PDA

Bekijk de volledige versie : The Matrix: Revolutions



Bull Terrier
29-12-2003, 18:22
Wanneer komt Revolutions hier op Dvd, ik moet de film nog altijd zien , ben niet in de bios geweest toendertijd.

Frank79
29-12-2003, 18:44
Zoekt en gij zult vinden...

Bull Terrier
29-12-2003, 18:53
Precies, en dat zou mooi wezen als de Search hier ook zou werken..en dat doet ie niet.. Ik zoek naar iets en ik krijg dan alleen maar een wit scherm als resultaat...

Bull Terrier
29-12-2003, 20:32
ah shit. veel te laat...nou ja..het is niet anders.

GiLa
02-01-2004, 19:03
tjah dan had je maar ff naar de bios moeten gaan he ;-)

FrankGuthrie
02-01-2004, 23:36
tjah dan had je maar ff naar de bios moeten gaan he ;-)

Nee dat zou zonde zijn van zijn geld, trouwens die DVD is het geld ook niet waard, wat een bout films waren dat :evil:

Stanley
03-01-2004, 10:31
tjah dan had je maar ff naar de bios moeten gaan he ;-)

Nee dat zou zonde zijn van zijn geld, trouwens die DVD is het geld ook niet waard, wat een bout films waren dat :evil:

Bout films :roll: bedoel je ook deel 1?

GiLa
03-01-2004, 21:33
tjah dan had je maar ff naar de bios moeten gaan he ;-)

Nee dat zou zonde zijn van zijn geld, trouwens die DVD is het geld ook niet waard, wat een bout films waren dat :evil:

Heb ik het dan tegen jouw he Frank :? .... hij zit toch op die dvd te wachten dus HIJ wil toch die film zien !!!

DAN HAD IE NAAR DE BIOS moeten gaan.....en nu niet al zeuren dat het zo lang duurt.

;-)

FrankGuthrie
04-01-2004, 18:55
tjah dan had je maar ff naar de bios moeten gaan he ;-)

Nee dat zou zonde zijn van zijn geld, trouwens die DVD is het geld ook niet waard, wat een bout films waren dat :evil:

Bout films :roll: bedoel je ook deel 1?

Nee, deel 1 daarintegen was van hoogwaardig kwaliteit, en daar hadden ze het bij moeten laten.

Tip voor de topic starter: Huur um eerst, want je kan flink balen als je um koopt.

AladdinSane
04-01-2004, 19:23
Deel 1 was echt dope! Deel 2 viel iets tegen, maar de actie maakte wel wat goed. Deel 3 is gewoon troep en ik vind dat echt een bloody shame!! Dan vond ik deel 2 toch iets leuker 3! :? Sorry, matrix-fans

Casper-vW
09-01-2004, 15:13
Deel 1 was meesterlijk, geweldige film.
Deel 2, ja het stelde eigelijk niks voor maar heb me toch wel vermaakt.
Deel 3, Gatverdamme daar hing zo depresieve graf sfeer ik werd er helemaal eng van wat een shit film was dat.

martini
09-01-2004, 15:42
The Matrix Revolutions komt uit op DVD op 15 april en is nu al te pre-oderen bij van Leest.

Cinemaniac
10-01-2004, 16:05
Benieuwd wat de extra's worden van de Revolutions-dvd?

http://www.davisdvd.com/news/announcements.html

Mark de Jong
11-01-2004, 13:47
Wat meer nieuws over de regio 1:

http://dvd.ign.com/articles/462/462089p1.html

De regio 2 versie zal denk ik niet veel verschillen.

Jeroen C
11-01-2004, 15:24
Update! Met DVD cover:

Comingsoon.net:

The Matrix Revolutions Hitting DVD on April 6 Source: Warner Home Video Saturday, January 10, 2004

Warner Home Video has released the specs for The Matrix Revolutions DVD, coming on April 6. The 2-Disc DVD will be available in separate anamorphic Widescreen and Full Screen versions. It carries a suggested retail price of $29.95

The DVD Features Include:



DVD ROM Features: Links to The Matrix Online test site and the official Matix website

Documentaries: "Revolutions Recalibrated": The making of the final chapter of The Matrix trilogy, including a segment on Neo Realism: The Evolution of Bullet Time

Documentary: "CG Revolution": The incredible special effects arsenal, including the segment Super Big Mini-Models

Featurette: "Super Burly Brawl": Behind the final Neo/Smith showdown, including the segments Double Agent Smith and Mind Over Matter: The Physicality of The Matrix

Other: "Before the Revolution": A 3-D Matrix timeline

"Future Gamer: The Matrix Online": an introduction to the massively multi-player game

Photo gallery: "3-D Evolution": Multidimensional stills gallery

Theatrical Trailer


Link news + DVD Cover (http://www.comingsoon.net/news.php?id=2958)

Richard68
11-01-2004, 15:40
Als je hem nog niet gezien hebt dan zou ik zeggen huur hem eerst.

