PDA

Bekijk de volledige versie : Die for Honor: de film is af!



Wolfsflames
06-01-2004, 12:45
Nou hieris de site: http://www.dieforhonor.tk

Er staat een trailer op.

ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

Albert Kostwinder
06-01-2004, 13:45
Heb ik weer. Wil ik ff kijken is de trailer niet op te starten.... :(

Wolfsflames
06-01-2004, 14:03
Sorry ben ik mee bezig!! :)

Renny Collard
06-01-2004, 15:43
Ziet er wel geinig uit.

Wolfsflames
06-01-2004, 15:46
THX :D

Ja de kwaliteit is veel minder dan de film, maar hier op DVD.NL komt er ook binnenkort een review van :)

Wolfsflames
07-01-2004, 10:48
Niemand meer? 8)

Kars
07-01-2004, 17:01
De link doet het hier niet.

Wolfsflames
07-01-2004, 17:03
Moet je langer wachten maar dit kan ook: http://members.home.nl/pvdaa

xandernijsten
09-01-2004, 16:48
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind zowel het verhaal als de uitwerking een beetje laag. De muziek van Hans Zimmer in trailer maakt het dan weer een beetje goed.

Wolfsflames
09-01-2004, 17:30
LOL ,ja we zijn nog maar amateurs, ach ja beetje voor de gein is het he :P

Jaap22
09-01-2004, 18:51
Precies.. zolang je er zelf maar plezier in hebt. Totaal niks op tegen ;)

xandernijsten
10-01-2004, 07:23
Is ook verder niet slecht bedoelt of zo. Maar wat ik zou doen is iets maken dat dichter bij je staat. Zoiets vertelt zich ook veel makkelijker en krijg je ook vanzelf een veel beter resultaat.

Jaap22
10-01-2004, 07:55
Is ook verder niet slecht bedoelt of zo. Maar wat ik zou doen is iets maken dat dichter bij je staat. Zoiets vertelt zich ook veel makkelijker en krijg je ook vanzelf een veel beter resultaat.

Het was ook geen vervelende reactie op jou hoor, gewoon een opmerking. In principe ben ik het met je eens. Echt veel stunts enzo komt toch vrij amateuristisch over als je zo'n film maakt. Ik denk als je echt iets wil maken dan zou je zoiets als The Blair Witch Project moeten maken. Met minimale middelen er toch wat realistisch uithalen. Of een soort drama achtige film.

Maar het gaat er natuurlijk om dat je er zelf plezier in hebt. ;)

xandernijsten
10-01-2004, 07:57
Maar het gaat er natuurlijk om dat je er zelf plezier in hebt. ;)

Dat zal ik ook zeker niet ontkennen! :D

Wolfsflames
10-01-2004, 08:52
Ja ok jullie hebben gelijk, maar wij vinden oorlog zo leuk :)

Ja we moeten voor het volgende project iets anders doen je... Maar hulp graag!! :o

xandernijsten
10-01-2004, 10:52
Jaap zei al Blair Witch Project...in mijn ogen zijn horrorfilms een goed keuze voor een beginner.

Waar het bij horrorfilms omdraait is natuurlijk de spanning. En wat fijn is aan spanning, is dat je het op heel veel technische manieren kan bereiken: denk maar aan camerawerk, belichting en natuurlijk montage. Horrorfilms zijn onder andere daardoor ook perfect om bekend te worden met de suggestiewerking van film.
De kijkers moeten natuurlijk niet denken: boh, wat is die hoofdpersoon een eikel...wat maakt mij het uit dat hij om wordt gebracht door een of andere creep.
Het is dus wel belangrijk dat de kijkers sympathie voor de hoofdpersonen krijgen/hebben. Maar verder is in mijn ogen de personage-ontwikkeling minder belangrijk in horrorfilms dan in films met onderwerpen als 'eer'.
Fiets eens wat rond en ga op zoek naar locaties...een goede locatie kan namelijk ook veel bijdragen aan het spanningsniveau. Ben je een goede locatie tegengekomen, bijvoorbeeld een afgebrand klooster, ga dan eventueel opzoek naar de geschiedenis van dat gebouw zodat je misschien om de locatie heen een spannend verhaal kan bedenken.

