PDA

Bekijk de volledige versie : The Soprano's. Wie haalt mij over.



Pagina's : [1] 2

martin
04-01-2004, 10:34
Hoi.

Ik heb veel goede dingen gehoord over deze serie van The Soprano's. Maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat van gezien. Ik las dat er ook verschillende boxen in omloop zijn, dus welke te kopen? ( zijn ze BV nu allemaal 16:9 en 5.1).

Is de serie de moeite waard qua aktie en verhaal?
Hoeveel jaargangen zijn er nu in omloop en hoeveel gaan ze er maken?
Waar zijn ze het scherpst geprijst (met NL subs)

Nou ik hoor/lees het wel.

Bedankt alvast.

Mark de Jong
04-01-2004, 10:58
Ik kan er niet veel over vertellen, maar ik kan je wel vertellen dat je gewoon met seizoen 1 moet beginnen want het zijn geen afzonderlijke afleveringen (dacht dat ik het wel kon volgen als ik bij seizoen 3 begon, maar dat had ik een beetje verkeerd ingeschat :P).

martin
04-01-2004, 11:05
Hoi Mark.

Ik wil wel gewoon met jaargang 1 beginnen. Maar ik zie verschillende boxen met 3 of 6 disc's versies op internet. Ik wil wel de goede versie hebben/kopen.

Rolf
04-01-2004, 11:39
Hoi.

Ik heb veel goede dingen gehoord over deze serie van The Soprano's. Maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat van gezien. Ik las dat er ook verschillende boxen in omloop zijn, dus welke te kopen? ( zijn ze BV nu allemaal 16:9 en 5.1).

Is de serie de moeite waard qua aktie en verhaal?
Hoeveel jaargangen zijn er nu in omloop en hoeveel gaan ze er maken?
Waar zijn ze het scherpst geprijst (met NL subs)

Nou ik hoor/lees het wel.

Bedankt alvast.

Seizoen 1 is 4:3 beeld en gewoon stereogeluid als ik het goed heb. Ik heb de regio 4 box, maar volgens mij is dat overal hetzelfde. Deze box is trouwens ook gewoon regio 2 afspeelbaar en heeft NL subs.

Seizoen 2 is 16:9 beeld, ik meen 1.77:1 of iets in die geest. Deze box heeft ook een DD5.1 track. Als je geen regiovrije speler hebt en graag NL subs wil hebben moet je de regio 2 bestellen, want de regio 4 versie is hier dus anders als seizoen 1.

De nieuwere seizoenen heb ik nog niet en kan daar dus niet meer over vertellen dan dat deze allemaal wel 16:9 en DD5.1 schijnen te hebben.

In eerste instantie zouden ze 5 seizoenen gaan maken maar de geruchten gaan dat dat niet genoeg was voor een passend einde en dat ze daarom nog een kortere 6e seizoen gaan maken.

Persoonlijk vind ik het een goede serie en dus de moeite waard, maar dat is verschillend uiteraard.

Het eerste seizoen was een half jaar geleden het voordeligste bij EzyDVD.com.au, dus regio 4/2 met NL subs.
Het tweede seizoen heb ik voor ongeveer €50,- bij de Makro gekocht.
En het derde seizoen zal ik waarschijnlijk weer bij Ezy gaan bestellen, deze is dan als het goed is weer regio 4/2 met NL subs.

Succes.

Zie ook www.dutchsopranos.net en
www.the-sopranos.com

PS: als je de 6DVD box koopt heb je een volledige serie, als je een 3DVD box koopt heb je een halve serie. Serie 2 staat bij mij kompleet op 4DVD's.

Rogier Burghout
04-01-2004, 11:46
Ik heb de nieuwe R2 NL box van seizoen 1 te koop staan. Hij is inderdaad 177:1 (16:9) en heeft DD 5.1 en wat extra's.
Indien je interesse hebt kan je me mailen/PMen.

Biebs
04-01-2004, 12:34
De box die je moet kopen is de nieuwe digipack uitgave van S1 en S2 en de gewone uitgave van S3, die was immers al digipack zoals de 2 eerste nu zijn herverschenen. Alles is dan 16/9 en DD5.1. De 6 boxen zijn de oude uitgaves.

The Sopranos is een must gewoon!

Daan de G.
04-01-2004, 12:37
Ik wil hem ook gewoon kopen, alleen geen geld op dit moment! vind het naast 24 gewoon zo'n super serie!!
James Gandolfini speelt zo geweldig en er zitten verassende momenten in(heb seizoen 1 en 2 op tv gevolgd)

Mark de Jong
04-01-2004, 12:38
De buitenlandse versies zijn volgens mij trouwens beter qua uitgaves (misschien niet het technische gedeelte). Maar in NL komen ze dacht ik per 3DVD's uit terwijl ze in het buitenland in een mooie box zitten.
Kan het fout hebben hoor, maar dat moet iemand dan maar even zeggen :)

Seizoen 3 is trouwens in de aanbieding bij ChaosMusic (iets meer dan €45):

http://www.chaosmusic.com/shop/search.asp?searchParameter=DVD&phrase=sopranos&store=0&dep=0

VincentBroccoli
04-01-2004, 13:49
De buitenlandse versies zijn volgens mij trouwens beter qua uitgaves (misschien niet het technische gedeelte). Maar in NL komen ze dacht ik per 3DVD's uit terwijl ze in het buitenland in een mooie box zitten.
Kan het fout hebben hoor, maar dat moet iemand dan maar even zeggen :)

Seizoen 3 is trouwens in de aanbieding bij ChaosMusic (iets meer dan €45):

http://www.chaosmusic.com/shop/search.asp?searchParameter=DVD&phrase=sopranos&store=0&dep=0

Seizoen 1 en 2 zijn uitgekomen via twee boxen.

Seizoen 1 - box 1(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld
Seizoen 1 - box 2(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld

Seizoen 2 zelfde verhaal

Seizoen 3 heeft een mooie box.

Maar nu hebben ze van seizoen 1 en 2 ook een mooie box uitgebracht, maar hoe zit het met het beeld weet ik niet.

Eric van Ballegoie
04-01-2004, 13:59
Seizoen 1 en 2 zijn uitgekomen via twee boxen.

Seizoen 1 - box 1(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld
Seizoen 1 - box 2(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld

Seizoen 2 zelfde verhaal

Seizoen 3 heeft een mooie box.


Klopt niet helemaal. Seizoen 2 is 16:9 anamorf en vanaf de derde of versie episode in Season 2 is het geluid ook DD 5.1, daarvoor is het DD 2.0 (ook Season 1 is DD 2.0).

Season drie is alleen als boxset verkrijgbaar en is geheel 16:9 anamorf met DD 5.1

Lourens
04-01-2004, 14:38
Ik heb al een hele tijd serie 1, 2 en 3 op DVD. Gewoon gelijk gekocht toen ze uit waren en ze bevallen me prima, voor die nieuwe digi-packs van serie 1 en 2 ga ik niet weer een hoop geld voor neerleggen. De beeld- en geluidkwalificaties zijn volgens mij ook nog gewoon gelijkwaardig aan elkaar. Echt de beste tv-serie voor mij in jaren. Serie 4 is al te krijgen voor regio 1 en 2 alleen niet Nederlands ondertiteld, daarom wacht ik nog even met het aanschaffen daarvan...

martin
04-01-2004, 14:38
Ik zie alweer wat tegenstrijdigheden betreft de eerste jaargang. ik ga nog even op onderzoek uit.

martin
04-01-2004, 14:50
Bij ro-disc kwam ik deze NL versie tegen

Sopranos jaargang 1 een 4 DVD setbox ( € 79.99)

http://www.rodirect.nl/displayers/showImage.asp?type=article&id=35024

Regio 2 (Europa, Japan, ..)
Release 26-11-2003
Herkomst Nederland
Distributeur Warner Home Video
Verpakking Box Set
Beeld 1:1.77
Geluid Engels (AC-3 5.1)
Frans (AC-3 5.1)
Ondertiteling Engels
Fins
Frans
Nederlands
Noors
Roemeens
Zweeds

Volgens mij moet dit de juiste versie zijn.

Dave
04-01-2004, 14:56
Yep die laatste is de nieuwe box-set ook van Serie (season) 2 is zo'n box uitgekomen en S 3 was gelukkig al in zo'n bx ;)

p.s. de serie zelf is echt een AANRADER !!!

Biebs
04-01-2004, 15:52
Ik heb gisteren de UK Season 4 box besteld. 'k Ging eerst wachten tot de Nl editie voor de NL subs maar ach, juni is nog té lang & met engelse subs is het ook ok. En het spaart me zo'n 35 euro uit want de UK boxen zijn gewoonweg véél goedkoper.

VincentBroccoli
04-01-2004, 19:39
Seizoen 1 en 2 zijn uitgekomen via twee boxen.

Seizoen 1 - box 1(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld
Seizoen 1 - box 2(bevat 3 DVD's) 4:3 beeld

Seizoen 2 zelfde verhaal

Seizoen 3 heeft een mooie box.


Klopt niet helemaal. Seizoen 2 is 16:9 anamorf en vanaf de derde of versie episode in Season 2 is het geluid ook DD 5.1, daarvoor is het DD 2.0 (ook Season 1 is DD 2.0).

Season drie is alleen als boxset verkrijgbaar en is geheel 16:9 anamorf met DD 5.1

Je hebt gelijk. Stom van me, aangezien ik zelf seizoen 1 en 2 in de 'slechte' uitgave in huis heb.
Ik zit nog te twijfelen om box 1 en 2 te gaan halen in de nieuwe uitvoering, want ik ben wel fan 8) .

Dus de nieuwe box 1 heeft mooi geluid en beeld? En nog noemenswaardige extra's?

Joost v.d. Ham
05-01-2004, 00:05
Echt een Top-serie!. De nieuwe digipacks zijn de beste uitvoeringen die het goedkoopst zijn bij www.play.com

Coen Vermeer
05-01-2004, 01:42
Het kan dat alles hier al voor stond maar ja.
Oke hier het r2 verhaal. Eerste 2 seizoenen waren eerst in 2 boxen ingedeelt per seizoen. In Engeland had je al de boxen gewoon met 4 discs inplaats van 2 boxen per seizoen. Maar dan wel 4:3 en dd 2.0. Nu zijn er nieuwe releases aangekomen die ook gewoon breedbeeld zijn met dolby 5.1 net als het 3e seizoen en die de r1 boxen al vanaf het begin hadden. Volgens mij kan je die het beste kopen omdat daar ook meer extras staan.

Oja en moet je het kopen? ABSOLUUT samen met OZ de beste serie in jaren. Humor, spanning en drama in 1 fantastische show. Bijna alle rollen zijn perfect. Mijn persoonlijke favorieten zijn Tony en Furio (we zien te weinig van deze gast). Grappig is het dat elke aflevering weer door een andere regiseur wordt gemaakt (zoals steve buscemi) waardoor het altijd weer een frisse aflevering blijft. In the states zitten ze nu bij seizoen 5. Vanaf eind februari komt de serie weer op de Nederlandse tv (ned 3) maar dan seizoen 3.

martin
05-01-2004, 17:54
Oke ik ben overgehaald, Maffia films doen het bij mij altijd wel goed. Maar was een beetje huiverig vanwege de lange looptijd van die serie, het moet immers wel boeiend blijven.

Nou, nu nog de aanschaf $$$ ;)

martin
05-01-2004, 17:58
Echt een Top-serie!. De nieuwe digipacks zijn de beste uitvoeringen die het goedkoopst zijn bij www.play.com

Hi Joost.
waarom staat er nu weer dat de eerste jaargang 4 disc digipack een DD 2.0 track heeft?

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=143029&p=57&c=&g=72

hoeveel is £29.99 in euro's ??

Coen Vermeer
05-01-2004, 18:11
Echt een Top-serie!. De nieuwe digipacks zijn de beste uitvoeringen die het goedkoopst zijn bij www.play.com

Hi Joost.
waarom staat er nu weer dat de eerste jaargang 4 disc digipack een DD 2.0 track heeft?

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=143029&p=57&c=&g=72

hoeveel is £29.99 in euro's ??

