PDA

Bekijk de volledige versie : Filmtitel gezocht!



René Groen
02-01-2004, 21:58
Toen ik nog een klein Reneetje was keek ik altijd dezelfde film als ik ziek was. Ik heb echter geen flauw benul wat de titel van deze film was, beter nog: Ik weet bijna niets meer over deze film.

Het enige wat ik nog weet is dat het over een (pratende) vogelverschikker ging en dat het een tekenfilm was. Wat me bijstaat is dat ik de film destijds altijd heel zielig vond, maar verder weet ik er dan ook niets meer van.

Misschien iemand die me wat op weg kan helpen, ondanks deze zeer vage beschrijving?

WitteGijt?
02-01-2004, 22:10
Toen ik vogelverschrikker las, moest ik ook gelijk aan 'n tekenfilm denken, heb ff op imdb gezocht en kwam hierop uit .
http://us.imdb.com/title/tt0073814/.

theThinWhiteDuke
02-01-2004, 22:24
Je bent me net te snel af, want ook ik dacht meteen aan "Trapito".

René Groen
02-01-2004, 22:51
Jullie zijn geweldig, helemaal toppertje mensen :D

Weet iemand toevallig of deze film ooit op DVD is verschenen?

Gerben van der Leun
02-01-2004, 22:53
Toen ik nog een klein Reneetje was keek ik altijd dezelfde film als ik ziek was. Ik heb echter geen flauw benul wat de titel van deze film was, beter nog: Ik weet bijna niets meer over deze film.

Het enige wat ik nog weet is dat het over een (pratende) vogelverschikker ging en dat het een tekenfilm was. Wat me bijstaat is dat ik de film destijds altijd heel zielig vond, maar verder weet ik er dan ook niets meer van.

Misschien iemand die me wat op weg kan helpen, ondanks deze zeer vage beschrijving?

The Wizzard of Oz - de tekenfilm versie, hoogst waarschijnlijk zat er ook een meisje bij dat Doortje heten. En de Tinman.

René Groen
02-01-2004, 22:56
Het was echt Trapito, heb even op internet gezocht en het komt idd overéén met de film die ik zocht.

Mocht iemand weten waar de video / dvd (denk het niet) te koop is, dan hoor ik het graag :)

WitteGijt?
02-01-2004, 23:06
Het was echt Trapito, heb even op internet gezocht en het komt idd overéén met de film die ik zocht.

Mocht iemand weten waar de video / dvd (denk het niet) te koop is, dan hoor ik het graag :)

Van wat ik heb begrepen is de film inderdaad niet op dvd, mischien dat de originele argentijnse versie ergens op vhs te koop is, maar denk 't niet.
Misschien dat ie ooit weer 's op tv word uitgezonden.

René Groen
02-01-2004, 23:08
Ga ik zeker op letten, nogmaals dank mensen :)

Edwin vd Zwaard
13-07-2006, 22:01
Heb er hier een DVDtje van liggen (source VHS).. Jeugdsentiment die film :)

Gr.
Edwin