PDA

Bekijk de volledige versie : Videojaarmix 2003



McReal
30-12-2003, 13:09
Bij aankoop van 538 dance smash hits mix 2003 zit de Video jaarmix 2003 zoals jullie gewend zijn van oa TMF
heb em net bekeken en ik moet zeggen dat ik em steengoed vind

Greetzz McReal

R. Schaap
30-12-2003, 17:23
dit zijn clips....

Alexander V
30-12-2003, 17:57
Geef eens een tracklisting? Ik download zelf vrij veel videoclips maar een paar op DVD lijkt me wel erg leuk.

Johan van den D.
30-12-2003, 20:35
Goede tip.
Deze jongen staat morgen in de winkel om deze te kopen.
http://217.148.171.144/productimages/autoimport/395100_395199/000000p395177_bg_front.jpg
Is het deze cd incl. dvd ??

toine_schoots
30-12-2003, 23:09
en kost??

McReal
31-12-2003, 00:19
Tracks op dit album:


Disk 1

1. Justin Timberlake - Rock your body (Paul Oakenfold Mix)
2. RMX crew ft. Ebon-e Plus Ambush - Turn me on
3. Lorna - Papi chulo
4. Audio Bully's - We don't care
5. Junior Jack - E samba
6. Room 5 ft. Oliver Cheatham - Make luv
7. Tomcraft - Loneliness
8. Kurtis Mantronik presents Chamonix- How did you know
9. David Guetta - Just a little more love (wally lopez rmx)
10. Stuart - Free (let it be)
11. Ferry Corsten - Rock your body, rock
12. K-Klass feat. Kinane - Talk 2 me
13. Soulvation - Reset your brain
14. Sweet Coffee - Don't need you
15. Laidback Luke ft. Marxman - We can not get enough (original mix)
16. Cassius - The sound of violence
17. Futureshock - On my mind
18. Benny Benassi presents The Biz - Satisfaction
19. The Underdog Project vs Sunclub - Summer jam 2003
20. Drumattic Twins- Feelin' kinda strange
21. Jason Nevins presents U.K.N.Y. feat. Holly James - I'm in heaven
22. Futureshock - Last night
23. T. Raumschmiere - Monstertruckdriver
24. Kane - Rain down on me (Tiësto remix)
25. G-Spott - Louder
26. DJ Jean - Supersounds
27. Driftwood - Anything goes
28. E-Craig - The beat goes on
29. Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet another day
30. Peran - We want to be free
31. Driftwood - Freeloader
32. 4 strings - Let it rain
33. Tiësto - Traffic
34. Ricky Fobis - No regular
35. Silverblue - Do you know
36. Klea - Tic toc (Magik Muzik Remix)
37. Sylver - Why worry
38. Lasgo - Pray
39. XTM - Wings of Love
40. Ultrabeat - Pretty green eyes
41. Markques - Sunset in Rio
42. Kai Tracid - 4 just 1 day
43. Sensation - The anthem 2003
44. Paul van Dyk feat. Hemstock & Jennings - Nothing but you
45. Love Inc. - You're a superstar
46. Scooter - Weekend
47. Elvis Presley - Rubberneckin' (Paul Oakenfold Remix)
48. Paul van Dyk - Time of our lives

Disk 2

1. bonus-DVD

zowel audio als video mix dezelfde nummers :)


dvd kost bij FRS 19.90€ zonder korting

greetzz McReal

toine_schoots
31-12-2003, 11:14
Kijk das dan weer leuk....wie weet wat het nieuwe jaar zal brengen....Zal het op het verlanglijstje van vriendin haar verjaardag zetten...haha
Greetz,
Toine

martin
31-12-2003, 14:44
en kost??

Ik heb bij MM 13.99 voor betaald. Ze staan tussen de TV aanbiedingen.
er zit een CD en een DVD in speelduur 62 minuten.

Is er van vorig jaar ook eentje uitgekomen ????

toine_schoots
31-12-2003, 14:46
Kijk aan..kan ze er nog wat bij vragen..... en op naar de MM....
Greetz,
Toine...fijn uiteinde btw... :bier:

martin
22-12-2004, 17:19
Is er al een 2004 versie van deze mix, ik kan niks hierover vinden.

martin
22-12-2004, 17:26
bleh, ik had niet goed gezocht.....

http://www.radio538.nl/538/muziek/dancesmashits/pix/vsl_cd_hits_2004.gif

Voor het tweede jaar op rij ligt de Radio 538 Dance Smash Hits Mix weer voor je in de winkel. Deze gecombineerde CD en DVD bevat de 48 heetste tracks van het afgelopen jaar in een superstrakke mix van maar liefst 1 uur, 11 minuten en 19 seconden! Rene van der Weijde heeft zich als mixer/producer weer volledig uitgeleefd op deze jaarmix, die je niet alleen kunt beluisteren, maar ook bekijken! Disc 1 is namelijk een CD, maar disc 2 is een DVD waarop je ook alle videoclips terugvindt.