42 euro ( http://www.x-rates.com/calculator.html )

daarom kun je ook beter de eerste seizoenen kopen op r1 (1e seizoen wel 5.1)

http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=100924
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=2176

martin
05-01-2004, 18:25
Tommycat bedankt voor de info.

De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

oke ik ben er uit. :)

Dave
05-01-2004, 18:42
Tommycat bedankt voor de info.

De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

oke ik ben er uit. :)
Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden ;)

martin
05-01-2004, 19:04
Tommycat bedankt voor de info.

De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

oke ik ben er uit. :)
Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden ;)

Hoi Dave.
Je hebt gelijk qua liever alles in NL versies, maar de UK ziet er qua hoesje het zelfde uit en de prijs is bijna de helft als hier in NL. dus tja....voormij is NL subs het belangrijkst en 16:9 en 5.1 ( is er nog meer te wensen ;) )

Pepijn Wildbret
05-01-2004, 19:18
Super serie (y)

Zelfs zo goed dat ik dus een van die sukkels ben die seizoen 1&2 opnieuw gekocht heeft...Maar heb nu wel alle 3 de seizoenen in "dezelfde" uitvoering..Mooie boxen met dezelfde covers als de covers van de R1 uitgaves.

Op het gebied van extra's weet ik niet helemaal zeker of de R1 meer of betere extra's heeft dan de R2. Weet echter wel zeker dat de uitgaves voor de rest identiek zijn (dus 16:9 anamorph, 5.1 enz.) Uiteraard heeft de Nl ook NL Subs...

Pepijn Wildbret
05-01-2004, 19:23
Tommycat bedankt voor de info.

De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

oke ik ben er uit. :)
Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden ;)

Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.

Dave
05-01-2004, 19:23
Op die manier Martin, geef je gelijk, scheelt weer ;)
Ik zou zelf het leifst alles hetzelfde houden ;)

martin
05-01-2004, 19:34
Tommycat bedankt voor de info.

De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

oke ik ben er uit. :)
Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden ;)

Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.

Hier krijg ik nou een slappe van. Dacht ik even dat ik dacht wat ik dacht :shock: Heeft de UK versie seizoen 2 weer geen NL subs....heb ik niet goed gekeken.

Nouja dat wordt weer zoeken voor de goedkoopste in NL. ach zo houd het wel allemaal lekker spannend ;)

bedankt voor de tip Pepijn. (y)

Joost v.d. Ham
05-01-2004, 19:36
IK heb het allemaal nog even gechecked voor je, zomaar een willekeurige DVD van zowel seizoen 1 als 2.

beiden bevatten:
aspect ratio:1,77:1 (16x9 anamorph)
audio: DD5.1 (English) DD5.1 (French)
Subs: o.a. Dutch

Dit is wel de nieuwe digipack uitvoering die bij play 29,99 (+- 43 euro).

Joost v.d. Ham
05-01-2004, 19:42
Tommycat bedankt voor de info.

De NL versie schijnt dus wel een 5.1 track te hebben op hun eerste jaargang. Dus ga ik de eerste jaargang de NL versie kopen en de rest de U.K. Want ik wil wel gewoon NL subs hebben.

oke ik ben er uit. :)
Hoeft niet, de nieuwe boxen (sinds Nov 2003) _HUB met 4 discs_ zijn alle 16:9 DD5.1 in NL dus pak gewoon de NL als je alles hetzelfde wilt houden ;)

Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.

Degene die ik heb wel, is ook een andere cover dan het plaatje op de site van play. Toch komt hij toch echt bij hun vandaan

martin
05-01-2004, 19:49
:shock: :shock: :shock:

Volgens mij is dit de meest verwarrende topic over The Sopranos.

Ik denk dat ik maar de serie swiebertje ga sparen die praten gewoon nederlands. :? :wink: :D

martin
05-01-2004, 21:33
Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.

Volgens Blackstar heeft seizoen 2 wel dutch subs

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000084015

http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/08/40/15.jpg

pavko
05-01-2004, 21:38
Let wel: Seizoen 2 heeft in de UK uitvoering geen NL subs! Heeft ook een andere cover dan de NL versie..Seizoen 1 & 3 zijn wel identiek.

Degene die ik heb wel, is ook een andere cover dan het plaatje op de site van play. Toch komt hij toch echt bij hun vandaan

Kun je dan daarvan alsjeblieft even een plaatje online zetten. Ikzelf ben nog steeds niet in het bezit van serie 2 (1 & 3 heb ik al wel) en ik wil graag wel dat het een beetje bij elkaar past. voor 43 euro ook nog NL-subs erbij is wel heel prettig!)

martin
05-01-2004, 21:50
Bij Play zie je deze cover staan

http://www.play.com/covers/143032m.jpg

En bij Blackstar zie je deze cover staan

http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/08/40/15.jpg

Joost v.d. Ham
05-01-2004, 22:04
Ik heb seizoen 2 bij play besteld en kreeg de box zoals hij bij blackstar staat afgebeeld. Ook met Dutch subs.

pavko
06-01-2004, 01:29
http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/08/40/15.jpg


Oooops..... :roll: :shock:


Zomaar per ongeluk op de confirm-knop gedrukt bij Play :D 8) :lol:

Mark de Jong
06-01-2004, 14:39
Die digipacks van Play, hoe zien die er precies uit (liefst zo gedetailleerd mogelijk) ?

En weet iemand waar ze nog goedkoper te vinden zijn (betwijfel het, maar wie weet :)) ?

Dennis Kuijper
06-01-2004, 18:14
heb de nieuwe boxen bij Free record shop gezien voor 69€

Joost v.d. Ham
06-01-2004, 22:49
Die digipacks van Play, hoe zien die er precies uit (liefst zo gedetailleerd mogelijk) ?

En weet iemand waar ze nog goedkoper te vinden zijn (betwijfel het, maar wie weet :)) ?

Als je een grote mail-box hebt dan stuur ik je wel een paar foto's

Mark de Jong
06-01-2004, 23:13
Ja hoor, is goed. Stuur maar naar mark@dr-download.com.

Bedankt (y)

Rolf
07-01-2004, 12:27
De digipacks bij Play en EzyDVD zien er niet hetzelfde uit, wat zijn de verschillen?
Zijn het allebei 4 DVD's?

En de nieuwe digipack serie 1, is deze 16:9 en DD5.1?

martin
10-01-2004, 15:44
Gisteren avond hebben we de Pilot en de eerste aflevering gekeken, en ik moet zeggen TOPPIE!! Ik wist niet dat het zo gaaf zou zijn. Die Oma is echt cool, de humor die ze laten zien is echt gaaf. Vanavond weer gauw kijken :)

Alleen Box 2 en 3 is moeilijk te vinden.

Biebs
10-01-2004, 16:29
And it just keeps on getting better hoor Martin :D

Mark de Jong
11-01-2004, 13:20
Die digipacks van Play, hoe zien die er precies uit (liefst zo gedetailleerd mogelijk) ?

En weet iemand waar ze nog goedkoper te vinden zijn (betwijfel het, maar wie weet :)) ?

Iemand ?

En wellicht dat Joost nog een keer de foto's wil doorsturen ? Waren wat problemen met de e-mail/website de laatste paar dagen en alle mail staat momenteel nog op de server (maar kan er niet worden afgehaald en het is nog maar de vraag of dat ooit zal lukken).

Terminator
13-01-2004, 19:06
Als je op Play zoekt op Sopranos zijn er twee smaken van deel 3.
De complete serie 3 en het 'digipack'.
Het prijsverschil is nogal groot, maar de content is vrijwel identiek.
Weet iemand wat HET grote verschil is tussen de twee? (op de anamorphic transfer na).

pavko
13-01-2004, 20:00
http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/08/40/15.jpg


En hij is binnen hoor....bovenstaande digipack van serie 2....MET Nederlandse ondertitels.

op de voorkant na is de doos voornamelijk rood, ± 2,5 cm dik. Als je de doos openklapt (de voorkant klapt samen met de zijkanten naar boven open) dan vind je in de doos een uitklapper (voornamelijk zwart) met daarin 4 Single-Sided dvd's (VREEMD want serie 3 heeft één Doublesided schij en 3 gewone).

Het geheel ziet er keurig verzorgd uit en is een enorme verbetering t.o.v. die vreselijke 6-disk seizoenboxen met al die nare snappers....

pavko
13-01-2004, 20:03
Toch vind ik de R1 boxen nog nèt even ietsje mooier, maar het gemis van UK-subs weegt niet op tegen het iets mooiere doosje.

Mark de Jong
13-01-2004, 20:36
Ik heb Series 1 maar weer besteld. Eens kijken of ik 'em goed vind als ik 'em vanaf het begin kijk. Play had 'em niet meer, dus heb 'em maar bij Amazon.co.uk laten bestellen. Krijg je 'em ook nog eens goed verpakt binnen, en dat is bij mij het belangrijkste :)

martin
14-01-2004, 17:30
We zitten nu bij aflevering 1.9 dat is wel leukste aflevering die we gezien hebben.

[spoiler:b80384dfb3]Als de vriendin van Junior vraagt om haar te beffen, moet junior zeker weten dat zij haar mond houd vanwege zijn reputatie. Als Tony er dan toch achterkomt is de scene bij het golfen echt super. Tony vraagt zich af waar die vieze sushi lucht vandaan komt en die ouwe junior schaamtzich dood.[/spoiler:b80384dfb3]

Nog een leuk klein detail: Tony heeft een tattoo op zijn arm van een tijger, ik heb precies dezelfde op mijn schouderblad zitten...

Mark de Jong
14-01-2004, 20:05
Nog een leuk klein detail: Tony heeft een tattoo op zijn arm van een tijger, ik heb precies dezelfde op mijn schouderblad zitten...

Daar heb je 'em natuurlijk voor gekocht, geef nou maar toe ;)

martin
07-02-2004, 09:48
Gisterenavond hebben we de laatste 4 afleveringen gezien van serie 3.
Dus nu zijn we door onze sopranos voorraad heen :(

Ik moet zeggen dat we wel hebben genoten van de serie, we hadden niet gedacht dat het zo goed zou zijn. Soms had ik het gevoel dat het voorspelbaar zou worden en als je dan dacht dat er iets ging gebeuren, gebeurde er niks. Soms krijg je medelijden met de grootste mafia baas Tony Soprano, hoe hij zijn leven moet leiden met korte "ei" of lange "ij" zijn gezin zijn familie zijn vriendinnen en de FBI die maar geen grip op het geheel kan krijgen.

Dus we kijken alweer met smart naar serie 4, die waar ik van horen zeggen pas in Juni uitkomt.

(y) (y)

Mark de Jong
07-02-2004, 10:57
Serie 4 is al een tijdje uit :)

martin
07-02-2004, 13:45
Serie 4 is al een tijdje uit :)

Wil graag NL subs erbij.

Mark de Jong
07-02-2004, 13:54
Serie 4 is al een tijdje uit :)

Wil graag NL subs erbij.

Begrijpelijk. Seizoen 2 en 3 hebben wel NL ondertiteling ? Seizoen 1 in ieder geval wel, die heb ik hier ook liggen. Waarom seizoen 4 eigenlijk niet ? Beetje vreemd...

TauRuS
12-02-2004, 12:47
Ik heb deze serie ook nog nooit gezien en twijfel ook al lang om ze te kopen...
Maar jullie hebben mij overtuigd :lol: , ik heb seizoen 1 gisteren nog zien liggen voor 45€, ga ze zo meteen halen.

shit ik ben echt een dvd-junkie :oops:

martin
12-02-2004, 18:38
Ik heb deze serie ook nog nooit gezien en twijfel ook al lang om ze te kopen...
Maar jullie hebben mij overtuigd :lol: , ik heb seizoen 1 gisteren nog zien liggen voor 45€, ga ze zo meteen halen.

shit ik ben echt een dvd-junkie :oops:

Ik moest ook eerst even overtuigd worden maar de serie is echt cool, als je er eenmaal aanbegint wil je alle delen zien.
Ik ben er super tevreden over.

Pepijn Wildbret
12-02-2004, 19:28
Heb ondertussen seizoen 4 ook al weer een tijdje geleden gezien..Blijft top.

