PDA

Bekijk de volledige versie : Frighteners, The [DVD]



Paul Ranft
19-07-2001, 00:04
Frighteners, The [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=189)

Dane
19-04-2002, 22:10
Ik vind dit echt een superfilm, een zeer geslaagde zwarte komedie, de special effects zijn echt prachtig, een leuk verhaal en goed uitgewerkt, de dvd had daarintegen wel iets beter gekunt volgens mij, en dan gaat het vooral om het niet-anamorfe beeld en de extra's. Bestaat er trouwens een versie van The Frighteners met beter beeld en betere extra's, regio 1 ofzo.

Hoe dan ook, een leuk filmpje die ik (bijna) altijd wel kan zien.

kaptein Pikaard
20-04-2002, 16:55
nee er bestaat geen regio 1 versie met extra's maar het is wel zo'n film die later met een se word uitgebracht.

ik vind de film super ,en dat komt vooral omdat de special effect van een heel hoog niveau zijn,de regie van jackson is perfect en de diep gang van de personages word wel komisch uitgewerkt .
toch opmerkelijk dat deze film de bioscoop in ons land niet heeft gehaald!

Dave
20-04-2002, 17:56
Ik vind dit echt een superfilm, een zeer geslaagde zwarte komedie, de special effects zijn echt prachtig, een leuk verhaal en goed uitgewerkt

Dit ben ik helemaal met je eens, en zal hem zelf ook zeker nog aanschaffen!

Daniël van Zanten
26-05-2002, 16:39
nee er bestaat geen regio 1 versie met extra's maar het is wel zo'n film die later met een se word uitgebracht.

ik vind de film super ,en dat komt vooral omdat de special effect van een heel hoog niveau zijn,de regie van jackson is perfect en de diep gang van de personages word wel komisch uitgewerkt .
toch opmerkelijk dat deze film de bioscoop in ons land niet heeft gehaald!

Deze film heeft wel degelijk in ons land een aantal weken in de bioscoop gedraait!!
Ik heb hem namelijk zelf voor het eerst in de bioscoop gezien.
Pathe Scheveningen(of was het toen nog Movieworld).

Zeker een zeer spannende film met komische momenten.

Anonymous
26-05-2002, 21:05
met Michael J Fox lig je meestal toch wel in een deuk zoals
The Congierge die ook steengoed vond.

Geloof dat Frighteners nu 15.99 is bij de FRS

Daniël van Zanten
27-05-2002, 01:00
met Michael J Fox lig je meestal toch wel in een deuk zoals
The Congierge die ook steengoed vond.

Geloof dat Frighteners nu 15.99 is bij de FRS

Ik weet wel zeker dat deze DVD euro 15,99 is bij de FRS.
Via de aktie van Sky Radio wordt dat 15,99 - 25% = 11,99!
En hij is nog leverbaar ook! (op dit moment).

Rochan
29-03-2003, 22:57
Deze film pasgeleden gezien. Heb genoten. Zitten een paar komische stukken in. Leuke special effecten. En grappig verhaal. Een aanrader (y)

Gabriel B.
31-03-2003, 21:04
Ik vind dit echt een superfilm, een zeer geslaagde zwarte komedie, de special effects zijn echt prachtig, een leuk verhaal en goed uitgewerkt

Dit ben ik helemaal met je eens, en zal hem zelf ook zeker nog aanschaffen!
Niets aan toe te voegen.

Keyser Söze
19-05-2003, 17:02
Toen ik hem zag, was ik waarschijnlijk nog te jong, want ik vond hem zwaar tegenvallen.

Vreemd, want Michael J. Fox kan eigenlijk niets verkeerd doen bij mij. :o

Best dus nog een keertje huren... :idea:

The Scratcher
18-07-2004, 23:39
Ik zal ook wel één van de weinigen zijn die hier geen bal aan vindt? Had hem vanmiddag eens gehuurd omdat ierdereen hier zo hilarisch over is. Maar ik vind dat Jackson hier de plank toch volledig mis slaat! Ontzettend kinderachtige humor en zwaar overacting van die geesten welke mij gewoon zwaar op de zenuwen gingen werken. Deze film wordt bestempeld als horror met de nodige komische momenten. Nou als horror film vind ik het al waardeloos en ik vond er niks horror aan en als komedie is het al helemaal niks zoals ik al aangaf. Ja of het moet zijn dat de enige horror is dat het een draak van een film is. Nee, deze film vind ik 3 keer niks en er is er eentje van het type om maar weer zo snel mogelijk te vergeten.... :rolleyes: :nono:

Lex v/d Moolen
19-07-2004, 00:03
Vond het wel een geslaagde film, met leuke momenten, maar geen topper. Grappig als geest een cameo van de drillsergeant uit Full Metal Jacket :)

X
19-07-2004, 02:56
Vond het wel een geslaagde film, met leuke momenten, maar geen topper.

Gewoon een lekkere popcorn film inderdaad. Hoewel Michael J. toch weer een erg leuke rol speelt. Een acteur die mij altijd wel aan het lachen krijgt. Even off-topic omdat ik dit ergens in de bovenstaande berichten las: weet iemand of The Congierge al verkrijgbaar is op DVD?

SuperDre
24-06-2005, 22:13
Oh damn, we worden hier echt genaaid.. geen anamorphic EN er is nog eens in gesneden ook nog.. Pfffff.. het is datie maar 5 euro was, maar wel belachelijk, staat 2.35:1 op de hoes en geen aanduiding dat het om een 4:3 letterbox versie.. grrrrrrrrrr... bastards.. hopelijk komt er toch nog een nieuwe versie uit...

X
24-06-2005, 22:39
Oh damn, we worden hier echt genaaid.. geen anamorphic EN er is nog eens in gesneden ook nog.. Pfffff.. het is datie maar 5 euro was, maar wel belachelijk, staat 2.35:1 op de hoes en geen aanduiding dat het om een 4:3 letterbox versie.. grrrrrrrrrr... bastards.. hopelijk komt er toch nog een nieuwe versie uit...

In het najaar een Special Edition als ik mij niet vergis. Specificaties nog niet bekend.