Door de constante kwaliteit en hitgevoeligheid van de tracks zijn de Radio 538 Dance Smash Hits CD's inmiddels uitgegroeid tot een begrip in dance-land. En aangezien de DJ's van Radio 538 intensief betrokken zijn bij de samenstelling van de Radio 538 Dance Smash Hits CD's, ontstaat er elke keer een goed overzicht van wat 'hot' is en gaat worden op de Nederlandse dansvloeren.

Tracks:

1 Kelis – Milkshake
2 Nina Sky - Move Ya Body
3 Shapeshifters - Lola's Theme
4 Elize – Shake
5 Junior Jack – Stupidisco
6 Rune – Calabria
7 Michael Gray – The Weekend
8 Stellar Project - Get Up Stand Up
9 Ritmo Dynamic – Calinda
10 Scent - Up & Down
11 Spankox - To The Club
12 Eric Prydz - Call On Me
13 DJ Casper - Cha Cha Slide
14 The Sunclub - Boom Boom 15 Dannii Minogue vs Flower Power – You Won’t Forget About Me
16 DT8 Project - The Sun Is Shining (Down On Me)
17 Benjamin Bates – Whole
18 Royal Gigolos - California Dreamin'
19 Danzel - Pump It Up
20 Armand van Helden - My My My
21 Freestylers - Push Up
22 Mylo - Drop The Pressure
23 Boogie Pimps - Somebody To Love
24 Magnolia - It's All Vain
25 Narcotic Thrust - I Like It
26 N&K vs Denis The Menace – Cruising
27 LMC vs U2 - Take Me To The Clouds
28 O-Zone - Dragostea Din Tei
29 DJ Jean - Every Single Day
30 Mike Heart - Sex Machine
31 Motorcycle - As The Rush Comes 32 Candee Jay - If I Where You
33 Tiesto - Love Comes Again
34 Ron Van Den Beuken – Overdrive
35 DJ Jose – Hecitate
36 G-Spott - No Comment
37 Special D - Home Alone
38 Candee Jay – Back For Me
39 Tiesto - Just Be
40 Marco V vs Jens - Loops & Tings
41 Sam Sharp vs Ron van den Beuken – Twister
42 JX – Restless
43 Ron Van Den Beuken – Endless
44 The Freak - Rising Angel
45 Sensation - The Anthem 2004
46 4 Strings – Turn It Around
47 Randy Katana – In Silence
48 Michael Woods – Solex

DVD BONUS TRACK:
G-Spott – City Streets

Dennis V.
25-12-2004, 09:24
De laatste jaren vind ik de dancemusic echt bagger, deze cd-dvdset zal ik dan ook 100 % zeker niet kopen.

Ik ga liever voor de (oudere) grandmixen van The Master Himself ... Ben Liebrand !

Om de verzameling compleet te houden heb ik van 2000 tot en met 2003 ook de jaarmixen van Liebrand op cd gekocht, maar aangezien ik me niet meer kan vinden in de muziek van tegenwoordig heb ik besloten om daar mee te gaan stoppen ...

http://www.liebrand.nl/cd/gm_disco2/gmde2_100.jpg http://www.liebrand.nl/cd/gm_disco/gm_disco100.gif http://www.liebrand.nl/grandmix/gm_mm_s.jpg http://www.liebrand.nl/grandmix/gm_summer/gm_se_s.gif

http://www.liebrand.nl/grandmix/gm2000/gm2000cover_s.jpg http://www.liebrand.nl/grandmix/gm2001/gm2001_100.jpg http://www.liebrand.nl/cd/gm2002/gm_2002web100.gif http://www.liebrand.nl/cd/gm2003/gm03_100x100ani.gif

plaatjes afkomstig van www.liebrand.nl

martin
25-12-2004, 09:34
The Grandmix van Ben Liebrand is al begonnen in 1984 die toen te horen was op de Radio aan het einde van het jaar. Ik heb ze eens allemaal zelf op cd gebrand. de casettebandjes waarze eerst op stonden zijn nu onderhand wel vergaan.

Neemt niet weg dat de 538 smashhits videomix best wel gaaf is, heb hem gisterenavond even luid afgespeeld en voor de liefhebbers van vrouwelijkschoon die komen zeker aan hun trekken met sommige videoclips.