Veel leuker nieuws: Op 7 maart begint in de VS seizoen 5 op TV. De Officiele Website is nu online (met de seizoen 5 update bedoel ik). Het kan aan mij liggen maar volgens mij zie ik Steve Buscemi rechtsonderin op de foto staan (y)

Lijkt me een goede zaak!

PS. Zie net op IMDB.com dat Buscemi al eerder in de Sopranos heeft gespeelt...Zeker niet zitten opletten... :roll:

Officiele Website| (http://www.hbo.com/sopranos/?ntrack_para1=leftnav_category0_show0/)

martin
12-02-2004, 19:56
Bucsemi had toch een paar afleveringen geregiseerd ??

bv in de derde jaargang met die rus/yugoslaaf in het bos, waarbij Paulie en christofer verdwaald raakte in het bos.

Christiaan Sauer
12-02-2004, 19:57
ik zit onderhand al weer 10 dagen te wachten tot dvdsoon eindelijk eens besluit dat ik belangrijk genoeg ben om mijn season 1 te mogen ontvangen ;).
Hij staat al 10 dagen in back-order. Ach ja. Komt wel goed allemaal. Moet toch eerst seizoen 1 van The Simpsons kijken.
Maar, The Soprano's zijn fantastisch (y). Hele leuke droge humor erin.

Mark de Jong
11-03-2004, 16:41
Vandaag Season 2 mogen ontvangen van Amazon.co.uk (snelle levering). Maar eens snel gaan kijken binnenkort (na wat andere series te hebben afgekeken; kost veel tijd :)).

Christiaan Sauer
11-03-2004, 16:54
Kan morgen EINDELIJK season 1 ophalen :D

Mark de Jong
25-04-2004, 17:42
Heb Season 2 een tijd geleden afgekeken, maar vond dat er verschrikkelijk weinig in gebeurde... heeft iemand hetzelfde gevoel ? Schijnt dat in de komende seizoenen ook niet zoveel gebeurt. En dat vind ik jammer, want daar kijk je toch voor (ik in ieder geval wel) ?

chimera01
25-04-2004, 17:55
Kijk anders gewoon morgenavond op Nederland 3.

martin
25-04-2004, 18:30
Heb Season 2 een tijd geleden afgekeken, maar vond dat er verschrikkelijk weinig in gebeurde... heeft iemand hetzelfde gevoel ? Schijnt dat in de komende seizoenen ook niet zoveel gebeurt. En dat vind ik jammer, want daar kijk je toch voor (ik in ieder geval wel) ?

Nou dat gevoel had ik dus niet echt, er is niet echt constant aktie maar gewoon al die gezegdes en hoe die lui zich gedragen enzo vindt ik al boeiend. seizoen 3 is alweer een heel stuk beter of beter gezegd meer aktie. Ik en mijn vrouw kijken al weer een tijdje uit naar seizoen 4 maar dat wordt pas juni (dacht ik)

Lourens
24-08-2004, 23:16
Seizoen 5 komt in november op DVD uit. Staat op de officiele Nederlandse Warner Bros site... :)

Grant
25-08-2004, 12:21
Seizoen 5 komt in november op DVD uit. Staat op de officiele Nederlandse Warner Bros site... :)
Wat ontzettend goed zeg! Laat ik toevallig ook nog eens jarig zijn in november. Ten opzichte van de release van serie 4 (die ik onlangs in een ruk heb afgekeken) komt deze toch wel erg snel. Maar goed, het staat op de site van Warner (http://www.nl.warnerbros.com/television/be/sopranos/?frompromo=dvd_maintouts_sopranos). Zal dus wel goed zijn...

Caledonians
25-08-2004, 18:36
Heb gisteren seizoen 1 t/m 3 opgehaald bij de FRS en seizoen 4 moet nog geleverd worden. Heb naar aanleiding van de positieve reacties de serie aangeschaft dus ben zeer benieuwd! Mafia spreekt mij sowieso erg aan! Vanavond waarschijnlijk beginnen aan de eerste afleveringen...

HiddeV
25-08-2004, 18:45
Heb gisteren seizoen 1 t/m 3 opgehaald bij de FRS en seizoen 4 moet nog geleverd worden. Heb naar aanleiding van de positieve reacties de serie aangeschaft dus ben zeer benieuwd! Mafia spreekt mij sowieso erg aan! Vanavond waarschijnlijk beginnen aan de eerste afleveringen...

nou je kan geen miskoop hebben gedaan dacht ik zo. werkelijk een top serie. heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht. kan niet wachten tot 5 november :)

Evil Hobbit
25-08-2004, 19:13
Dit is simpelweg een briljante serie en ik snap niet waarom hij hier maar niet van de grond komt. Nu wordt het ook wel vaak op een rampentijdstip uitgezonden, maandagavond rond 22.45, maar het is een super goede serie. Jammer dat de boxsets zo duur zijn. Ik zou ze graag hebben maar als ik het zou kopen moet ik te veel andere mooie uitgaves laten schieten. :cry:

Caledonians
25-08-2004, 19:26
heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht. :)

Zeker ook allemaal met Free-ID en prijsjerijk korting?! :wink:

HiddeV
25-08-2004, 22:40
heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht. :)

Zeker ook allemaal met Free-ID en prijsjerijk korting?! :wink:

ja, precies wel allemaal apart anders heb je maar 1 keer korting. maar ook nog bonnen van dvd-home, die zijn alleen geldig met een bedrag boven de 30 euro dus dat kwam wel mooi uit. heb er in totaal 150 euro voor betaald. waarschijnlijk kost seizoen 5 ook 50 euro dus dat valt mee.

Kees Hoekerd
27-08-2004, 10:09
aangezien iemand het had over verschillende edities:

zijn dit de goeie edities van NL?
1.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=396014

dit is dus de r2 uk? (aangezien die cover 18 aangeeft?)

2.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=396015

3.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=128314

4.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=436024

Coen P.
27-08-2004, 10:37
ff een tipje:

de versies van cdwow die met link en voucher ong 30 euro zijn zijn GEEN dipipacks, maar dikke keepcases.

Coen

Caledonians
27-08-2004, 11:36
heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht. :)

Zeker ook allemaal met Free-ID en prijsjerijk korting?! :wink:

ja, precies wel allemaal apart anders heb je maar 1 keer korting. maar ook nog bonnen van dvd-home, die zijn alleen geldig met een bedrag boven de 30 euro dus dat kwam wel mooi uit. heb er in totaal 150 euro voor betaald. waarschijnlijk kost seizoen 5 ook 50 euro dus dat valt mee.

Je moet ze inderdaad wel allemaal apart bestellen want je kunt maar één bon per bestelling gebruiken. Kwam zo ook op 150 euro uit voor de 4 seizoenen. Seizoen 4 zat namelijk ook nog is in de internet only korting dus dat was ook weer mooi meegenomen. Gisteren de eerste afleveringen gezien trouwens, toppertje! (y)

Henk van der Weerdt
27-08-2004, 11:39
Misschien een dom iets, maar als ik van GodFather houdt is dan deze serie ook een aanrader?? Of sla ik de plank totaal mis.

David L.
27-08-2004, 11:41
Misschien een dom iets, maar als ik van GodFather houdt is dan deze serie ook een aanrader?? Of sla ik de plank totaal mis.

Een beetje mis...klein beetje..Topserie, maar niet met de Godfather trilogie te vergelijken.(maar dat is slechts mijn mening :wink: )

Henk van der Weerdt
27-08-2004, 11:44
Sorry, maar ik ken de serie dus helemaal niet (kende 24 ook al niet) dus vandaar mijn nogal newbie vraag

David L.
27-08-2004, 11:59
8)

David L.
27-08-2004, 12:00
Sorry, maar ik ken de serie dus helemaal niet (kende 24 ook al niet) dus vandaar mijn nogal newbie vraag

Ik ben volgens mij de grote TV-newbie hier. Zie bijna nix, maar heb wel wat van de Soprano's gezien. 8)
Ben alleen te lui om er op te letten wanneer het wordt uitgezonden, dus als ik wat zie is het doordat ik hersenloos zit te zappen.... :oops:
Wel een goede serie, maar je moet het volgen....(bedenkt zich dat hij ook maar de DVD moet kopen :oops: )

Kees Hoekerd
27-08-2004, 12:59
heb ze ook allemaal in 1 keer gekocht. :)

Zeker ook allemaal met Free-ID en prijsjerijk korting?! :wink:

ja, precies wel allemaal apart anders heb je maar 1 keer korting. maar ook nog bonnen van dvd-home, die zijn alleen geldig met een bedrag boven de 30 euro dus dat kwam wel mooi uit. heb er in totaal 150 euro voor betaald. waarschijnlijk kost seizoen 5 ook 50 euro dus dat valt mee.

Je moet ze inderdaad wel allemaal apart bestellen want je kunt maar één bon per bestelling gebruiken. Kwam zo ook op 150 euro uit voor de 4 seizoenen.
Niet duur. :lol: :roll: :wink:

HiddeV
27-08-2004, 17:48
aangezien iemand het had over verschillende edities:

zijn dit de goeie edities van NL?
1.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=396014

dit is dus de r2 uk? (aangezien die cover 18 aangeeft?)

2.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=396015

3.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=128314

4.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=436024

Nee hoor allemaal R2/NL, er staat ook bij dat de cover af kan wijken van het product en dat is in dit geval dus. en dit zijn alle goede versies. van seizoen 1 & 2 hadden warner ze ook uitgegeven in halve seizoens boxen. maar die waren geloof ik niet 16:9 en ook niet 5.1. deze wel.

Kenneth
27-08-2004, 18:39
Ik heb alle 4 de seizoenen al gekocht. Ik volg de serie zowel op Nederland 3 als op Ka2 in België. Van de dvd's heb ik nog geen enkele aflevering terug gezien. Alleen het feit al dat ik één van de beste series op mijn rek heb staan is voor mij al genoeg.

Op naar seizoen 5...

cosaBlaze
27-08-2004, 20:29
Ik moet ook nog steeds alle seizoenen kopen. Heb het maar een paar keer op tv gezien, maar de keren dat ik het zag vond ik het gaaf.

SKMbeat
08-09-2004, 15:00
IK heb afgelopen week een Sopranos-marathon gehouden. Alle 4 de seizoenen binnen een week gezien en ik verklaar me hierbij tot Sopranosverslaafde.
Wat een topserie! Ik heb een beetje zitten wroeten in mijn TVgeheugen om te kijken of er een serie was die the Sopranos kon overtreffen,maar geen betere gevonden.
X-files is goed, maar om de zoveel afleveringen zit er een matige tot zwakke aflevering tussen. 24 , op mijn puntje van mijn stoel gezeten, maar soms ging ik me irriteren aan de dochter, ongeloofwaardige verhaallijnen. Six feet under komt dicht in de buurt, maar heeft soms momenten dat het even inzakt.
Bij de Sopranos geniet ik van de totalpackage van humor, actie, oneliners, mooie vrouwen, tragiek, sociale bewogenheid (jaja,zelfs dat), briljant acteerwerk. De serie klopt, d'r is geen één aflevering waarbij ik dacht dat het slechte was. Soms iets minder dan de ander,maar nooit slecht en dat kan ik van veel series toch niet zeggen.
Ik verheug me op seizoen 5 met Steve Buscemi en een paar andere nieuwe mafia-acteurs.
Kijken of Meadow nog mooier is geworden, Bacala nog dikker, nieuwe Godfather-imitaties van Silvio, Paulie's nieuwe wetenswaardigheden, op wie wordt Carmela nu weer verliefd en wie zullen er nu weer onder de zoden gelegd worden.
Lang Leve de Sopranos!!!

HiddeV
08-09-2004, 15:33
mooi gezegd SKMbeat! ;)

Mark de Jong
08-09-2004, 15:38
Ik moet geen hele series afkijken in een week, want aan het einde ben ik helemaal depri. Niet door de afleveringen, maar omdat ik me soms echt stierlijk lig te vervelen (het gebeurt niet vaak, maar het komt voor).

