PDA

Bekijk de volledige versie : Buffy The Vampireslayer season 7 EINDELIJK!!!



Martijn Beunk
28-12-2003, 15:01
Eindelijk komt hij dan uit. Seizoen 7 en tevens het laatste seizoen van de populaire reeks van Buffy The Vampireslayerop dvd. Hij was er al enige tijd op video, maar nu eindelijk dan op dvd.
Hij komt 28 april 2004 uit volgens het Buffy forum.


Hierbij de link: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00008W643/ref=ase_buycdsdvd-21/202-8302106-6269451

rmelkert
28-12-2003, 18:43
Ben nog met de seizoen 3 set bezig maar het is leuk te weten dat ik na zes direct zeven kan kopen :D

Is wel lache trouwens want in januari begint Veronica ook met het uitzenden van Buffy te beginnen met een herhaling van de tot nu toe uitgezonden Seizoen 7 afleveringen..

Laurens-Jan
28-12-2003, 22:35
Goed nieuws, dan heb ik ze alle zeven. :)

Subzer0
28-12-2003, 23:01
Is dat ook hier in nederland? Ik hoop van wel, ik heb voor gewoon tv kijken weinig tijd.

Laurens-Jan
28-12-2003, 23:13
Hij staat nog niet in de release database van http://www.dvd-home.nl :(.

Martijn Beunk
29-12-2003, 10:45
Klopt, ik heb mij ook suf gezocht naar een eventuele releasedatum in Nederland, maar volgens de Buffy site moet het dan echt gaan gebeuren volgende maand. Het is inderdaad super dat Veronica seizoen 7 volledig gaat uitzenden, alleen heb ik alle eppies vanaf de dvd boxsets bekeken dus het zal wel even wennen zijn met al die reclame tussendoor
:twisted:

chocovla
29-12-2003, 10:52
Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later. Aan de andere kant als men Buffy naar voren haalt voor een januari release hoor je mij niet klagen. Ik volg Buffy en Angel puur op dvd heb dus de tv episodes niet gezien en door het lange wachten van Fox met het uitbrengen van deze seizoenen zit ik nou toch echt om mijn portie Buffy/Angel te springen. Weet je zeker dat de januari releases niet de best ofs zijn ?

Martijn Beunk
29-12-2003, 13:33
Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later. Aan de andere kant als men Buffy naar voren haalt voor een januari release hoor je mij niet klagen. Ik volg Buffy en Angel puur op dvd heb dus de tv episodes niet gezien en door het lange wachten van Fox met het uitbrengen van deze seizoenen zit ik nou toch echt om mijn portie Buffy/Angel te springen. Weet je zeker dat de januari releases niet de best ofs zijn ?

Nee, want ergens in de lente 2004 volgens er mer Best Of.. plus aparte dvd uitgaven per personage(hoe verzinnen ze het :roll: ), dus dan krijg je Se met uitsluitend Spike of Angel en de andere personages. Zodra ik meer weet meld ik dat in deze thread.

Marco
30-12-2003, 02:33
Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later.Daarbij heeft Fox U.K. altijd een persbericht verstuurd t.o.v. Buffy/Angel releases. Het zou mij niet verbazen als het April/Mei wordt voor de U.K. release.
Daarnaast kan ik geen pre-order bij Play plaatsen van Buffy S7, wel van Angel S4.
Bij de weg: 1 maart wordt Best Of Buffy verwacht, Play verstuurd deze al op 23 feb. En idd chocovla, Play vermeld dat Angel S4 op 1 maart wordt uitgebracht. Afwachten maar. Hoe dan ook. Buffy S7 komt in 2004 :)

Martijn Beunk
30-12-2003, 11:25
Heb er eerlijk gezegd weinig fiducie in dat seizoen 7 in januari al uit zou komen. Angel seizoen 4 is aangekondigd voor maart en meestal volgtBuffy dan een maand later.Daarbij heeft Fox U.K. altijd een persbericht verstuurd t.o.v. Buffy/Angel releases. Het zou mij niet verbazen als het April/Mei wordt voor de U.K. release.
Daarnaast kan ik geen pre-order bij Play plaatsen van Buffy S7, wel van Angel S4.
Bij de weg: 1 maart wordt Best Of Buffy verwacht, Play verstuurd deze al op 23 feb. En idd chocovla, Play vermeld dat Angel S4 op 1 maart wordt uitgebracht. Afwachten maar. Hoe dan ook. Buffy S7 komt in 2004 :)

Ik ben het met jou eens hoor Marco, er is zo ontzettend veel verschillende info over de releases van deze boxen. Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld. :(

Marco
30-12-2003, 22:58
Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld. :(
Ahh Charmed. Daar wachten heel veel (getal onbekend) mensen op die DVD's. Blijkbaar vindt Paramount het belangrijker om andere series zoals Star Trek voorrang te geven.

