PDA

Bekijk de volledige versie : Audiosonic



RobertLambrix
04-01-2004, 17:21
hallo,

ik ben van plan om een dvd+5.1surround aan te schaffen, deze had ik bij de kijkshop gezien: een audiosonic dvd-2055, heeft iemand er goede/slechte ervaringen mee?

alvast bedankt

DAYWALKER
04-01-2004, 18:38
Tips die je hier ALTIJD regenkomt zijn:
1 Nagaan wat je precies wil met die set en 'm daarop selecteren, kijk ook 'n beetje naar de toekomst.
2 luisteren voor je iets dergelijks koopt.
3 Doorsparen voor kwalitatief betere spullen.

Helaas voor je heb ik de ballen verstand van audiosonic maar wat ik wel weet is dat je bij de kijkshop niet kunt luisteren hoe 't setje klinkt dus kun je het beste een winkel zoeken waar je eens kunt luisteren.

Ook kan ik je adviseren om forums te bezoeken en veel te lezen en leren. :wink:
Kijk ook eens op www.kieskeurig.nl voor prijsvergelijkingen en ervaringen van de gebruikers. (y)

Succes ermee :wink:

Johan van den D.
04-01-2004, 18:46
Ooit heb ik een kleine tv voor op mijn slaapkamer gehad van AudioSonic.
Toen al een zeer goedkoop merk maar dat tv tje heeft het zo,n 15 jaar perfect gedaan wat ik nooit had durven hopen.
Maar nu komt er ook 5.1 geluid bij kijken en ik denk niet dat het van een bevredingende kwaliteit zal zijn.

Verwacht er niet veel van.

Lennom
04-01-2004, 19:31
AudioSonic is inderdaad geen hoogvlieger, heb er zelf nog een draagbare cd-radio-speler van en op zolder staat nog een klein kleuren-tv'tje van AS.
ik heb er op zich wel goede ervaringen mee. erg degelijk spul, maar ik ben er zelf wel achtergekomen dat het beluisteren van boxen essentieel is.

RobertLambrix
05-01-2004, 15:13
ik ben bij bij de its en megapool eens gaan luisteren naar een paar hometheaters, mijn oog is gevallen op een van lenco, deze heeft 1*50 en 5*30 watt, is het belangrijk of hij 50 of 30 watt heeft? verder bij die van audiosonic kan ie geen svcd afspelen, dat vind ik wel belangrijk

bedankt voor jullie hulp

robert

Rob Eric Blank
05-01-2004, 15:23
Nee die 5 * 30 Watt is waarschijnlijk piek vermogen. Gaat meer om geluid dan om het vermogen. Dus ff het verschil tussen die sets gaan beluisteren.

En veel mensen op dit forum zellen het gewoon een slechte set vinden. Hier zitten de HT fanaten die sosm duizende Euro's neertellen voor hun set ipv. paar honderd euro.

Major Goodvibes
05-01-2004, 15:36
Je kan beter even doorsparen. Audiosonic is niet de beste kwaliteit, en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Heb er een tv van gehad. Flets beeld, en na een jaar of 3 hield ie er mee op.
Zou er zeker geen 5.1 systeem van kopen. Koop dan een demomodel van een beter merk ofzo..

RobertLambrix
05-01-2004, 15:53
ok ik heb er over bnagedacht en ik ga voor een samsung home cinema system

wat mij betreft kan deze topic dicht

Rob Eric Blank
05-01-2004, 15:59
ok ik heb er over bnagedacht en ik ga voor een samsung home cinema system

wat mij betreft kan deze topic dicht

Lijkt me een VEEL betere keuze.
Succes met je aankoop

Johan van den D.
05-01-2004, 16:11
Als jij tevreden bent wens ik je heel veel kijk en luister plezier.
Dat is wat telt, zelf tevreden zijn. :wink:

Om nog even op die watts terug te komen, daar moet je niet teveel op letten want het zeg totaal niets over de geluids kwaliteit 8)