Ro1671
08-09-2004, 16:58
Ik moet geen hele series afkijken in een week, want aan het einde ben ik helemaal depri. Niet door de afleveringen, maar omdat ik me soms echt stierlijk lig te vervelen (het gebeurt niet vaak, maar het komt voor).

neem een vrienden

:twisted:


soprano`s zijn ubervet, gewoon kopen die handel, allemaal ;)

Mark de Jong
08-09-2004, 17:24
Ik moet geen hele series afkijken in een week, want aan het einde ben ik helemaal depri. Niet door de afleveringen, maar omdat ik me soms echt stierlijk lig te vervelen (het gebeurt niet vaak, maar het komt voor).

neem een vrienden

:twisted:


soprano`s zijn ubervet, gewoon kopen die handel, allemaal ;)

Ik heb geen opblaaspop nodig, ik kan me nog vermannen :P

Dennis V.
08-09-2004, 17:48
Mmmm, als ik dit allemaal lees, dan vrees ik dat ik na 20 minuten al klaar zou zijn met deze serie. Maffiaspul is niet echt mijn ding.

Groet
Dennis 8)

SKMbeat
08-09-2004, 18:08
Mmmm, als ik dit allemaal lees, dan vrees ik dat ik na 20 minuten al klaar zou zijn met deze serie. Maffiaspul is niet echt mijn ding.

Groet
Dennis 8)

Om nou te zeggen dat the Sopranos puur een maffiaserie is, is overdreven.
De maffiakenmerken zijn er wel: dodelijke, gewelddadige afrekeningen, hïerarchie binnen een organistatie,machocultuur met bijbehorende humor en respect voor de familie.
Maar ook andere kanten worden belicht:het gezin van Tony Soprano wordt gevolgd met al zijn ups and downs, de plek van de Italiaan en de Italiaanse cultuur in de Amerikaanse maatschappij wordt her en der belicht. Ook is er veel aandacht voor muziek. Om de zoveel afleveringen speelt speelt er een bandje of krijgen bepaalde muziekfragmenten iets meer aandacht dan slechts een achtergronddeuntje. D'r wordt een goede selectie gemaakt als het om de muziekfragmenten gaat en het is elke keer weer spannend met welk nummer er geëindigd wordt.
Ook de aandacht voor de psychiatrie in de moderne Westerse maatschappij is opemerkelijk te noemen voor een "maffiaserie"als deze. Het schept de nodige rust en zorgt voor verdieping in de persoon van Tony Soprano

martin
09-09-2004, 10:14
Ik heb een beetje zitten wroeten in mijn TVgeheugen om te kijken of er een serie was die the Sopranos kon overtreffen,maar geen betere gevonden.

Lang Leve de Sopranos!!!

The Shield is ook één van mij Favo's of deze beter is??? laat ik in het midden, beide zijn gewoon Toppie!

SKMbeat
09-09-2004, 14:10
The Shield is ook één van mij Favo's of deze beter is??? laat ik in het midden, beide zijn gewoon Toppie!

Ik heb The Shield nog nooit gezien. :oops:
Zal het in de gaten houden. :)

Tommy L
14-07-2005, 12:12
Gisteren de 4 seizoenen ineens gekocht bij Carrefour België.
Is trouwens een actie, 40 EUR/seizoen. Alle boxen 16:9
Ben razend benieuwd om aan de reeks te beginnen

martin
14-07-2005, 18:20
Gisteren de 4 seizoenen ineens gekocht bij Carrefour België.
Is trouwens een actie, 40 EUR/seizoen. Alle boxen 16:9
Ben razend benieuwd om aan de reeks te beginnen

je krijgt er geen spijt van, binnekort even seizoen 5 halen.

Tommy L
18-07-2005, 13:03
Intussen de piloot en de 1e aflevering bekeken.

Niet slecht, maar ik verwacht toch wel wat meer actie....

HiddeV
18-07-2005, 13:16
Intussen de piloot en de 1e aflevering bekeken.

Niet slecht, maar ik verwacht toch wel wat meer actie....

Wat voor actie had je verwacht dan?

Dr_evil
18-07-2005, 13:27
Vorige week die box met 1 t/m 4 gehaald (lang zitten denken, toch maar de 'goedkope' box gehaald, 60 euro meer betalen voor wat doosjes gaat me momenteel iets te ver), en ben alweer bij seizoen 4 aangekomen.. :o

Moet toch regelmatig flink lachen, en dat had ik niet verwacht.. Paulie bij het medium was tot nu toe het komische hoogtepunt voor mij ;)

HiddeV
18-07-2005, 13:35
Moet toch regelmatig flink lachen, en dat had ik niet verwacht.. Paulie bij het medium was tot nu toe het komische hoogtepunt voor mij ;)

Zitten erg veel leuke situaties en grappen in deze serie, die scene was inderdaad erg leuk.

Tommy L
18-07-2005, 13:59
Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

Die lijken eerder op een soap met een familie waar er toevallig eentje Godfather van is.

Als ik al die commentaren op het forum lees verwacht ik echter wel dat de reeks beter wordt

Tommy L
18-07-2005, 14:11
Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

Die lijken eerder op een soap met een familie waar er toevallig eentje Godfather van is.

Als ik al die commentaren op het forum lees verwacht ik echter wel dat de reeks beter wordt

Ik druk mij misschien slecht uit, uiteraard wist ik dat ook en grotendeels het privé leven van gangsterboos Tony Soprano in de reeks aan bod komt, maar toch verwacht ik wat hardere dingen

HiddeV
18-07-2005, 14:23
Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

Die lijken eerder op een soap met een familie waar er toevallig eentje Godfather van is.

Als ik al die commentaren op het forum lees verwacht ik echter wel dat de reeks beter wordt

Ik druk mij misschien slecht uit, uiteraard wist ik dat ook en grotendeels het privé leven van gangsterboos Tony Soprano in de reeks aan bod komt, maar toch verwacht ik wat hardere dingen

Er zitten ook wat hardere dingen in de serie hoor. Maar er zijn niet elke aflevering vuurgevechten en aanslagen als je dat soms dacht.

Jordy van Buel
18-07-2005, 17:19
Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

Die lijken eerder op een soap met een familie waar er toevallig eentje Godfather van is.

Als ik al die commentaren op het forum lees verwacht ik echter wel dat de reeks beter wordt

Ik druk mij misschien slecht uit, uiteraard wist ik dat ook en grotendeels het privé leven van gangsterboos Tony Soprano in de reeks aan bod komt, maar toch verwacht ik wat hardere dingen

Er zitten ook wat hardere dingen in de serie hoor. Maar er zijn niet elke aflevering vuurgevechten en aanslagen als je dat soms dacht.

Daarom blijft het ook leuk, als iedere aflevering een moord zou worden gepleegd zou het al vrij snel saai worden denk ik zo. Ben zeer benieuwd naar Seizoen 5 ..

HiddeV
18-07-2005, 17:44
Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

Die lijken eerder op een soap met een familie waar er toevallig eentje Godfather van is.

Als ik al die commentaren op het forum lees verwacht ik echter wel dat de reeks beter wordt

Ik druk mij misschien slecht uit, uiteraard wist ik dat ook en grotendeels het privé leven van gangsterboos Tony Soprano in de reeks aan bod komt, maar toch verwacht ik wat hardere dingen

Er zitten ook wat hardere dingen in de serie hoor. Maar er zijn niet elke aflevering vuurgevechten en aanslagen als je dat soms dacht.

Daarom blijft het ook leuk, als iedere aflevering een moord zou worden gepleegd zou het al vrij snel saai worden denk ik zo. Ben zeer benieuwd naar Seizoen 5 ..

Ik vind het zo juist goed, het zou inderdaad snel saai worden als er elke aflevering een moord word gepleegd.

martin
18-07-2005, 17:59
[quote="Hidde Verkooijen"][quote=Tommy Leirens][quote=Tommy Leirens]Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

..

Ik vind het zo juist goed, het zou inderdaad snel saai worden als er elke aflevering een moord word gepleegd.

Nou bij jaargang 5 de eerste aflevering was al weer erg lache, vooral met die kelner die vond dat hij te weinig fooi kreeg...meer zal ik niet verraaien maar Pauli was weer fortreffelijk!

martin
18-07-2005, 18:01
Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

Die lijken eerder op een soap met een familie waar er toevallig eentje Godfather van is.

Als ik al die commentaren op het forum lees verwacht ik echter wel dat de reeks beter wordt

Het wordt alleen maar beter....

HiddeV
18-07-2005, 18:06
Zoals gezegd heb ik nog maar 2 episodes gezien, hé.

Die lijken eerder op een soap met een familie waar er toevallig eentje Godfather van is.

Als ik al die commentaren op het forum lees verwacht ik echter wel dat de reeks beter wordt

Het wordt alleen maar beter....

Kan niet wachten, woensdag krijg ik seizoen 5.

Je moet trouwens nooit een serie beoordelen na 2 afleveringen.

Kees Hoekerd
18-07-2005, 18:36
De eerste afleveringen waren gewoon nog wat matig en leken inderdaad veel op een soap...
Vooral die episode waarbij Carmela bij die priester heel lang gaat bidden etc. om haar schulden van haar af te wassen,was erg matig (S1,episode 3 dacht ik)
Maar het wordt alleen maar beter.Gewoon geweldig,een serie waarbij je gewoon alle karakters goed leert kennen en gewoon met ze meeleeft.
In Season 5 komt trouwens een aflevering met Ben Affleck die een schuld maakt bij het gokken,en Paulie moet dat afhandelen.Ben benieuwd. :wink:

martin
18-07-2005, 18:47
De eerste afleveringen waren gewoon nog wat matig en leken inderdaad veel op een soap...
In Season 5 komt trouwens een aflevering met Ben Affleck die een schuld maakt bij het gokken,en Paulie moet dat afhandelen.Ben benieuwd. :wink:

vanavond season 5. afl 5 en 6 kijken.

Tommy L
19-07-2005, 08:46
Jullie zullen wel gelijk hebben, gisteren afl. 3 gezien, heel wat grappige momenten en tegelijkertijd heel triest met de ziekte van Jackie.

Dane
19-07-2005, 15:54
Ik had ook nog nooit wat gezien van The Soprano's :oops: Heb wel zo'n beetje iedere andere serie op dvd of gezien op TV. Aangezien ik alle series die ik op dvd heb, heb gezien, en ik de seizoenen van the Sopranos voor €33,- zag liggen in de winkel heb ik seizoen 1 gekocht in het weekend, ben nu bij disc 3 en inmiddels alweer aan de zoveelste serie verslaafd, vandaag ook seizoen 2 en 3 vast gekocht 8)

Klopt het trouwens dat disc 1 van seizoen 3 een flipper is?

Marco Dubbeldam
19-07-2005, 16:22
Klopt het trouwens dat disc 1 van seizoen 3 een flipper is?

Ja, dat klopt. Vond het ook erg vreemd toen ik het voor de eerste keer zag :?

MGdutch
19-07-2005, 17:00
Klopt het trouwens dat disc 1 van seizoen 3 een flipper is?

Ja, dat klopt. Vond het ook erg vreemd toen ik het voor de eerste keer zag :?

Same here, ik ging zelfs terug naar de winkel omdat ik dacht dat ze een fout hadden gemaakt. :roll: :?

denizg
22-07-2005, 03:19
Wellicht is deze vraag al eens eerder voorbijgekomen, maar hierbij nogmaals:

ondanks ik geen een episode van the sopranos heb gezien ga ik zo toch ook aanschaffen. Alleen zou graag van de bezitters wille wete of ik zo een box kan kopen (1-4) of toch los 1/2/3/4/5. En waarom los of de box?

Coen P.
22-07-2005, 09:32
Wellicht is deze vraag al eens eerder voorbijgekomen, maar hierbij nogmaals:

ondanks ik geen een episode van the sopranos heb gezien ga ik zo toch ook aanschaffen. Alleen zou graag van de bezitters wille wete of ik zo een box kan kopen (1-4) of toch los 1/2/3/4/5. En waarom los of de box?

simpel; losse seizoenen kopen.
In de box zit seizoen 1-4, en dan moet je seizoen 5 (pas uit) en seizoen 6 (komt in de toekomst uit) er naast zetten.

voor de continuiteit en schoonheid zou ik gaan voor losse boxen.

gr Coen

HiddeV
27-07-2005, 23:31
Wie nog twijfelt, een mooie trailer van The Sopranos: Klik! (http://rapidshare.de/files/2799470/thesopranos_trailer.mov.html)

Op "Free" drukken, dan moet je misschien even een minuutje wachten voor dat je m kan downloaden. Zeker de moeite waard om te bekijken.