Deel 3 is zo ongeloofelijk slecht dat als je hem gezien hebt je ongetwijfeld spijt krijgt van een koop.

En dan ben ik nog een van de weinigen die deel 2 goed vond.

Richard vd Heide
11-01-2004, 16:10
Ik moet hem ook nog zien, ik huur hem eerst, en daarna zal ik waarschijnlijk wel een mooie kartonnetje aanschaffen waar alle 3 films in zitten. Heb deel 1 ook nog steeds niet op dvd, nu heb ik mooi de kans om ze alle 3 compleet te krijgen :D

Lesley
11-01-2004, 16:57
Deel 3 is zo ongeloofelijk slecht
Vond ik niet...

Elessar
11-01-2004, 17:33
Mensen! Ik vond die cover van Reloaded al niet mooi maar deze is egt lelijk :? Dat kan tog niet de egte zijn?

HiddeV
11-01-2004, 18:08
Mensen! Ik vond die cover van Reloaded al niet mooi maar deze is egt lelijk :? Dat kan tog niet de egte zijn?

is het ook niet volgens mij

Oudgebruiker3
12-01-2004, 12:48
Deel 1 was meesterlijk, geweldige film.
Deel 2, ja het stelde eigelijk niks voor maar heb me toch wel vermaakt.
Deel 3, Gatverdamme daar hing zo depresieve graf sfeer ik werd er helemaal eng van wat een shit film was dat.

God, wat kun jij beroerd typen...

Elessar
13-01-2004, 08:41
lol!

JCL
19-03-2004, 20:20
Inmidels in de retail gejat bij de filmmaatschappij..... Ik heb hem zelf niet, alleen screenshots gezien, hij komt er R1 precies hetzelfde uit te zien als Reloaded, zelfde menu's en alles (maar dan uiteraard met Revolutions achtergronden DUH!)

The_Cure
20-03-2004, 18:10
Hoes is met die vier aparte agents plaatjes zegmaar, extra's beetje de standaard; heb ze niet kunnen onthouden.

De Blokker filialen hebben hem al binnen, dus waag een kans ;) (moet je wel flink wat neertellen... maargoed :? )

JCL
20-03-2004, 18:31
weet iemand wat over een giftset box?!?!?!? Waar alle 3 de delen inzitten?

pavko
21-03-2004, 15:19
Mensen! Ik vond die cover van Reloaded al niet mooi maar deze is egt lelijk :? Dat kan tog niet de egte zijn?


Ik heb hem hier voor me liggen en ja hoor, hij is echt zo lelijk....

zo dus ongeveer:
http://comingsoon.net/nextraimages/matrixrevdvd.jpg

scheur
21-03-2004, 23:07
Wat de relaese datum betreft, dit moet dus op 1april zijn(dit is geen grap!!!!!) en op deze datum volgen nog een aantal Warner releases :twisted:

Deef
23-03-2004, 01:41
Ik heb hem hier voor me liggen en ja hoor, hij is echt zo lelijk....

Waar heb je em gehaald dan... ben wel benieuwd naar namelijk!

soundwave
23-03-2004, 02:38
hij is er al ... vanaf morgen in de videotheek .....

Remco Out
23-03-2004, 10:08
Ondanks dat ik The Matrix Revolutions teleurstellend vond komt deze film toch in mijn collectie om The Matrix trilogie compleet te maken.

pavko
23-03-2004, 11:37
Ik heb hem hier voor me liggen en ja hoor, hij is echt zo lelijk....

Waar heb je em gehaald dan... ben wel benieuwd naar namelijk!


Jaaaaaa.... :twisted:

Ik heb hem niet uit een winkel.....(en nee, er is niets illegaals aan)

Deef
23-03-2004, 12:03
Ik heb hem hier voor me liggen en ja hoor, hij is echt zo lelijk....

Waar heb je em gehaald dan... ben wel benieuwd naar namelijk!


Jaaaaaa.... :twisted:

Ik heb hem niet uit een winkel.....(en nee, er is niets illegaals aan)

hehe (y) roestig maar

Lesley
23-03-2004, 14:09
Ik heb em net bij de Blokker gehaald...
24.99 Ze zei nog heel netjes... Ik weet niet of ik em al mag verkopen... Ik: Ahhhhh vast wel.
En kreeg em mee :D

Kevin Meijering
23-03-2004, 17:49
't is dat ik de The matrix trilogy compleet wil hebben..

fleshi
23-03-2004, 18:47
't is dat ik de The matrix trilogy compleet wil hebben..