Martijn Beunk
03-01-2004, 17:13
Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld. :(
Ahh Charmed. Daar wachten heel veel (getal onbekend) mensen op die DVD's. Blijkbaar vindt Paramount het belangrijker om andere series zoals Star Trek voorrang te geven.

Klopt, gek word ik er wel van. Charmed is momenteel is behoorlijke populaire serie, die qua kijkcijfers van tijd tot tijd Buffy overtreft, maar een box ho maar :evil:

Alexander V
05-01-2004, 19:23
Zo wacht ik ook al een paar jaar op een release van Charmed. Dat wordt ook iedere keer maar uitgesteld. :(
Ahh Charmed. Daar wachten heel veel (getal onbekend) mensen op die DVD's. Blijkbaar vindt Paramount het belangrijker om andere series zoals Star Trek voorrang te geven.

Dat is niet helemaal waar, Paramount kan ze dankzij een rechtenkwestie (met Spelling als ik het goed heb) niet uitgeven tot minimaal 2005. Jammer maar helaas.

chocovla
07-01-2004, 17:43
And another twist in the tale:

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/225702 volgens onze Australische vrienden dus 14 april en op een Engels messageboard wordt gesproken over een 7 april release date voor de UK. Nog 3 maanden wachten op mijn Buffy fix :cry:

Martijn Beunk
08-01-2004, 07:37
And another twist in the tale:

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/225702 volgens onze Australische vrienden dus 14 april en op een Engels messageboard wordt gesproken over een 7 april release date voor de UK. Nog 3 maanden wachten op mijn Buffy fix :cry:

Ik hoop nu ook echt dat deze releasedatum ook definitief doorgaat :twisted:

Elessar
08-01-2004, 08:44
Hoe is seizoen 7 eigenlijk? Ik heb de serie altijd trouw gevolgt tot in het midden van S6. Kvond t zo ***gaan dat seizoen dat ik maar gestopt ben met kijken.
Is de rest van S6 aan te raden en hoe is S7 ten opzichte van 6? Beter of minder?

Marco
08-01-2004, 13:21
Hoe is seizoen 7 eigenlijk? Ik heb de serie altijd trouw gevolgt tot in het midden van S6. Kvond t zo *** dat seizoen dat ik maar gestopt ben met kijken.
Is de rest van S6 aan te raden en hoe is S7 ten opzichte van 6? Beter of minder?Moeilijk om te spoilen. Maar ik zal het proberen.
S6 is zonder twijfel de donkstere seizoen. Vooral op het einde zal er flinke veranderingen komen (mbt de cast).

S7 gaat terug naar de basis (aldus Joss). Behalve Caleb vind ik de S7 bad guy een slappe hap. Buffy krijgt eigenlijk een andere rol. Spike is "anders" en een paar oude bekenden komen terug. Enfin het is totaal anders dan S6, en het is zeker niet de beste seizoen. Conversations with Dead People vind ik de beste ep.

Dennis Veldhuizen
08-01-2004, 23:27
And another twist in the tale:

Nog 3 maanden wachten op mijn Buffy fix :cry:

same here :cry:

Albert Kostwinder
09-01-2004, 00:23
Hoe zijn die buffy dvd's eigenlijk? Hoe is de beeldkwaliteit en ook niet het minste, zijn ze in 5.1??

Elessar
09-01-2004, 15:50
Nee geen 5.1 alleen 2.0. Dat vind ik ook een zeer groot nadeel van deze boxen. Bij series als Star Trek is dit prachtig gedaan maar bij Buffy weer niet :( *hmf*. De 2.0 klinkt heel goed hoor maar een 2.0 + een 5.1 was beter geweest. Ze hebben zat goeie afleveringen die een 5.1 waard zijn. Graduation Day, The Gift, Becoming etc. maja helaas.

Het beeld is 4:3. Geen widescreen helaas. Het beeld is goed genoeg vind ik zelf.

Marco
09-01-2004, 17:38
Ze hebben zat goeie afleveringen die een 5.1 waard zijn. Graduation Day, The Gift, Becoming etc. maja helaas.
Ook zeer geschikt voor een DD 5.1 track -> Once More, With Feeling.


Het beeld is 4:3. Geen widescreen helaas. Het beeld is goed genoeg vind ik zelf.Vanaf seizoen 4 is het 1.78:1 anamorphic widescreen.

Elessar
09-01-2004, 17:56
Ow egt waar! Das wel een hele verbetering dan! Ik heb alleen 1 tm 3 vandaar :) Ik koop ze ook niet meer.

Marco
09-01-2004, 21:22
Ow egt waar!Yep.

Tussen haakjes.
DVD.nl review (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1047) van seizoen 6. Kan je het verschil zien tussen de 1.33:1 (http://www.dvd.nl/images/reviews/1047/shot1_large.jpg) en 1.78:1 (http://www.dvd.nl/images/reviews/1047/shot2_large.jpg).

Trouwens Regio 1 seizoen 4 en 5 heeft een beeldformaat van 1.33:1.
Joss heeft 1.33:1 als de orginele beeldformaat van Buffy beschouwd. Zelfde principe als James Cameron zeg maar.

Marco
09-01-2004, 21:24
Oud nieuws, maar toch :)

Fox's PR have confirmed that "Angel" season 4 will be released 1st of March. We understand that the Australian release of "Buffy" Season 7 is set for 14th April, so expect news of a U.K release for around the same time.

Bron: The R2 project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=6133)

Martijn Beunk
09-01-2004, 22:48
Oud nieuws, maar toch :)

Fox's PR have confirmed that "Angel" season 4 will be released 1st of March. We understand that the Australian release of "Buffy" Season 7 is set for 14th April, so expect news of a U.K release for around the same time.

Bron: The R2 project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=6133)

Ik hou het ook maar op april :(

Marco
11-01-2004, 23:23
Niet officieël maar,

Season 7 is reportedly due out in the UK on April 5. Specs haven't been confirmed yet, but it's expected to include commentaries for the following episodes:

Lessons
Selfless
Conversations With Dead People(cast and crew)
The Killer In Me
Lies My Parents Told Me
Dirty Girls
Chosen(Joss Whedon)

bron: Home Theater Forum (http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?s=&threadid=158288)

Martijn Beunk
13-01-2004, 19:52
Niet officieël maar,

Season 7 is reportedly due out in the UK on April 5. Specs haven't been confirmed yet, but it's expected to include commentaries for the following episodes:

Lessons
Selfless
Conversations With Dead People(cast and crew)
The Killer In Me
Lies My Parents Told Me
Dirty Girls
Chosen(Joss Whedon)

bron: Home Theater Forum (http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?s=&threadid=158288)

We moeten gewoon nog even duimen voor deze release :wink:

Wout van den Berg
13-01-2004, 22:32
I TOTALLY LOVE THIS! Maar ik heb de andere 6 nog niet eens op DVD... :/
Waar haal ik dat geld vandaan!? hehe

Martijn Beunk
14-01-2004, 09:12
I TOTALLY LOVE THIS! Maar ik heb de andere 6 nog niet eens op DVD... :/
Waar haal ik dat geld vandaan!? hehe

Sparen, andere dvd's ruilen en het forum blijven volgen voor leuke aanbiedingen van andere forummers :D

Martijn Beunk
25-01-2004, 12:05
We hebben weer een datum : 28 april 2004 bij Van Leest

De link : http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=406687#

rmelkert
25-01-2004, 18:19
Prijs, 96 euro, is ook niet te lullig zeg :(

Eerdere seizoenen zijn trouwens erg slecht te krijgen momenteel. Weet iemand toevalig waar je 5 en 6 voor rond de 65 euro kan krijgen?

kriske
25-01-2004, 18:54
Prijs, 96 euro, is ook niet te lullig zeg :(

Eerdere seizoenen zijn trouwens erg slecht te krijgen momenteel. Weet iemand toevalig waar je 5 en 6 voor rond de 65 euro kan krijgen?

Bij DVDzone2.com voor € 49.99 voor seizoen 5 en 6 (binnen de 48 u leverbaar) (+2 euro verzending)

Martijn Beunk
27-01-2004, 06:57
Prijs, 96 euro, is ook niet te lullig zeg :(

Eerdere seizoenen zijn trouwens erg slecht te krijgen momenteel. Weet iemand toevalig waar je 5 en 6 voor rond de 65 euro kan krijgen?

Bij DVDzone2.com voor € 49.99 voor seizoen 5 en 6 (binnen de 48 u leverbaar) (+2 euro verzending)

Heb ik zelf ook goeie ervaringen mee. Boxen zijn volledig geseald en worden perfect geleverd :wink:

rmelkert
27-01-2004, 12:09
Bij DVDzone2.com voor € 49.99 voor seizoen 5 en 6 (binnen de 48 u leverbaar) (+2 euro verzending)

Heb ik zelf ook goeie ervaringen mee. Boxen zijn volledig geseald en worden perfect geleverd :wink:

Ben nu bijna op de helft van 4, zal dus binnenkort 5 bij hen bestellen :D

Martijn Beunk
28-01-2004, 19:00
Bij DVDzone2.com voor € 49.99 voor seizoen 5 en 6 (binnen de 48 u leverbaar) (+2 euro verzending)

Heb ik zelf ook goeie ervaringen mee. Boxen zijn volledig geseald en worden perfect geleverd :wink:

Ben nu bijna op de helft van 4, zal dus binnenkort 5 bij hen bestellen :D

Doen hoor, seizoen is erg goed :D

Marco
04-02-2004, 15:30
Anakin (en de rest).
28-apr Buffy Season 7
Zie persbericht (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1213) op DVD.nl

Vergeet de kleine letters niet ;) Alle data zijn uiteraard onder voorbehoud.

Martijn Beunk
06-02-2004, 18:20
Fenks Marco, het zal nu dus wel definitief april worden :D

Laurens-Jan
12-02-2004, 18:12
Bij Play.com komt 'ie op 05/04 uit en gaat ie 55 pond kosten.

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=150411

Niet echt de mooiste cover *KUCH*

Marco
22-02-2004, 02:03
Jaja. Ik heb hier en der info kunnen verzamelen mbt Season 7 (U.K version). Dit zou het moeten worden. P.s. ik heb nog geen officiele persbericht gezien. Maar dat duurt niet lang meer.

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00008W642.02.LZZZZZZZ.jpg

Technical Information

Release Information:
Studio: 20th Century Fox Home Entertainment
DVD Release Date: 5 April, 2004

Edition Details:
• Region 2 encoding (Europe, Middle East & Japan only)
• PAL, Widescreen
• ASIN: B00008W642
• Catalogue Number: 24787DVD

Extras:

"Buffy The Vampire Slayer - Featurette - Season 7 Overview " - Buffy: Full Circle 36m 0s
"Buffy The Vampire Slayer - Featurette - The Last Sundown " 8m 43s
"Buffy The Vampire Slayer - Easter Egg - The Gift Montage " 0m 34s
"Buffy The Vampire Slayer - Featurette - It’s Always Been About The Fans" 4m 23s
"Buffy The Vampire Slayer - Buffy Wraps " 5m 0s
"Buffy The Vampire Slayer - Featurette - Generation S" 8m 22s
"Buffy The Vampire Slayer - Featurette - Buffy 101 : Studying The Slayer" 13m 55s
"Buffy The Vampire Slayer - Outtakes Reel" 3m 17s

7 commentaries
- Lessons
- Selfless
- Conversations With Dead People(cast and crew)
- The Killer In Me
- Lies My Parents Told Me
- Dirty Girls
- Chosen(Joss Whedon)

Martijn Beunk
22-02-2004, 10:05
Zucht, wat duurt wachten toch lang :oops: :(

stefan
23-02-2004, 20:14
Ik ben pas sinds het begin van februari 2004 begonnen met het verzamelen van deze serie..
Ik heb nu seizoen 1&2 in mijn bezit en 3 is in bestelling...
Ik moet zeggen dat ik het op tv al een goede serie vond, maar op dvd vind ik het al helemaal top..

Voor mij is het gelukkig niet zo lang wachten op seizoen 7...moet 4,5 en 6 ook nog hebben (en misschien de Angel series ook wel :D )

Sebastiaan
23-02-2004, 21:45
Buffy is een hele leuke serie maar na seizoen 3 vindt ik de serie toch iets minder worden. Niet slecht maar niet het niveau van de eerdere seizoenen. Vandaar dat ik alleen het geld voor de eerste 3 delen over heb want ze zijn toch niet erg goedkoop :( , maar misschien koop ik ze wel als ze goedkoper worden. :)

theslayer
24-02-2004, 22:10
rond april komt seizoen 7 op dvd uit, dan kun je em kopen bij free record shop

best of.. buffy , spike., angel, faith is al uit,
ik heb ze alle 4 al.

i kweet alleen niet wanneer de video boxen komen,

theslayer
24-02-2004, 22:13
bij free records shop kosten de video boxen tussen de 15 en 20 euro dus valt nog mee dan, maar dvd is beter, maar ook veel duurder.

maar ik heb ze alle 6 al plus the best of....
moet alleen seizoen 7 nog hebben

rmelkert
24-02-2004, 22:23
maar ik heb ze alle 6 al plus the best of....
moet alleen seizoen 7 nog hebben

Die 'best of' schijven zijn toch gewoon bepaalde afleveringen, dus dan krijg je spul dubbel. Of heeft andere meerwaarde?