Dane
28-07-2005, 12:35
Ik had ook nog nooit wat gezien van The Soprano's :oops: Heb wel zo'n beetje iedere andere serie op dvd of gezien op TV. Aangezien ik alle series die ik op dvd heb, heb gezien, en ik de seizoenen van the Sopranos voor €33,- zag liggen in de winkel heb ik seizoen 1 gekocht in het weekend, ben nu bij disc 3 en inmiddels alweer aan de zoveelste serie verslaafd, vandaag ook seizoen 2 en 3 vast gekocht 8)

Klopt het trouwens dat disc 1 van seizoen 3 een flipper is?

Inmiddels seizoen 4 en 5 ook aangeschaft, ben nu bij disc 2 van seizoen 5. Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik er nog nooit iets van had gezien, zo kon ik vanaf seizoen 1 alles echt als "nieuw" ervaren. Echt een top-serie 8)

Tommy L
28-07-2005, 13:22
Ik heb mijn mening volledig herzien en inderdaad: topserie!!
'k Was beschaamd nooit eerder iets van de Sopranos gezien te hebben.

Dr_evil
28-07-2005, 15:00
voor de continuiteit en schoonheid zou ik gaan voor losse boxen.

gr Coen

Alleen voor de prijs niet.. Twee jaar geleden zou ik ze ook los hebben gekocht, maar de tijd dat ik 40-60 euro meer ga neerleggen voor een andere verpakking is voorbij.. ;)

Anyway, ben in 8-9 dagen tijd door seizoen 1-4 gefietst, nu is het wachten op het verlossende mailtje van de FRS waarin staat dat ik S5 mag ophalen.. :)

HiddeV
24-08-2005, 15:56
Grappige manier van adverteren
http://photos1.blogger.com/blogger/7452/198/1600/sopranos2tz1.jpg

Coen Vermeer
24-08-2005, 16:09
Grappige manier van adverteren


goeie idd :D

Paul_Knoop
25-08-2005, 23:32
ook nog nooit wat van gezien behalve 1 aflevering op het dvd kado van jaartje of 2 terug..

ik stel het lekker uit tot ze stoppen met de serie.. en dan in 1 x alles achter elkaar.. net als ik nu met dawsons creek doe :twisted:

Filmfan1988
27-08-2005, 19:44
zoals ik met Friends heb gedaan...

Filmfan1988
27-08-2005, 19:46
Klopt het trouwens dat disc 1 van seizoen 3 een flipper is?

Ja, dat klopt. Vond het ook erg vreemd toen ik het voor de eerste keer zag :?

Domme vraag misschien, maar wat is een flipper?

Marco Dubbeldam
27-08-2005, 19:50
Klopt het trouwens dat disc 1 van seizoen 3 een flipper is?

Ja, dat klopt. Vond het ook erg vreemd toen ik het voor de eerste keer zag :?

Domme vraag misschien, maar wat is een flipper?

Uit de dvd.nl woordenlijst:

Flipper

Een DVD-schijf die tijdens het afspelen van de film omgedraaid moet worden. Flippers komen tegenwoordig niet veel meer voor. Toen DVD net uitkwam waren dual layer discs duur en koos men ervoor om films op twee kanten te plaatsen.

:wink:

Grant
02-10-2005, 14:25
Om wat dieper op de serie in te gaan: http://www.dutchsopranos.net.

Demon
02-10-2005, 16:27
Vind de serie geweldig!
Alleen ik heb zo iets van mij wil die box wel kopen met seizoen 1 tot 4.
Maar dan moet je toch weer seizoen 5 los kopen! En dat vind ik een beetje jammer
Vind het wel iets hebben als ze alle 5 in een box zitten misschien beetje raar maar aan de andere kant kan ik wel wachten tot ik een ons weegt
Want misschien komt er wel een 6 & 7 8.
En ga zo maar door is misschien wel een leuk verjaardag cadeau!
Weet het ook niet :(

Evil Hobbit
02-10-2005, 19:53
Hahaha das wel een lastig pakket dan Demon, succes met uitvogelen. Ik ben nu seizoen 5 aan het kijken en het blijft zo'n briljante serie. Het is zo veel meer dan zomaar een gangsterserie waar het gaat om afpersen en familieruzies. Imho zo veel meer dan de godfather. De verhoudingen tussen de personages, hoe ze zich in de loop van de seizoenen ontwikkelen en hoe ze met hun acties om gaan. Het ouderschap van Tony gecombineerd met zijn werkelijke baan. Alles is zo briljant uitgewerkt en het acteerwerk is van zulk hoog niveau dat ik me niet snel een serie of film voor de geest kan halen waarbij dit van zulke kwaliteit was. James Gandolfini zet een van de allerbeste rollen ooit neer. Chapeau.

Grant
03-10-2005, 18:45
Imho zo veel meer dan de godfather.
Dat lijkt mij logisch! Hoeveel minuten heeft The Sopranos ondertussen niet gespendeerd alle karakters uit te diepen? Hoe fantastisch ik de serie ook vind, The Godfather dient bij dezen te worden verdedigd. Gelukkig zijn Tony en zijn crew zelf niet zo haatdragend tegenover de gangsterfilm aller gansterfilms.

scheur
03-10-2005, 20:16
Nog twee afleveringen en dan ben ik door seizoen 2 heen , tijd om in ieder geval seiz. 3 en 4 in huis te gaan halen.... :wink:

HiddeV
21-10-2005, 20:28
Kwam deze 2 flash filmpjes tegen, ze zijn echt grappig :D Bevat wel spoiler voor t/m seizoen 5.
Klik hier voor de eerst (http://www.spoil-sports.com/Sopranos.htm)
Klik hier voor de tweede (http://www.spoil-sports.com/Adriana.htm)

TheGodfather
21-10-2005, 21:49
Kwam deze 2 flash filmpjes tegen, ze zijn echt grappig :D Bevat wel spoiler voor t/m seizoen 5.
Klik hier voor de eerst (http://www.spoil-sports.com/Sopranos.htm)
Klik hier voor de tweede (http://www.spoil-sports.com/Adriana.htm)
:mrgreen: vooral die 2e is geweldig :lol: :mrgreen: http://images.fok.nl/s/schater.gif

jasmin1
21-10-2005, 21:50
Kwam deze 2 flash filmpjes tegen, ze zijn echt grappig :D Bevat wel spoiler voor t/m seizoen 5.
Klik hier voor de eerst (http://www.spoil-sports.com/Sopranos.htm)
Klik hier voor de tweede (http://www.spoil-sports.com/Adriana.htm)


slaat nergens op maar ja

HiddeV
21-10-2005, 22:56
Kwam deze 2 flash filmpjes tegen, ze zijn echt grappig :D Bevat wel spoiler voor t/m seizoen 5.
Klik hier voor de eerst (http://www.spoil-sports.com/Sopranos.htm)
Klik hier voor de tweede (http://www.spoil-sports.com/Adriana.htm)


slaat nergens op maar ja

Heb je goed gezien :roll: :rolleyes: , maar dat is het fijne van humor, dat hoeft soms helemaal nergens over te gaan. Kijk maar eens naar cabaret, gaat soms helemaal nergens over, maar kan wel grappig zijn.

Zie hier voor meer grappige flashfilmpjes: Klik (http://www.spoil-sports.com/extras.htm)
Vind vooral de Superhero Parodies geweldig.

TheGodfather
22-10-2005, 13:38
Kwam deze 2 flash filmpjes tegen, ze zijn echt grappig :D Bevat wel spoiler voor t/m seizoen 5.
Klik hier voor de eerst (http://www.spoil-sports.com/Sopranos.htm)
Klik hier voor de tweede (http://www.spoil-sports.com/Adriana.htm)


slaat nergens op maar ja
:roll: :roll: :roll: heb je alle 5 de seizoenen van The Sopranos wel gezien?? lijkt me sterk. Als je ze wel allemaal gezien hebt dan weet je dat t wel degelijk ergens op slaat

jasmin1
22-10-2005, 19:17
[


slaat nergens op maar ja[/quote]
:roll: :roll: :roll: heb je alle 5 de seizoenen van The Sopranos wel gezien?? lijkt me sterk. Als je ze wel allemaal gezien hebt dan weet je dat t wel degelijk ergens op slaat[/quote]


ik ken alle afleveringen zo goed als uit mn hoofd, dus ik weet donders goed waar ik het over heb, maar ja zal wel aan mij liggen ben blij dat bepaalde mensen er om kunnen lachen om zulke filmpjes

TheGodfather
23-10-2005, 21:35
ik ken alle afleveringen zo goed als uit mn hoofd, dus ik weet donders goed waar ik het over heb, maar ja zal wel aan mij liggen ben blij dat bepaalde mensen er om kunnen lachen om zulke filmpjes
ok, dan kun je wellicht uitleggen waarom je `t nergens op vindt slaan ;)

Gi1337
23-10-2005, 21:41
Ik vind ze wel vet :D

TheGodfather
23-10-2005, 22:17
Ik vind ze wel vet :D
and rightly so (y)

Paul H.
24-10-2005, 09:42
Heb seizoen ook helemaal gezien en nu eens even kijken waar ik seizoen 2 voor een mooi prijsje kan krijgen. Geweldige serie gewoon.

Blauwoogje
25-10-2005, 15:41
wanneer kunnen wij hier seizoen 6 verwachten, weet iemand dit?

Kees Hoekerd
25-10-2005, 15:46
Heb seizoen ook helemaal gezien en nu eens even kijken waar ik seizoen 2 voor een mooi prijsje kan krijgen. Geweldige serie gewoon.
Ga na dat het nog veel beter wordt.Seizoen 1 is eigenlijk maar matig,vooral te danken aan Ma Soprano. :lol:


wanneer kunnen wij hier seizoen 6 verwachten, weet iemand dit?
Nadat die gemaakt is. :wink:
Kan nog tijdje duren dus.

HiddeV
25-10-2005, 16:42
wanneer kunnen wij hier seizoen 6 verwachten, weet iemand dit?

Als ze het eerste deel van seizoen 6 apart uitbrengen ergens over een 1,5 jaar.

TheGodfather
25-10-2005, 20:59
wanneer kunnen wij hier seizoen 6 verwachten, weet iemand dit?
het zesde seizoen wordt pas vanaf maart 2006 in Amerika uitgezonden, dus dat zal nog wel ff duren :cry: :cry:

Jordy van Buel
25-10-2005, 21:14
Reken op een late 2006 / vroege 2007 DVD release ..

Paul H.
25-10-2005, 21:57
Heb seizoen ook helemaal gezien en nu eens even kijken waar ik seizoen 2 voor een mooi prijsje kan krijgen. Geweldige serie gewoon.
Ga na dat het nog veel beter wordt.Seizoen 1 is eigenlijk maar matig,vooral te danken aan Ma Soprano. :lol:

Vond Ma Soprano eigenlijk best een sterk karakter op een of andere manier kreeg ze toch alles op een achterbakse manier voor elkaar.

Joostp
25-10-2005, 22:50
Ik zit er over te denken om ook maar eens aan The Sopranos te beginnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit iets van heb gezien en ik heb het gevoel dat ik iets mis.

Nou zit ik te kijken voor goedkope sites. Maar ik vroeg me af wat het verschil is tussen deze (http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=6088) versie van cdwow.com en de versie van de FRS voor 50 euro?

Iemand anders die nog een adresje weet waar ze goedkoop zijn?

TheGodfather
25-10-2005, 22:51
Ik zit er over te denken om ook maar eens aan The Sopranos te beginnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit iets van heb gezien en ik heb het gevoel dat ik iets mis.

Nou zit ik te kijken voor goedkope sites. Maar ik vroeg me af wat het verschil is tussen deze (http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=6088) versie van cdwow.com en de versie van de FRS voor 50 euro?

Iemand anders die nog een adresje weet waar ze goedkoop zijn?
die cdwow versie is full screen, die van de FRS is in origineel beeldformaat (1.78:1)

Joostp
25-10-2005, 22:57
Ok bedankt.
Het zegt mij alleen niet zoveel dat ik daarop een keuze kan baseren. Wat zijn de consequenties?
Welke versie hebben de meeste hier?

