PDA

Bekijk de volledige versie : From Dusk Till Dawn 3: The Hangman's Daughter [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:04
From Dusk Till Dawn 3: The Hangman's Daughter [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=191)

Rob Leeuwis
18-10-2001, 22:28
Helaas, net als Texas Blood Money haalt ook The Hangman's Daughter het niet bij de kwalitieit van deel 1. (Tenminste, naar mijn mening. Smaken verschillen.)

Maar dit mag de pret niet drukken.
De From Dusk Till Dawn serie blijft een boeiende horror/aktie reeks waarbij de good guys eingenlijk bad guys zijn.
En waarbij vampieren, halfnaakte vrouwen, grof geweld, een hoop scheldwoorden en overdreven bloedige scenes.
(Een voorbeeld, hoofdpersoon Johnny heeft een stiletto-mes in zijn laars gemonteerd, die er met de juiste beweging uit floept. Bedenk je eens wat er gebeurt als Mr. Johnny iemand in zijn edele delen schopt.)

Al met al, is de film niets meer dan een herhaling van haar voorgangers.
1 pluspunt ten opzichte van deel 2 is dat er in dit deel net als in deel 1, de striptent "The Titty Twister" weer als strijdtoneel wordt gebruikt.

Persoonlijk vindt ik hem beter dan deel 2, maar nogmaals...
Het niveau van deel 1 halen kunnen we vergeten.
laten we maar hopen dat de PC CD-ROM game dat wel doet.

Eerst huren (of lenen) en dan zelf een conclusie trekken, zeg ik maar.

Rolf
24-04-2003, 18:05
Helaas, net als Texas Blood Money haalt ook The Hangman's Daughter het niet bij de kwalitieit van deel 1. (Tenminste, naar mijn mening. Smaken verschillen.)

Maar waarom wel een recensie van 2 en 3. Terwijl het beste deel geen recensie heeft?

Gabriel B.
04-05-2003, 18:47
Nodeloos vervolg.

TauRuS
04-05-2003, 19:02
Ik heb enkele weken geleden from dusk till dawn 2 gekocht voor 10€.
Die 10€ had ik beter voor iets anders gebruikt, afschuwelijk slecht!
M.a.w. : bespaar me het 3de deel :lol: . De eerste is geweldig.

Lex v/d Moolen
04-05-2003, 19:05
Lijkt me ook niets voor mij, ik vond de tweede helft van deel 1 al helemaal niks. De eerste helft (de Tarantino helft) vond ik wel de moeite waard :)

O. P.
14-12-2003, 15:13
Deel één is goed, twee is slecht en drie valt er ergens tussenin.
Dit deel is zeker een stuk beter dan het tweede deel...


Maar ja, als ik er één heb, moet ik ze allemaal hebben... :)

Raymond Gelmers
06-05-2005, 11:36
Ik vind deel 3 van de trilogie zeer goed.
Echt van genoten.

Oscar P.
06-05-2005, 13:00
Deel drie was een heel stuk beter dan deel twee. Dat zeker! Maar een topfilm wil ik het nou ook weer niet noemen... Een 6 voor de film, de extra heb ik nog niet bekeken, ik was er niet van uitgegaan dat er een 96 minuten durende docu bijzat...

Top blijft toch wel deel 1. Toen ik die de eerste keer zag zonder dat ik ergens van afwist verbaasde ik me echt over de omslag halverwege.. (in positieve zin!)

shihuandgi
15-07-2005, 22:35
iedereen vind deel 1 het beste.
wel...waarom dan?
de acteurs mss..
...maar de gorigheden zijn in deel 3 VELE beter en meer!!
1 bevat nauwelijks bloed of geweld...terwijl dit deel barst van het geweld en de nekken die kapot worden gebeten.....zalig!
kan braindead niet of nauwelijks overtreffen..maar het is toch een leuke film!