PDA

Bekijk de volledige versie : Bassie & Adriaan



Aldarion
04-01-2004, 19:51
Weten jullie ook of er een box is of komt van Bassie & Adriaan?
Alles los kopen is ook zo'n werk.

Kasper P.
04-01-2004, 20:56
Er is en komt volgens mij geen complete box wel komt er naar mijn weten een box van alle "reis door europa" avonturen.

Lex v/d Moolen
04-01-2004, 21:05
Als je de zender Nickelodeon kan ontvangen zie je ook alles van B&A :lol:

Kasper P.
04-01-2004, 21:49
Als je de zender Nickelodeon kan ontvangen zie je ook alles van B&A :lol:Ik ben 24 uur wakker geweest :lol: :roll: :oops:

Richard B.
05-01-2004, 09:16
Zo'n beetje alles van ze is al HEEL goedkoop op dvd te krijgen. M'n moeder heeft zelf een paar van die dvds aangeschaft: een complete serie (ik meen 'op jacht naar de schat' of zoiets) van ongeveer 15 afleveringen op 2 (losse) dvd's voor iets van 6 of 7 euro per dvd. Bassie & Adriaan verzamelen is echt een kostbare business... ;)

Aldarion
05-01-2004, 09:46
Als je de zender Nickelodeon kan ontvangen zie je ook alles van B&A :lol:

I know! Geef me toch maar dvds.

Dennis V.
30-04-2004, 09:53
Zo'n beetje alles van ze is al HEEL goedkoop op dvd te krijgen. M'n moeder heeft zelf een paar van die dvds aangeschaft: een complete serie (ik meen 'op jacht naar de schat' of zoiets) van ongeveer 15 afleveringen op 2 (losse) dvd's voor iets van 6 of 7 euro per dvd. Bassie & Adriaan verzamelen is echt een kostbare business... ;)

Hoe is de beeld en geluidskwaliteit van die dvd"s ?
Ik heb ooit een serie op video gehad, maar de kwaliteit was bagger. Als het op dvd nu wat beter is, dan geeft die weer wat mogelijkheden voor me :D