Same here, het is om de collectie compleet te maken, maar anders zou ik hem nooit kopen. :)

HiddeV
23-03-2004, 20:59
't is dat ik de The matrix trilogy compleet wil hebben..

Same here, het is om de collectie compleet te maken, maar anders zou ik hem nooit kopen. :)

zo verdienen ze er toch geld aan, matrix 1 was goed, dus gaan mensen 2 kijken, en nadat ze 2 hebben bekeken, willen ze ook wel ff de laatste bekijken dus gaan ze 3 kijken.

Anne Bijlsma
24-03-2004, 13:52
Ik heb em net bij de Blokker gehaald...
24.99 Ze zei nog heel netjes... Ik weet niet of ik em al mag verkopen... Ik: Ahhhhh vast wel.
En kreeg em mee :D

matig, heb het net ook bij twee blokkers in Den Haag geprobeerd, maar bij de eerste zeiden ze dat ze de dvd's nog niet eens hadden liggen en bij de tweede hadden ze de dvd's wel liggen, maar mochten ze die absoluut niet verkopen....nou ja, dan koop ik 'm volgende week wel!

HiddeV
24-03-2004, 15:52
Ik heb em net bij de Blokker gehaald...
24.99 Ze zei nog heel netjes... Ik weet niet of ik em al mag verkopen... Ik: Ahhhhh vast wel.
En kreeg em mee :D

matig, heb het net ook bij twee blokkers in Den Haag geprobeerd, maar bij de eerste zeiden ze dat ze de dvd's nog niet eens hadden liggen en bij de tweede hadden ze de dvd's wel liggen, maar mochten ze die absoluut niet verkopen....nou ja, dan koop ik 'm volgende week wel!

kan je geen weekje meer wachten, zo goed was ie nou ook niet :?

Lesley
24-03-2004, 17:27
Ik kon niet meer wachten nee :D
Vond het ook nog best een goeie film ook...

Alle blokkers hebben hem al in het magazijn... Blijkbaar had ik mazzel dus...

gavin
25-03-2004, 15:59
Toch moet ik zeggen, ik hem de Matrix Rev in bios gezien
en was daarna zwaar teleurgesteld. Ik heb hem net op DVD
gezien...mijn gevoel is na de tweede keer toch beter.

HiddeV
29-03-2004, 21:57
wat menu screenshots

http://revolutionsdvd.warnerbros.com/img/DVD_menu_main.jpg
http://revolutionsdvd.warnerbros.com/img/DVD_menu_special_features.jpg

Sneaker
29-03-2004, 22:09
http://revolutionsdvd.warnerbros.com/img/DVD_menu_special_features.jpg

Kan iemand mij vertellen wat er aan extra's op de DVD aanwezig is? Eerder werd er een hele lijst opgenoemd met extra's opgesoms maar het screenshot doet mij niet hoopvol stemmen (Trailer & Weblinks). Weet iemand wat meer van de extra's op de DVD?

MvdS
29-03-2004, 22:17
Kan iemand mij vertellen wat er aan extra's op de DVD aanwezig is? Eerder werd er een hele lijst opgenoemd met extra's opgesoms maar het screenshot doet mij niet hoopvol stemmen (Trailer & Weblinks). Weet iemand wat meer van de extra's op de DVD?
Denk dat de extra's op de 2e disc staan :wink: .

Patrick Deckard
29-03-2004, 22:27
Ik kijk echt uit naar deze release!... Ik heb 'm in de bios gezien en ik was zwaar teleurgesteld. Maar toch denk ik dat deze film bij elke kijkbeurt beter zal worden...

HiddeV
30-03-2004, 11:34
Kan iemand mij vertellen wat er aan extra's op de DVD aanwezig is? Eerder werd er een hele lijst opgenoemd met extra's opgesoms maar het screenshot doet mij niet hoopvol stemmen (Trailer & Weblinks). Weet iemand wat meer van de extra's op de DVD?

dit is volgens mij de 2e pagina van disc 2, je ziet ook een knop waarmee je terug kan

Sneaker
30-03-2004, 19:16
dit is volgens mij de 2e pagina van disc 2, je ziet ook een knop waarmee je terug kan

Mooi, dacht even dat de DVD op een trailer en weblinks na zonder extra's zou worden geleverd. Ben gelukkig gerust gesteld. :D

Kevin Meijering
30-03-2004, 21:27
Het is al meer gezegd, maar wat een ongelofelijk miezerig voorkant van de hoes weer.. kan dat nou echt niet beter...

