PDA

Bekijk de volledige versie : Freek de Jonge



mjlfadriaans
28-11-2001, 12:56
Ik zag Freek gisteren op Ned 3 bij Witteman. Het lijkt me sterk dat de DVD box van Oud en Nieuwe 29/11 uitkomt, als 'ie dit jaar de oudejaarsconference doet. Klopt dit? 29/12 Lijkt mij logischer, klopt dit?

Marco

mjlfadriaans
12-12-2001, 18:08
Hoi,

Inmiddels heb ik hem al. Voor echt fans is het zeker aan te raden. De extra DVD die bij de box zit mag er zeker zijn, dit is na Star Wars voor het eerst dat de extra's echt heel erg boeiend waren. In geval Freek de Jonge zou ik ook balen als er geen extra's bij zaten.

Greetz,

Marco

mjlfadriaans
13-12-2001, 15:40
Nee, dat was wel jammer. Er was natuurlijk wel ruimte overgelaten om die erbij te proppen. Ik dacht overigens eerst dat ik die DVD van vorig jaar wel weg kon doen, maar daar stonden nog extra interviews op. Aangezien ik al jaren fan ben, doe ik dit niet weg.

De extra DVD bevatte namelijk het boekenbal van vorig jaar (die ook op de DVD van vorig jaar stond). Een andere extra was een boekenbaloptreden van 1995, errug goed (had ik al op band) en een aantal scene's van korte optredens (tryouts) voor 'De estafette' die zeker de moeite waard zijn. Ik ben zowieso blij dat 'de finale' erop staat, die was namelijk niet officieel als CD uitgebracht en toen ik de banden wilde kopen waren die al volop uitverkocht.

Hopelijk komen binnenkort zijn eerste 4 shows uit, dat zijn nog altijd de beste die hij ooit heeft gemaakt, met 'De mars' bovenaan de lijst.

OK, een iets langer antwoord dan je verwacht had, sorry hehehe.

Marco