Johan van den D.
25-12-2004, 09:37
In de tijd van Ben Liebrand (jaren 80) was het nog vrij apart zo,n lange mix aan het einde van het jaar en dus ook exclusief.
Nu hoor en zie je op vrijwel iedere zender van die mixen rond deze tijd.

martin
25-12-2004, 10:00
In de tijd van Ben Liebrand (jaren 80) was het nog vrij apart zo,n lange mix aan het einde van het jaar en dus ook exclusief.
Nu hoor en zie je op vrijwel iedere zender van die mixen rond deze tijd.

Ik heb bijna iedere zaterdagnacht in die tijd alle mixen opgenomen, dat waren dan wel geen jaarmixen maar gewoon de nummers die toen populair waren. die werden dan in 1uur aan elkaar geflanst weergegeven. dat radio programma heten toen "In de Mix".Alle bandjes waarze opstonden heb ik wegegegeven omdat ik de laatste paar jaren geen casettedeck meer gebruik.

Dennis V.
25-12-2004, 10:05
In de tijd van Ben Liebrand (jaren 80) was het nog vrij apart zo,n lange mix aan het einde van het jaar en dus ook exclusief.
Nu hoor en zie je op vrijwel iedere zender van die mixen rond deze tijd.

Ik heb bijna iedere zaterdagnacht in die tijd alle mixen opgenomen, dat waren dan wel geen jaarmixen maar gewoon de nummers die toen populair waren. die werden dan in 1uur aan elkaar geflanst weergegeven. dat radio programma heten toen "In de Mix".Alle bandjes waarze opstonden heb ik wegegegeven omdat ik de laatste paar jaren geen casettedeck meer gebruik.
Als ik me niet vergis wordt dat programma momenteel weer uitgezonden. Ik dacht hierover iets gelezen te hebben op de site van Liebrand.

Johan van den D.
25-12-2004, 11:00
Ik heb bijna iedere zaterdagnacht in die tijd alle mixen opgenomen, dat waren dan wel geen jaarmixen maar gewoon de nummers die toen populair waren. die werden dan in 1uur aan elkaar geflanst weergegeven. dat radio programma heten toen "In de Mix".Alle bandjes waarze opstonden heb ik wegegegeven omdat ik de laatste paar jaren geen casettedeck meer gebruik.Dan zaten we waarschijnlijk samen met tapes die mixen op te nemen. :P

Dennis V.
25-12-2004, 13:55
Ik heb bijna iedere zaterdagnacht in die tijd alle mixen opgenomen, dat waren dan wel geen jaarmixen maar gewoon de nummers die toen populair waren. die werden dan in 1uur aan elkaar geflanst weergegeven. dat radio programma heten toen "In de Mix".Alle bandjes waarze opstonden heb ik wegegegeven omdat ik de laatste paar jaren geen casettedeck meer gebruik.Dan zaten we waarschijnlijk samen met tapes die mixen op te nemen. :P

Nostalgie .... heerlijk om weer terug te denken aan die goeie ouwe tijd !

Johan van den D.
25-12-2004, 15:26
Nostalgie .... heerlijk om weer terug te denken aan die goeie ouwe tijd !Dat vond ik persoonlijk inderdaad een hele fijne tijd zo eind jaren 80 begin jaren 90.
Geen cd,s, geen dvd,s, geen mobile telefoons, geen magnatrons, geen (spel)computers, en ga zo maar door.
Gewoon lekker kloten met muziektapes en videobanden.

Peter van 't Wout
25-12-2004, 16:56
Ik ga liever voor de (oudere) grandmixen van The Master Himself ... Ben Liebrand !

Zeker The Master,had vroeger alle mixen op cassette!
Jammer dat deze cd's moeilijk te krijgen zijn!

Dennis V.
25-12-2004, 20:44
Ik ga liever voor de (oudere) grandmixen van The Master Himself ... Ben Liebrand !

Zeker The Master,had vroeger alle mixen op cassette!
Jammer dat deze cd's moeilijk te krijgen zijn!

Deze mixen zijn niet officieel op cd verkrijgbaar omdat het hiervoor niet mogelijk is om de rechten te krijgen van alle artiesten. Mochten de artiesten al mee willen werken, dan zouden de kosten van de rechten zo enorm hoog worden, dat de cd onbetaalbaar zou worden.
(bron www.liebrand.nl)

martin
26-12-2004, 13:09
Mochten de artiesten al mee willen werken, dan zouden de kosten van de rechten zo enorm hoog worden.
(bron www.liebrand.nl)

De meeste zitten al in het bejaarde tehuis ;)