Wolfsflames
10-01-2004, 11:17
Heey ja dat is wel stoer idee.. :)

Ik zal eens hier rond kijken ^^

Maar ja een horrofilm maken met mooie effecten is wel moeilijk... :roll:

freaky
10-01-2004, 11:33
Heey ja dat is wel stoer idee.. :)

Ik zal eens hier rond kijken ^^

Maar ja een horrofilm maken met mooie effecten is wel moeilijk... :roll:

Met horror kan je leuke effecten maken, maar je moet beetje nadenken, als ik zou moeten een horror maken zou ik wel paar ideeen hebben om uit te voeren.

bv : iemand heeft iets in z'n hand, iets zeer scherp, en hij moet de persoon zogezegd met dat scherp ding hem recht in z'n borstkast snijden, beetje als Kill Bill :D

wat ik dan zou doen is iets scherp zoeken, of die op beeld scherp lijkt, dan zou ik een plastieke cola flesje nemen, en op het dopje een gat instoppen, dan zou ik ketchup ofzo met water of andere dingen vermengen dat het toch lijkt op echt bloed, giet dat in het cola flesje en plaats het flesje onder je arm, vanaf dat de persoon met z'n scherpe zwaard ofzo naar je borstkast zwaait, druk jij met je arm op het cola flesje waardoor je als effect krijgt dat het bloed uit je lichaam spat :D

tof toch :P

Wolfsflames
10-01-2004, 17:25
Ja das wel, vet zoheb je veel iedeen, we moeten ff een geschikte lokaatie vinden ^^

freaky
10-01-2004, 22:27
Ja das wel, vet zoheb je veel iedeen, we moeten ff een geschikte lokaatie vinden ^^

Als je beetje nadenkt kun je toffe effecten bekomen :D

Mark S
10-01-2004, 23:23
klein klein klein puntje van opbouwende kritiek:
De tekst in de trailer en de inlay zijn niet helemaal vrij van grammaticale ongerechtigheden. In normaal Nederlands: zpelvaute.
De inlay en label zou ik trouwens niet als Powerpoint aanbieden maar als jpg/tiff.

Wolfsflames
11-01-2004, 10:41
ahha ok ok, ik zal ff kijken :D

Oudgebruiker3
12-01-2004, 12:41
Staat een slordige spelfout in de trailer: 'onther', in plaats van 'other'. Daarnaast is het Engels ook erg gebrekkig.
Er wordt trouwens Engels gesproken, maar hij draagt een Nederlands embleem op z'n pak...

Op de site zelf staan trouwens ook talloze spel- en stijlfouten. Als je daar nou ook even aan werkt...

Dennis Veldhuizen
12-01-2004, 18:32
wij willen opzich ook wel een review maken v.d DVD, bezoek onze website maar even en neem contact op!

Wolfsflames
19-01-2004, 09:00
Ahha ja ik kijk ernaar :D

En over die reviews, komt goed! :D

Pietse
19-01-2004, 09:06
Ga je de DVD ook verkopen ?

Wolfsflames
19-01-2004, 12:28
www.dieforhonor.tk

Ja voor 6,50 euro, kijk o pde site hoe.

Je bent de 3e dan! :D

Mike Philippens
19-01-2004, 12:43
www.dieforhonor.tk
Ja voor 6,50 euro, kijk o pde site hoe.
Je bent de 3e dan! :D
Ik zou een exemplaar opsturen naar de Academy... Kunnen ze je volgend jaar nomineren voor een Oscar in de categorie 'Best Foreign Film' :wink:

Wolfsflames
19-01-2004, 13:06
Hehe koel :P

Ach ja :)

Zullen wij die kunnen winnen? 8)

brucebikkel
19-01-2004, 14:04
denk het niet...het ziet er namelijk erg matig uit..

sorry

Mike Philippens
19-01-2004, 14:16
denk het niet...het ziet er namelijk erg matig uit..

sorry
Niet zeuren, het is een authentieke DOGMA film! :wink:

Wolfsflames
19-01-2004, 15:37
Hehe DOGMA :P

Ja je zou eigenlijk een klein clipje moeten zien... 8)
:D

HarryCallehan
19-01-2004, 19:38
Hoe het er uit ziet maakt niet eens zo veel uit.
Spielberg is op de zelfde wijze begonnen... Zo leer je vanzelf !

HC

Wolfsflames
19-01-2004, 21:54
JA THX 8)

Daarom, en het is voor m'n plezier, das het belangrijkste :D

Mijn doel is ook niet om net zo goed te zijn als spielberg :twisted: