PDA

Bekijk de volledige versie : ervaringen met koreandvds?



joeylee
29-12-2003, 10:34
heeft iemand al eens besteld bij http://www.koreandvds.com
zijn ze betrouwbaar? leveren ze snel?
normaal bestel k altijd bij yesasia mar der zijn aantal titels wel heel aantrekkelijk bij koreandvds

riny
17-01-2004, 13:31
betrouwbaar? ja
snel? week of 2 moet je wel rekenen
heb er al regelmatig besteld en nooit problemen

Christiaan Sauer
04-03-2004, 23:05
beetje laat, maar ook ervaring met koreandvds.com
Goede site met goede prijzen. Heb er BHD Superbit Delux besteld. Op een vraag over mijn aflevering werd snel en netjes gereageerd. Kunnen we van dvdsoon momenteel niet zeggen ;)

chaos
05-03-2004, 13:18
Je hebt er geen creditcard nodig (y) (y) (y) :D

Harry B.
05-03-2004, 15:16
Betrouwbare zaak met een goede klantenservice (y)

Crash20
29-03-2004, 11:46
wat zijn de bezorgkosten van deze zaak want die kan ik nergens vinden of hanteren ze net als play free delivery?

ben namelijk erg geintresseerd in zowel de dances with wolves als de BOB versie die ze daar aanbieden

BeeBeeBas
29-03-2004, 13:23
wat zijn de bezorgkosten van deze zaak want die kan ik nergens vinden of hanteren ze net als play free delivery?

ben namelijk erg geintresseerd in zowel de dances with wolves als de BOB versie die ze daar aanbieden

Gewoon naar de check-out gaan, krijg je namelijk eerst een overzicht waarop de verzendkosten staan (zijn namelijk afhankelijk van het gewicht/aantal artikelen).

Rogier Burghout
29-03-2004, 14:21
Je hebt er geen creditcard nodig (y) (y) (y) :D

Hoe kan je er dan betalen? Volgens mij alleen CC.
Voorederest prima toko. Nooit problemen gehad en (relatief) snelle en betrouwbare levering.

chaos
29-03-2004, 16:47
Je hebt er geen creditcard nodig (y) (y) (y) :D

Hoe kan je er dan betalen? Volgens mij alleen CC.
Voorederest prima toko. Nooit problemen gehad en (relatief) snelle en betrouwbare levering.

Kerel, je kan er met moneybookers (www.moneybookers.com) betalen. Dit is vergelijkbaar met paypal, alleen niet zo groot :).
Ik heb dit tot nu toe ook een keer gedaan en was zeer tevreden over de afhandeling van koreandvds.com, alleen was de douane dit helaas ook maar gelukkig geen hoog bedrag :?.