PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 1 import wel of niet?



jeanreno
28-11-2001, 12:47
Is het nou in Nederland compleet verboden om Regio 1 DVD's te bestellen/importeren of geldt dat voor grote hoeveelheden???????:confused:

Gabriƫl de Rop
28-11-2001, 13:00
Volgens mij gaat dit om grote hoeveelheden en voornamelijk voor bedrijven etc.
De Fame in A'dam heeft enkele maanden geleden hun hele voorraad regio1 DVD's uit het assortiment gehaald, en ook Videoland heeft sinds korrt ook geen regio 1 DVD's meer; men krijgt hier een boete van een aantal honderd gulden per regio1 DVD opgelegd, als er een inspectie langskomt.

Edwin vd Zwaard
19-12-2001, 15:50
je mag voor jezelf zo veel uit het buitenland bestellen als je wilt, zolang het voor jezelf is... deze dvd's mag je dan officieel niet verkopen of uitlenen aan anderen..

als het bedrag meer is als 45 gulden (+/-) dan kan er import belasting over betaald moeten worden...

Zolang je die belasting (of in ieder geval de kans daarop) voor lief neemt, kan je bestellen tot je een ons weegt..

Groeten
Edwin

PM
19-12-2001, 16:01
Zolang je die belasting (of in ieder geval de kans daarop) voor lief neemt, kan je bestellen tot je een ons weegt..

Dat wordt volgens mij door de medeforummers ook veel gedaan.

Maar misschien meer 'bestellen tot je geld op is...' :D :D

Edwin vd Zwaard
19-12-2001, 16:09
hehehe PM... mijn geld is altijd op :D Maar een vriendelijke meneer, hoe heet ie ook al weer.....uhh... OHJA... Postbank !! Die laat mij altijd gewoon kopen, en dan kan ik dat later een keer terugbetalen :)

Groeten
Edwin