PDA

Bekijk de volledige versie : Naar de Klote op DVD?



djkoelkast
23-12-2003, 14:31
Hey hallo allemaal!

*woejjj mijn 1e post hier*

Weet iemand of de beste film ooit: ''Naar de Klote!'' op DVD uit gaat komen? Zoek deze film al zo lang, echt de beste van allemaal en de allereerste Nederlandse Dolby Digital film, helemaal digitaal gefilmd en frame voor frame bewerkt in de studio van Steven Spielberg!

Ik hoop dat iemand mij deze info kan geven want dit zou echt de beste release ooit worden :D

Kasper P.
23-12-2003, 17:36
Volgens mij wacht niet iedereen op een release van deze film.... denk niet dat hij op korte termijn uitkomt... (trouwens is het de befaamde fok.nl-bassie&adriaan djkoelkast?)

djkoelkast
23-12-2003, 17:42
Haha ja, ik ben de enige echte Bassie & Adriaan / Fok / bassieenadriaan.nl Dj. Koelkast, kan er ook maar 1 zijn he? :P

Hmm ik wil deze film echt op DVD hebben...nog maar even afwachten dan

raampie
23-12-2003, 18:52
Film sucked, geluid was fantastisch (voor toen der tijd). Achter in de zaal gaat een telefoon af, iedereen (waren er ook weer niet zoveel die deze film in de bios hebben gezien) draait zich om om te kijken (mobieltjes waren toen nog niet zo algemeen als nu). Blijkt het geluid dus in de film te zitten. Gefopt!

jokey
23-12-2003, 19:34
Die wil ik ook wel op dvd hebben, best een aardige film imo. Het verhaal stelt misschien niet veel voor, maar er wordt door een aantal mensen echt goed geacteerd.

Joost v.d. Ham
23-12-2003, 21:33
Ok, en breng dan ook meteen Fort Alpha maar uit op DVD.

Reinbo
23-12-2003, 22:08
Ik vond het een toffe (=vette) film, zou hem zeker kopen.

Dennis Kuijper
27-12-2003, 19:55
heb deze film gezien,maar wat mij het meeste irriteerde was dat zwaar overdreven schelden in het engels.Een film die toen comercieel mee timmerde met de hardcore,het grappigste was nog dat de Party animals erin zaten.

Toxic
27-12-2003, 21:02
Deze film is de enige reden waarom m'n videorecorder nog niet in de vullisbak beland is. Vast een beetje jeugdsentiment, wacht dus ook nog steeds op een DVD release.