PDA

Bekijk de volledige versie : Geen CC verkeer mogelijk op 1ste en 2de kerstdag??



Niels Simons
25-12-2003, 15:12
ha people.

ik denk net van,laat ik es wat dvds bestellen,dus begin bij dvdsoon.
CC is inclined by financial institution,oid..lekker klote,dus ik naar play.com,alles lijkt goed te gaan...

krijg ik na 10 minuten mail,

Hi there,

Unfortunately your credit/debit card has been declined. Please check all the
details as sometimes it is just a wrong number, expiry date or an issue
number missing, and ensure that there are adequate funds in the account.
If you make any changes to your credit card details we will
try to process the order again automatically. We have reserved you a copy of
the title you ordered.

Kind regards

PLAY

very funny,NOT!!!

iemand hier uitleg over,is t alleen kerst of ben ik geblocked door de bank :wink:

mazzel,niels

Ernest Hamstra
25-12-2003, 15:15
ha people.

ik denk net van,laat ik es wat dvds bestellen,dus begin bij dvdsoon.
CC is inclined by financial institution,oid..lekker klote,dus ik naar play.com,alles lijkt goed te gaan...

krijg ik na 10 minuten mail,

Hi there,

Unfortunately your credit/debit card has been declined. Please check all the
details as sometimes it is just a wrong number, expiry date or an issue
number missing, and ensure that there are adequate funds in the account.
If you make any changes to your credit card details we will
try to process the order again automatically. We have reserved you a copy of
the title you ordered.

Kind regards

PLAY

very funny,NOT!!!

iemand hier uitleg over,is t alleen kerst of ben ik geblocked door de bank :wink:

mazzel,niels

Het lijkt erop dat je limiet bereikt is, zou dat kunnen?

Mike Philippens
25-12-2003, 15:16
Kan een storing zijn. Heb ik ook een keer gehad. Was de volgende dag geen vuiltje meer aan de lucht. Of je hebt geen geld meer... ;-)

Je zou kunnen bellen naar Interpay of morgen nog eens proberen.

Biebs
25-12-2003, 15:36
In Belgiƫ zijn bv overschrijvingen tussen banken op 26/12 niet mogelijk. Misschien dat er in dit geval ook zoiets aan de hand is.... Ik heb dat ook eens gehad en toen had ik een verkeerde vervaldatum ingevuld.

Niels Simons
25-12-2003, 16:03
limiet heb ik zeker nog niet bereikt,heb nl al maanden niks meer besteld,en volgens een bankmedewerker loopt t besteedbaar bedrag dan zelfs op!
ik vond t zo gek,bij 2 sites,en op abnamro.nl staat helemaal niks over geen CC verkeer tijdens kerst...

nog gekker:ik heb gister nog een dvdbox besteld en die ging er zonder problemen doorheen...

mazzel,niels

Kars
25-12-2003, 19:14
Ik heb vandaag nog twee DVD's met een CC besteld bij Play, geen vuiltje aan de lucht.

Niels Simons
25-12-2003, 19:25
miss dat t alleen met de abnamro CC zo is,dak er vandaag nie mee kan betalen...

want t is natuurlijk gek dak er gister nog wel een dvd mee kon bestellen...

mazzel,niels

Joost v.d. Ham
25-12-2003, 23:07
miss dat t alleen met de abnamro CC zo is,dak er vandaag nie mee kan betalen...


lijkt me niet, het is toch ook gewoon een mastercard (oid). Ik kon vandaag ook gewoon bestellen bij play.

Alexander V
25-12-2003, 23:09
Ik heb net via Paypal een paar auctions op Ebay betaald via CC, nergens last van. Ik weet ook redelijk zeker dat ze niet speciaal CC verkeer blokkeren met de kerst (of welke andere dag dan ook), veel te veel mensen zijn afhankelijk van die kaarten om ze er even een dagje uit te gooien (je zou net je kerstdiner in een restaurant willen afrekenen ofzo?).

Kan natuurlijk een probleem bij ABN zijn, of er is iets met je kaart aan de hand (gegevens uitgelekt misschien?)

kruspe
26-12-2003, 01:15
ik heb ook een CC van abn/amro (mastercard) en heb er vandaag (1e kerstdag) ook gewoon mee kunnen betalen bij play,dus het ligt ook niet aan de bank.

Niels Simons
26-12-2003, 09:23
begin me nu toch niet echt vrolijk te worden,want ook daarnet is weer een betaling van me afgekeurd...

maandag de bank bellen,ik hou jullie op de hoogte...

mazzel,niels

kruspe
27-12-2003, 19:27
volgens mij hebben ze bij play vakantie!
ik heb gisteren een dvd besteld,maar de orderstatus staat nog steeds op "order placed",terwijl ie gewoonlijk binnen een uur op "packaging"staat...

tolpol
31-12-2003, 09:32
Heb je al nieuws, Niels ?

Ik lijk 't zelfde aan de hand te hebben. Deze maand wel twee dure vliegtickets gekocht met m'n kaart, maar ik heb m'n uitgavenstaat al ontvangen - betekent dat niet dat de maand dus eigenlijk afgesloten is ?

Harry B.
31-12-2003, 16:47
Ik heb de afgelopen dagen veel betalingsverkeer gehad, zonder problemen. Afschrijvingen duren iets langer maar verder niks bijzonders.