binnnen ;-)

Kan ik iig weer genieten!

STARGATE
02-12-2001, 22:33
Bedankt iig zover maar de versie die jullie noemen schreef ik zelf ook al als de eerste versie maar er is dus nu ook een R1 waar een Nieuwe soundtrack opzit en een trailer en nog wat extra's en het beeld en geluid schijnen te zijn geoptimaliseert.
Dus vandaar dat ik echt naar deze op zoek ben maar wel R2 dan vandaar de vraag of iemand weet of en wanneer deze dan uit komt!?

op www.play247.com kun je ze iig vinden door onder zoeken gremlins in te typen R1 staan er 2 en R2 is er 1 degene die jullie vernoemen.

Ben benieuwd.


R2???? Ik denk dat je hier heeeeeel lang op moet wacht, ALS deze hier uit komt.
Ze zijn niet zo snel met Regio 2tjes!

Dave
03-12-2001, 06:42
STARGATE bedankt...
Ik dacht zelf ook al zoiets maarja je weet nooit he maar omdat ik er al niks over hoorde/ kon vinden heb ik de "gewone" R2 Vrijdag aangeschaft ;)

STARGATE
03-12-2001, 23:45
STARGATE bedankt...
Ik dacht zelf ook al zoiets maarja je weet nooit he maar omdat ik er al niks over hoorde/ kon vinden heb ik de "gewone" R2 Vrijdag aangeschaft ;)


Heel verstandig, deze film MOET je gewoon in je collectie hebben.

Dave
04-12-2001, 06:30
IDD, Is toch echt wel een MUST voor je collectie...

Dennis Kuijper
21-11-2002, 15:11
Hoorde iets over een speciale box met deel 1 en 2 erin,weet iemand hier iets over of waneer een van deze delen regio 2 met ned.sub,(niet best buy)uitkomt

Johan van den D.
21-11-2002, 16:23
waar een Nieuwe soundtrack opzit en een trailer en nog wat extra's en het beeld en geluid schijnen te zijn geoptimaliseert.


dit klop inderdaad wel ja
deze zou ook in r2 moeten komen alleen wanneer???
ikzelf zit er dus ook al zo,n half jaartje op te wachten, toen had ik het bericht namelijk gelezen dat die gremlins SE in R2 uitgebracht zal worden
tot op heden dus nog helemaal niks en ook niks meer van gehoort of gelezen
zit er nu dus aan te denken om de gewone gremlins maar te kopen want dit kan inderdaad wel eens heel erg lang gaan duren
helaashttp://jeeptalk.org/crack/smilies/contrib/corky/corkysm78.gif

Niels Simons
21-11-2002, 16:26
ik heb gremlins se regio 1,zitten audiocommentaren bij,etc etc.
5.1 geluid.

europese release is nog niks van bekend voor zover ik weet.
groeten,niels