PDA

Bekijk de volledige versie : Zal je ooit bij Media Markt online dvd's kunnen kopen?



YamYamRKK
28-11-2001, 21:25
Ik als Zeeuwse inwoner hoop ik toch dat je ooit bij Media Markt online bestellingen kunt doen , want hier zitten geen hele goedkope winkels.:( :( :(

Ik kan dan wel op internet bestellingen doen , maar daar is het ook niet altijd al te goedkoop. ( Nederland ).

Ik heb het liefst DVD's toch op Regio 2.

Dus ik hoop dat MM snel op Internet dvd's gaat verkopen of dat er een vestiging komt in Zeeland.

:confused: :confused: :confused:

Isis
28-11-2001, 21:32
Hai Yam Yam RKK ( wat een naam trouwens, heb je niks gezelligers?!)
Waarom kijk je niet 's bij www.bartsmit.com en www.rodisc.nl ?
Daar hebben ze leuke koopjes op regio 2 gebied en ik kan 't weten want ik heb al wat bestellingen er op zitten....
Echt 'n aanrader om online te bestellen!!:)
Succes, Isis.

Luther Hartog
28-11-2001, 23:36
Ik vind ook dat MM online moet gaan verkopen bij mij zit het ook niet om de hoek naast de slager die vreemd is gegaan met de vrouw van postbode

Wurzel
28-11-2001, 23:51
Yam Yam RKK ( wat een naam trouwens, heb je niks gezelligers )
Help me effe, want bij deze naam kan ik niks plaatsen.
Weet dus ook niet waarom hij/zij wel of niet gezellig zou zijn :confused:

YamYamRKK
28-11-2001, 23:57
laten we het maar houden op vrijheid van meningsuiting

Wazige
29-11-2001, 10:08
Hmmm, ik heb dan wel de Makro dichtbij, maar die aanbiedingen die ik hoor van de mediamarkt, zijn zwaar veel beter! Ik zou het ook wel relaxt vinden als je online kon bestellen bij MM.

Tom van den Hout
29-11-2001, 10:39
Originally posted by W@z!g3 P@t3r
[b]Hmmm, ik heb dan wel de Makro dichtbij, maar die aanbiedingen die ik hoor van de mediamarkt, zijn zwaar veel beter!

Dit valt ook wel weer mee hoor pater, soms hebben ze wel een paar hele cheape er tussen zitten. Maar vaak zijn DVDz bij release goedkoper bij de makro dan bij MM.

Ikzelf heb ook geen MM in de buurt en zou het dus ook wel fijn vinden als je online zou kunnen bestellen. Maarja dat zal nog we leffe duren als het er al komt

Job Rijskamp
08-12-2001, 20:19
Aan de ene kant hoop ik wel dat de Media Markt online DVD's gaat verkopen. Aan de andere kant hoop ik het niet want dan kan ik mij wel arm kopen aan films. Gelukkig maar dus dat ik niet in Leeuwarden woon anders zou ik geen biergeld meer overhouden.

Luther Hartog
08-12-2001, 21:07
Ik vind sowieso die website van MM heeellll slecht

raampie
08-12-2001, 21:17
Gezien de drukte in de MM winkel, denk ik niet dat het voor hen echt nodig is om online spullen te verkopen. Het gaat MM er juist om dat mensen regelmatig de winkel binnen komen.

System 3rror
09-12-2001, 14:15
Gezien de drukte in de MM winkel, denk ik niet dat het voor hen echt nodig is om online spullen te verkopen. Het gaat MM er juist om dat mensen regelmatig de winkel binnen komen. Wat je zegt heb je gelijk in!

Maar voor veel mensen is de MediaMarkt niet echt makkelijk bereikbaar! Het is niet zo dat je eens per week de auto instapt om vervolgens 2 uur te gaan rijden om bij de eerste MM te arriveren! Voor bv mensen uit Limburg!

Dat kan je 1 keer doen, maar doe je niet snel nog een keer!

Dus als ze online gaan verkopen, dan zullen ze nog meer (naar mijn idee) gaan omzetten! Dit kan ook nog eens goedkoper want ze maken minder kosten!

Marco
09-12-2001, 16:48
Ik vraag me af hoe Media Markt dat landelijk gaat oppakken, als ze online spullen gaan verkopen. Want iedere Media Markt is een eigen BV die zijn eigen inkoop, advertenties en prijsbeleid doet. Prijsverschillen worden ontstaan door het inkopen, waar daarna de kortingen worden doorberekend ten gunste van de klanten.
De MM in Rotterdam Centrum koopt bijvoorbeeld veel meer in dan MM Leeuwarden en kan dus een scherpere prijs neerzetten. Daarnaast anticiperen de diverse Media Markten op de concurentie in hun direkte omgeving. Ze proberen wel om de onderlinge verschillen niet al te groot te laten worden maar dit kunnen ze dus niet altijd voorkomen.

Trouwens volgens de planning worden zo'n 20 nieuwe Media Markt winkels voor de komende 3 jaar verwacht. Zo weet ik dat er 1 in Utrecht (bij HC) gaat komen.

Luther Hartog
09-12-2001, 17:59
Trouwens volgens de planning worden zo'n 20 nieuwe Media Markt winkels voor de komende 3 jaar verwacht. Zo weet ik dat er 1 in Utrecht (bij HC) gaat komen.

Dat is goed nieuws vanaf Amersfoort ben ik in een kwartier op HC, weet je ook wanneer precies, Marco?

Isis
09-12-2001, 18:06
Trouwens volgens de planning worden zo'n 20 nieuwe Media Markt winkels voor de komende 3 jaar verwacht. Zo weet ik dat er 1 in Utrecht (bij HC) gaat komen.


Dan stel ik nu alvast voor om een intekenlijst te beginnen!!:D
Als dat nieuwe filiaal van MM er is barst 't natuurlijk weer van de aanbiedingen!!
Mensen die in de buurt van zo'n nieuwe MM wonen kopen natuuuurlijk massaal in voor de dvd.nl medemens!!!!:D
Wat te denken van...eh....Shrek 19,99 offe....Bridget Jones fl.19,99..zo kan ik nog wel ff doorgaan!!:D
Mmm..niet verkeerd!

System 3rror
09-12-2001, 18:18
Mensen die in de buurt van zo'n nieuwe MM wonen kopen natuuuurlijk massaal in voor de dvd.nl medemens!!!!:D
Wat te denken van...eh....Shrek 19,99 offe....Bridget Jones fl.19,99..zo kan ik nog wel ff doorgaan!!:D
Mmm..niet verkeerd! Goh... heb ik het ff moeilijk omdat ik dan maar 10 min ervan af woon :D

Maar Isis, ik zal aan je denken dan hoor ;)

Isis
09-12-2001, 18:28
Maar Isis, ik zal aan je denken dan hoor ;)


Geweldig, Tim!!
Ik ben je vriendinnetje he?!http://www.plauder-smilies.de/smlove2.gif.......ahum, slijm slijm...http://www.plauder-smilies.de/puke.gif

Haha!!Toch wel geinig, die smilies!!!;)

Luther Hartog
09-12-2001, 18:42
Ben ik ff blij dat ik Tim zijn vriendinnetje niet ben:) dat zou ook best wel problemen opleveren aangezien ik een jongetje ben....ahum:rolleyes:

System 3rror
09-12-2001, 19:12
Geweldig, Tim!!
Ik ben je vriendinnetje he?!http://www.plauder-smilies.de/smlove2.gif.......ahum, slijm slijm...http://www.plauder-smilies.de/puke.gif

Haha!!Toch wel geinig, die smilies!!!;) Maar goed dat mn echte vriendin hier nooit kijkt... heb ik weer een hoop uit te leggen :rolleyes:

En AoG... idd beter van niet dat je mn vriendinnetje speelt dan!!

Luther Hartog
09-12-2001, 20:04
Ik zou eigenlijk nog geen eens weten hoe ik dat zou moeten doen hoor:confused:

Job Rijskamp
09-12-2001, 20:18
Goh... heb ik het ff moeilijk omdat ik dan maar 10 min ervan af woon :D

Maar Isis, ik zal aan je denken dan hoor ;)

Volgens mij zijn er een heleboel mensen jaloers op jouw. :D

System 3rror
09-12-2001, 20:34
Volgens mij zijn er een heleboel mensen jaloers op jouw. :D Ieder heeft dan wel weer eens zo zn mazzeltjes!!

Word dit wel een duur gelukje voor me, maja... scheelt me weer een tussenstop in duivendrecht op weg naar school :)

Marco
09-12-2001, 22:37
Dat is goed nieuws vanaf Amersfoort ben ik in een kwartier op HC, weet je ook wanneer precies, Marco?
Augustus 2002 (onder voorbehoud), Gildenkwartier Hoog Catherijne. Das de info die heb. Let wel, het kan ook eerder of later zijn, alleen dat ligt aan de vergunningen, procedures etc. Daar is de Media Markt ook afhankelijk van.

Verder heb ik nog geruchten gehoord. Of dit waar is, weet ik niet. Er schijnt 1 MM te komen in Eindhoven. Verder schijnt er 1 MM te komen in Kerkrade.

Luther Hartog
09-12-2001, 22:40
Het kan mij niet vlug genoeg gebeuren:o

Wazige
10-12-2001, 12:21
Ik hoop dat die geruchten waar zijn dat er een MM in Eindhoven komt!
Leuke aanbiedingen bij de opening enzo. Heb er al zin in!

Luther Hartog
10-12-2001, 17:29
Als er ergens een opening is, wil men dat dan vermelden. Ik heb het er namelijk wel voor over om een paar uur te reizen:cool:

moes
11-12-2001, 20:03
Misschien een nieuw topic? "Wie wonen er allemaal vlak bij een Media Markt?"

Ik woon minder dan 10 min lopen van de MM Amsterdam, maar of ik daar nou zo gelukkig mee moet zijn...

System 3rror
11-12-2001, 20:09
Ik woon er vanaf huis af 40 min vanaf... Mediamarkt Duivendrecht dan... Maar als ik naar school ga, dan kom ik er met de trein langs, dus kijk meestal op de dinsdag ff naar nieuwe aanbiedingen :)

moes
11-12-2001, 20:20
Ik woon er vanaf huis af 40 min vanaf... Mediamarkt Duivendrecht dan... Maar als ik naar school ga, dan kom ik er met de trein langs, dus kijk meestal op de dinsdag ff naar nieuwe aanbiedingen :)

Ik kan em vanuit m'n woonkamer zelfs zien. Ze zijn tot 7 uur open dus ik ga vaak nog ff na m'n werk kijken. Maar 1 keer per week is voldoende heb ik gemerkt. Eigenlijk vind ik het een bleh zaak maar het is toch verslavend. :)

3harts
11-12-2001, 20:24
Media Markt Online zal waarschijnlijk nooit gebeuren >>
omdat inderdaad de filialen omafhankelijk vanelkaar werken >>
Meerdere eigenaren. ( Eigen prijzen beleid )
En volgens betrouwbare bronnen zijn de AAnbiedingen puur LOKKERS waar ze weinig op verdienen ( zelfde als de andere kranten LOKKERS ) >> De bedoeling is dat als je Pearl Harbour koopt bv ( 34,95) Naar de Kassa loopt met meerdere DVD's. ( van de normale prijs ) & eventueel andere produkten.
Met online verkopen is daar de kracht vanaf. ( omdat je dan selectiever koopt ) PUUR MARKETING BELEID ;-(

SpaceWolve
11-12-2001, 20:46
zijn er niet toevallig leden die bij de MM werken ofzo?? dan zouden die het aan hun baas kunnen voorleggen en kunnen de verschillende MM eigennaren ook nog concurren en zijn wij helemaal goedkoop uit!!:)