Wat ze zouden moeten doen om de boel compleet te maken is een setje van de angel crossover afleveringen, voor de mensen die niet van plan zijn de angel serie ook te kopen ;)

Martijn Beunk
25-02-2004, 20:43
Ik moet, zoals bekend, ook alleen nog season 7 hebben, maar ben nu ook begonnen met de Angel serie. Van tijd tot tijd maakt Angel een uitsta[pje naar Buffy en Buffy naar Angel. De verhalen lopen eigenlijk keurig naast elkaar.
Season 2 vond ik eigenlijk de beste, je mist nl Angel erg in de andere seizoenen waar hij iedere aflevering verscheen.

Maar ben uiteraard blij met de boxen, het zijn mooie uitgaven, alleen zijn ze erg karig met de extra's :(

Marco
26-02-2004, 19:32
Season 2 vond ik eigenlijk de beste, je mist nl Angel erg in de andere seizoenen waar hij iedere aflevering verscheen.
S2 is idd de beste. Van Angel vind ik ook S2 en S5 (tot nu toe) de beste.

Martijn Beunk
26-02-2004, 21:51
Season 2 vond ik eigenlijk de beste, je mist nl Angel erg in de andere seizoenen waar hij iedere aflevering verscheen.
S2 is idd de beste. Van Angel vind ik ook S2 en S5 (tot nu toe) de beste.

Ik heb S2 van Angel eindelijk kunnen overnemen van iemand. Ben erg benieuwd naar dit seizoen. Ik heb er al goeie berichten over gehoord :D

Martijn Beunk
11-05-2004, 17:28
En heeft iemand hem al in huis?????????

Ik hem nu pas besteld, wel duur, maar ik moet hem hebben :twisted:

Azazel
11-05-2004, 19:18
Ik wacht nog tot ie goedkoper is. Ik heb nu 1t/m4 in huis en moet 4 nog zien.

Marco
11-05-2004, 19:49
En heeft iemand hem al in huis?????????Ja ik hem al(lang).

Martijn Beunk
12-05-2004, 05:24
En heeft iemand hem al in huis?????????Ja ik hem al(lang).

En?

Een mooie box met misschien iets meer extra's :? :wink:

Marco
12-05-2004, 16:26
En?

Een mooie box met misschien iets meer extra's :? :wink:Mooie box zekers. Kwa extra's is de Season 7 overview de leukste. Minste extra is Buffy Wraps. Duurt maar 5 minuten en (weer) geen interview met Sarah :( Maar goed, het gaat om de serie en dat is en blijft een topper :)

pavago
12-05-2004, 17:47
ik moet nog seizoen 3,6 en 7 de rest heb ik al. En dan natuurlijk verder gaan met het sparen van angel. Wat ik wel jammer vindt is dat buffy s1 althans die wat ik heb enigzins afwijkt qua hoesje enzo

Martijn Beunk
22-05-2004, 06:33
ik moet nog seizoen 3,6 en 7 de rest heb ik al. En dan natuurlijk verder gaan met het sparen van angel. Wat ik wel jammer vindt is dat buffy s1 althans die wat ik heb enigzins afwijkt qua hoesje enzo

Klopt, maar het seizoen was ook korter. Slecht 12 afleveringen!

pavago
22-05-2004, 10:26
Nou ik heb buffy eindelijk compleet, maar helaas zit ik nog steeds met een kijkachterstand ben bijna door seizoen 3 heen. Bij Angel ben ik net op de helft van seizoen 1

Daarnaast moet ik ook nog verder gaan met het kijken van 24 s1 & s2 en Star Trek Voyager S1 Tja dat schiet dus nie echt op maarja zo hou je wel wat 'speling' en heb je tenminste iets te kijken voordat men weer met al die herhalingen op tv gaat beginnen

Marco
22-05-2004, 13:41
Bij Angel ben ik net op de helft van seizoen 1Grappig dat je over Angel begint, want die serie is afgelopen. Heb net de laaste aflevering gezien van seizoen 5. Nu nog seizoen 5 op DVD en ik heb de hele Buffy/Angel collectie (inclusief de film) compleet.

Martijn Beunk
23-05-2004, 15:42
En jahoor, box 7 is nu binnen!!!!!!!!!!