PDA

Bekijk de volledige versie : Computerboxen op TV aansluiten



Headhunter
25-12-2003, 12:16
Is het uberhaupt mogelijk om 2 computerboxen aan te sluiten op een TV? Ik heb een Philips Matchline (stereo receiver V 6720) en een Tomtec DVD/VHS combinatie. De linkerbox van mijn TV is echter kapot (opgeblazen, gok ik) -- bij lage geluiden begint hij enorm te kraken en dat is vooral te merken bij het kijken van DVDs.

Nu wil ik een goedkope oplossing voor dit probleem, dus ik dacht ik sluit 2 oude computerboxen aan op m'n TV, maar ik kreeg dit niet voor mekaar, omdat ik niet de juiste aansluiting kon vinden. Hoe los ik dit op? Iemand die tips heeft?

Niels Simons
25-12-2003, 12:21
boxen rechtstreeks op de tv,dat zou je alleen via de hoofdtelefoon aansluiting kunnen doen.andere mogelijkheden zijn er volgens mij niet.

mazzel,niels

Headhunter
25-12-2003, 12:24
Niels -- dat dacht ik ook, maar het stekkertje past niet in de hoofdtelefoon uitgang. Beetje vreemd, maar dat ligt denk ik aan het oude type TV.

Johan van den D.
25-12-2003, 17:35
Niels -- dat dacht ik ook, maar het stekkertje past niet in de hoofdtelefoon uitgang. Beetje vreemd, maar dat ligt denk ik aan het oude type TV.Moet opzich passen oud of niet of anders een verloopje maar dat had je dan al gezien neem ik aan.
http://www.johnswdwpage.com/images/Avatars1/new2/avatar_treesanta.gif

Steven Maas
25-12-2003, 18:25
De linkerbox van mijn TV is echter kapot (opgeblazen, gok ik)

Nu wil ik een goedkope oplossing voor dit probleem.
Schroef de achterkant van je TV open en kijk eens wat er voor een formaat speakertjes in zit. Dikke kans dat je de speakers heel gemakkelijk zelf kunt vervangen. (Eventueel met minimaal soldeerwerk. ;) )

Johan van den D.
25-12-2003, 19:48
Mijn tv heeft overigens ook de mogelijkheid om ook direct twee losse speakers aan te sluiten waarbij de huidige speakers van de tv dan niet meer in werking zijn.
Dus met normale speaker aansluitingen.
Maar dat hebben volgens mij niet veel tv toestellen.
http://www.johnswdwpage.com/images/Avatars6/a_holly1.gif