PDA

Bekijk de volledige versie : Genre Mix TOP 10



Smitters
29-11-2001, 10:58
Een brede smaak en een beperkte keus(...), maar dit is mijn TOP 10 films verkrijgbaar regio 2.

2001: A Space Oddysey, Apocalypse Now, Blue Velvet, the Godfather I, Heat, Pulp Fiction, Seven, Snatch, Terminator II & Trainspotting.


Een nog bredere smaak en een nog veel beperktere keus (!!!), Top 10 Muziek verkrijgbaar regio 2.

Pink Floyd - the Wall, Alice in Chains - Unplugged, Talking Heads - Stop Making Sense, U2 - Rattle & Hum, Moby - Play DVD.


Kortom dit is het resultaat terwijl films als Indi J, StaWa, Holy G, Bitter Moon ontbreken & het ontbreken van een onnoembare hoeveelheid muziek (waar blijft Slayer?)


Trouwens waar blijven Point Break & Cape Fear?

Gabriël de Rop
29-11-2001, 11:43
Kortom dit is het resultaat terwijl films als Indi J, StaWa, Holy G, Bitter Moon ontbreken & het ontbreken van een onnoembare hoeveelheid muziek (waar blijft Slayer?)



Slayer op DVD ??
Tom Araya en co. in DTS gierend in je huiskamer...wow.

PM
29-11-2001, 11:48
smitters, wat wil je met deze post? dat wij ook een top-10 gaan posten o.i.d.??

Smitters
29-11-2001, 12:14
Smitters wil het volgende bereiken met zijn post:
• aankaarten van z'n ongeduldigheid ten aanzien van het onbreken van filmtitels en muziektitels.
• zijn favo's aanraden
• aanraders ontlokken, dus als je je TOP 10 kwijt wil, graag ... s.v.p. niet te zwaar op special features gericht, die boeien me niet zo ...

En ten aanzien van de gezelligheid, bij de concerten van Slayer drinkt ieder z'n drankje, swingt iedereen wat en vallen er geen dooien, i.t.t. de dance-
schuren in het buitengebied ...

For those about to rock, we salut you ...

garrincha
29-11-2001, 12:25
heb ik pulp fiction R2 soms gemist ?

PM
29-11-2001, 12:30
OK Smitters Da's cool!!

Laat deze thread eens over ROCK MUZIEK gaan!!

Ik heb zelf Metallica S&M en Metallica Cunning Stunts op dvd..
Zijn allebei heel tof!! (vind cunning stunts iets beter)

Inderdaad... op plekke waar ze goede (!!) muziek draaien hangt altijd een goede sfeer... en daar hoef helemaal niemand allerlei dodelijke pillen voor te gebruiken..

Smitters
29-11-2001, 13:37
Aangezien ik een ouwe *** ben hoop ik dat er dvd's uitkomen van:
• soundgarden (video motorvision)
• slayer (video decade of aggression)
• black sabbath (video live at last)
• pink floyd (video live in pompei)
• bowie (ziggy stardust)
• pearl jam (unplugges opnamen MTV)

Ik ben, met alle respect voor de liefhebbers, om door de muziekdvd bakken te zoeken en alleen maar eagles, clapton, celine dion en andré rieu tegen te komen... ja, er is een metallica, een beastie boys en een ac/dc dvd. Maar ze zijn of te duur(±ƒ90,-), of te veel in scene gezet (m.a.w. allemaal erg licht verteerbaar).

Trouwens voor het complete Live Aid (londen & philidelphia) zou ik wel wat over hebben ...

Miro
29-11-2001, 18:54
Ik zou wel een DVD willen zien van The Prodigy.
Ze hebben een aantal jaren geleden wel een video uitgebracht genaamd "Electronic Punks", als ik me niet vergis.

Aphex Twin mag wat mij betreft ook zo een DVD releasen.
:)

Jason Bourne
29-11-2001, 19:02
Volgens mij heb ik point break laatst toch echt zien liggen bij de FRS gewoon regio 2.

Jeroen Klaassen
30-11-2001, 10:40
heb ik pulp fiction R2 soms gemist ?

Je hebt 2 opties:

1) Kijk eens of ze em voor je kunnen bestellen bij de FRS. Ze zullen em best wel bestellen ivm de Kerstdagen etc.

2) Ga naar www.dvdoutlet.nl en bestel em daar voor 75 piek incl. verzendkosten.

De DVD is Regio 2 import, dus met Engelse ondertitels. Maar al had ik met NL ondertitels, had ik ze nog op Engels gezet. Anders mis je alle toffe lines van Samuel!
Oja, de DVD bevat zeeeeeeeeer weinig extra's! Ik geloof eigenlijk geen 1!

Succes!

Jeroen