TheGodfather
25-10-2005, 23:12
Ok bedankt.
Het zegt mij alleen niet zoveel dat ik daarop een keuze kan baseren. Wat zijn de consequenties?
Welke versie hebben de meeste hier?
dat betekent dat je bij de versie die jij linkte van cdwow een gedeelte van `t beeld aan de linker en rechter kant zult missen. Lijkt me niet handig ;)
Deze moet je hebben (http://www.axelmusic.com/productDetails/026359927324)
Alleen niet van die site, die is nogal prijzig ;)

Joostp
26-10-2005, 09:25
Ok bedankt :D .

Maar die versie van FRS is toch ook goed dan? Want ik heb net zitten rekenen, en met PJR kom je op zo'n 30 euro. Lijkt me een leuk prijsje.

TheGodfather
26-10-2005, 09:56
Ok bedankt :D .

Maar die versie van FRS is toch ook goed dan? Want ik heb net zitten rekenen, en met PJR kom je op zo'n 30 euro. Lijkt me een leuk prijsje.
jep die is ook goed, en zelfs met Nederlandse ondertitels als je ze nodig mocht hebben (y)

Joostp
26-10-2005, 10:07
Super.
Bedankt voor de hulp :)

TheGodfather
26-10-2005, 10:07
Super.
Bedankt voor de hulp :)
no problemo :D

HiddeV
03-12-2005, 23:51
Kwam dit (http://www.imdb.com/title/tt0484895/) tegen op IMDB. Iemand meer info over een sopranos game?

TheGodfather
17-01-2006, 22:24
http://www.hbo.com//sopranos/img/homepage/sopranos_posterart_season6.jpg

8) heb `m gelijk als achtergrond ingesteld :D

HiddeV
17-01-2006, 23:54
Cool plaatje 8)

Sander V.
23-01-2006, 20:12
Ik zat net even op bol.com te kijken en kwam dit tegen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=k4VAysEjzcRAw4L2unh-_SH0FmEYCd58Kcg=?BOL_OWNER_ID=1002004000091155&Section=VIDEO&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1 Releasedatum: 13-02-2006?? Ik ken de serie niet maar 't lijkt me wel interessant als mafia liefhebber 8)

TheGodfather
23-01-2006, 20:49
Ik zat net even op bol.com te kijken en kwam dit tegen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=k4VAysEjzcRAw4L2unh-_SH0FmEYCd58Kcg=?BOL_OWNER_ID=1002004000091155&Section=VIDEO&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1 Releasedatum: 13-02-2006?? Ik ken de serie niet maar 't lijkt me wel interessant als mafia liefhebber 8)
mafia liefhebber, maar je kent de Sopranos niet?? :roll: :nono:
:twisted: :lol: ;)

Maar waarom is die release datum eigenlijk 13.02?? is toch al lang en breed uit? re-release?

HiddeV
23-01-2006, 20:56
Ik zat net even op bol.com te kijken en kwam dit tegen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=k4VAysEjzcRAw4L2unh-_SH0FmEYCd58Kcg=?BOL_OWNER_ID=1002004000091155&Section=VIDEO&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1 Releasedatum: 13-02-2006?? Ik ken de serie niet maar 't lijkt me wel interessant als mafia liefhebber 8)
mafia liefhebber, maar je kent de Sopranos niet?? :roll: :nono:
:twisted: :lol: ;)

Maar waarom is die release datum eigenlijk 13.02?? is toch al lang en breed uit? re-release?

Zal inderdaad wel een re-release zijn. Maar hoe kan je als mafia liefhebber The Sopranos nog niet kennen :P

Sander V.
23-01-2006, 21:41
Tja zit nog nie zo lang in het DVD wereldje en heb nog nooit een aflevering gezien :oops: :wink: Liefhebber gaat mss te ver maar ik hou wel van mafiafims :)

TheGodfather
23-01-2006, 21:44
Iemand honger??

http://www.goodcooking.com/ckbookrv/sopranos/sopranos.jpg

:mrgreen:

twc02
23-01-2006, 21:58
op HBO staat nu ook een video gedicht van Christopher
erg cool!!

TheGodfather
23-01-2006, 22:01
op HBO staat nu ook een video gedicht van Christopher
erg cool!!
komen daar ook eventueel spoilers over seizoen 6 in voor?
zo niet, dan kijk ik `m ff :D

twc02
23-01-2006, 22:05
op HBO staat nu ook een video gedicht van Christopher
erg cool!!
komen daar ook eventueel spoilers over seizoen 6 in voor?
zo niet, dan kijk ik `m ff :D

geen spoilers, gewoon een korte compilatie van uitspraken die Christopher heeft gedaan. De manier van monteren maakt het een gedicht.

Naam: "Def Poem"

Def Jam it is!!!! :D

TheGodfather
23-01-2006, 22:24
op HBO staat nu ook een video gedicht van Christopher
erg cool!!
komen daar ook eventueel spoilers over seizoen 6 in voor?
zo niet, dan kijk ik `m ff :D

geen spoilers, gewoon een korte compilatie van uitspraken die Christopher heeft gedaan. De manier van monteren maakt het een gedicht.

Naam: "Def Poem"

Def Jam it is!!!! :D
ok cool :D

Burkie
29-01-2006, 18:23
Ik ben nu volop bezig met het kijken van seizoen 4, op dvd, en nu viel me iets vreemds op ten opzichte van de dvd's van de eerste drie seizoenen. Op het moment dat ik een aflevering wil starten kan dat alleen maar vanaf waar de aflevering werkelijk begint, en niet meer zoals bij de voorgaande dvd's gewoon aan het begin van de intro die voor elke aflevering gespeelt wordt.

Nog nooit eerder meegemaakt op een dvd.

The Scratcher
30-01-2006, 21:11
Ik ben nu volop bezig met het kijken van seizoen 4, op dvd, en nu viel me iets vreemds op ten opzichte van de dvd's van de eerste drie seizoenen. Op het moment dat ik een aflevering wil starten kan dat alleen maar vanaf waar de aflevering werkelijk begint, en niet meer zoals bij de voorgaande dvd's gewoon aan het begin van de intro die voor elke aflevering gespeelt wordt.

Nog nooit eerder meegemaakt op een dvd.

Yep, klopt! Eigenlijk was dat al vanaf seizoen 3 volgens mij. Echter bij seizoen 5 zit de intro er weer gewoon bij, erg vreemd inderdaad....

TheGodfather
30-01-2006, 21:17
Ik ben nu volop bezig met het kijken van seizoen 4, op dvd, en nu viel me iets vreemds op ten opzichte van de dvd's van de eerste drie seizoenen. Op het moment dat ik een aflevering wil starten kan dat alleen maar vanaf waar de aflevering werkelijk begint, en niet meer zoals bij de voorgaande dvd's gewoon aan het begin van de intro die voor elke aflevering gespeelt wordt.

Nog nooit eerder meegemaakt op een dvd.

Yep, klopt! Eigenlijk was dat al vanaf seizoen 3 volgens mij. Echter bij seizoen 5 zit de intro er weer gewoon bij, erg vreemd inderdaad....
wat ik me kan herinneren zit t intro er gewoon bij in alle seizoenen.
weet t niet zeker, is al een paar maanden geleden dat ik ze heb gekeken trouwens ;)

HiddeV
30-01-2006, 21:32
Alleen bij seizoen 4 slaan ze de intro over.

Burkie
30-01-2006, 22:59
Alleen bij seizoen 4 slaan ze de intro over.

Erg vreemd! Ze zullen hun redenen wel hebben gehad :wink:

jasmin1
30-01-2006, 23:06
seizoen 2 weet iemand of hierbij een papiertje hoort waar je al die afleveringen bij naam kan zien , zoals bijvoorbeeld seizoen 5, want ik heb hem bij seizoen 2 niet gezien

Burkie
31-01-2006, 14:26
seizoen 2 weet iemand of hierbij een papiertje hoort waar je al die afleveringen bij naam kan zien , zoals bijvoorbeeld seizoen 5, want ik heb hem bij seizoen 2 niet gezien

Zit er bij seizoen 1 t/m 4 niet bij nee, naar mijn weten alleen bij seiz 5.

denizg
06-02-2006, 18:36
http://sports.aol.com/nfl/superbowlads

exclusive trailer

jasmin1
07-02-2006, 01:19
http://sports.aol.com/nfl/superbowlads

exclusive trailer




wat heb ik hier zin in zeg

denizg
07-02-2006, 12:28
veel drama :D

Burkie
07-02-2006, 14:08
www.hbo.com/sopranos (nieuwe) teaser..

niet erg boeiend.. maar tog.. 8)

denizg
07-02-2006, 16:45
grappig is dat je duidelijk ziet dat de 'kids' ouder worden/zijn geworden maar de rest hetzelfde is gebleven :)

Burkie
07-02-2006, 17:22
http://www.hbo.com/sopranos/img/homepage/sopranos_seas6_poster.jpg

Jordy van Buel
07-02-2006, 23:45
Dit 6e seizoen zal denk ik echt het topje van de ijsberg worden wat betreft gebeurtenissen, acteerprestaties en plotwendingen. Met eenzelfde soort gevoel als bij de LOTR-trilogie kijk ik hier naar uit 8)

Double
09-02-2006, 21:25
DVD 1 SEASON 2

Ik stop met het kijken van The Sopranos.
Die moeder van Tony is zo een gestoort wijf.... ik word er helemaal depresief van??? Blijft het zo door gaan????

Of moet ik Prozac nemen????

HiddeV
09-02-2006, 23:09
DVD 1 SEASON 2

Ik stop met het kijken van The Sopranos.
Die moeder van Tony is zo een gestoort wijf.... ik word er helemaal depresief van??? Blijft het zo door gaan????

Of moet ik Prozac nemen????

:lol:

Spanks
13-02-2006, 09:02
Gewoon verder kijken, moet je even doorheen ;)

Don Lolkema
13-02-2006, 09:43
http://www.hbo.com/sopranos/img/homepage/sopranos_seas6_poster.jpg

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

Pepijn Wildbret
13-02-2006, 09:55
...Plaatje...

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

1024x768

http://rapidshare.de/files/13161308/Sopranos_Wallpaper.jpg.html

Don Lolkema
13-02-2006, 10:03
...Plaatje...

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

1024x768

http://rapidshare.de/files/13161308/Sopranos_Wallpaper.jpg.html

Wow bedankt. :D
Watch the trailer valt precies onder de werkbalk. :D
Maar ja nu word ik elke dag geconfronteerd dat het nog tot 12 maart duurt voordat ik weer deze serie kan kijken.

Pepijn Wildbret
13-02-2006, 10:05
...Plaatje...

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

1024x768

http://rapidshare.de/files/13161308/Sopranos_Wallpaper.jpg.html

Wow bedankt. :D
Watch the trailer valt precies onder de werkbalk. :D
Maar ja nu word ik elke dag geconfronteerd dat het nog tot 12 maart duurt voordat ik weer deze serie kan kijken.

Ach ja....Lifes a bitch :twisted:

jasmin1
13-02-2006, 19:17
...Plaatje...

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

1024x768

http://rapidshare.de/files/13161308/Sopranos_Wallpaper.jpg.html

Wow bedankt. :D
Watch the trailer valt precies onder de werkbalk. :D
Maar ja nu word ik elke dag geconfronteerd dat het nog tot 12 maart duurt voordat ik weer deze serie kan kijken.


hoe wil je hem 12 maart zien dan en waar

TheGodfather
13-02-2006, 19:44
...Plaatje...

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

1024x768

http://rapidshare.de/files/13161308/Sopranos_Wallpaper.jpg.html

Wow bedankt. :D
Watch the trailer valt precies onder de werkbalk. :D
Maar ja nu word ik elke dag geconfronteerd dat het nog tot 12 maart duurt voordat ik weer deze serie kan kijken.


hoe wil je hem 12 maart zien dan en waar
torrent :twisted:

HiddeV
13-02-2006, 20:04
...Plaatje...

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

1024x768

http://rapidshare.de/files/13161308/Sopranos_Wallpaper.jpg.html

Wow bedankt. :D
Watch the trailer valt precies onder de werkbalk. :D
Maar ja nu word ik elke dag geconfronteerd dat het nog tot 12 maart duurt voordat ik weer deze serie kan kijken.


hoe wil je hem 12 maart zien dan en waar
torrent :twisted:

Dat kan inderdaad, ik wacht gewoon lekker af tot dat ie op dvd komt. Dat is toch leuker kijken en dan betaal je ook om m voor het eerst te zien.

TheGodfather
13-02-2006, 20:06
...Plaatje...

Kan mischien iemand een wallpaper maken van dit plaatje?

1024x768

http://rapidshare.de/files/13161308/Sopranos_Wallpaper.jpg.html

Wow bedankt. :D
Watch the trailer valt precies onder de werkbalk. :D
Maar ja nu word ik elke dag geconfronteerd dat het nog tot 12 maart duurt voordat ik weer deze serie kan kijken.


hoe wil je hem 12 maart zien dan en waar
torrent :twisted:

Dat kan inderdaad, ik wacht gewoon lekker af tot dat ie op dvd komt. Dat is toch leuker kijken en dan betaal je ook om m voor het eerst te zien.
ik ook. maar als je `m per se wilt zien...

Double
13-02-2006, 21:32
hey boys, IK kijk nu al best wel veel vind ik zelf al bij dvd 4 van season 2. Worden tony en carmela nog gelukig samen??? ik heb het gevoel dat het allemaal maar een beetje rondkabelt. Het is absoluut heel vet en leuk, leuken dingen af entoe. Maar komen er nog serieuse ingrijpende plotwendingen???

Double
13-02-2006, 21:32
double post sry

Double
13-02-2006, 21:32
double post sry

Cheiron
13-02-2006, 21:35
Een week of wat geleden heb ik de box 1-4 ontvangen, en deze week hebben mn vriendin en ik heel seizoen 1 gekeken. Ik had al flarden gezien op NL3, maar dit is toch wel cool hoor! Wat een geweldige serie, ik ben helemaal verslaafd

Don Lolkema
13-02-2006, 22:38
[/quote]
torrent :twisted:[/quote]

Uiteraard als fan van deze serie wil ik het zo vroeg mogelijk kijken.
Ik koop de DVD box toch wel aangezien ik bijna alle seizoenen wel 3 a 4 keer heb gezien.

Burkie
14-02-2006, 17:31
Ik kan niet wachten tot het 12 Maart is, ik ben nu net klaar met seizoen 5 en de laatste 3 afleveringen waren egt ge-wel-dig. :lol:

Ik denk dat seizoen 6 echt met overmacht het beste seizoen wordt, helemaal nu ik de trailer ervan gezien heb net.. :lol:

frank33_98
14-02-2006, 18:08
van de website van de standaard ;


Maffiavrouw naar rechter tegen The Sopranos

BRUSSEL - Hoewel de maffia meestal de rechtbank schuwt, stapt maffiavrouw Lynda Milito nu zelf naar de rechter. Ze klaagt de makers van de populaire Amerikaanse serie The Sopranos aan omdat die hun inspiratie gehaald zouden hebben uit het leven van Lynda en haar echtgenoot, Louie Milito. Dat schrijft The Independent in zijn onlinekrant.


Volgens Milito zijn de gelijkenissen tussen het leven van de Sopranos en de Militos overduidelijk. Zo hebben Tony Soprano en zijn echtgenote Carmela eenden in hun zwembaden, net als Milito zelf. Bovendien wonen zowel Tony Soprano als Louie Milito in een buitenwijk, opnieuw geen toeval. Dat beide mannen ook nog eens ongelooflijk onder de knoet worden gehouden door hun moeders, behoeft volgens Lynda geen verdere uitleg.

Lynda klaagt nu zender HBO, bedenker David Chase en de belangrijkste scenarist aan. ,,Wat ik van hen wil? Een eerlijke schadevergoeding'', zegt Lynda.

Voorts weet ze nog te vertellen dat haar man in 1988 al heeft toegegeven dat hij Jimmy Hoffa, vakbondsman van The Teamsters die in 1975 in de buurt van Detroit verdween, heeft omgebracht. Hoffa zou begraven zijn onder de funderingen van de Verrazano Narrow’s Bridge in New York.

Of de uitspraken van de maffiavrouw ernstig genomen moeten worden, is niet duidelijk. Volgens Dave Corcyca, een openbare aanklager uit Michigan, is het een verhaaltje zoals dertien in een dozijn. De politie van Detroit heeft wel al aangekondigd de klacht te behandelen zoals elke andere klacht.

llc

Burkie
14-02-2006, 18:36
van de website van de standaard ;


Maffiavrouw naar rechter tegen The Sopranos

BRUSSEL - Hoewel de maffia meestal de rechtbank schuwt, stapt maffiavrouw Lynda Milito nu zelf naar de rechter. Ze klaagt de makers van de populaire Amerikaanse serie The Sopranos aan omdat die hun inspiratie gehaald zouden hebben uit het leven van Lynda en haar echtgenoot, Louie Milito. Dat schrijft The Independent in zijn onlinekrant.


Volgens Milito zijn de gelijkenissen tussen het leven van de Sopranos en de Militos overduidelijk. Zo hebben Tony Soprano en zijn echtgenote Carmela eenden in hun zwembaden, net als Milito zelf. Bovendien wonen zowel Tony Soprano als Louie Milito in een buitenwijk, opnieuw geen toeval. Dat beide mannen ook nog eens ongelooflijk onder de knoet worden gehouden door hun moeders, behoeft volgens Lynda geen verdere uitleg.

Lynda klaagt nu zender HBO, bedenker David Chase en de belangrijkste scenarist aan. ,,Wat ik van hen wil? Een eerlijke schadevergoeding'', zegt Lynda.

Voorts weet ze nog te vertellen dat haar man in 1988 al heeft toegegeven dat hij Jimmy Hoffa, vakbondsman van The Teamsters die in 1975 in de buurt van Detroit verdween, heeft omgebracht. Hoffa zou begraven zijn onder de funderingen van de Verrazano Narrow’s Bridge in New York.

Of de uitspraken van de maffiavrouw ernstig genomen moeten worden, is niet duidelijk. Volgens Dave Corcyca, een openbare aanklager uit Michigan, is het een verhaaltje zoals dertien in een dozijn. De politie van Detroit heeft wel al aangekondigd de klacht te behandelen zoals elke andere klacht.

llc


Niet een van de slimsten dat mens.. :roll:

Cheiron
15-02-2006, 11:01
Oh nee, hij woont in een buitenwijk, heeft eenden in het zwembad en wordt onder de duim gehouden door zijn vrouw. Damn wat een overeenkomsten!

frank33_98
15-02-2006, 19:08
ja die eenden hebben tony genekt :lol:

Rob_1983
20-02-2006, 21:46
Ik heb de serie gekeken bij Nederland 3 en ik vond het een super serie (van wat ik gezien heb dan). Nu wil ik deze serie ook op dvd gaan kopen.
Maar ik heb dit topic doorgelezen en gelezen over allerlei verschillende versie met verschillen in beeld en geluid.
Nu zag ik de dat seizoen 1 goedkoop te krijgen is bij bol.com.
Mijn vraag is nu, is dit de goede versie? dus met goed beeld en geluid.

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=CfpT15HKQadTz9IwIIBt4HEdZzkx7Y6Vs7c=?BOL _OWNER_ID=1002004000091155&Section=VIDEO&lgl=1&plid=lT6R5LdH4ioAAAEJdktenoky&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

bij voorbaat bedankt

HiddeV
20-02-2006, 21:54
Ja dat is de goede versie, maar hij is waarschijnlijk goedkoper te krijgen, moet je even bij de pricewatch kijken. De oude versies zijn bijna niet meer te koop.

Rob_1983
20-02-2006, 22:01
oke, bedankt voor de tip.

Cheiron
27-02-2006, 09:41
Ben nu halverwege seizoen 3, en het is nog steeds super!
De laatste tijd worden er wel wat zware momenten aangepakt hoor:
[spoiler:59a8fc40ac]de verkrachting van Melfi en Ralphie die de stripper dood slaat zijn erg grafisch in beeld gebracht. Mn vriendin kon het niet aanzien..

[/spoiler:59a8fc40ac]

Thijs de Ridder
05-03-2006, 18:59
The first episode aired on January 10, 1999, and The Sopranos instantly became a pop culture phenomenon. Inkworks brings all the drama, tension and action of the Season One episodes to a new 72-trading card series. This extraordinary ultra-premium release is printed on premium foilboard, giving every card a "chase card" look and feel. A Collector Album is included with 8 Ultra-Pro® pages for storing all 72 cards and room for expansion.

http://hbo.imageg.net/graphics/product_images/pG01-2496677dt.jpg

http://hbo.imageg.net/graphics/product_images/pG01-2496672dt.jpg

http://hbo.imageg.net/graphics/product_images/pG01-2496671dt.jpg

Pietse
05-03-2006, 19:52
Voor ik verder kijk, kan iemand mij vertellen wanneer Tony's moeder de pijp aan maarten geeft ? dat mens is onuitstaanbaar

Thijs de Ridder
05-03-2006, 19:55
Begin Seizoen 3

Burkie
05-03-2006, 20:46
Ik erger me ook nog elke keer mateloos als ik een aflevering zie met haar erin. Ik was erg blij dat ze op een gegeven moment de serie uit is gegaan, de omstandigheden waaronder is natuurlijk erg sneu.

Pascal Barroso
05-03-2006, 21:26
Maar dan deed ze het wel goed :) Ze haalde niet alleen bij Tony het bloed onder z'n nagels vandaan, maar ook bij veel kijkers :wink:

Pietse
05-03-2006, 23:03
Mooi dan ga ik vanaf seizoen 3 verder kijken want die moeder van Tony is niet te pruimen.

Cheiron
06-03-2006, 11:58
Wacht maar, Meadow neemt het irritatie-stokje moeiteloos over..

En de rol van die moeder was natuurlijk briljant!

Kees Hoekerd
06-03-2006, 12:27
Lol, ze deed haar werk geweldig. Zelf herkeek ik het met anderen, en de zuchten en kreten als ''irritant wijf'' zijn niet te tellen. :roll:
Er waren genoeg van die momenten, maar het is nog aan te kijken grotendeels.
Wat bedoelt men met ''torrent''?
Zal iets met satteliet betekenen, maar ik heb geen idee.

Burkie
06-03-2006, 17:17
Torrent is gewoon een andere manier om dingen te downloaden.. net als IRC en FTP.. Niks met sateliet te maken dus :wink:

frank33_98
06-03-2006, 18:29
Wacht maar, Meadow neemt het irritatie-stokje moeiteloos over..


alleen is die veel knapper 8)

Kees Hoekerd
06-03-2006, 18:38
Wacht maar, Meadow neemt het irritatie-stokje moeiteloos over..


alleen is die veel knapper 8)
Compenseert wat. :twisted:
Ze is precies zoals dames op haar leeftijd zijn, arrogant en vol met spitse opmerkingen. Vond het juist geweldig hoe ze Tony soms pissig maakte.
Die dialogen over dat vriendje in Season 3, hiermee heeft ze wat leuke conflicten, ken de dialogen helaas niet meer.

Headhunter
06-03-2006, 20:07
Nog 3 afleveringen en ik door seizoen 5 heen. En dan wachten op s6... :cry: Dat wordt afkicken. Fantastische serie.

Overigens vond ik die moeder wel goed gespeeld. Ze haalt inderdaad het bloed onder je nagels vandaan, maar om daarom nou bij seizoen 3 te beginnen. Seizoen 2 heeft Richie Aprile en da's al reden genoeg om die niet over te slaan! Bovendien vind ik die wegwerpgebaren van Tony's moeder wel klassiek. :)

Burkie
06-03-2006, 20:49
De laatste drie afleveringen van seizoen 5 waren naar mijn mening egt drie topafleveringen, gelukkig begint serie 6 aankomende week in de VS. :D

jasmin1
06-03-2006, 21:45
effe een vraagje... ik ben van plan om sopranos deel 3 en 4 uit england te bestelen maar aangezien ik seizoen 1 2 en 5 heb in nl digipack vraag ik me af wat voor verpaking er in england ervoor gebruikt is. weet iemand dit

Don Lolkema
12-03-2006, 16:37
Mensen vanavond is het dan eindelijk zo ver.
Het lange wachten is over.

Burkie
12-03-2006, 21:17
Inderdaad... kan niet wachten tot ik morgen wakker word om em te gaan [spoiler:8c34942f8e]downloaden[/spoiler:8c34942f8e]. :oops: :wink:

Jaymz
12-03-2006, 22:41
Bovendien vind ik die wegwerpgebaren van Tony's moeder wel klassiek. :)
'I wish the Lord would take me'

Jaja. Helaas dat ze is overleden (in real life bedoel ik, dat was de reden ook dat ze zo plots uit de serie was), ze was echt vet.

Daan de G.
13-03-2006, 12:04
Wat een geweldige opening van dit seizoen, en wat een einde :shock:

Gi1337
13-03-2006, 14:22
Waar heb je em gezien dan? ik wil ook ik wil ook! :twisted:

HiddeV
13-03-2006, 14:30
Waar heb je em gezien dan? ik wil ook ik wil ook! :twisted:

Hij zal m wel gedownload hebben. Deze serie wil ik voor het eerst op dvd zien, kan ik lekker alle afleveringen achter elkaar bekijken.

Headhunter
13-03-2006, 14:34
Waar heb je em gezien dan? ik wil ook ik wil ook! :twisted:

Hij zal m wel gedownload hebben. Deze serie wil ik voor het eerst op dvd zien, kan ik lekker alle afleveringen achter elkaar bekijken.

Ik wacht denk ik ook wel. Iemand alleen enig idee wanneer we hem in Nederland mogen verwachten? (ik neem aan eerst op TV?)

Daan de G.
13-03-2006, 15:29
Ik kan gewoon niet op de dvd wachten, zal wel weer een jaar duren voordat ie hier op dvd te krijgen is...

Burkie
13-03-2006, 16:53
Goede aflevering.. boeiend einde.

Wel erg voorspelbaar alleen het verloop van de aflevering vond ik. :wink:

JohnDoe
14-03-2006, 16:30
Na lang getwijfel en na herhaaldelijke aanbeveling van een goeie vriend die al Sopranos-gek was vorige week toch maar de box van seizoen 1 gekocht. Dat dit echt een geweldige serie is wordt denk ik het best geillustreerd door t volgende: heb de boxen van seizoen 2 en 3 na t zien van seizoen 1 ook snel gekocht om verder te kunnen kijken :lol:
Enige nadeel: seizoen 3 schiet ook alweer op dus ik moet binnenkort weer naar de winkel voor seizoen 4 en 5 :? :wink:

PS Vinden jullie Paulie en Silvio ook zo geweldig? :D

HiddeV
14-03-2006, 21:18
PS Vinden jullie Paulie en Silvio ook zo geweldig? :D

Ja, maar niet de leukste personages, dat zijn ze eigenlijk allemaal :P

Carmela
16-03-2006, 13:45
Seizoen 6 zal idd nog wel ff een jaartje duren voordat die op dvd uitkomt.

enige wat je kan doen is de nieuwe afleveringen downloaden...

Heb nou al zin in Zondag aaf hoor... ben erg benieuwd wat ze met Jun gaan doen.. ow ow ow ow..

ook zijn wij thuis maar weer begonnen de serie voor de 4e keer van het begin af aan te kijken..

half jaar geleden waren we in amerika.. allemaal cewle stuff kunnen kopen van ze... Trivia game, t shirts petjes..

Burkie
16-03-2006, 15:16
Seizoen 6 zal idd nog wel ff een jaartje duren voordat die op dvd uitkomt.

enige wat je kan doen is de nieuwe afleveringen downloaden...

Heb nou al zin in Zondag aaf hoor... ben erg benieuwd wat ze met Jun gaan doen.. ow ow ow ow..

ook zijn wij thuis maar weer begonnen de serie voor de 4e keer van het begin af aan te kijken..

half jaar geleden waren we in amerika.. allemaal cewle stuff kunnen kopen van ze... Trivia game, t shirts petjes..

Ook al verklap je weinig tot niets in je post, misschien is het handig om voor de zekerheid gebruik te maken van de Spoiler tags in de toekomst. Dit om er zeker voor te zijn dat je niets "verklapt" voor de mensen die de nog niet zover gevorderd zijn in de serie. [spoiler:f9580837c6]Op deze manier dus.[/spoiler:f9580837c6]

scheur
20-03-2006, 20:02
Over twee weken krijg ik eindelijk seiz. 3 binnen, dan gaan we verder waar ik gebleven was.... :wink: (seizoen 4 en 5 zal ik half april ook binnenhebben en dan gaan we pas echt knallen... :twisted: )

Burkie
21-03-2006, 15:36
Gisteren de nieuwe aflevering gezien (6x02), in tegenstelling tot anderen vond ik het wél een goede aflevering. Zal dr verder niets over vertellen, om de pret voor anderen niet te bederven :wink: .

Djet3k
21-03-2006, 16:07
Gisteren de nieuwe aflevering gezien (6x02), in tegenstelling tot anderen vond ik het wél een goede aflevering. Zal dr verder niets over vertellen, om de pret voor anderen niet te bederven :wink: .

IK vondt vorige week een van de beste seizoen openers

En deze week... normaal ben ik niet voor dat soort eps maar heb er idd ook zeer van genoten

Bob Hiemstra
21-03-2006, 23:48
Gisteren de nieuwe aflevering gezien (6x02), in tegenstelling tot anderen vond ik het wél een goede aflevering. Zal dr verder niets over vertellen, om de pret voor anderen niet te bederven :wink: .

IK vondt vorige week een van de beste seizoen openers

En deze week... normaal ben ik niet voor dat soort eps maar heb er idd ook zeer van genoten

Ik vond de 1e aflevering, van seizoen 5, één van de beste afleveringen van de Sopranos. Vond de 2de aflevering minder, maar heb er wel van genoten. Als het zo doorgaat wordt dit een erg sterk seizoen. Vind het wel jammer dat ze pas in Januari 2007 beginnen met het uitzenden van de laatste 8 afleveringen, dat duurt wel erg lang weer :(

Gi1337
22-03-2006, 12:15
seizoen 6 bedoel je dan denk ik. Ik heb aflevering 1 en 2 nu los gedownload.. een dezer dagen kijken als ik tijd heb...

denizg
23-03-2006, 10:43
Sorry to say maar ik kon er ook niet wachten en heb en toch gedownload. Maareh.. kan iemand mij even PM'e die episode 2 van season 6 reeds ook gezien heeft? Ik heb een vraag MBT het einde van deze episode. Thanks.

Don Lolkema
23-03-2006, 14:16
@denizg

Ik neem aan dat je het wat vage einde niet snapt
[spoiler:18aecfb026]met betrekking dat hij niet met de telefoon belt?[/spoiler:18aecfb026]

denizg
23-03-2006, 14:22
[spoiler:04800be86c]niet zo zeer dat hij niet belt (wie zou hij moeten bellen dan??) en wat hij intikt in zijn tel. of was dit gewoon aan en uit?[/spoiler:04800be86c]

[spoiler:04800be86c]verder vroeg ik me af of ik de correcte versie had, want het muziekje stopjes opeens aan het einde zowel als de episode...[/spoiler:04800be86c]

Don Lolkema
23-03-2006, 18:26
[spoiler:818ef31ddd]Ik denk namelijk dat als hij de telefoon oppakte en naar zijn vrouw belde hij uit de coma ontwaken kon maar hij legde hem neer dus blijft hij in coma.[/spoiler:818ef31ddd][spoiler:818ef31ddd]En bij mij stopt de muziek ook heel plots net of ik iets miste.[/spoiler:818ef31ddd]

JohnDoe
26-03-2006, 09:55
Enige nadeel: seizoen 3 schiet ook alweer op dus ik moet binnenkort weer naar de winkel voor seizoen 4 en 5 :?

Inmiddels dus al gedaan en bijna door seizoen 5 heen :( :wink: Topserie, zeer benieuwd naar seizoen 6!

locutus71
27-03-2006, 07:58
Ik heb beide eerste twee afleveringen gezien en ik moet zeggen dat dit één van de twee verhaallijnen was die ik verwachte ( de andere zijnde rechtszaak ). Ik moet zeggen dat deze meer kansen inhoudt op een intersant seizoen 6. en meteen is ook duidelijk waarom het een seizoen is in twee delen. Deel één bouwen naar het onvermijdelijke en deel twee omgaan en gevolgen met de situatie na deel één.
Dit is in ieder geval de manier waarop The Sopranos hun eigenwijze stijl moeten afsluiten. Laat de rest van seizoen 6 maar komen.

denizg
27-03-2006, 17:47
"Deel één bouwen naar het onvermijdelijke "

waar haal je dat uit? :(

Burkie
27-03-2006, 17:49
Snap er inderdaad ook niet erg veel van. :roll:

Daan de G.
27-03-2006, 22:08
Ik heb beide eerste twee afleveringen gezien en ik moet zeggen dat dit één van de twee verhaallijnen was die ik verwachte ( de andere zijnde rechtszaak ). Ik moet zeggen dat deze meer kansen inhoudt op een intersant seizoen 6. en meteen is ook duidelijk waarom het een seizoen is in twee delen. Deel één bouwen naar het onvermijdelijke en deel twee omgaan en gevolgen met de situatie na deel één.
Dit is in ieder geval de manier waarop The Sopranos hun eigenwijze stijl moeten afsluiten. Laat de rest van seizoen 6 maar komen.

Nou volgens mij heb je het volledig fout, getuige aflevering 3.


ps. wat een moeilijk te lezen stukje ;p

locutus71
28-03-2006, 08:42
Moet aflevering drie nog zien. Kijken of mijn theorie nog klopt.

[spoiler:d4deec15a0]Ik vind het veel intersanter om Tony te zien in een hulpeloze situatie, zijnde levensgevaar. Op deze manier kan hij zijn leven herbeleven. En kunnen we zien hoe de anderen op deze situatie reageren.
Dit was beter geweest dan een voorspelbare rechtszaak aangezien de FBI al vijf seizoenen werkt aan een rechtszaak tegen Tony. Wat ook intersant was geweest, als er lijken bij wijze van spreken uit de kast vielen. By the way , het is moeilijk iets uit te leggen zonder dat je mag spoilen.[/spoiler:d4deec15a0]

Daan de G.
28-03-2006, 09:27
vandaar dat er spoiler tags bestaan :p

locutus71
29-03-2006, 08:08
Aflevering drie gezien. Echt prachtig , dit is waarom we de sopranos kijken.
[spoiler:3306206bab] Drie hoogtepunten
* De maffiosi die een filmplot in elkaar steken
* Silvio die astma krijgt van zijn verantwoordelijkheden
* Paulie die zijn baas bijna dood "zaagt" met zijn geleuter
Benieuwd wat Tony nu gaat doen , nu hij het "licht" heeft gezien. ik denk dat hij voor een tijd nog zijn situatie gaat uitbuiten, en natuurlijk is hij nog helemaal niet thuis (zijnde 100% fit)[/spoiler:3306206bab]

Carmela
29-03-2006, 09:46
Zo gister ook ff gekeken.
was weer super
Ga even die spoiler dingen testen :wink:


[spoiler:ed0281b738]ik vind het goed dat Silvio een astma aanval gekregen heeft. hij was een paar dagen 'boss' en trekt het gewoon niet. Dit bewijst dat het zijn van een boss niet voor iedereen weggelegd is. Ookal wil iedereen het dus zijn (silvio en Vito).
Ben blij dat ie weer uit coma is trouwens, moest niet veel langer duren. [/spoiler:ed0281b738]

Op naar aflevering 4.
Ik had trouwens ook bij aflevering 2 dat ie abrupt stopte met de muziek.

greetz

Hugo R
28-04-2006, 19:32
Maandag begonnen met serie 1 met hoge verwachtingen.
Net de laatste aflevering gekeken en is zeker uitgekomen.
Nu maar kijken waar seizoen 2 beetje goedkoop te krijgen is :D