PDA

Bekijk de volledige versie : online winkel voor receiver +speakers



refused
28-11-2001, 18:26
Hallo,

Ik ben beetje rondsnuffelen voor een receiver en 2 front speakers...tis een beetje moeilijk om hier makkelijk veel dingen over te vinden. Ik ben op zoek naar pagina;s zoals: www.hermeselectronics.nl waarin winkelprijzen te zien zijn incl. plaatjes van de artikelen.


thnx

Ralph
28-11-2001, 19:42
Niet in Nederland, maar in Duitsland:
www.mediacheckpoint.com
www.mediacheckpoint.de
zelfde winkel, ene engels, andere duits. Je moet je wel laten registreren, anders krijg je de meeste prijzen niet te zien. Plaatjes en vaak uitgebreide info over producten. Heb zelf goeie ervaring met dit bedrijf. Kreeg diverse email met bevestiging etc. en ook op vragen van mij werd binnen een paar uur geantwoord. Je kan betalen met credit card, en met overschrijving. Nog een voordeel: de prijzen liggen echt een HEEL stuk lager dan in Nederland:D

Laurens-Jan
28-11-2001, 19:51
www.stassen.nl

bmateijsen
28-11-2001, 20:16
misschien ook nog www.hobo.nl , alhoewel dit niet echt een on-line winkel is....

Maar om eerlijk te zijn... op internet is het makkelijk dan te vinden wat de producten kosten, hiervoor kan je ook www.kieskeurig.nl voor gebruiken (als het product is opgenomen)

Soms is het ook handig de 2dehands-sites langs te lopen... want daar kunnen soms mooie koopjes tussen zitten...

zoals

www.marktplaats.nl
www.hifi.nl
www.hear.nl
www.2dehands.nl

Groet Bjorn