Léon Bolweg
31-03-2004, 08:44
Weet iemand al of de dvd al verkocht wordt bij Mediamarkt vandaag?

HiddeV
31-03-2004, 10:13
dit is volgens mij de 2e pagina van disc 2, je ziet ook een knop waarmee je terug kan

Mooi, dacht even dat de DVD op een trailer en weblinks na zonder extra's zou worden geleverd. Ben gelukkig gerust gesteld. :D

er is al een review van deze dvd, daar kan je lezen welke extra's er allemaal zijn: -> http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1509

Sneaker
31-03-2004, 14:33
dit is volgens mij de 2e pagina van disc 2, je ziet ook een knop waarmee je terug kan

Mooi, dacht even dat de DVD op een trailer en weblinks na zonder extra's zou worden geleverd. Ben gelukkig gerust gesteld. :D

er is al een review van deze dvd, daar kan je lezen welke extra's er allemaal zijn: -> http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1509

Had de review al gevonden en doorgelezen (goede review trouwens). Toch nog bedankt.

Major Woody
01-04-2004, 12:36
Weet iemand wat hij bij de FRS kost? Ik heb 20 euri aan freebees, dus volgens mij moet ik daar behoorlijk ver mee komen. Op de FRS site is hij 25 euri, maar aangezien de FRS in Zwolle (waar ik dus woon) vlak bij een MM zit zal de prijs daar wel wat lager liggen.

Tuvok
02-04-2004, 19:24
Bij de FRS kost-ie 24,99 euri (althans online, heb 'm net binnen).
Ben ik nou de enige die de hoes niet lelijk vind? Tis toch tof gedaan met die 'cijfers'? Wellicht was het mooier geweest om 1 plaatje zo op de hoes te zetten, maar vind dit zeker nie slecht.

WitteGijt?
02-04-2004, 19:42
Weet iemand wat hij bij de FRS kost? Ik heb 20 euri aan freebees, dus volgens mij moet ik daar behoorlijk ver mee komen. Op de FRS site is hij 25 euri, maar aangezien de FRS in Zwolle (waar ik dus woon) vlak bij een MM zit zal de prijs daar wel wat lager liggen.

Denk niet dat hij bij de FRS in zwolle, minder kost dan 25 euro, in Enschede zit de FRS nl direct langs de MediaMarkt. en daar kost ie ook gewoon 25 euro terwijl hij bij de MM voor 17,99 ligt, althans dit was zo donderdag.

flix
02-04-2004, 20:22
ligt het nou aan mij of is die dvdhoes echt zo lelijk?!

de eerste twee zien er goed uit .
maar deze versie is echt verschrikelijk. :twisted:

dus dat wordt wachten op de box dan maar ,als ik het zo lang kan uithouden .

Gaffaboy
02-04-2004, 21:23
ligt het nou aan mij of is die dvdhoes echt zo lelijk?!

de eerste twee zien er goed uit .
maar deze versie is echt verschrikelijk. :twisted:

dus dat wordt wachten op de box dan maar ,als ik het zo lang kan uithouden .

Ik vind de cover ook echt spuuglelijk, cheaper dan cheap. Diegene die het heeft vormgegeven moeten ze acuut ontslaan.

Waarom was gewoon 1 filmposter als cover niet voldoende ipv 4? Ach ja, tekent ook een beetje de film: teveel willen zijn en daardoor zijn doel misschieten.

Henk van der Weerdt
03-04-2004, 19:06
de eerste keer voor mij in de bios wat het idd huilen met de pet op (toch maar die zonnebril afgedaan..)

maar de dvd heb ik inmiddels gekocht en al 2x bekeken en ik moet zeggen dat de film beetje bij beetje meer begint te leven bij mij.

Menno Hagendoorn
07-04-2004, 15:51
Effe een vraagje aan alle andere bezitters van deze DVD,

Als ik op disc 1 de optie "Extra's" selecteer, hoor ik alleen maar geruis (lijkt op een stofzuiger) ipv muziek of geluid.
Hebben er meer mensen dit probleem of ligt het aan mijn disc?

Niet dat het super storend is, maar ik vroeg het me af.

Lesley
07-04-2004, 18:03
hoort zo... is omgevingsgeluid volgens mij, want je hoort die trein ook arriveren...

Albert Kostwinder
07-04-2004, 18:43
The worst cover....ever!!

http://www.cinecon.com/forums/showthread.php?t=4686&goto=nextnewest

En sa ist maar net....!!

Volgens mij hebben ze de custom uitvoering van cdcovers.cc gepakt.. :evil:

Jurgen V
07-04-2004, 19:33
De 2de vond ik ook al niet mooi (blij dat ik de film ook niet veel aan vond) maar deze slaat idd alles. :shock: